درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۷ روش افزایش بازدید سایت

روش‌های افزایش بازدید سایت
فهرست مطالب

اگر به تازگی وارد دنیای بازاریابی آنلاین شده باشید، یا حتی یک فرد با تجربه در این حوزه باشید حتما می‌دانید اولین قدم برای افزایش بازدید سایت ، جذب مخاطبان جدید است. استراتژی تعریفی برای کسب و کار آنلاین شما به گونه‌ای باشد که بتواند در جذب مخاطب موفق باشد. ممکن است در این مسیر با چالش‌هایی هم روبرو شوید که کار را برای شما سخت کند، اما با بررسی جوانب مختلف و البته پیگیری رفتار مشتری می‌توانید بخشی از آن را حل و فصل کنید.

افزایش ترافیک وب سایت به شانس متکی نیست؛ بهتر است از چند روش آزمایش شده و مطمئن برای این کار استفاده کنید تا زمان را از دست ندهید.

ما در ادامه راه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که به توسط آن بتوانید نرخ ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

برای سفارش ورودی گوگل با تیم نوین مارکتینگ تماس بگیرید

۱- وب سایت خود را برای مخاطبان بهینه سازی کنید

افزایش بازدید سایت - وب سایت خود را بهینه سازی کنید

زمانی که اصطلاح SEO (سئو) یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو به گوشتان می‌خورد چه تصویری از آن در ذهنتان ایجاد می‌شود؟ شما وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه نمی‌کنید؛ در واقع شما آن‌ها را برای افرادی که به دنبال محتوا هستند بهینه می‌کنید.

اما موتورهای جستجو این قدرت را دارند که سایت بهینه شده شما را تشخیص دهند. در واقع شما با یک تیر دو هدف را نشانه می‌گیرید و به هدف می‌زنید.

بنابراین اگر می‌خواهید با افزایش بازدید سایت روبرو شوید، باید آن را برای جستجو کنندگان بهینه کنید تا محتوای شما در فضای وب بهتر و بیشتر دیده شود. بهتر است کمی در این خصوص تامل کنید که آن‌ها دنبال چه مطالبی هستند؟ شما چگونه می‌توانید به بهترین وجه به آن‌ها کمک کنید؟

 از اینجا بخوانید : سرعت لود سایت و چند راه برای افزایش سرعت

۲- محتوای وب سایت خود را با استفاده از کلمات کلیدی مناسب تولید کنید

افزایش بازدید سایت - تولید محتوا با استفاده از کلمات کلیدی

کلمات کلیدی انتخابی مانند پل هستند که باعث می‌شوند مخاطبان از طریق آن‌ها به وب سایت شما برسند. اما برای این که مخاطبان از این پل عبور کنند و باعث افزایش بازدید سایت شما شوند، لازم است محتوای وب سایت خودتان را تقویت کنید تا مخاطبان به آن علاقمند شوند.

مردم به دنبال راه‌حل‌هایی برای رفع درگیری‌های ذهنی خود در فضای وب هستند، آن‌ها ممکن است هر روز جستجوهای زیادی انجام دهند، اگر در این جستجوها سایت شما پیش رویشان قرار بگیرد، قطعادر وب سایت شما گذری خواهند داشت. اما همه این اتفاق‌ها نیازمند ایجاد بهینه سازی سایت به کمک کلمات کلیدی مناسب است.

۳- اطمینان حاصل کنید که سایت شما تجربه آسان به مشتری ارائه می‌دهد

افزایش بازدید سایت - تجربه کاربری آسان

تصور کنید بخواهید برای ثبت اختراع جدید خود به دنبال یک وکیل باتجربه بگردید. در این صورت در نوار جستجوی گوگل شروع به تایپ کلمه “وکالت ثبت اختراع” می‌کنید و دکمه جستجو را می‌زنید.

احتمالا توقع دارید با یک سایت منظم از لحاظ محتوا و شکل ظاهری روبرو شوید. اما بهتر است وب سایت‌های حوزه کاری وکلا چه شکلی باشند؟ بهتر است با یک فونت تر و تمیز و استفاده از رنگ‌های ساده برای طراحی استفاده شود.

در نهایت شما وب سایتی را انتخاب می‌کنید که به باورهای ذهنی خودتان نزدیک‌تر است. یکی از نقاط قوت وب سایت‌هایی که ترافیک بیشتری دارند، ایجاد حس تجربه آسان به مشتری است. این حس با ظاهر سایت شما شکل می‌گیرد.

شما یک راه ساده برای این چالش دارید؛ می‌توانید از مشتریان فعلی خود بپرسید که توقعشان از سایت شما چیست؟ چه سبک و قالب بندی را می‌پسندند؟

تمامی این پرسش‌ها به شما کمک می‌کند تا استراتژی جدیدتری برای بهینه سازی وب سایت و در نهایت افزایش بازدید سایت ایجاد کنید.

۴- برای پست‌های وبلاگ موضوعات مورد نیاز کاربران را در نظر بگیرید

افزایش بازدید سایت - پست های بلاگ مورد نیاز کاربر

تنها صفحات وب سایت نیستند که می‌توانند باعث افزایش بازدید سایت شما شوند. بخش وبلاگ سایت شما یک ابزار قدرتمند است که بر روی جذب بازدیدکندگان تاثیر دارد.

دقیقا همانطور که برای بهینه سازی صفحات سایت خود تلاش می‌کنید باید بر روی کلمات کلیدی پست‌های وبلاگ هم اقداماتی انجام دهید. موضوعات وبلاگ شما می‌تواند درباره سوالات و مشکلات مخاطبانتان باشد.

درباره سوالات مخاطبان پست‌هایی تهیه کنید که اگر آن‌ها را در فضای وب جستجو کردند، گوگل در نتایج خود وب سایت شما را هم نشان دهد. سعی کنید پست‌ها را بر اساس پرسونای مخاطب سایت قرار دهید و به سوالات آن‌ها پاسخ دهید.

این امر نه تنها به نگه‌داشتن وب سایت و مشاغلتان کمک خواهد کرد، بلکه در ایجاد اعتماد با خریداران بالقوه شما نیز تاثیرگذار خواهد بود.

۵- برای هر یک از کلمات کلیدی مرتبط خود یک پست جداگانه ایجاد کنید

ردپای کلمات کلیدی، کاتالوگ کلمات کلیدی وب سایت شما در موتورهای جستجو است. با هر پست یک رد پای از خود در فضای وب بر جای بگذارید. در واقع هر یک از این کلمات کلیدی فرصتی برای کشف وب سایت شما است.

هر پست وبلاگی که می‌نویسید توسط موتورهای جستجو به عنوان صفحه وب سایت شخصی مشاهده می‌شود ، هرچه پست‌های وبلاگ با کیفیت تر باشند، شانس بیشتری برای رتبه بندی کلمات کلیدی و نمایش در آن وجود دارد. پست‌های وبلاگ به رشد ردپای کلمه کلیدی شما و جذب بازدید کننده به سایت شما کمک می‌کند.

 از اینجا بخوانید : سئو داخلی یا On page seo

۶- محتوای وبلاگ را به صورت منظم منتشر کنید

افزایش بازدید سایت - محتوای وبلاگ را به صورت منظم منتشر کنید

این که تنها چند پست در قسمت وبلاگ خودتان قرار دهید، شما را به سمت موفقیت نمی‌برد. اگر می خواهید باعث افزایش بازدید سایت شوید و بازدید کنندگان را به سمت ترافیک پایدار به سمت خود جلب کنید، باید وبلاگ نویسی را به طور مداوم ادامه دهید.

در گزارش بازاریابی ورودی سال ۲۰۱۳ ، مشخص شد مشاغلی که روزانه در قسمت وبلاگ خود پست منتشر می‌کنند، تقریباً ۷۰٪ بیشتر از کسب و کارهایی که فقط یک بار در ماه مطلب در وبلاگ خود منتشر می‌کنند، بازده بیشتری برای سرمایه گذاری به سمت مثبت را دارند.

وبلاگ نویسی به صورت منظم و انتشار آن در سایت باعث می‌شود صفحات شما توسط موتورهای جستجو کرول شود. این صفحات دائما کشف و فهرست بندی می‌شوند تا در مواقع لزوم به کاربر نمایش داده شوند.

۷- به سؤالات مخاطبان در رسانه های اجتماعی با استفاده از مطالب وبلاگ پاسخ دهید

احتمالا برای شما هم پیش آمده که مخاطبانتان در توئیتر یا فیس بوک از شما درخواست مشاوره داشته باشند. تنوع سوال‌های آن‌ها می‌تواند زیاد باشد که برای پاسخ می‌توانید آن‌ها را به مطالعه یکی از پست‌های وبلاگ خود هدایت کنید.
این دسته از سوال‌ها ممکن است به صورت حضوری هم از شما پرسیده شود؛ آیا نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت می‌شوید؟ یا سعی می‌کنید گره‌ای را از ذهن مخاطب باز کنید؟ همین موضوع در رسانه‌های اجتماعی نیز مهم است. با پاسخ‌های واضح خود در قالب یک پست وبلاگ به آن‌ها کمک کنید. برای کم کردن تعداد سوال‌ها باید محتوای وبلاگ خود را همواره به روز رسانی کنید و بر اساس سیاست‌های سازمانی خود مطالب را قرار دهید.

 

ما خوشحال می‌شویم که با روش‌های افزایش بازدید سایت شما آشنا شویم. منتظر نظرات شما هستیم!

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
صفر تا صد نوشتن رپورتاژ آگهی و نکات آن
|
آشنایی با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی و اطلاع از جزئیات آن از ضروریات در حوزه دیجیتال مارکتینگ...
آشنایی با تقویم تولید محتوا و ابزارهای آن
|
تقویم تولید محتوا به زبان ساده جدولی است شامل برنامه‌ریزی روزانه برای تولید‌کنندگان محتوا و ساماندهی پروژه‌های...
6 مرحله چرخه عمر محتوا
|
هر محتوا بسان محصولی است که به مخاطب عرضه می‌شود. با این رویکرد می‌توان برای محتوا نیز...
دلیل برای اینکه محتوای بیشتر بهتر نیست
|
شوک محتوایی روشی بود که ما به یک باره محتوای بیشتر را برای سایت فراهم می‌آوردیم. مارک...
Search