درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

خرید ورودی گوگل را همین الان شروع کنید

خرید ورودی گوگل را همین الان شروع کنید
فهرست مطالب

خرید ورودی گوگل چگونه امکان پذیر است؟ آیا گوگل ورودی‌های خود را به کسی می‌فروشد. این سوال است که شما به عنوان یک صاحب کسب‌و‌کار همیشه با آن دست به گریبانید. در این مقاله ما به مقوله خرید ورودی از گوگل می‌پردازیم این درد شما را درمان می‌کنیم و راه‌هایی فوق العاده خوبی را به شما معرفی می‌کنیم.

قبل از هر چیز اگر دوست ندارید این موضوع را کاملا بشناسید و تنها می‌خواهید به خرید ورودی گوگل بپردازید من بهترین سرویس را همین اول به شما معرفی می کنم

بله از آنجایی که نوین مارکتینگ پارتنر رسمی گوگل در ایران است، می تواند با برپا کردن کمپین‌های تبلیغات در گوگل ادز ورودی گوگل را برای شما فراهم کند. اما چند و چون این روش چیست و آیا فقط ورودی از گوگل از همین طریق فراهم می‌شود؟

خرید ورودی گوگل - کمپین‌های گوگل ادز

خرید ورودی گوگل چگونه امکان پذیر است؟

گوگل سیستمی دارد به اسم گوگل ادز که اگر بخواهیم آن را در یک کلام شرح دهیم سیستم تبلیغات در گوگل بر اساس سرچ هایی که در گوگل انجام می شود است. یعنی اگر شما کلمه‌ای را در گوگل سرچ کنید و اگر کسی به گوگل پول داده باشد که ورودی از گوگل را برای این کلمه بخرد، تبلیغ او در بالای فهرست جستجوهای گوگل نمایش داده می‌شود؛ به همین سادگی. خرید ورودی گوگل سوخت پول ندارد و اگر کسی کلیک نکند و وارد سایت شما نشود پول در حساب شما می‌ماند تا کسی روی آدرس شما کلیک کند.

برای دریافت مشاوره سئو با تیم نوین مارکتینگ در تماس باشید

اما چگونه می توان به گوگل پول داد تا تبلیغ شما را در کلمه ای که دوست دارید نمایش دهد. این کاری است تخصصی زیرا در قدم اول گوگل ایران را تحریم کرده و افراد ایرانی از ایران نمی‌توانند پولی به گوگل بپردازند. برای این کار شما به یک آژانس همکار گوگل نیاز دارید یک google partner premier یک همکار برتر گوگل. این همکاران گوگل اغلب آژانس‌های مارکتینگ هستند که در کشورهای دیگر ثبت شده‌اند و در آنجا دفتر دارند. و برای کار در ایران عملا سفارش را از ایران گرفته در آن کشورها به گوگل ارائه می‌کنند.

 از اینجا بخوانید : تبلیغات جستجوی واکنش گرا گوگل : ۱۳ واقعیت و بهترین روش‌هایی که باید بدانید

خرید ورودی گوگل - خرید ورودی گوگل چگونه امکان پذیر است؟

 

نوین مارکتینگ هم این‌گونه کار می کند. یعنی دفتر نمایندگی، در کشور تایلند دارد با نام آریو مارکتینگ و آریو مارکتینگ همکار ویژه گوگل است. شما با فیلترشکن اگر این لینک را باز کنید نام ثبت شده آریو مارکتینگ را در لیست همکاران گوگل می‌بینید.

لطفا به این لینک مراجعه کنید:

https://www.google.com/partners/?hl=en-US#a_profile;idtf=2448579584

خرید ورودی گوگل - گوگل پارتنرخرید ورودی گوگل شاید در ظاهر کار ساده‌ای باشد آن هم با این ساز و کار که نوین مارکتینگ برای شما فراهم کرده است اما گوگل هر سایتی را با تبلیغات خود بالا نمی‌آورد و یا به عبارت بهتر اگر سایت شما بهینه سازی نشده باشد باید هزینه‌های بسیار بیشتری را پرداخت کنید.

هرچقدر سایت شما بهینه تر مرتبط تر با موضوع و البته کلمه کلیدی که روی آن کار می‌کنید، کم رقابت تر باشد شما راحت تر و کم هزینه‌تر صفحه اول گوگل را به دست می‌آورید.

یک موضوع جذاب دیگر برای خرید ورودی گوگل ، این است که شما برای هر بازدید از آگهی شما در گوگل پولی نمی‌دهید و تنها وقتی که روی تبلیغ شما کلیک شود پول پرداخت می‌کنید خرید ورودی گوگل برای همین می تواند بسیار جذاب باشد زیرا شما پول ورودی هایی را می‌دهید که می‌خواهند کالا و یا خدمات شما را خریداری کنند.

خرید ورودی گوگل پیچیدگی‌هایی دارد که اگر دوست داشتید می توانید مقالات نوین مارکتینگ در این زمینه را دنبال کنید. من مقاله : چطور باید از تبلیغات در گوگل Adwords برای کسب و کار خود استفاده کنید را پیشنهاد می کنم.

خرید ورودی گوگل دو راه دیگر هم دارد یکی به درد بخور و دیگری به درد نخور. ما در ادامه این مقاله این دو را نیز توضیح می‌دهیم.

خرید ورودی گوگل - تبلیغات در گوگل

ورودی گوگل با سئو سایت

سئو SEO یا search engine optimization  یا بهینه سازی موتورهای جستجو راهکارهایی است که به صورت گسترده روی سایت شما انجام می شود تا هرکس در گوگل کلمات کلیدی شما را سرچ کرد، بدون آن که شما مبلغی به گوگل بپردازید گوگل شما را به صفحه اول و خطوط اول برساند. بله این کاملا امکان پذیر است. این راه کارها یک ویژگی دیگر هم دارند آن هم این است که سایت شما را به شدت کاربرپسند و قوی می کنند. این واقعیتی است که وقتی شما ورودی گوگل را می‌خرید وقتی حسابتان خالی شود از خط اول حذف می‌شوید و باید دوباره آن را شارژ کنید حتی رقبای شما می توانند بیایند و تبلیغ شما را کلیک کنند تا پول شما در حسابتان تمام شود، اما تأثیر سئو همیشگی است و اگر درست برای شما سئو سایت صورت بگیرد تا مدت‌ها می توانید در صفحه اول بدون هیچ هزینه اضافی بمانید. از سویی دیگر شما می توانید در کنار ادوردز به این کار بپردازید و هم به خرید ورودی از گوگل اقدام کنید و هم سایت را سئو کنید این چند خاصیت دارد. ۱. می توانید دو جایگاه را در صفحه اول داشته باشید ۲. می توانید هزینه خود را برای خرید ورودی‌های گوگل کم کنید.

فرایند سئو کاری پیچیده است اگر تمام مقالات ما را در نوین مارکتینگ بخوانید تا حد زیادی می توانید آن را انجام دهید اما یک پیشنهاد ویژه آن است که با دپارتمان خدمات سئو نوین مارکتینگ تماس بگیرید. تا خدمات سئو را برای شما انجام دهیم مشاوره ما برای شما رایگان است.

راه مخرب خرید بازدید گوگل

بله راه‌هایی غیر این دو موردی که درباره آنها توضیح دادیم نیز وجود دارد که می‌توانند به گزینه‌های خرید ورودی گوگل شما تبدیل شود. با استفاده از این راه‌ها شما می‌توانید از اشخاص و یا شرکت‌هایی بخواهید که با ربات‌ها و یا پول دادن به افراد برای کلیک کردن روی سایت شما ورودی گوگل را به سایت شما بیاورند. در این حالت ورودی گوگلی که شما می‌خرید کاملا مصنوعی است. همین طور هیچ فایده‌ای برای شما ندارد. زیرا شما می‌خواهید با خرید ورودی گوگل سایت شما توسط کاربران دیده شود و در نهایت به فروش کالا و خدمات خود بپردازید. نه این که با خرید ورودی گوگل چند ربات بیایند و صدها هزار کلیک روی سایت شما انجام دهند.

اما خیلی از فروشندگان ورودی گوگل به شما نمی‌گویند این کار را با ربات انجام می‌دهند و یا به کسانی پول می‌دهند که بر روی سایت شما کلیک کنند. پس از کجا بدانیم ورود گوگل ما چرک و کثیف است و یا تمیز پاکیزه.

نشانه های ورودی گوگل چرک

اگر فروشنده ورودی گوگل به شما هنگام خرید ورودی گوگل گفت، من روزانه فلان قدر ترافیک برای سایت شما فراهم می کنم؛ اگر بازدید از سایت شما آمار خوبی داشت اما اتفاق تجاری خاصی در کسب و کار شما انجام نشد؛ اگر در ساعت‌های غیر عادی مانند ساعت‌های اولیه صبح ترافیکی چشمگیر داشتید و برخی عوارض دیگر. بدانید و آگاه باشید که چند ربات را استخدام کرده‌اید که در گوگل کلمه شما سرچ کنند و روی لینک شما کلیک کنند به همین سادگی. خرید ورودی گوگل فقط یک راه دارد و آن هم خود گوگل مشخص کرده. بله شما نیازمند گوگل ادوردز هستید و یا آن که باید سایت خود را بهینه سازی کنید تا به صورت ارگانیک و طبیعی سایت شما رتبه بگیرد.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
|
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search