درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

مقاله رسمی گوگل برای معرفی پلتفرم گوگل ادز و چند برند دیگر

مقاله رسمی گوگل برای معرفی پلتفرم گوگل ادز و چند برند دیگر
فهرست مطالب

این مقاله ترجمه‌ای است از مقاله رسمی وبلاگ گوگل برای معرفی محصولات جدید این غول دنیای فنآوری. این مقاله را سریدهار راماسوامی (Sridhar Ramaswamy) از مدیران ارشد گوگل نوشته است. درجه اهمیت این مقاله برای نوین مارکتینگ بالاست زیرا گوگل تغییراتی را در پلتفرم تبلیغاتی خود ارائه می‌دهد و حتی نام آن را به گوگل ادز تغییر داده. محصولات جدید که در این مقاله معرفی می شود در کنفرانسی عمومی در ۱۰ جولای به صورت کامل‌تری معرفی می‌شود و ما تا زمان انتشار این مقاله در ۸ جولای هنوز منتظر معرفی بیشتر گوگل از محصولاتش هستیم .

دلیل انتشار این خبر همکاری بسیار خوب نوین مارکتینگ با گوگل به عنوان همکار ویژه گوگل (google partner premium) می‌باشد. شما خدماتی که در این صفحه معرفی می‌شود را می تواند در صفحه تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ به راحتی به دست آورید. با این مقاله همراه باشید تا شاهد خلاقیت گوگل در ارائه خدمات خود باشید.

معرفی نام‌های تجاری و راهکارهایی ساده‌تر برای تبلیغ دهندگان و ناشران

ما ادوردز را حدود ۱۸ سال پیش با هدف ساده‌ سازی و تسهیل ارتباط میان مشتریان و کسب و کارها، راه اندازی کردیم. گوگل ادوردز امکان هر نوع جستجویی را فراهم می‌آورد نظیر جستجوی نوشت افزار، دوستدار محیط زیست، لوازم دوخت و دوز و یا خدماتی مثل ساختن خانه‌ی درختی، امکان نمایش تبلیغات ارزشمندی که هم کاربردی و هم مرتبط هستند. این ایده، آغازی برای اولین محصول تبلیغاتی ما بود و به کسب و کار تجاری امروز پیوند خورد.

از آن زمان تغییرات بسیار زیادی برای محصول ما رخ داده است. این روزها گوشی‌های موبایل به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده‌اند. کاربران به سرعت از جستجوی یک محصول، به تماشای ویدئو، مرور محتوا، بازی کردن لینک ها  و … تغییر مسیر می‌دهند. در نتیجه، بازاریان به کمک کانال‌ها، صفحات نمایش و فرمت‌ها، فرصت‌های بیشتری برای دسترسی به مشتریان دارند.

 این فرصت‌ها هیچ‌گاه به این اندازه هیجان انگیز نبوده است، اما هرگز به این اندازه، پیچیده هم نبوده. در طی این سال‌ها، تبلیغات گوگل  روند تکامل را طی کرده است، از برقراری ارتباط میان مشتریان و بازاریان در موتور جستجوی گوگل تا کمک به بازاریان برای برقراری ارتباط با مشتریان در همه‌ مراحل سفرشان در دنیای مجازی نظیر ویدئو، نمایش و غیره.

به همین دلیل است که امروز راهکارها و نام‌های تجاری ساده‌تری را برای محصولات تبلیغاتی خود معرفی کرده‌ایم: تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز، پلتفرم بازاریابی گوگل (Google Marketing Platform) و مدیریت تبلیغ گوگل (Google Ad Manager) برخی از این نام ها است. این نام‌های تجاری جدید امکان انتخاب راهکارهایی صحیح در هر اندازه‌ای را به تبلیغ دهندگان و تبلیغ کنندگان می‌دهد. ایجاد تبلیغاتی قابل اعتماد و ارزشمند را ساده‌تر می‌کند و تجربه‌ای درست را برای مشتریان در کانال‌ها و دستگاه‌ها گوناگون به ارمغان می‌آورد. به عنوان بخشی از این تغییر، در آینده راهکارهایی جدید برای کمک به آغاز تبلیغات در گوگل ادز و مشارکت بیشتر در گروه‌ها را فراهم خواهیم آورد.

گوگل ادوردز به گوگل ادز تبدیل می‌شود

نام تجاری جدید گوگل ادز ، تمامی ظرفیت‌ها‌ی تبلیغاتی ارائه شده در Google.com را یک جا فراهم می‌آورد امکانات ما در اموال، سایت‌های همکاران و تمام نرم افزارهای ما، همه یک جا در اختیار و برای کمک به برقراری ارتباط میان بازاریان و میلیاردها و هر نفری که پاسخ‌هایشان را در جستجو‌ها می‌یابند؛ در یوتیوب ویدئو تماشا می‌کنند؛ مکان‌ها را در نقشه‌ی گوگل جستجو می‌کنند؛ نرم افزارهایشان را در گوگل پلی می‌یایند؛ محتوا را در دنیای وب مرور می‌کنند و… .

ما در گوگل ادز  نوع جدیدی از کمپین را رونمایی کرده‌ایم که شروع تبلیغات آنلاین، خصوصا برای کسب و کارهای کوچک، را ساده‌تر از همیشه می‌کند. این امکان، قابلیت استفاده از یادگیری ماشینی گوگل را برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده و به یاری آن‌ها می‌شتابد برای دستیابی به نتایج دلخواه آن هم بی هیچ‌گونه کار اضافی. بنابراین صاحبان کسب و کار می‌توانند بر مدیریت کارشان تمرکز کنند.

انواع بیشتری از کمپین‌های جدید در برنامه‌ی Google Marketing Live معرفی خواهد شد.

معرفی پلتفرم گوگل ادز - گوگل ادوردز به گوگل ادز تبدیل می‌شود

همکاری قدرتمند‌تر با پلتفرم تجاری گوگل

با ادغام محصولات تبلیغاتی DoubleClick و Google Analytics 360 Suite تحت نام تجاری پلتفرم تجاری گوگل، همکاری قدرتمندتری برای گروه‌های سرمایه‌گذاری تجاری فراهم شده است.

از بازاریان شنیده‌ایم که با استفاده‌ و تجربه و تحلیل هم‌زمان فن‌آوری‌های تبلیغات، درک بهتر مشتریان و نتایج تجاری به دست می‌آید. در چنین تبلیغاتی مزایایی واقعی حاصل می‌شود. پلتفرم تجاری گوگل با ادغام Google Analytics 360 Suite و DoubleClick Digital Marketing به بازاریان در دستیابی به اهداف تجاریشان کمک می‌کند.

پلتفرم ما به طور همزمان به بازاریان در پیشبرد برنامه‌ها، خرید، اندازه‌گیری و بهینه‌سازی محتوای دیجیتال و تجربه‌ مشتریان کمک می‌کند. برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه کار کردن این پلتفرم های جدید و به خصوص گوگل ادز می‌توانید با گوگل پارتنر پریمیم هایی مانند نوین مارکتینگ تماس بگیرید.

ابزار Display & Video 360 به عنوان بخشی از پلتفرم بازاریابی گوگل رونمایی شده است. Display & Video 360 ویژگی‌های DoubleClick Bid Manager، Campaign Manager، Studio و Audience Center را به طور هم‌زمان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این امکان به گروه‌های چند رسانه‌ای، خلاق و آژانس‌ها اجازه‌ همکاری و اجرای هم‌زمان کمپین‌های تبلیغاتی همه جانبه (end-to-end) را می‌دهد. جزییات دقیق‌تر دربارهی Display & Video 360، در یک نسخه‌ نمایشی در خلال سخنرانی اصلی Google Marketing Live در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد.

معرفی پلتفرم گوگل ادز - همکاری قدرتمند‌تر با پلتفرم تجاری گوگلمدیریت تبلیغ گوگل با پلتفرمی یکپارچه

می‌دانیم که روش کسب درآمد ناشران از محتوایشان تغییر کرده است. با دسترسی کاربران به محتوا در نمایشگرهای چندگانه و رشد نیاز‌های تبلیغ دهندگان برای دسترسی برنامه‌ ریزی شده به اطلاعات مشتریان تغییر کرده است. ناشران نیاز دارند که مدیریت کسب و کارشان ساده‌تر و کاراتر باشد. به همین دلیل سه سال گذشته را صرف ادغام DoubleClick برای ناشران و سامانه تبادل تبلیغ DoubleClick تحت یک برنامه‌ی یکپارچه و جامع با نام تجاری جدید مدیریت تبلیغ گوگل Google Ad Manager کرده‌ایم.

با این تکامل، برای انجام کارهایی بیشتر برای همکارانمان در کسب درآمد و کارایی بیشتر هیجان زده هستیم . آنان می‌توانند در هر جایی که مردم ویدئو می‌بینند، بازی می‌کنند و از محتوا استفاده می‌کنند و یا هر روش دیگری که تبلیغ کنندگان به دنبال کار با آن‌ها هستند تبلیغ ارائه دهند.

معرفی پلتفرم گوگل ادز - مدیریت تبلیغ گوگل با پلتفرمی یکپارچه

شفافیت و کنترل قابل اعتماد برای کاربران

ما از رسانه‌ها و فن‌آوری‌هایی که ناشران و تبلیغ دهندگان برای تأثیرگذاری بر روابطی که با مشتریانشان استفاده می‌کنند آگاهیم. مثل همیشه، متعهدیم که از بالاترین استانداردهای صنعتی برای محصولات و پلتفرم‌های خود اطمینان حاصل کنیم و به کاربران شفافیت و حق انتخاب تبلیغاتی که می‌بینند را بدهیم. مثلا، به تازگی در تمامی سرویس‌ها و تقریبا همه وبسایت‌ها و نرم افزارهای همکار با ما که تبلیغات را نمایش می‌دهند، بخش «تنظیمات تبلیغات» را رونمایی کردیم و بخش «چرا این تبلیغ؟» را گسترش داده‌ایم. برای آگاهی از این نوع تبلیغات در گوگل به مقاله:  چطور از طریق گوگل ادسنس Google AdSense پول در بیاورید نوین مارکتینگ مراجعه کنید.

در ماه آینده شاهد آغاز به کار نام تجاری تبلیغ گوگل یا گوگل ادز ، پلتفرم بازاریابی گوگل و مدیریت تبلیغ گوگل خواهیم بود.

همچنین در رویداد Google Marketing Live، اخبار بیشتری درباره‌ تغییرات و ویژگی‌های تبلیغات، تجزیه و تحلیل و پلتفرم‌های طراحی شده برای رشد کسب و کار شما منتشر خواهیم کرد. این روی داد در روز ۱۰ جولای برگزار می‌شود.

نوین مارکتینگ به عنوان همکار ویژه گوگل google partner premium  سعی می کند علی‌رغم تمام مشکلات حداکثر امکانات به وجود آمده در تبلیغ در گوگل و دیگر پلتفرم‌های یاد شده در این مقاله برای مشتریان خود فراهم آورد. اخبار گوگل ادرز و دیگر پلتفرم های گوگل را در بلاگ نوین مارکتینگ پیگیری کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search