درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

خدمات تولید محتوا

تولید‌محتوا و فراتر از آن بازاریابی محتوا را باید نقطه عطف دیجیتال مارکتینگ دانست. دنیای وب امروز، تکیه زیادی بر انواع محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و صوتی دارد. امروزه سایت‌هایی با محتوای بیشتر و قوی‌تر، سایت‌های موفق‌تری خواهند بود.

افزایش بازدید

جذب مخاطب

افزایش فروش

هدفمند

چرا محتوا مهم است؟

مهم‌ترین معیار گوگل برای نمایش صفحات یک سایت در صدر نتایج جستجو، تولید و انتشار محتوای اورجینال و ارزشمند، با رعایت اصول نگارشی است. مطالبی که بر مبنای ترجمه، تالیف و یا با دانش فردی و تحقیق تولید شده باشد؛ نمونه دقیقا مشابه نداشته باشد؛ و از همه مهم‌تر بتواند علاقه مخاطب واقعی را به خود جلب کند. یک محتوای خوب محتوایی است که بتواند پاسخ سوال یا ابهام کاربر را درباره موضوع مدنظر بدهد؛ و اطلاعات مفیدی در اختیار کاربر بگذارد. چنین چیزی می‌تواند کار شما را برای کسب رتبه‌های برتر در نتایج جستجو ساده‌تر کند.

نشر محتوا به شکلی جامع، مفید و مخاطب‌پسند و انتشار آن در وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی، منجر به شکل‌گیری ارتباطی قوی و عمیق میان شما و مخاطبین هدف خواهد شد؛ و حس وفاداری را در آنها تقویت می‌کند. همین موضوع باعث ماندگاری بیشتر کاربران در سایت و بازگشت دوباره آنها به سایت می‌شود. بقا و سودآوری بسیاری از کسب‌و‌کارها به داشتن مشتریان وفادار وابسته است. مشتریانی که به برند شما اعتماد کنند؛ و خرید خود را همیشه از طریق شما انجام دهند.

با تولید محتوای با کیفیت به صورت هدفمند و انتشار منظم محتوا در سایت و شبکه‌های اجتماعی، به رسانه‌ای تخصصی در زمینه کسب و کار خود تبدیل خواهید شد. این کار کمک می‌کند تا علاوه بر مشتریان قبلی، مخاطبین جدیدی را که به دنبال مطالب ارزشمند و اطلاعات کافی در مورد کالا یا خدمات شما هستند، جذب کنید. اگرچه حفظ مشتریان قدیمی بسیار مهم است؛ اما جذب مشتریان جدید نیز همیشه باید در دستور کار باشد. این موضوع بخصوص در کسب‌و‌کارهای نوپا اهمیتی دو چندان دارد. پس بسیار مهم است که یک کسب و کار نوپا، اولین قدم‌هایش را در تولید محتوا به درستی بردارد.

چرا نوین‌مارکتینگ؟
Why is website design important

با توجه سابقه بالای نوین‌مارکتینگ در زمینه ارایه خدمات دیجیتال‌مارکتینگ، تیم ما قادر است استراتژی و کمپین محتوایی پربازده‌ای را برای وب‌سایت شما پیاده‌سازی کند.

مراحل انجام کار
آشنایی با کسب‌وکار شما

وقتی قرار است محتوای کسب‌وکار شما را ما تولید کنیم؛ در درجه اول باید با فعالیت‌ها و حیطه موضوعی کسب‌وکارتان آشنا شویم. این مرحله به ما کمک می‌کند تا محتوای مرتبط‌تر، بهتر و موثرتری برای شما تولید کنیم.

تعیین استراتژی

استراتژی محتوای شما در قالب یک مستند ارائه خواهد شد. در این مستند با جزئیات کامل به تعیین حیطه موضوعی، زبان ارایه، ارتباط مفاهیم با یک‌دیگر، هدف از تولید محتوا، حجم محتوا، فرمت‌ها، روش‌های انتشار، روش‌های ترویج و سنجه‌های رسیدن به اهداف پرداخته می‌شود.

تعیین برنامه عملیاتی

پس از تعیین استراتژی، برنامه عملیاتی نوشتن را شروع می‌کنیم. در این بخش به‌طور دقیق به جزئیات روش انجام کار پرداخته می‌شود. اینکه چه مواردی باید در مسیر تولید محتوا رعایت شود؛ چگونه منتشر شود؛ در چه زمانی منتشر شود؛ چه تعدادی منتشر شود؛ و… همگی در بخش عملیاتی برنامه‌ریزی تولید محتوا مشخص خواهد شد.

تدوین تقویم محتوا

تقویم محتوا در قالب یک جدول، به‌طور دقیق زمان‌بندی تولید و انتشار عناوین انتخاب شده را مشخص خواهد کرد. در این جدول ممکن است بنابر نیاز پروژه اطلاعات دیگری از جمله منابع مورد استفاده، نویسنده، منتشر کننده، انتشار در شبکه‌های اجتماعی و… نیز مشخص شود.

پروسه

در نهایت فرآیند اجرایی مدنظر بر اساس برنامه‌های تهیه شده آغاز می‌شود. رعایت اصول نگارشی، رعایت سئوی محتوا، استفاده از زبان ساده و جذاب، دقت در درستی اطلاعات ارائه شده و در نهایت تلاش مداوم برای درگیر کردن مخاطب با محتوا، از جمله مواردی است که در پروسه تولید محتوای متنی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آخرین مقالات تخصصی بهینه سازی سایت
صفر تا صد نوشتن رپورتاژ آگهی و نکات آن
|
آشنایی با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی و اطلاع از جزئیات آن از ضروریات در حوزه دیجیتال مارکتینگ...
آشنایی با تقویم تولید محتوا و ابزارهای آن
|
تقویم تولید محتوا به زبان ساده جدولی است شامل برنامه‌ریزی روزانه برای تولید‌کنندگان محتوا و ساماندهی پروژه‌های...
6 مرحله چرخه عمر محتوا
|
هر محتوا بسان محصولی است که به مخاطب عرضه می‌شود. با این رویکرد می‌توان برای محتوا نیز...
دلیل برای اینکه محتوای بیشتر بهتر نیست
|
شوک محتوایی روشی بود که ما به یک باره محتوای بیشتر را برای سایت فراهم می‌آوردیم. مارک...
سوالات خود را اینجا مطرح کنید

۴ پاسخ

  1. تولید محتوای سایت واقعا چیزی جدا از سئو نیست .هر کی میخواد سایتش روی سئو بیاد بالا باید تولید محتوا رو جدی بگیره

  2. تولید محتوای سایت واقعا یه کار بلندمدت و زمانبر هست. اینکه بتونی همگام با نیاز کاربر محتوا تولید کنی و همیشه سوژه داشته باشی واقعا نیاز به یک استراتژی گسترده داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 پاسخ

  1. تولید محتوای سایت واقعا چیزی جدا از سئو نیست .هر کی میخواد سایتش روی سئو بیاد بالا باید تولید محتوا رو جدی بگیره

  2. تولید محتوای سایت واقعا یه کار بلندمدت و زمانبر هست. اینکه بتونی همگام با نیاز کاربر محتوا تولید کنی و همیشه سوژه داشته باشی واقعا نیاز به یک استراتژی گسترده داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search