درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

طراحی سایت خبری

اولین قدم در راه اندازی و طراحی وب سایت خبری استفاده از یک ایده عالی و خاص است. اما تبدیل یک ایده عالی به یک وب سایت و یک تجارت قابل دوام ممکن است، مشکل باشد.
کدنویسی و طراحی یک سایت خبری نیاز به مهارت دارد و برنامه‌نویسی وبسایت یک دغدغه مهم برای مدیران کسب و کار است.
اما با کمک نوین مارکتینگ نیازی به دانش برنامه‌نویسی ندارید. هر کانال خبری به یک وب سایت نیاز دارد تا برند خود را تبلیغ کند و اخبار را به گوش کاربران برساند. شما به یک وبسایت برای انتقال اخبار در لحظه نیاز دارید.
خبر یکی از بخش‌های مهم جامعه است. عمدتاً از خبر برای اطلاع‌رسانی به عموم در مورد رویداد‌هایی که در دنیای اطراف اتفاق می‌‌افتد، استفاده می‌شود، از طرف دیگر کاربران از اخبار جالب به عنوان سرگرمی بهره می‌برند. کانال‌های خبری برای موفقیت به یک وب سایت‌ برای جلب توجه مخاطبان نیاز دارند و در نهایت این وبسایت منجر به ایجاد آگاهی نسبت به برند نیز خواهد شد.

چرا به طراحی سایت خبری نیاز دارید؟

دنیا هر روز دیجیتالی‌تر می‌شود و همپایی با این تغییرات برای هر کسب و کار و هر صنعتی ضروری است. سایت‌های خبری آنلاین با جدیدترین آپدیت‌ها، و پوشش اتفاقات جاری در سراسر جهان، نقش بسزایی در آموزش و اطلاع رسانی به عموم ایفا می‌کنند. مردم مثل گذشته زمان کافی برای خواندن روزنامه چاپی که اتفاقات روز گذشته را چاپ کرده ندارند، بنابراین بسیاری از کاربران از وب یا رسانه‌های الکترونیکی برای دریافت آخرین اخبار استفاده می‌کنند.

اما مهم‌ترین دلایل برای طراحی سایت خبری چیست؟

خبررسانی به کاربران بیشتر
خبررسانی بدون مرز
خبررسانی ۲۴ ساعته
کسب درآمد از تبلیغات
کسب درآمد از طریق فروش اشتراک
ارتباط دو طرفه با کاربران
طراحی مدرن و همپایی با دنیای آنلاین
خدمات نوین مارکتینگ در حوزه طراحی سایت خبری
Service Of Novinmarketing

یک وب سایت برای یک آژانس خبری حیاتی محسوب می‌شود، ممکن است از اندازه فعلی کسب و کار خود و تعداد مخاطبان کنونی خبرگزاری خود راضی باشید، اما هر کسب و کاری به دنبال جذب کاربران بیشتر است. برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت، باید کاربران جدیدی جذب کنید و یکی از بهترین راه‌ها این است که خبرگزاری خود را به دنیای آنلاین بیاورید. اما برای این کار به کمک نیاز دارید و نوین مارکتینگ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود چرا که ما در نوین مارکتینگ تجربه‌های بسیار موفقی داریم و شما را در مسیر راه‌اندازی بهترین وبسایت خبری همراهی می‌کنیم.

چرا نوین مارکتینگ
مراحل پیاده‌سازی و طراحی سایت خبری

برای راه اندازی یک وب سایت خبری، باید چندین مرحله طی شود، و تمام این مراحل با کسب رضایت مشتری انجام می‌شود. پیش از شروع مراحل طراحی سایت خبری، مراحل مشاوره و توافقات اولیه انجام می‌شود و پس از عقد قرارداد مراحل پیاده‌سازی سایت خبری آغاز می‌شود.

در این مرحله شمای ظاهری وبسایت خبری، توسط کارشناسان متخصص نوین مارکتینگ طراحی می‌شود. طراحی گرافیکی طبق استانداردها و توافقات صورت گرفته با مشتری پیاده سازی می‌شود. همچنین پس از طراحی اولیه، این طرح در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، تا در صورت نیاز تغییرات مورد نظر او بر روی طرح گرافیکی اعمال شود. در صورتی که مشتری تغییری مد نظر نداشته باشد و طرح را تایید کند، وارد مرحله دوم طراحی سایت خبری می‌شویم.

قدم برنامه نویسی یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت خبری است. در این مراحل دقیقا مطابق با طرح گرافیکی مورد تایید مشتری، برنامه‌نویسان متخصص نوین مارکتینگ کدنویسی سایت را شروع می‌کنند و با توجه به قرارداد، قسمت‌های مختلف وبسایت توسعه داده می‌شود.

پس از اینکه کدنویسی وب سایت تمام شد، مرحله تست و رفع خطا شروع می‌شود. ابتدا کارشناسان متخصص مستقر در نوین مارکتینگ، وبسایت مشتری را از جهات مختلف مورد امتحان قرار می‌دهند و پس از آن، وبسایت برای مشتری پرزنت می‌شود و قبل از تحویل کامل، مشتری این فرصت را دارد، که خود نیز سایت را تست کند. اگر در این مرحله خطایی در سایت پیدا شود، به برنامه نویسان برای رفع خطا ارجاع داده می‌شود.

پس از تایید وب سایت توسط مشتری، سایت خبری آپلود شده و به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین تمام سورس کد‌های استفاده شده در وبسایت در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
توجه داشته باشید، که در تمام قراردادهای بسته طراحی سایت در نوین مارکتینگ، پشتیبانی از سایت به مدت یک سال پس از تحویل سایت نیز گنجانده شده‌است و در صورت بروز مشکل، کارشناسان نوین مارکتینگ آماده کمک به شما هستند.

توجه داشته باشید، که اگر امکان ویژه‌ای در نظر دارید، می‌توانید در مرحله مشاوره و عقد قرارداد، درخواست خود را مطرح کنید و این بخش ویژه در قرارداد شما گنجانده می‌شود.
همچنین اگر به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید، همکاران ما در نوین مارکتینگ همواره آماده پاسخگویی به شما هستند، برای دریافت مشاوره رایگان فقط کافی است، با شماره ۲۲۳۱۹۱۶۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

عقد قرارداد طراحی سایت خبری

با عقد قرارداد، ما در نوین مارکتینگ تلاش خود را به کار می‌بریم تا یک سایت خبری استاندارد، جذاب و با کیفیت را برای شما طراحی کنیم.
بندهای قرارداد، با توجه به نیازهای مشتری و تعهدات نوین مارکتینگ تنظیم می‌شود. نوین مارکتینگ با تجربه طراحی سایت به مدت ۱۵ سال، پروژه‌های بسیاری و موفقی در کارنامه خود دارد.
برای طراحی یک سایت خبری ویژه و جذاب همین امروز با نوین مارکتینگ برای تنظیم یک جلسه مشاوره رایگان تماس بگیرید.

Search