درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

الگوریتم رقص گوگل چگونه به افزایش رتبه سایت شما کمک می کند

فهرست مطالب

مهمترین هدف گوگل رضایت کاربران از جستجو در آن است. از این رو گوگل چندین الگوریتم معرفی کرده است و همیشه این الگوریتم ها را آپدیت می کند. به همین دلیل است که رتبه های گوگل همیشه در حال تغییر است. یکی از مهمترین الگوریتم های گوگل Google Dance است و معمولا تغییر رتبه سایت های تازه تاسیس از طریق این الگوریتم  انجام می شود.

دلیل به وجود آمدن الگوریتم رقص گوگل

گوگل برای اینکه عدالت را بین تمام سایت ها ایجاد کند این الگوریتم را عرضه کرده است. هدف از ارائه این الگوریتم فرصت دیده شدن به سایت های نوپا است. تمام سئو کارها تلاش می کنند که در صفحه یک گوگل باشند. برای مثال وقتی شما کلمه “خرید گوشی” را جستجو می کنید سایت های قدیمی و معروف در زمینه فروش گوشی لیست می شوند و فرصتی برای دیده شدن سایت های جدید وجود ندارد. از این رو گوگل با تغییر موقتی جایگاه یک سایت به آن این فرصت را می دهد تا در صفحات اول گوگل دیده شود و در صورتی که فیدبک خوبی از طرف کاربران داشته باشد رتبه آن تغییراتی کند. البته نمی توان زمان مشخصی را برای اینکه سایت شما توسط الگوریتم رقص گوگل مورد توجه قرار گیرد را مشخص کرد.

چرا به آن رقص گوگل می گویند

رفتن به صفحه اول گوگل را می توان به مسابقه تشبیه کرد. سئو کارها تمام تلاش خود را می کنند تا به صفحه اول گوگل بیایند اما این بستگی به قوانین گوگل دارد. از این رو برای این الگوریتم گوگل اسم رقص را نامیده اند، چرا که صاحب سایت یا سئو کار بسته به موسیقی که پخش می شود باید بهترین عملکرد خود را به اجرا در آورد. دقیقا وقتی گوگل سایت شما را به صفحه اول می آورد شما نیز باید بهترین فیدبک ها را از کاربران بگیرید.

وقتی رتبه سایت شما توسط گوگل افت کرد چه باید کنیم؟

همانطور که می دانید در صفحه اول گوگل ۱۰ جایگاه وجود دارد و قطعا وقتی یک سایت با رقص گوگل به صفحه اول می آید ممکن است سایت شما به صفحه دوم برود. اول این را بدانید که تغییرات رقص گوگل همیشه موقتی است و این شانس را دارید که دوباره به صفحه اول برگردید. در واقع این بسته به سایتی دارد که به صفحه اول گوگل می آید دارد. اگر کاربران از آن سایت استقبال خوبی نکنند دوباره همه چیز مثل سابق می شود.

نتیجه گیری

فکر کنید یک سایت تازه تاسیس دارید و محصولاتی را برای فروش قرار داده اید. با رقص گوگل این فرصت را دارید که ره صد ساله را یک شبه پیمود و محصولات خودتان را به فروش برسانید. اما ماندن در صفحه اول گوگل تنها بستگی به نظر کاربران دارد. پس بهتر است سایت خود را طوری پیاده سازی کنید که اگر شامل لطف گوگل قرار گرفتید، امکان دوباره قرار گرفتن در صفحات اول گوگل را داشته باشید. در آخر عکسی از سرچ کنسول یک سایت در بالا قرار داده ام که توسط الگوریتم رقص گوگل تغییر جایگاه داده است تا متوجه شوید این الگوریتم چقدر می تواند به سایت شما کمک کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
|
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search