درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۲۰ عدد از بهترین افزونه های گوگل کروم برای سئو

 افزونه های گوگل کروم برای سئو
فهرست مطالب

مقاله حاضر به منظور تسهیل کار کارشناسان سئو منتشر می‌شود. نصب افزونه های گوگل کروم برای سئو کار مؤثری برای بهبود سئو وب سایت است. شما می‌توانید با یک نگاه از موضوعات مهم سایتتان آگاه شوید. این مقاله افزونه‌های کاربردی را به شما معرفی می‌کند.

اگر شما در زمینه فروشندگی فعالیت داشته باشید، قطعاً می‌دانید که سئو بسیار مهم است. در حقیقت، ۹۷ درصد مردم از به صورت آنلاین و بیشتر از هر حالت دیگری در مورد یک کمپانی محلی اطلاعات به دست می‌آورند. از آنجایی که گوگل ۹۰ درصد تمام جستجوها را به خود اختصاص داده است، برای بازاریابان آسان است که ساعت‌های متوالی را فقط برای بهینه‌سازی سایت خود صرف کنند. این کار باعث صرفه‌جویی زمان در روند کاری یک بازاریاب پرمشغله می‌شود.

خوشبختانه، وقتی بحث نوبت به بهبود سئو و به حداکثر رساندن زمان مفید می‌رسد، افزونه های گوگل کروم برای سئو بسیار هستند. در حقیقت، بسیاری از این افزونه های گوگل کروم برای سئو  وجود دارند، و از بیشتر آن‌ها می‌توانید در مرورگر خود استفاده کنید.

برای به دست آوردن تمام اطلاعات لازم در زمینه رتبه‌بندی وب‌سایت خود در جستجو از ما مشاوره سئو بگیرید.

به منظور کمک به شما در جستجوی دنیای برنامه‌های افزونه های گوگل کروم، در ادامه به معرفی ۲۰ افزونه محبوبمان در زمینه سئو پرداختیم. اکثر آنها با فایر فاکس و سافاری نیز سازگارند و همه آنها نیز اکثر اطلاعات و تجزیه و تحلیل‌ها را برای شما نگه می‌دارد. زیرا هرچقدر که زمان کمتری به موضوع سئو اختصاص دهید، به این معنی است که زمان بیشتری را برای تفریحات آنلاین دارید.

 از اینجا بخوانید : گوگل یک افزونه ویژه برای وردپرس معرفی کرد

افزونه‌های گوگل کروم برای سئو هنگام جستجوی ایده‌هایی جدید برای بهبود استراتژی سئو و بررسی فوری آنالیزهای رقبا مفید هستند. بعضی از این افزونه ها حتی توانایی این را دارند که برای ما نمایه‌های بصری و نمودارهای رنگارنگ ایجاد کنند تا نمایش‌ها و مقایسه ها را به یک نسیم ملایم تبدیل کنند.

۱. MozBar

قیمت: رایگان؛ MozBar Premium، استفاده ۳۰ روزه رایگان، بعد از آن برنامه پرداخت برای ماهیانه ۹۹ دلار

افزونه های گوگل کروم برای سئو MozBar به کاربران خود اجازه می‌دهد تا فقط با یک کلیک، شرایط سئو را در مرورگر خود بررسی کنند. MozBar در حین مشاهده هر صفحه وب، معیارهایی را ارائه می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا سرپ‌ها را به یک پرونده گوگل شیت بفرستند و به تجزیه و تحلیل دسترسی پیدا کنند. به روزرسانی برنامه به نسخه MozBar Premium، توابعی مانند تجزیه و تحلیل سختی کلمات کلیدی، بهینه سازی صفحات و معیارهای SERP را به صورت دقیق ارائه می‌دهد.

۲. Keywords Everywhere

افزونه های گوگل کروم برای سئو - Keywords Everywhere

قیمت: رایگان

Keywords Everywhere ابزاری است که سه نوع اطلاعات مختلف برای کلمات کلیدی در گوگل را نشان می‌دهد: حجم جستجوی ماهانه، هزینه به ازای هر کلیک و رقابت برنامه Google ads با نصب این افزونه، جستجو در گوگل ادز و کیورد پلنر آن فقط یک کار قدیمی است.

۳. SimilarWeb

افزونه های گوگل کروم برای سئو - SimilarWeb

قیمت: رایگان

 این افزونه گوگل کروم برای سئو در ایران هم کار می‌کند.

با ارائه ترافیک و معیارهای کلیدی برای هر وب‌سایت، SimilarWeb یک برنامه افزودنی محبوب است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا ضمن جستجو در اینترنت با یک کلیک، آمار و استراتژی را برای هر وب‌سایت مشاهده کنند. این برنامه افزودنی برای افرادی که به دنبال استراتژی‌های جدید و مؤثر سئو هستند و همچنین برای کسانی که به تجزیه و تحلیل روندهای مختلف در بازار علاقه‌مندند بسیار مفید است.

۴. Redirect Path

قیمت: رایگان

یک افزونه بسیار خوب برای دیدن انواع ریدایرکت‌ها مانند ریدایرکت ۳۰۱،۳۰۲،۴۱۰ و ۵۰۰ این افزونه را برای هر صفحه‌ای که وارد آن می‌شوید داشته باشید تا از صحت ریدایرکت‌ها خود مطمئن شوید

۵. SEO Meta in 1 Click

قیمت: رایگان

SEO Meta in 1 Click تمامی برچسب‌های متا و اطلاعات اصلی سئو را برای یک صفحه وب فقط با یک کلیک نمایش می‌دهد. این موضوع شامل طول عناوین و توضیحات، URL، هدرها به ترتیب پدیدار شدن و تعداد تصاویر بدون متن alt است. بنابر این در میان افزونه های گوگل کورم برای سئو این افزونه یکی از بهترین‌ها برای سئو داخلی یا on page seo است.

۶. BuzzSumo

افزونه های گوگل کروم برای سئو - BuzzSumo

قیمت: رایگان

آیا به ردیابی سئو برای شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟ BuzzSumo این کار را برای شما انجام می‌دهد. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی مطالب به اشتراک گذاشته شده و محتوای برتر را در صفحات رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید. استفاده از BuzzSumo می‌تواند در تصمیمات آینده سئو به شما کمک کند و پیوندهایی که در صفحات خود ارائه می‌دهید را بررسی کند.

۷. Hunter

قیمت: برنامه پایه رایگان، نسخه پولی، ماهیانه ۴۹ دلار.

Hunter یافتن فوری اطلاعات تماس در مرورگر شما را آسان می‌کند. این فرایند با نام «جستجوی دامنه» توسط یک نماد در گوگل کروم قابل دسترسی است. Hunter تمام آدرس‌های ایمیلی که مرتبط با وب‌سایت است را پیدا می‌کند.

۸. Mangools

قیمت: ۱۰ روز استفاده رایگان، بعد از آن برنامه پرداخت ماهیانه با ۲۹ دلار در ماه می‌باشد

قدرت سئو وب‌سایت ها را با Mangools بررسی کنید، که معیارهای برتر سئو وب‌سایتها را با استفاده از Moz و Majestic را ارائه می‌دهد. به ویژگی‌های اصلی مانند عملکرد نتایج سرپ توصیف شده، به کلمات کلیدی، بک لینک‌ها و تجزیه و تحلیل پروفایل دسترسی پیدا کنید.

۹. Google Trends

افزونه های گوگل کروم برای سئو - Google Trends

قیمت: رایگان

Trends بخشی از Google Webmaster Tools است، مجموعه‌ای از ابزارهای افزودنی برای ساختن وب‍سایت‌ها و ادغام آنها با گوگل. Trends تحلیلی را با استفاده از نمودارها در قسمت جستجوهای برتر گوگل (از تیلور سویفت گرفته تا کیم کارداشیان) از سراسر کشورهای جهان ارائه می‌دهد. Trends می‌تواند به شما در شناسایی عملکرد سئو در وب‌سایت کمک کند. یکی از کاربردی‌ترین افزونه های گوگل کروم برای انتخاب کلمات کلیدی است.

۱۰. SEMrush

قیمت: ۹۹ دلار در ماه

SEMrush خود را به عنوان یک داشبورد معرفی می‌کند و از عملکرد دامنه و همچنین صفحات جداگانه گزارشی را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های اصلی آن، جعبه ابزار سئو است که به کاربران خود امکان تجزیه و تحلیل لینک دهنده‌ها و مشاهده رتبه کلمات کلیدی را می‌دهد. این برنامه همچنین پیشنهادات سئو را در صفحه ارائه می‌دهد که به خوبی با استراتژی سئو متناسب است.

۱۱. Serpstat

قیمت: داده رایگان Lite، سپس ۶۹ دلار برای پرداخت پایه

با استفاده از Serpstat، می‌توانید به صورت مداوم سئو وب‌سایت خود و رقبا را بررسی کنید. بعد از کلیک بر روی نماد مرورگر، می‌توانید حسابرسی کامل سئو از یک دامنه را دریافت کنید. Serpstat دارای سه بخش است: پارامترهای سئو one page، تجزیه و تحلیل صفحه و تجزیه و تحلیل دامنه.

۱۲. Ahrefs

افزونه های گوگل کروم برای سئو - Ahrefs

قیمت: ۹۹ دلار ماهیانه برای Ahrefs Lite

Ahrefs با نوار ابزار سئو خود در گوگل کروم، ویژگی‌های وب سایت را بررسی کرده و کلمات کلیدی، پیوندها و پروفایل‌هایی را ارائه می‌دهد که باعث پیشرفت سئو در وب‌سایت شما می‌شود. به منظور دریافت یک گزارش کامل از داده سئو، فقط کافی است که بر روی آن کلیک کنید. ما در نوین مارکتینگ مقاله کاملی را به معرفی Ahrefs اختصاص داده ایم حتما آن را هم بخوانید

۱۳. Check My Links

قیمت: رایگان

نام‌گذاری شایسته و مناسب، Check My Links این کار را فقط با یک کلیک انجام می‌دهد، در سراسر صفحه وب‌سایت به دنبال یک لینک ناقص می‌گردد. با صرفه‌جویی بسیار زیاد در هنگام طراحی صفحات وب با لینک سنگین، این افزونه از این موضوع اطمینان حاصل می‌کند که پیوندها به درستی کار می‌کنند و زمانی که خراب می‌شوند به شما اطلاع خواهد داد.

۱۴. NinjaOutreach Lite

قیمت: رایگان

افزونه رایگان NinjaOutreach به مرورگرها این توانایی را می‌دهد تا واکاوی داده‌های پیشرفته را انجام دهند. عملکردهای مختلف سئو مانند URL صفحه وب، عنوان، پیوندها، توضیحات متا، تعداد فالوور در رسانه‌های اجتماعی و تکنیک‌های کسب درآمد را ارائه می‌دهد.

۱۵. PageSpeed Insights توسط گوگل

قیمت: رایگان

بخشی از کنسول جستجوی گوگل ، PageSpeed Insights  یکی از افزونه های گوگل کروم برای سئو که در ایران با فیلترشکن کار می‌کند. ابزاری برای سئو است که اطلاعاتی را بر روی صفحه نمایش و سایت‌های موبایل ارائه می‌دهد. پس از انجام یک تحلیل، PageSpeed Insights نمره‌ای به شما اختصاص می‌دهد و پیشنهاداتی در مورد چگونگی اجرای سریع‌تر صفحات وب به شما ارائه می‌دهد. این آمار مهم ترین سنجش برای سرعت بارگذاری سایت شما است.

۱۶. Woorank

افزونه های گوگل کروم برای سئو - Woorank

قیمت: ۱۴ روز استفاده آزمایشی رایگان، ۴۹ دلار در ماه برای یک برنامه Wookrank Pro یا ۱۴۹ دلار در ماه

Woorank ابزاری برای تجزیه و تحلیل سایت است که مشابه PageSpeed Insights می‌باشد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا پیشنهادهایی را برای بهبود در صفحات وب‌سایت خود مشاهده کنند. این برنامه، گزارشی عمیق در مورد دید آنلاین، رسانه‌های اجتماعی و قابلیت استفاده به شما ارائه می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا از روش‌های متفاوت برای بهبود معیارهای مختلف استفاده کنید.

۱۷. NoFollow

قیمت: رایگان

با استفاده از NoFollow، بازاریابان می توانند نمای کلی از صفحات وب‌سایت را مشاهده کنند که با متاتگ nofollow کدگذاری شده‌اند. از آنجایی که لینک‌های Nofollow به معیارهای سئو اضافه نمی‌شوند، کاربران می‌توانند هر صفحه وب خارجی را که با لینک های نمایه شده به وب سایت های خود در ارتباط هستند، شناسایی کنند. برای صفحاتی که نمی‌خواهید ایندکس شوند – مانند صفحه فرود – NoFollow بررسی می‌کند که آیا آن صفحات به درستی کدگذاری شده‌اند یا خیر و هر لینکی را که به درستی کار نمی‌کند بلافاصله مشخص می‌کند.

۱۸. Impactana

قیمت: رایگان

نوار impactana ابزار مجموعه‌ای از معیارهایی را ارائه می‌دهد که دقیقاً در گوگل کروم قرار دارند. معیارها به دو دسته تقسیم می شوند: Buzz، که محتوای رسانه‌های اجتماعی را متناسب با مخاطبان شما تحلیل می‌کند وImpact که تعامل کاربر را تحلیل می‌کند. مورد دوم شامل داده‌هایی در مورد کلیک، نظر، دیدگاه‌ها و موارد دیگر است.

۱۹. BuzzStream

قیمت: ۱۴ روز استفاده رایگان، برنامه پرداخت از ۲۴ دلار در ماه شروع می‌شود.

BuzzStream به بازاریابان اجازه می‌دهد تا موارد ارتباطی را که برای کسب و کار شما تخصصی است منظم و اجرا کنند. افزونه BuzzMarker، برای کمک به ایجاد پیوندها‌، ترویج محتوا و تأثیر گذاشتن با BuzzStream در ارتباط است.

۲۰. Screaming Frog SEO Spider

 قیمت: برای Screaming Frog Lite رایگان؛ برنامه پرداخت ۱۶۰ دلار در سال

بازاریابی جستجو شما را مضطرب می‌کند؟ این ابزار به شما کمک می‌کند. Screaming Frog SEO Spider به شما این امکان را می‌دهد تا URL ‌های وب‌سایت‌ها را جستجو کرده و عناصر اصلی را برای تجزیه و تحلیل جستجوگرها و رفع مشکلات شناسایی شده اضافه کنید و یک روند طولانی را ساده‌تر کنید. برخی از این عناصر شامل پیدا کردن پیوندهای شکسته، کشف صفحات کپی و تجسم سایت است.

استفاده از این افزونه های گوگل کروم برای سئو باعث کاهش استرس شما در کار می‌شود. و بسیاری از آنها اطلاعات مفیدی را در مورد چگونگی بهسازی، مهارتهایی مانند ساختمان بک‌لینک و دقت کلمه کلیدی ارائه می‌دهند. جستجوی خوبی داشته باشید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
|
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search