درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۱۰ ترفند برای  به دست آوردن کلیک بیشتر در گوگل ادوردز 

10 ترفند برای  به دست آوردن کلیک بیشتر در گوگل ادوردز 
فهرست مطالب

اگر شما می خواهید به فروش یا تولید محصولات به صورت آنلاین بپردازید، استفاده از یک وب‌سایت بهینه سازی شده که سازگار با نیازهای کاربر باشد، ضروری است. اما اگر هیچ کس از وب سایت شما دیدن نکند، مهم نیست که شما چند تست A / B بر روی آن انجام داده اید و برای آن چقدر خرج کرده اید. به همین دلیل، طراحی آگهی‌های استثنایی مهم‌ترین نکته است که می‌توانید وقت خود را بر روی آن صرف کنید. حتی می تواند از نقطه نظر ایده پردازی مقوله هزینه پرداختی به ازای هر کلیک را بررسی کنید .

با تبلیغات PPC، تبلیغات متنی شما در بالای نتایج موتور جستجو ظاهر می‌شود و برای هر کسی که در هر جای دنیا درخواستی را ثبت می‌کند که حاوی کلمات کلیدی به کار رفته در صفحه شما است، نمایش داده می‌شود. این یک ابزار بسیار موثر برای جذب ترافیک بسیار زیاد به سوی سایت شما است. کلیک بیشتر در گوگل ادوردز بیشتر از هزینه ای که برای آن می کنید برای شما درآمد خواهد داشت.

اما اگر شما از بهترین شیوه ها استفاده نکنید، افراد واجد شرایط بی شماری که انتظار می‌رود مشتری بعدی شما باشند، بر روی تبلیغات شما کلیک نخواهند کرد – آنها یکی از رقیب های شما را انتخاب خواهند کرد و صفحات اصلی زرق و برق دار شما فقط میزبان ربات ها و اسپم ها خواهد بود.

“اما آیا تولید آگهی های فوق العاده و قابل کلیک در نهایت هزینه زیادی برای من خواهد داشت؟”

اگرچه هر بار که یکی از تبلیغات شما کلیک می خورد باید هزینه ای بپردازید، داشتن یک نرخ کلیک (CTR) بالا بسیار مهم است. CTR – نسبت کلیک ها به میزان تاثیرگذاری ها – نشان دهنده درصد افرادی است که آگهی شما را می بینند و سپس بر روی وب سایت شما کلیک می کنند. میزان تاثیرگذاری بالا بدون دریافت کلیک نشانه آن است که آگهی شما به درستی بازتاب داده نمی شود. این ممکن است به این دلیل باشد که شما از کلمات کلیدی اشتباه استفاده می کنید. اما تقریبا در هر سناریو قابل تصور، شما می توانید CTR (… و حجم تبدیل … و ROI) خود را به سادگی با نوشتن یک آگهی قوی افزایش دهید.

افزایش کلیک در گوگل ادوردز - تولید آگهی های فوق العاده و قابل کلیک

در حال حاضر، دریافت کلیک های بیشتر بر روی تبلیغات خود در مقایسه با رقبایتان می تواند یک اقدام نسبتا ساده است. شما فقط باید دو کار را انجام دهید: از بهترین شیوه هایی که می خوانید استفاده کنید و به جزئیات دقیقی که هر شخص دیگری در صنعت شما ممکن است نادیده بگیرید، دقت کنید.

در این راهنمای ما ۱۰ ترفند برای ساختن تبلیغات متقاعد کننده و قابل کلیک را به اشتراک می گذاریم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه موارد زیر را بنویسید:

– نوشتن تیترها و توصیفات مرتبط که نشان دهد “من متناسب با نیازهای شما هستم!”

– الزامات خاصی که اقدامات درخواست ها را تقویت می کنند و آنها را فوری جلوه می دهد

–  ایجاد یک ساختار خوب که قادر به کسب نمرات بالا باشد بدون اینکه احساس اسپم بودن به مشتریان دست بدهد

هنگامی که ما برخی از نکات اصلی مربوط به copywriting را پوشش دادیم، ما به برخی از استراتژی های پیشرفته (و غیر معمول) که احتمالا هرگز در مورد استفاده از آنها در جستجوی تبلیغات نشنیده اید خواهیم پرداخت (به شما قول می دهیم که واقعا کارساز خواهند بود)!

اما قبل از اینکه شروع کنیم، بیایید نگاهی به تبلیغات گسترده متنی بیندازیم.

چه چیزی تبلیغات متنی گسترده را از تبلیغات متنی استاندارد متمایز می کند؟

 تبلیغات متنی گسترده به شما امکان استفاده از کاراکترهای بیشتری را می دهد تا پیام خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. وبلاگ WordStream پر از منابعی است که تفاوت استراتژیک بین نوشتن نسخه کپی برای تبلیغات متنی قدیمی و نوشتن کپی برای تبلیغات گسترده متنی را توضیح می دهد.در این مقاله  ۱۰ ترفند برای دریافت کلیک بیشتر را ارائه می کنیم، درباره چگونگی استفاده بهتر از فضای اضافی در دسترس شما نیز به صحبت می‌پردازیم، اما همه چیز Google در این باره تغییر کرده است:

افزایش تعداد کاراکترهای قابل استفاده در عناوین و افزایش قابل توجه در تعداد کاراکترهای عنوان دوم، عمده ترین تغییراتی است که رخ داده اند: به عنوان یک نتیجه، اکثر انرژی شما برای نوشتن تبلیغات باید صرف موارد زیر در بخش عناوین شما شود:

  • بیان درخواست جستجو
  • پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما (USP)
  • استفاده از آدرس مستقیم

ساده لوحانه است که فرض کنید هر جستجوگر هر آگهی را به صورت کامل می خواند. اما شما هستید که سرفصل ها و تیترها را با فونت بزرگ و برجسته مقابل چشمان آنها قرار می دهید. این باعث می شود آنها به شدت ارزشمند شوند. اگر می خواهید از این مقاله تنها یک نکته بیاموزید، آن نکته این باشد: قرار دادن CTA در تیتر شما به جای اینکه آن را در بخش توصیفات مدفون کنید برای بهبود CTR، نرخ تبدیل، و شادی شما بسیار مهم است.

اگر دکمه CTA را نمی شناسید حتما مقاله نوین مارکتینگ با عنوان  “CTA چیست؟ با تمام معجزه‌هایش آشنا شوید” را بخوانید شما را برای به دست آورد کلیک بیشتر در گوگل ادوردز بسیار کمک می کند.

حالا شروع کنید

۱- اساس هر تبلیغ: ویژگی ها، مزایا و یک CTA کشنده

هر تبلیغ موثر متنی دارای سه جزء اصلی است. آنها عبارتند از:

  1. انتقال ویژگی ها
  2. ترویج مزایا
  3. قابلیت فراخوانی به عمل (CTA)

هیچ تعداد کلمه کلیدی برای پر کردن متن (اضافه کردن عبارت جستجو شده شما به صفحه تبلیغ و صفحه وبسایت برای چندین بار متوالی) و یا دیگر اقدامات مشابه نمی‌تواند جایگزین، یک آگهی که مزایای قانع کننده و یک CTA قوی دارد را جایگزین کند.

با این حال، ایجاد یک آگهی که چنین قابلیتی داشته باشد آسان نیست و فقط با نشستن در پشت کامپیوتر و باز کردن یک صفحه نمی توانید منتظر وقوع اقدامات الهام بخش باشید. این نیازمند درک عمیق از کسب و کار، چشم انداز مشتریان شما که به دنبال آن هستند و گزاره فروش منحصر به فرد شما  است.

یک راه عالی برای کشف USP شما و قوی‌ترین قابلیت‌ها برای انتقال توسط یک آگهی، استفاده از ماتریس قابلیت-مزایا است.

ماتریس قابلیت-مزایا به شکل زیر است:

افزایش کلیک در گوگل ادوردز - ماتریس قابلیت-مزایا

برای تکمیل آن، به سادگی لیستی از ویژگی های کلیدی خود را در سمت چپ ایجاد کنید و سپس یکی یکی آنها را به سمت راست منتقل کنید. هنگامی که این روش برای خود ایجاد کردید، در نظر بگیرید که کدام‌ یک از اعلان‌ها برای انجام این کار قانع کننده تر است. آنچه را که از مشتریان خود می‌خواهید انجام دهند و آنچه را که به ویژگی ها و مزایایی که ذکر کرده اید مرتبط هستند را در نظر بگیرید، اما هنوز نیازی نیست به تعداد کاراکترها توجه کنید.

با استفاده از ETA، شما ۴۷٪ فضای بیشتر برای قانع کردن مشتریان خود دارید چرا که پیشنهاد شما بسیار منطقی تر از آنچه که رقبای شما به نمایش می گذارند است. از آن استفاده کنید.

ماتریس قابلیت-مزایا اگرچه روش کاملا جدیدی برای توصیف ویژگی ها، مزایا و CTA شما نیست اما می تواند جالب توجه باشد. پس از تکمیل، ۲-۳ ترکیب قوی خود را شناسایی کرده و از تبلیغات متنی کار خود را شروع کنید.

۲. از آدرس های اینترنتی خود به طور کامل استفاده کنید

یکی از جنبه های مهمی که با تبلیغات گسترده متنی تغییر کرد، URL بود که در کنار متن آگهی شما نشان داده می شد. در گذشته، ما توصیه می کردیم که یک URL نمایش داده شده با کلمات کلیدی فراوان ایجاد کنید.

این یک روش عالی برای استفاده از فضای اضافی در یک آگهی PPC برای افزایش ارتباط آن بود، مانند:

domain.com/search-term

با این حال، با استفاده از تبلیغات متنی گسترده، شما دو مسیر ساده ۱۵ کاراکتری را در اختیار دارید!

روش واضح برای نفوذ در فضای اضافی این است که کلمات کلیدی را به آن اضافه کنید، درست همانند کاری که با تبلیغات متنی استاندارد انجام داده‌اید. این یک استراتژی کاملا زنده و مهم است. اما زمانی که کلید واژه مربوطه به یک مسیر واحد می‌رسد چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا شما بقیه آنها را خالی رها می‌کنید؟

به هیچ وجه. فضای خالی باعث هدر رفتن فرصت‌ها می شود!

در عوض، ما پیشنهاد می‌کنیم از هر مسیر URL اضافی برای انتقال استفاده کنید و کلیک بیشتر به دست آوردی :

– مرتبط بودن، از طریق کلمات کلیدی مرتبط با مضمون

– نام تجاری شما، با اضافه کردن کلمات اضافی مارک دار

– استفاده از CTA ثانویه

USP- شما

به این موضوع فکر کنید که کدامیک در زمینه کمپین ها و گروه های تبلیغاتی مهم تر است.

به این آگهی برای کدگذاری آنلاین bootcamp نگاهی بیندازید:

افزایش کلیک در گوگل ادوردز - از آدرس های اینترنتی خود به طور کامل استفاده کنید

همان‌طور که می بینید، آنها دوبرابر کمتر از کلمات کلیدی برای تبلیغات نمایش داده شده استفاده کرده اند (“یادگیری کدنویسی”) در اولین مسیر URL و کلمه عبور را در USP خود (تضمین شغلی) و در مسیر URL دوم چک کنید. این تغییرات ظریف، هر چند کوچک، می تواند باعث بهبود کارکرد سیستم شما، امتیاز کیفیت ، کاهش میانگین هزینه به ازای هر کلیک جذب کلیک بیشتر شوند.

۳. سخنرانی با شنوندگان بر روی همه دستگاه ها

بر هیچ کس پوشیده نیست که کاربران تلفن همراه متفاوت از دستگاه خود به طور متفاوتی نسبت به کامپیوترها استفاده می کنند. کاربران کامپیوتر از دستگاه خود در دفترکار استفاده می کنند و کاربران تلفن همراه به طور ایستاده در خط مترو یا در حال انتظار برای اتوبوس و تاکسی به جستجو می‌پردازند. مایه تاسف است که جستجوگرهای تلفن همراه ذاتا برای تبلیغ کنندگان B2B ارزش کمتری دارند، درست است؟ نه الزاما!

گفته می شود برخی از تبلیغ کنندگان تصمیم می‌گیرند که به طور کلی از تبلیغات متنی برای موبایل استفاده نکنند. برخی دیگر از بازاریابی مجدد استفاده می‌کنند تا بعدا برای بازدیدکنندگان تلفن همراه تبلیغ کنند که به دنبال آن هنگامی که به محیط کاری خود و استفاده از کامپیوتر دسکتاپ بازگشتند یا تبلیغات Gmail را به طور مستقیم در  اینباکس خود دیدند تبلیغات شما را ببینید. همچنین تعداد زیادی از فرمت های تبلیغاتی مربوط به موبایل مانند فیس بوک در سیستم عامل های دیگر در دسترس است.

در حال حاضر راه‌هایی برای تبلیغ موثر در موبایل با استفاده از PPC وجود دارد. آنها فقط نیازمند تغییرات کوچکی در استراتژی هستند. این ممکن است به معنای استفاده از تبلیغات با یک تماس باشد. این دو کانال فروش جداگانه را بررسی کنید که تنها تاثیرآگهی های تبلیغاتی را می توانند نشان دهند:

افزایش کلیک در گوگل ادوردز - سخنرانی با شنوندگان بر روی همه دستگاه ها

در حالی که تبلیغات فقط با یک تماس ممکن است ارزش بالایی داشته باشند، برای برخی از کسب و کار ها گزینه مناسبی نیستند. این جایی است که تبلیغات متنی مربوط به موبایل وارد عمل می شوند. متأسفانه، از آنجایی که گوگل گزینه تعیین آگهی‌های متنی به صورت تلفن همراه را در رابط کاربری ایجاد آگهی خود حذف کرده است، چگونگی ایجاد و استفاده از ETA های تلفن همراه می تواند پیچیده باشد. اما این کار غیرممکن نیست.

برای ایجاد یک بازخورد، می خواهید یک صفحه گسترده ایجاد کنید که به فیلدهای لازم اشاره دارد. برای ساده سازی امور، فرض کنید می خواهیم یک عنوان را در یک کمپین تغییر دهیم تا در SERPS موبایل تغییر کند. برای انجام این کار، شما باید یک ستون را “Headline1” نامگذاری کنید، سپس به ترتیب کمپین های بازاریابی و گروه های تبلیغاتی را به ترتیب با توجه به ترجیح دستگاه خود دنبال کنید.

افزایش کلیک در گوگل ادوردز - فایل اکسل

در مثال بالا، ما نخستین عنوان (Headline1) را برای تبلیغات ارائه شده در دستگاه های تلفن همراه تغییر می دهیم، به طوری که به این واقعیت اشاره دارد که یک مشتری بالقوه می تواند یک نقل قول رایگان را فراخوانی کند.

برای انتشار این تبلیغات سفارشی به صورت زنده، به سادگی یک براکت باز کنید – مشابه زمانیکه شما از DKI استفاده می کردید یک علامت “=” را تایپ کنید، سپس نام بازخورد خود را تایپ کنید (در این مورد “MobileETAs”) و به این ترتیب فیلد (“Headline1”) تغییر می کند که با گذشت یک دوره هر دوی آنها را جدا می کند.

سعی کنید کلمات کلیدی هدف، CTA و جاذبه و ارزش عاطفی متن خود را در تیتر خود تقویت کنید تا مشتریان بالقوه شما بتوانند با دیدن آن به سرعت تشخیص دهند که آیا با نیازهای آنها سازگار است یا خیر

از نظر کپی این تبلیغات، تکنیک های مورد بحث در ترفند اول را در نظر بگیرید. سعی کنید کلمات کلیدی هدف، CTA و جاذبه و ارزش عاطفی متن خود را در تیتر خود تقویت کنید تا مشتریان بالقوه شما بتوانند با دیدن آن به سرعت تشخیص دهند که آیا با نیازهای آنها سازگار است یا خیر.

از تبلیغات در تلفن همراه هراس نداشته باشید و به جای نادیده گرفتن این فرصت، به فکر بهینه سازی آن باشید! راز سوم ما برای جذب کلیک بیشتر این است.

۴. از تست های خود نتیجه گیری کنید تا کلیک بیشتر به دست آورید

افزایش کلیک در گوگل ادوردز - از تست های خود نتیجه گیری کنید تا کلیک بیشتر به دست آورید

تست تبلیغات همیشه با بهترین تصورات شروع می‌شود. شما می دانید که یک افزایش در CTR یا نرخ تبدیل خود خواهید داشت، بنابراین نگاهی به تبلیغات فعلی خود می کنید، یک سری ایده منحصر به فرد جمع آوری می کنید و  یکی دو آگهی جدید را برای هر گروه تبلیغاتی خود می نویسید. وارد حساب کاربری خود شوید، کم کارترین تبلیغات خود را متوقف کنید، تبلیغات جدید را آپلود کنید و سپس منتظر نتایج جدید و بهبود یافته خود باشید.

در عرض چند هفته یا حتی چند ماه، مجددا آن را بررسی کنید، گاهی اوقات یک تبلیغات که عملکرد ضعیفی دارد را متوقف کنید‌ اما هرگز از تست خود نتیجه نگیرید. با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که چند گروه تبلیغاتی دارید که ۶ ماه “تست تبلیغاتی” بر روی آنها انجام شده است. گاهی اوقات این زمان طولانی تر می شود.

این آزمایش نیست، این به معنای هدر دادن فرصت است.

یکی از همکاران من یک بار به من گفت که اولین کاری که او برای افزایش عملکرد حساب کاربری خود انجام داد این بود که تمام آگهی های با عملکرد ضعیف را در تمام گروه های تبلیغاتی خود متوقف کرد، به جز آنهایی که بهترین عملکرد را داشتند. او این کار را انجام داد زیرا نتیجه تست تبلیغاتی اغلب پس از دستیابی به اهمیت آماری فراموش می شود – تبلیغات همچنان به کار خود ادامه می دهند، حداقل بخش هایی از تاثیرات را به اشتراک می گذارند و فروش و رهبری بالقوه خود را از دست می‌دهند.

این به ویژه زمانی برای به دست آوردن کلیک بیشتر مهم است که آگهی‌های گسترده متنی را در سراسر حساب کاربری خود قرار می‌دهید. بدیهی است، با فرمت جدید، منحنی یادگیری کمی تغییر می‌کند؛ این به معنی تست کردن مداوم بخش های مختلف است. یکی از بهترین راهها برای به خاطر سپردن یک آزمایش کپی رایت بعد از رسیدن به اهمیت آماری، استفاده از برچسب در سطح آگهی است.

تبلیغات متنی گسترده خود را با تاریخ تعیین شده به صورت زنده برچسب گذاری کنید و سپس عملکرد آن را به صورت متوالی بررسی کنید؛ AdWords به شما کمک می‌کند به راحتی بتوانید بر اساس برچسب گذاری تبلیغات خود را مرتب سازی کنید، بنابراین شما می توانید به سرعت عملکرد آن را مقایسه کرده و تعیین کنید که آیا یک آزمون باید ادامه یابد یا از آن نتیجه گیری شود.

فراموش نکنید که در نهایت یک برنده را اعلام کنید تا بتوانید تمام آن کلیک های اضافی را دریافت کنید تا بتوانید آزمایش مورد جدیدی را آغاز کنید. از راه گذر این آزمایش ها هم در می‌یابید چه تبلیغ و گروهی برای شما سود آور است و هم به خودی خود کلیک بیشتر را دریافت می‌کنید.

۵. خود را تکرار نکنید

نویسندگان مبتدی تبلیغات نمی‌دانند که چگونه از فضای محدود خود در یک آگهی متنی PPC  بهترینن بهره را ببرند. این در مورد تبلیغات متنی استاندارد نیز اتفاق می‌افتاد اما در فرمت جدیدتر گسترش یافته بیشتر به چشم می خورد. ۱۷۰ کاراکتر یک فضای کاملا مناسب را در اختیار شما قرار می دهد.

در اینجا همه آن چیزی که به عنوان تبلیغ کننده برای شما نیاز است در دسترس  دارید تا کلیک بیشتر به دست آورید:

یک ترفند برای یادگیری نحوه گفتن آنچه که شما باید بگویید بدون اینکه مشتریان خود را فریب دهید،  این است: مانند یک انسان، نه یک ماشین بازاریابی بنویسید. فضای اضافی ارائه شده توسط ETA به این معنی است که شما می‌توانید برخی از مطالب را از صفحات خود کپی کرده و در متن تبلیغاتی خود قرار دهید. شما می‌توانید از کلمات کلیدی برای تاثیرگذاری به افکار عمومی استفاده کنید به جای اینکه آنها را به یک قالب استاندارد (اغلب نامفهوم) منتقل کنید.

به عنوان مثال، نام کسب و کارتان را در تیتر تبلیغات خود قرار ندهید.

در عوض، از فضای ارزشمند خود برای ایجاد ارتباط با کلیدواژه پیشنهادی خود استفاده کنید. اگر این کلمه کلیدی “طراحی وب” باشد، عنوان تیتر شما ممکن است “کارشناس طراحی وب ” باشد. این مهم است که کاربران به سرعت کلمات کلیدی را ببینند تا بتوانند بر روی آن کلیک کنند. علاوه بر این، نشان دادن ارتباط تیتر با موضوع صفحه به دریافت امتیاز کیفیت بالاتر کمک می‌کند. نام تجاری شما در مقایسه با خدماتی که ارائه می دهید اهمیت کمتری دارد. به طور مشابه، به سادگی کلمات کلیدی را سه یا چهار بار تکرار نکنید – اطمینان حاصل کنید که شما اطلاعات اضافی برای کمک به تصمیم گیری کاربر ارائه می کنید.

نام تجاری شما در مقایسه با خدماتی که ارائه میدهید اهمیت کمتری دارد

در اغلب موارد، بازاریابان PPC یک سری اطلاعات تکراری را بارها و بارها در یک آگهی متنی برای بهبود امتیاز کیفیت ارائه می‌دهند. اما چه حدسی می زنید؟ استفاده از کلمات کلیدی در تیترها و مسیرهای URL کافی است.

از بقیه فضای موجود برای ارائه راه حل منحصر به فرد برای مشکل بالقوه استفاده کنید و به این ترتیب شما هیچ مشکلی در SERP نخواهید داشت.

۶. از افعال معلوم استفاده کنید

افعال قوی برای بیان داستان مناسب تر اند و همچنین برای ارائه یک کپی بهتر از تبلیغات کارساز ترند.

هنگام نوشتن تبلیغات PPC خود تصور کنید که کاربر موتور جستجو با خود می گوید: “من می خواهم …”، وظیفه شما تکمیل این جمله است.

در حالت ایده آل، می توانید در یکی از دو تیتر تبلیغاتی خودتان به این کار اختصاص دهید. اگر بتوانید یک مشکل را در تیتر اول بیان کنید و در تیتر دوم یک راه حل برای آن ارائه دهید، توضیحات شما کاملا جذاب  می‌شود.

به این مثال از حساب کاربری WordStream نگاه کنید:

افزایش کلیک در گوگل ادوردز - از افعال معلوم استفاده کنید

در اولین تیتر، آگهی یک مشکل را بیان می کند (“خطاهای گران قیمت AdWords”) و فرصتی را برای جستجوگر برای  برطرف کردن آن  ارائه می‌کند. تیتر دوم، یک راه حل برای این مشکل ارائه می دهد . هر چند بخش توضیحات، پر از چارچوب‌های ارزشمند (چهار مورد) است که از ادعاهای موجود در تیترها پشتیبانی می‌کند؛ این نیز با یک فعل شروع می‌شود.

با قرار دادن کلمات در کنار ویژگی های دیگر از یک آگهی متنی عالی و قابل کلیک، مشتریان بالقوه می توانند به راحتی اقدام مورد نظر خود را انجام دهند؛ چه راهی بهتر از تشویق مشتریان بالقوه (و نه محصول آنها) برای حضور به عنوان مهم ترین بخش تبلیغات شما وجود دارد.

ما در دپارتمان تبلیغات کلیکی نوین مارکتینگ برای به کار گیری معادل های این توصیه های انگلیسی در فارسی به نتایج جالبی رسیده ایم با ما برای بهرمندی از این نتایج تماس بگیرید.

۷. از یک درخواست غیر منتظره برای اقدام (CTA) استفاده کنید.

اطمینان حاصل کردن درست CTA ها به این معناست که به مشتریان بالقوه خود بگویید، از آنها می خواهید چه کارهایی انجام دهند – یک اقدام مقدماتی را  باید در همه آگهی های خود دنبال کنید. با این حال، اغلب، تبلیغ کنندگان چیزی مانند “همین حالا خرید کنید” را برای ایجاد فوریت  و جذب کلیک بیشتر استفاده می‌کنند که البته این عبارت همچنین به عنوان “درخواست فروش” نیز شناخته می شود.

در موارد و صنایع مختلفی  شاید این ترفند کارساز و موثر باشد، در اکثر موارد “همین حالا خرید کنید” تبلیغات شما را با افراد دیگر ترکیب می‌کند.

برای مبارزه با SERP غیرقابل مشاهده، سعی کنید از یک درخواست اقدام غیرمنتظره استفاده کنید. انجام این کار می تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد، به خصوص اگر هدف شما تولید منافع و نه فروش آنلاین و تجارت الکترونیک مستقیم باشد.

  • به مشتریان بالقوه خود دقیقا بگویید که با استفاده از پیشنهاد شما چقدر می‌توانند در سرمایه خود صرفه جویی کنند. مردم علامت دلار و درصد را بهتر متوجه می شوند؛ اگر تبلیغات شما با استفاده از آگهی ها همچنان مبهم باشد، استفاده از اعداد می‌تواند یک تمایز قدرتمند ایجاد کند. به همین سادگی روی تبلیغ شما کلیک می‌کنند.
  • به مشتریان موفق خود افتخار کنید و نشانه های موفقیت آنها را به طور مداوم مرور و بررسی کنید. در حالی که شما می‌توانید این کار را با پسوند های بررسی انجام دهید، نمایش تعداد قابل توجهی از مصرف کنندگانی که از محصولات شما استفاده می کنند می تواند یک راه عالی باشد. برای تحریک FOMO و یا القای این احساس که محصول شما ثابت شده است.
  • از روش‌های تاثیرگذار فوری استفاده کنید، مانند مصاحبه زنده با متخصص، نسخه نمایشی یا مشاوره مکمل.
  • یک پیشنهاد ویژه ارائه دهید که تاثیرگذاری بیشتری در مقایسه با استفاده از کلمه “رایگان” در جایی از تبلیغات شما دارد.

۸. استفاده از جملاتی که کاربر را برای انجام یک عمل تحریک کند.

افزایش کلیک در گوگل ادوردز - استفاده از جملاتی که کاربر را برای انجام یک غمل تحریک کند.

هنگام بررسی تبلیغات PPC که نرخ بالای کلیک را دریافت کرده‌اند، ما اغلب الگوهایی را می بینیم – به عنوان مثال، استفاده از واژه رایگان، برنامه های تبلیغاتی سازمان یافته و مخصوصا سرفصل های قوی، همگی به دستیابی به CTR بالاتر از حد متوسط ​​منجر می شود.

یکی دیگر از ویژگی های رایج تبلیغات متنی با CTR بالا، ادبیات تحریک آمیز است. تحریک آمیز بودن یک راه برای جلب توجه مردم است. بدیهی است که شما نمی‌خواهید تا جایی که کسی را مورد آزار و اذیت قرار دهید، پیش بروید اما یک چالش ظریف می‌تواند توجه مردم را جلب کند.

چند لحظه مشتریان خود را در نظر بگیرید. آنها مردم یا کسب و کارهایی باشند که در جستجوی راه حل های جدید برای یک مشکل خاص هستند زیرا

یا الف) مشکل جدید است؛ ب) آنها به راه حل های خودشان شک دارند؛ ج) راه حل فعلی آنها کارساز نیست.

ماتریس قابلیت- مزایا را که در ترفند اول ذکر شد به یاد دارید؟ دوباره آن را در ذهن خود مرور کنید. در مورد این بیاندیشید که چگونه ویژگی‌ها و مزایای محصول یا خدمات شما می‌تواند مشکلات خاصی را که مشتریانتان با آن مواجه‌اند را حل کند. هنگامی که شما برخی از ایده ها را دریافت کردید، آنها را با کمپین های مختلف در حساب کاربری خود ترکیب کنید. آزمایش زبان جدید و تحریک آمیز خود  را در مقایسه با نسخه قبلی آغاز کنید.

برای شروع، در اینجا نمونه هایی از زبان مستقیم و تحریک آمیز که می توانید در تبلیغات خود استفاده کنید آورده شده است:

– ایمیل زنده است

– امتیاز اعتباری شما باید بالاتر باشد

– شما به این نرم افزار نیاز دارید!

– روند پشتیبانی از اطلاعات شما اشتباه است

– دکتر شما به اندازه کافی خوب نیست

– اتلاف وقت را متوقف کنید

اکثریت قریب به اتفاق تبلیغات PPC از زبان ساده، عمومی استفاده می‌کنند به طوری که اگر به تبلیغات خود نگرش و شخصیت بدهید می‌توانید یک گام بلند در راستای افزایش CTR بردارید.

۹. مشکلات را قبل از وقوع آنها رفع کنید

حتی اگر شما در یک بازار شلوغ کار می‌کنید، اغلب انتخاب بین شما و یک کسب و کار رقابتی به یک یا دو مشکل محدود می‌شود:

  1. چقدر هزینه دارد؟
  2. به چه مقدار زحمت نیاز دارد؟

خوشبختانه، شما می توانید هر دوی این موانع رایج را با کمی پیش بینی و استفاده از متن‌های هوشمند از پیش رو بردارید.

نگاهی به این آگهی‌های معروف برای عبارت جستجوشده “بیمه خانه” بیاندازید:

افزایش کلیک در گوگل ادوردز - مشکلات را قبل از وقوع آنها رفع کنیدبدیهی است که ده ها شرکت بسیار بزرگ وجود دارند که مسئولیت بیمه خانه شما را بر عهده می‌گیرند و بنابراین ایجاد تمایز در این بازار خاص ممکن است بسیار دشوار باشد. با این حال، Liberty Mutual با توجه به اولین مشکل در این حوزه یک کار بسیار خوب و جامع ارائه داده است.

در حالی که استراتژی‌های صرفه جویی در هزینه در تیتر اول می‌آید و شرح آن ممکن است به عنوان تاییدیه باشد، در نهایت این فضایی است که می‌تواند برای رسیدگی به دومین مشکل عمومی مورد استفاده قرار گیرد. از سوی دیگر Amica، صرفه جویی بالقوه (در عنوان) را در نظر می گیرد و به این واقعیت اشاره می کند که ارائه آن کار آسانی است (پیروزی!) و می‌تواند هر زمان رخ دهد.

در متن Amica  آمده است (“هفت روز هفته و در هر ۲۴ ساعت در دسترس است”).

کدام پیشنهاد قانع کننده تر است؟

شخصا، من فکر می کنم جواب هیچکدام است. اما ترکیبی از این دو آگهی می تواند استثنایی باشد.

با ترکیب ارزش دلارهای موجود که در آگهیMutual  Liberty و قابلیت دسترسی و سهولتی که در آگهی Amica ، احتمالا افزایش قابل توجه در CTR  به همراه خواهد داشت و کلیک های زیادی را جذب می کند.

اجازه ندهید که مشتریان شما قبل از اینکه بدانند شما چه خدماتی ارائه می‌دهید، به شما پاسخ منفی بدهند: از کپی رایت خود برای گفتن چیزی که به طور قانع کننده قابل کلیک است، با رفع مشکلات اولیه استفاده کنید!

۱۰. از محرک های هیجان انگیز در متن آگهی خود استفاده کنید

هیچ چیز مردم را به اندازه یک محرک عاطفی قدرتمند وادار به عمل نمی‌کند. به ویژه اگر آنلاین باشد. این اصل چیزی است که باعث می شود تا clickbait بسیار موثر باشد: مردم یک مطلب را می‌خوانند، یک واکنش عاطفی قوی به آن نشان می دهند و سپس بر روی آن کلیک می‌کنند. اگر آن را با سایر استراتژی هایی که پوشش داده ایم ترکیب کنید، یکی از قدرتمندترین تکنیک‌های تبلیغاتی PPC را در اختیار خواهید داشت.

پاسخ های عاطفی که می‌توانید از طریق آن مشتریان را تحریک کنید، بستگی به آنچه که ارائه می دهید و تاثیری که انتظار دارید بر روی احساسات مشتریان داشته باشد، دارد. احساسات منفی مانند خشم، انزجار و ترس می تواند موجب ایجاد پاسخ باورنکردنی قوی در خواننده شود، اما این می تواند یک چالش برای ایجاد تعادل بین این واکنش ها با سایر پیام های شما باشد – شما نمی‌خواهید واکنش‌های احساسی منفی درک ایجاد شده از محصولات یا برند شما را از بین ببرد.

به طور مشابه، محرک های احساسی مثبت، مانند تأیید و طنز، می تواند بسیار موثر باشد تا مردم را به کلیک روی آگهی های شما تشویق کند – اما به دلیل ماهیت ذهنی این احساسات (به ویژه در مورد طنز)، استفاده از آنها می تواند پیچیده باشد.

اما توانایی احساسات انسانی در کپی آگهی شما تا چه میزان می تواند موثر باشد؟

در یک کلمه: خیلی

در یک تحقیق که توسط یکی از استراتژیستهای PPC ما انجام شد، مشخص شد که تبلیغاتی که به نوعی با تحسین احساسات و عواطف ترکیب شده اند، CTR را به میزان ۲۹ درصد بهبود بخشیده اند. فقط ارتقاء و یا تحسین به تنهایی نمی تواند چنین تاثیر شایانی داشته باشد بلکه ترکیب این دو مورد است که باعث موفقیت می شود!

در نتیجه

تبلیغات گسترده متنی شما فقط یکی از بسیاری از اجزای متحرک در دستگاه پیچیده کمپین PPC شما هستند – اما آنها یک جزء مهم هستند، پس از کپی آگهی خود را مانند یک تصویر پس زمینه نبینید. ترکیبی از بهترین شیوه ها و احساسات خلاقانه می تواند به تبلیغات بسیار موثر منجر شود که منجر به رهبری در حوزه موردنظر و بازده عالی سرمایه گذاری PPC شما می شود.

در این مقاله ۱۰ ترفند برای  به دست آوردن کلیک بیشتر در گوگل ادوردز را بررسی کردیم. به یاد داشته باشید، شما نمی توانید که بهترین آگهی را در اولین تلاش خود ایجاد کنید – آگهی خود را  دائما تست کنید و میزان CTR و نرخ تبدیل خود را بررسی و مقایسه کنید تا به بیشترین مقدار دست یابید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search