درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۵ راه برای فروش همه موجودی انبار قبل از سال نو

5 راه برای فروش همه موجودی انبار قبل از سال نو
فهرست مطالب

در روزهای پایانی سال که در حال برنامه‌ریزی فعالیت‌های بالقوه کسب‌وکار خود برای سال آینده هستید، ممکن است به مشکلی برخورد کنید که ذهنتان را درگیر کند. چطور در حالی که موجودی انبار سال گذشته هنوز به فروش نرفته، محصول جدید را به مخاطبان کسب‌وکار خود ارائه کنید؟ اگر محصولات خاص کسب‌وکار شما به سرعت به فروش نمی‌رسد، نشان می‌دهد تقاضا برای آن کاهش یافته است. این یک زنگ خطر است برای اینکه در تعیین استراتژی‌های بازاریابی خود خلاقیت به خرج دهید و آنها را تغییر دهید. در ادامه مقاله ۵ نکته برای کمک به فروش همه موجودی انبار شما آورده شده است. با استفاده از این نکات، موجودی انبار خود را به پول نقد تبدیل کنید.

راهکارهایی برای فروش موجودی انبار

۱. تخفیف ارائه دهید

برای ارائه تخفیف چند روش وجود دارد. اگر کسب‌وکار شما اینترنتی است و محصولاتی را به صورت آنلاین می‌فروشید، می‌توانید تخفیف را از طریق کدهای تبلیغاتی یا تخفیف مستقیم بر کالاهایی که به سرعت به فروش نمی‌رسند اعمال کنید. تفاوت قیمت را با یک تغییر قیمت نسبت به قیمت اصلی نشان دهید. لازم نیست تخفیف اولیه زیاد باشد. با ۱۰ درصد تخفیف شروع کنید و در صورت لزوم میزان آن را افزایش دهید.

اگر صاحب یک فروشگاه فیزیکی هستید، اکنون که پایان سال فرا رسیده زمان حراج است. می‌توانید با استفاده از تبلیغات فیس‌بوک و اینستاگرام مشتریان محلی خود را هدف قرار دهید.

 از اینجا بخوانید : ۷ سرویس بازاریابی ایمیلی برتر برای کسب و کارهای کوچک

۲. محصولات را با هم بسته‌بندی کنید و بفروشید

فروش محصولی که به تنهایی ممکن است به سختی به فروش برسد اگر با محصولات دیگر به صورت یک مجموعه بسته‌بندی شود، راحت‌تر مشتری خود را پیدا می‌کند. برای این منظور می‌توانید آن کالای خاص را با کالاهای محبوب‌تر برای جلب مشتری یا تبلیغ آن به عنوان کالای مکمل ارائه کنید.

۳. به مشتریان خود جایزه بدهید تا بیشتر سفارش دهند

به مشتریان خود جایزه بدهید -فروش موجودی انبار

شما می‌توانید به مشتریان خود که تا حد معینی خرید کنند یک کالای رایگان پیشنهاد دهید تا آنها را به خرید تحریک کنید و از این طریق به افزایش سود کسب‌وکار خود کمک کنید. این کار را می‌توانید با استفاده از یک فرم ثبت‌نام ساده در وب‌سایت خود انجام دهید.

۴. محصول خود را به شکل دیگری ارائه کنید

اگر محصولی دارید که به فروش نمی‌رسد ممکن است ایراد از خود محصول نباشد، بلکه به خوبی ارائه نشده باشد. سعی کنید آن کالا را در بخش برجسته‌تری از وب‌سایت یا فروشگاه خود قرار دهید تا زندگی جدیدی به آن ببخشید. روش موثر دیگری برای انجام این کار، ایجاد صفحه فرود برای مواردی تحت عنوان «آخرین شانس» است که فرصتی دیگر را برای فروش کالاهایی که سخت به فروش می‌رسند به شما می‌دهد.

۵. مشتریان خود را از طریق تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی پیدا کنید

تمام نکاتی که درباره فروش همه موجودی انبار قبل از سال نو گفته شد در صورتی می‌تواند موثر باشد که مخاطبان و مشتریان شما از آنها آگاهی داشته باشند. وقت آن است که اخبار مربوط به کسب‌وکار خود را در کانال‌های ارتباطی مناسب اعلام کنید. تخفیف‌ها، معرفی محصولات جدید و… را در تبلیغات دیجیتال و در شبکه‌های اجتماعی ارائه کنید. این کارها به شما کمک می‌کند مشتریان جدیدی پیدا کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
کمپین روابط عمومی (کمپین PR)
|
همه صاحبان مشاغل باید در مورد تعریف یک کمپین روابط عمومی (Public Relations Campaign) اطلاعات داشته باشند،...
آمیخته بازاریابی Marketing Mix چیست؛ معرفی 7p ،4p و 4c
|
یکی از اولین مواردی که در بازاریابی مقدماتی بهتر است یاد بگیرید، آمیخته بازاریابی است که به...
Search