درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۷ سرویس بازاریابی ایمیلی برای کسب و کارهای کوچک

7 سرویس بازاریابی ایمیلی برای کسب و کارهای کوچک
فهرست مطالب

آیا ایمیل مارکتینگ یکی از اولویت‌های کسب و کار شماست؟ آیا به دنبال بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی هستید؟ انتخاب سرویس بازاریابی ایمیلی مناسب می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر موفقیت کمپین بازاریابی شما داشته باشد. در این مقاله، ۷ سرویس بازاریابی ایمیلی برتر برای کسب و کارهای کوچک را بررسی خواهیم کرد.

اگر به دنبال پربازده‌ترین روش تبلیغات در دنیای دیجیتال هستید، به صفحه تبلیغات در گوگل سایت ما سر بزنید.

چرا انتخاب بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی اهمیت دارد؟

بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک است. به گفته انجمن بازاریابی مستقیم امریکا، بازاریابی ایمیلی به طور میانگین ۴۳۰۰ درصد بازگشت سرمایه را برای کسب و کارهای امریکایی داشته است.

این موضوع به دلیل مدیریت آسان، کنترل کامل بر تمامی فرآیندها و امکان ایجاد ارتباطی ثابت با مشتریان در بازاریابی ایمیلی است.

بسیار مهم است که بدانید نرم افزار بازاریابی ایمیلی منتخب شما، نقشی کلیدی در موفقیت بازاریابی دارد، زیرا هدف از به کار بردن این نرم افزارها حصول اطمینان از رسیدن ایمیل به مخاطبان است.

اگر مراقب نباشید، در نهایت خواهید دید که هزینه زیادی را برای امکانات کمتر و نرخ تحویل پایین ایمیل (که خود باعث هدر رفتن بیشتر سرمایه می‌شود) پرداخته‌اید.

برای انتخاب ابزار بازاریابی ایمیلی مناسب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • یک سرویس بازاریابی ایمیلی خوب باید بتواند خبرنامه ایمیلی جذابی را تحت یک رابط کاربری ساده ایجاد کند.
  • کاربر باید بتواند به راحتی مجموعه‌ای از ایمیل‌های شخصی سازی شده را با حداقل کار ممکن برای مخاطبان هدف ارسال کند. این موضوع معمولاً اتوماسیون بازاریابی یا بازاریابی خودکار نامیده می‌شود.
  • سرویس بازاریابی ایمیلی بایستی امکان مدیریت مخاطبان، تقسیم آن‌ها به گروه‌های کوچک‌تر و پیگیری کارایی کمپین‌های بازاریابی ایمیلی را به ساده‌ترین شکل ممکن فراهم کند.
  • از همه مهم‌تر، این سرویس باید از ارسال نشدن ایمیل به پوشه هرزنامه (اسپم) نیز مطمئن باشد.

با در نظر داشتن این موارد، حالا زمان آن فرا رسیده است که چند مورد از بهترین سرویس‌های بازاریابی ایمیلی را بررسی و مقایسه کنیم. البته توجه کنید که اگر می‌خواهید از نسخه پولی  این سرویس‌ها استفاده کنید؛ باید بتوانید مسئله پرداخت آنلاین دلاری آن را پشتیبانی نمایید. موضوعی که ممکن است در ایران کمی مشکل باشد.

۱. Constant Contact

سرویس بازاریابی ایمیلی - Constant Contact

Constant Contact یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های بازاریابی ایمیلی که رشدی بسیار سریع را در سال‌های اخیر تجربه کرده است. به علاوه این ابزار ساده‌ترین سرویس بازاریابی ایمیلی موجود با رابط کاربری مناسب برای کاربران مبتدی است. با استفاده از Constant Contact به راحتی می‌توانید فهرست ایمیل‌ها، مخاطبان، قالب ایمیل‌ها، تقویم بازاریابی و بسیاری دیگر از بخش‌ها را مدیریت و کنترل کنید.

انواع حساب کاربری Constant Contact امکان پیگیری و گزارش‌دهی، ابزار اشتراک گذاری در رسانه‌های اجتماعی، کتابخانه تصاویر رایگان، دسته‌بندی فهرست‌ها، تبلیغات فیسبوک و خدمات یکپارچه با فروشگاه‌های آنلاین Shopify را برای کاربران فراهم می‌کنند. البته بعضی از این موارد برای کاربران ایرانی کارایی ندارد.

حساب‌های کاربری ایمیل پلاس در Constant Contact نیز دارای امکانات قدرتمندی نظیر ارسال ایمیل خودکار، نظرسنجی، کوپن، پرداخت آنلاین و  A/B تست است. این آزمون به هدف‌گذاری بهتر ایمیل‌ها برای رسیدن به بالاترین نرخ مشاهده ایمیل کمک می‌کند.

این پلتفرم روش‌های پشتیبانی مختلفی نظیر گفتگوی زنده، تماس تلفنی، ایمیل، تالار گفتگو و مجموعه‌ای از مقالات کاربردی را برای کاربران خود فراهم کرده است.

این شرکت علاوه بر روش‌های آموزش آنلاین، همایش‌های حضوری هم برای مشتریانش در ایالات متحده برگزار می‌کند. این آموزش‌ها به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند که اصول بنیادی بازاریابی ایمیلی را سریع‌تر بیاموزند و با آغاز استفاده از آن، مثل یک کارشناس حرفه‌ای، کسب و کار خود را توسعه دهند.

با در نظر گرفتن تمامی موارد فوق، ما Constant Contact را به عنوان بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی برای کسب و کارهای نوپا انتخاب می‌کنیم.

Constant Contact دارای یک دوره ۶۰ روزه استفاده آزمایشی رایگان است. پس از ۶۰ روز، نسخه‌های تجاری آن، از ۲۰ دلار در ماه، ارائه می‌شود.

همچنین کوپن‌های تخفیف این سرویس نیز در برخی از سایت‌های اینترنتی نظیر WPBeginner ارائه شده است.

۲. SendinBlue

سرویس بازاریابی ایمیلی - SendinBlue

SendinBlue یک نرم افزار بازاریابی ایمیل و پیامکی کامل برای کسب و کارها که یکی از پلتفرم‌های بازاریابی با رشد بسیار سریع در اروپا است.

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و ابزارهای موجود در آن برای ساخت ایمیلی زیبا و جذاب، عالی هستند. ابزار ساده کشیدن و رها کردن (drag and drop) آن برای کاربران مبتدی که هیچ تجربه‌ای در بازاریابی ایمیلی ندارند، فوق‌العاده است.

SendinBlue دارای ابزارهای اتوماسیون ساده‌ای است که امکان ارسال ایمیل‌های تجاری، ایجاد جریان کار و دسته‌بندی کاربران را فراهم می‌کند. همچنین این نرم افزار با استفاده از هوش مصنوعی بهترین زمان ارسال ایمیل را تعیین می‌کند تا احتمال خوانده شدن ایمیل به حداکثر برسد.

SendinBlue یک نسخه رایگان از امکاناتش را به کاربران ارائه می‌دهد که دارای امکان ارسال ۳۰۰ ایمیل در روز است. البته نام تجاری SendinBlue نیز در ایمیل‌های ارسالی رایگان وجود خواهد داشت. نسخه‌های پولی این نرم افزار از ماهیانه ۲۵ دلار شروع می‌شود. همچنین این نرم افزار امکان ارسال پیامک را هم در حساب کاربری فراهم کرده است، اما هزینه‌های مورد نیاز برای آن وابسته به خدمات مورد نظر شما تعیین می‌شود؛ و البته به سیستم پیامکی ایران متصل نیست.

نسخه حرفه‌ای این نرم افزار دارای امکانات ویژه و پیشرفته‌ای نظیر ابزار ساخت صفحه فرود، گفتگوی زنده، ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و یکپارچه‌سازی با تبلیغات گوگل است. این ابزارها بدون افزایش قیمت ارائه شده‌اند.

SendinBlue یک سرویس بازاریابی ایمیلی جداگانه مبتنی بر SMTP نیز ارائه می‌دهد که می‌توان از آن برای تقویت خودکارسازی ایمیل‌ها و ارسال ایمیل‌های تجاری از سایت‌های وردپرسی استفاده کرد. این قابلیت برای کمپین‌های بازاریابی ایمیلی معمولی کاربرد چندانی ندارد؛ اما در اختیار داشتن آن برای شرایطی که کسب و کار بزرگ‌تر می‌شود و به ایمیل‌های مبتنی بر محتوای خودکار نیاز هست، خوب خواهد بود.

۳. Drip

سرویس بازاریابی ایمیلی - Drip

Drip یک پلتفرم بازاریابی ایمیل قدرتمند برای تجارت الکترونیک، وبلاگ‌ها و فروشگاه‌های دیجیتال است. Drip مجموعه‌ای از ابزارها را فراهم کرده تا بازاریابی خودکار، مسیر فروش و شخصی‌سازی ایمیل‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن انجام شود.

این ابزار با اکثر سامانه‌های سایت‌ساز محبوب شامل وردپرس و ووکامرس همخوانی دارد. این ویژگی به شما کمک می‌کند که فرم‌های عضویت را به راحتی در سایت خود قرار داده و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید.

آنچه Drip را از سایر رقبا نظیر Campaign Monitor متمایز می‌کند ابزارهای خودکار بازاریابی عالی، دسته‌بندی ایمیل هوشمند‌تر، گروه‌بندی ایمیل‌ها و سازنده بصری آن است. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند که مشتریان هدف خود را در فهرست‌های ایمیلی راحت‌تر پیدا کرده و فروش خود را افزایش دهید.

بخش پشتیبانی Drip شامل گفتگوی زنده، وبینارها، آموزش خودکار، دوره‌های آموزشی آنلاین، راهنمای رایگان و مقالات اطلاعاتی عالی است.

ما از Drip برای چندین کسب و کار خود استفاده کرده‌ایم، زیرا این ابزار به ما اجازه می‌دهد که مجموعه‌ای از ایمیل‌ها را در حالی ارسال کنیم که با استفاده از ابزار بازاریابی خودکار آن، با هر یک از مشتریان در تعامل مستقیم و نزدیک هستیم.

با اینکه کمی Drip گرانقیمت به نظر می‌رسد، اما به اعتقاد ما این نرم افزار بازاریابی ایمیلی بهترین گزینه برای وبسایت‌های تجارت الکرونیک و صاحبان کسب و کاری است که به امکانات پیشرفته علاقه‌مند هستند. Drip یک نسخه آزمایشی رایگان دارد و نسخه‌های پولی آن که دارای همه امکانات هستند، از ماهیانه ۴۹ دلار شروع می‌شوند.

۴. ConvertKit

سرویس بازاریابی ایمیلی - ConvertKit
سرویس بازاریابی ایمیلی

ConvertKit یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی قدرتمند که برای وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای، نویسندگان و تجار قابل استفاده است. استفاده از آن بسیار ساده و کارایی آن بسیار عالی است.

ویژگی‌های منحصر بفرد ConvertKit به کاربران اجازه می‌دهد که محتوای خود را به دست مشتریان برسانند و فرم‌های عضویت ایمیلی را برای آن‌ها ارسال کنند. همچنین این پلتفرم سامانه مدیریت پاسخ پیشرفته‌ای دارد که امکان ارسال تک به تک ایمیل (برای پاسخگویی اختصاصی به مشتری) را فراهم می‌کند.

با استفاده از ConvertKit می‌توانید به راحتی مشترکان ایمیلی خود را به دو گروه علاقه‌مندان و خریداران دسته‌بندی کنید. این کار به شما کمک می‌کند که با بهره‌گیری از ایمیل‌های خودکار شخصی‌سازی شده، نرخ تبدیل را افزایش دهید. در بازاریابی به این کار بازاریابی ایمیلی هدفمند می‌گویند.

ConvertKit علاوه بر پشتیبانی ایمیلی، دارای یک پایگاه اطلاعاتی قدرتمند است که در آن محتوای آموزشی فوق‌العاده‌ای وجود دارد.

بسیاری از ویژگی‌های ConvertKit برای تولیدکنندگان محتوا و وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای طراحی شده است، به همین دلیل ما این پلتفرم را به عنوان بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی برای وبلاگ‌نویسان حرفه‌ای انتخاب کرده‌ایم.

ConvertKit یک نسخه آزمایشی رایگان به مدت ۱۴ روز دارد. نسخه تجاری آن از ماهانه ۲۹ دلار شروع می‌شود. این پلتفرم امکان بازگشت هزینه به دلیل عدم رضایت تا ۳۰ روز را هم ارائه می‌دهد.

۵. AWeber

سرویس بازاریابی ایمیلی - AWeber
سرویس بازاریابی ایمیلی

AWeber یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان سرویس‌های بازاریابی ایمیلی در جهان است. این سرویس ابزارهای متنوعی برای مدیریت بازاریابی ایمیلی را به کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه می‌دهد.

شروع کار با AWeber بسیار ساده است. این ابزار به راحتی به اکثر پلتفرم‌ها نظیر وردپرس متصل می‌شود.

این ابزار امکان استفاده از قالب‌های ایمیل، مدیریت فهرست‌ها، پاسخگویی خودکار و پیگیری دقیق ایمیل‌ها را ارائه می‌کند.

پشتیبانی AWeber شامل گفتگوی زنده، تلفن، ایمیل، وبینارهای زنده و مجموعه‌ای گسترده از مقالات آموزشی است.

AWeber دارای نسخه آزمایشی ۳۰ روزه رایگان است. پس از آن، نسخه تجاری از قیمت ماهیانه ۱۹ دلار شروع می‌شود. همچنین امکان پرداخت به صورت فصلی و سالانه نیز وجود دارد که البته شامل تخفیف هم می‌شود.

۶. GetResponse

سرویس بازاریابی ایمیلی - GetResponse

GetResponse هم یکی دیگر از راهکارهای بازاریابی ایمیلی بسیار محبوب است. استفاده از آن راحت و بازاریابی ایمیلی را برای کسب و کارهای کوچک به سادگی ارائه می‌کند.

این پلتفرم دارای ابزارهای بازاریابی خودکار خوبی است که امکان ایجاد کمپین‌های خودکار و هوشمند را به ارمغان می‌آورد.

به کمک ابزار سازنده آن که از قابلیت کشیدن و انداختن (drag and drop) پشتیبانی می‌کند، می‌توانید کمپین‌ها را ایجاد کرده، محتوا را بخش‌بندی کنید و آن را بر اساس گروه‌های مورد نظر خود طراحی کنید. این ابزارها به شما کمک می‌کند که کمپین‌های هدفمند بسازید و سود خود را افزایش دهید.

GetResponse دارای قابلیت‌هایی نظیر فرم‌های واکنش‌گرا و زیبا، صفحات فرود، آزمون A/B، پیگیری ایمیل‌ها و پاسخ‌گویی خودکار است. همچنین این پلتفرم با سایر نرم افزارهای جلب مشتری نظیر OptinMonster، SalesForce، Google Docs، ZenDesk و غیره همخوانی دارد.

پشتیبانی این پلتفرم‌ هم به روش‌های تلفنی، گفتگوی زنده و ایمیلی است. بخش راهنمای آن‌ها نیز دارای محتوای آموزشی متنوع مثل ویدئو، وبینار، آموزش گام به گام، راهنما و … است.

۷. Mailchimp

سرویس بازاریابی ایمیلی - Mailchimp

Mailchimp از ابتدای کار خود یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ارائه دهنده بازاریابی ایمیلی بوده و هست، چرا که خدمات بازاریابی ایمیلی دائمی را به طور رایگان ارائه می‌دهد.

Mailchimp دارای امکاناتی همچون ایمیل‌ساز، پاسخ‌گوی خودکار، تقسیم مخاطبان به گروه‌های کوچک‌تر و شیوه تحلیل و پیگیری آسان است. این ابزار امکان تنظیم زمان ارسال ایمیل برمبنای زمان محلی کاربر و دسته‌بندی آن‌ها بر اساس موقعیت جغرافیایی را فراهم کرده است. شما به راحتی می‌توانید از این پلتفرم در وردپرس، مجنتو، شاپیفای و… استفاده کنید. 

زمانی که درباره قابلیت‌های بازاریابی خودکار بحث می‌کنیم، توانایی Mailchimp در مقابل سایر سرویس‌ها مثل Drip و ConvertKit محدود است.

در سال‌های اخیر Mailchimp تعداد زیادی از قابلیت‌های پیشرفته را رونمایی کرده است، اما پس از استفاده از آن‌ها متوجه خواهید شد که آن‌ها خیلی هم پیشرفته نیستند.

پشتیبانی Mailchimp به صورت ایمیل، گفتگوی زنده و مجموعه‌ای عظیم از مقالات آموزشی ارائه می‌شود. با این حال در اغلب موارد پشتیبانی آن‌ها بسیار کند است و کیفیت آن نسبت به Constant Contact پایین‌تر است.

Mailchimp نسخه‌ای کاملاً رایگان را ارائه می‌دهد که با آن می‌توانید ۱۲۰۰۰ ایمیل را به ۲۰۰۰ دنبال‌کننده ارسال کنید. این نسخه کاملاً محدود است و امکاناتی مثل بهینه‌سازی بر اساس زمان محلی، دسته‌بندی پیشرفته، آزمون‌های چند متغیره و غیره را شامل نمی‌شود. همچنین نام تجاری آن‌ها هم در تمامی ایمیل‌های ارسالی درج می‌شود. پشتیبانی نسخه رایگان فقط به پشتیبانی ایمیلی محدود می‌شود. مدلی که برای کسب و کارهای جدی چندان جذاب نیست و نمی‌توان به آن اعتماد داشت و تکیه کرد.

نسخه پولی این پلتفرم از قیمت ماهیانه ۱۰ دلار برای ۵۰۰ دنبال‌کننده آغاز می‌شود و با افزایش تعداد دنبال‌کننده‌ها، نرخ نیز افزایش می‌یابد.

بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی

با اینکه ده‌ها سرویس بازاریابی ایمیلی در دنیای اینترنت وجود دارد اما هدف ما حصول اطمینان از این موضوع است که شما بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب کرده‌اید. جمع‌بندی مباحث گفته به این شرح است که:

اگر شما کسب و کاری کوچک دارید یا یک وبلاگ‌نویس تازه‌کار هستید، استفاده از Constant Contact را به شما توصیه می‌کنیم. زیرا قیمت‌گذاری آن‌ها عالی و تیم پشتیبانی آن‌ها هم واقعاً حرفه‌ای هستند. همچنین تیم آموزشی آن‌ها هم به شما کمک می‌کنند که با بهره‌گیری از بازاریابی ایمیلی به اهداف خود برسید.

اگر یک فروشگاه آنلاین یا وبسایت تجارت الکترونیک دارید، توصیه ما به شما استفاده از Drip است، زیرا این پلتفرم بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی تجارت الکترونیک است. قابلیت‌های شخصی‌سازی و خودکارسازی آن‌ به شدت قدرتمند است.

اگر وبلاگ‌نویس حرفه‌ای یا تولیدکننده محتوا هستید، ConvertKit را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پلتفرمی ساده با قابلیت‌های حرفه‌ای که می‌توان کسب و کار وبلاگ‌نویسی را به سطوح بالاتری برساند.

اگر هم صاحب کسب و کاری هستید که نیازمند یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی خودکار با استفاده از بازاریابی ایمیلی، ارسال ایمیل اختصاصی و پیامک است، SendinBlue بهترین گزینه برای شماست. کار با این پلتفرم بسیار ساده و امکان مدیریت ایمیل و پیامک در یک رابط کاربری فراهم شده است. این سرویس نسخه رایگان خوبی هم دارد که آن را به بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی رایگان تبدیل می‌کند.

نکته: نرخ تحویل ایمیل را بهبود دهید

تمامی ابزارهای خبرنامه ایمیلی که در این مقاله معرفی شدند دارای نرخ تحویل بالایی هستند.

با این حال چند کار ساده وجود دارد که با انجام آن‌ها از تحویل همه ایمیل‌ها به مشترکین مطمئن شوید:

استفاده از نشانی ایمیل حرفه‌ای

پلتفرم‌های ارائه دهنده ایمیل نظیر جی‌میل، اوت‌لوک و یاهو دارای الگوریتم‌هایی برای تشخیص هرزنامه‌ها هستند. یکی از روش‌های مورد استفاده در این الگوریتم‌ها بررسی نشانی ارسال کننده ایمیل است.

بسیار مهم است که ایمیل ارسال شده از سوی یک کسب و کار، نشانی حرفه‌ای و مناسبی (مثل yourname@yourcompany.com) داشته باشد و از نشانی‌های عمومی هات‌میل یا جی‌میل نباشد.

این کار باعث می‌شود نرخ تبدیل ایمیل‌های شما از میانگین رقبایتان بیشتر شود.

ایمیل‌های هدفمند بر مبنای علایق کاربر ارسال کنید

بسیار مهم است که ایمیل‌های شما بر اساس علایق کاربران شخصی سازی شده باشد. نرم افزارهای بازاریابی ایمیلی نظیر Constant Contact به شما اجازه می‌دهند که کاربران را به دسته‌هایی نظیر فعال، غیرفعال، علاقه‌مند به یک موضوع و غیره تقسیم کنید.

این کار به کمپین‌های بازاریابی ایمیلی شما کمک می‌کند که بالاترین نرخ باز شدن ایمیل و بیشترین میزان نرخ کلیک را داشته باشد. هر دوی این شاخص‌ها عاملی برای تحویل همیشگی ایمیل‌های شما به مشترکین است.

سؤالات متداول درباره نرم‌افزارهای بازاریابی ایمیلی

در ادامه تعدادی از سؤالات کاربران که بیشتر پرسیده می‌شود را پاسخ خواهیم داد.

آیا می‌توانم با استفاده از جی‌میل و اوت‌لوک بازاریابی ایمیل انجام دهم؟

بله! اما پس از ارسال تعدادی ایمیل، حساب کاربری شما مسدود می‌شود. جی‌میل و اوت‌لوک برای بازاریابی ایمیلی ساخته نشده‌اند. آن‌ها ابزاری عالی برای ارسال ایمیل‌های کاری هستند.

بهترین سرویس رایگان بازاریابی ایمیلی کدام است؟

بسیاری از سرویس‌های بازاریابی ایمیلی دارای نسخه رایگان اما محدود هستند. بهترین سرویس بازاریابی ایمیلی رایگان SendinBlue است، زیرا نسخه رایگان آن دارای محدودیتی برای تعداد مشترکین نیست. MailerLite و MailChimp هم دارای نسخه رایگان هستند.

هزینه بازاریابی ایمیلی چقدر است؟

هزینه مورد نیاز برای بازاریابی ایمیلی ارتباط مستقیمی با تعداد مشترکین، تعداد ایمیل ارسالی ماهیانه و پلتفرم مورد استفاده دارد. به طور میانگین، یک کسب و کار کوچک بین ۲۰ تا ۳۰۰ دلار در ماه برای بازاریابی ایمیلی نیاز دارد. اما اگر از یک آژانس بازاریابی ایمیلی کمک بگیرید، هزینه شما به ۵۰۰ دلار در ماه یا بیشتر، افزایش خواهد یافت.

آیا پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی دیگری وجود دارند که در این فهرست به آن اشاره نشده است؟

بله، صدها سرویس بازاریابی ایمیلی وجود دارد که در این فهرست به آن‌ها اشاره نشده است. ما سعی کردیم ۷ نمونه برتر و محبوب از بین آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا برای انتخاب از حجم بالا دچار سردرگمی نشوید.

دیگر سرویس‌های بازاریابی ایمیلی:

MailerLite​، ActiveCampaign، HubSpot، Ontraport,Mailjet، Campaign Monitor، InfusionSoft (now Keap)، Klaviyo، Marketo، Eloqua، Pardot by Salesforce، Sendloop، iContact، Emma، TotalSend، SharpSpring، MailPoet و غیره.

از میان این موارد، سرویس‌های بازاریابی ایمیلی که در مقاله ما مورد بررسی قرار گرفتند دارای بهترین امکانات در کنار مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت هستند.

به نظر ما بهترین سرویس‌ بازاریابی ایمیلی کدام است؟

  1. Constant Contact: بهترین سرویس‌ بازاریابی ایمیلی برای کسب و کارهای کوچک.
  2. SendinBlue: بهترین پلتفرم بازاریابی ایمیلی و پیامکی.
  3. Drip بهترین سرویس‌ بازاریابی ایمیلی برای تجارت الکترونیک.

امیدوارم این مقاله به شما در انتخاب سرویس‌ بازاریابی ایمیلی کمک کرده باشد. اگر این مقاله را پسندیدید ، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید تا در اسرع وقت از انتشار مقالات ما مطلع شوید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
کمپین روابط عمومی (کمپین PR)
|
همه صاحبان مشاغل باید در مورد تعریف یک کمپین روابط عمومی (Public Relations Campaign) اطلاعات داشته باشند،...
آمیخته بازاریابی Marketing Mix چیست؛ معرفی 7p ،4p و 4c
|
یکی از اولین مواردی که در بازاریابی مقدماتی بهتر است یاد بگیرید، آمیخته بازاریابی است که به...
Search