درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۹ نکته برای یکپارچه سازی بازدید ارگانیک، گوگل ادز و محتوا

یکپارچه سازی بازدید
فهرست مطالب

در serp، نمی‌توان با بی‌توجهی پیروز شد. اگر می‌خواهید شاهد موفقیت باشید، همکاری متقابل تیم‌های بازدید ارگانیک، پولی و تولید محتوا، کلید حتمی موفقیت شماست. این موفقیت و همکاری متقابل نیز اتفاق نمی‌افتد مگر آن که شما به یکپارچه سازی بازدید های خود از این سه کانال بپردازید. اما انجام این کار نیاز به تلاش بسیار زیادی دارد، از ارتباطات ناخوشایند گرفته تا آموزش متقابل و توافق با تمامی افرادی که در انجام کار مشارکت دارند. کار بازاریابی جستجو چیست؟ این سوال را تا حدی در این مقاله برای شما باز می‌کنیم اما برای بحث بیشتر در این زمینه با دپارتمان مارکتینگ نون مارکتینگ تماس بگیرد.

اگر صحبت‌های امسال هیثتر فیسکو(Eather Physioc) درکنفرانس ماز ۲۰۱۹ (MozCon) را از دست داده‌اید، حالا شانس استفاده از صحبت های او را دارید! در این مقاله او چارچوبی را با شما به اشتراک می‌گذارد که در آن به یکپارچه سازی بازدید پولی و بازدید ارگانیک و تولید محتوا می‌پردازد. حاصل این یکپارچه سازی بازدید هم برای ارائه تجربه جستجوی روان‌تر به کاربران و بازدید‌کنندگان است. امروز می‌خواهیم درباره ۹ نکته برای یکپارچه سازی جستجوی ارگانیک، پولی و تکنیک های مرتبط با تولید محتوا صحبت کنیم.

 از اینجا بخوانید : روش‌های افزایش بازدید سایت

۱. درباره تغییرات یک باره اطلاع رسانی کنید اما آنها را به ترتیب اجرا کنید

نکته اولی که باید به آن توجه کنید این است که باید درباره تغییرات به یک باره اطلاع رسانی نمایید اما بعد به ترتیب (و نه یکباره) آنها را پیاده سازی نمایید.

یکپارچه سازی تکنیک‌ها و فرآیندهای تغییر می‌تواند کاری بزرگ و سخت باشد. بنابراین شما نباید سعی کنید همه کارها را در آن واحد انجام دهید. مثل این است که بخواهید آب کل اقیانوس را به جوش آورید و مسلما انجام این کار بسیار عظیم و نشدنی است. بنابراین تا زمانی که بخواهید همه افراد را با هم در راستای رسیدن به دستاوردهای مورد نظر خود هماهنگ کنید، آنها با چالش‌هایی رو به رو می‌شوند. بنابراین شما باید به تدریج و به ترتیب تغییرات را طی زمان اجرا کنید.

برای دریافت مشاوره سئو با تیم نوین مارکتینگ تماس بگیرید

۲. محصولات و فرآیندهای جدید را مستندسازی کنید

یکپارچه سازی بازدید - محصولات و فرآیندهای جدید را مستندسازی کنید

قدم بعدی در یکپارچه سازی بازدید ها  این است که، همچنان که توانمندی‌ها، فرآیندها و آفرهای جدید را در کنار هم آورده و آنها را با هم یکپارچه می کنید، باید فرآیندهای مذکور را در وبسایتی زنده و پویا که با همه به اشتراک گذاشته‌اید، مستندسازی کنید چون این فرآیندها همچنان به تغییرات خود ادامه می‌دهند.

تیم من از وبسایت Confluence استفاده کرده و ما در آن جریان های کاری که با هم به اشتراک گذاشته‌ایم را مستند می‌کنیم، اما همه افراد تیم برای اصلاح این مستندات به شکلی که بهتر به نظر برسند، دسترسی و اعتماد کامل دارند.

 از اینجا بخوانید : ۱۰ روش لینک سازی اشتباه که باید از آنها پرهیز کنید

۳. پیشنهادات و گزارشات خود را به هم اعلام کنید

گام بعدی شما واضح به نظر می‌رسد، اما بسیاری از افراد این کار را انجام نمی‌دهند. شما باید پیشنهادات خود را به همراه گزارش اعلام کنید. بسیاری از اوقات، ما داده‌های خود برای گزارش دهی را از کانال‌های بسیاری جمع‌آوری می‌کنیم.

ما چند اسلاید را در آخرین دقایق و پیش از آنکه آنها را به سمت دیوار مشتری پرتاب کنیم، آماده می‌کنیم. در نهایت، مجموعه‌ای از داده‌های تقریبا سطحی و بی‌معنی که داستانی را روایت نمی‌کنند تحویل می‌دهیم. بنابراین باید دور هم جمع شویم و دیدگاه‌ها، مشاهدات و یافته‌های خود را با یکدیگر در اتاقی به اشتراک بگذاریم تا روایتگر داستانی باشیم که کاملا برای مشتری معنادار باشد و به مشتریان برای شناخت اولویت‌ها و گرفتن بهترین تصمیم‌های ممکن کمک کند.

۴. آموزش متقابل برای افزایش حمایت از جانب تیم‌ها

نکته بعدی که می خواهم به آن اشاره کنم، آموزش متقابل است تا بتوانید حمایت بیشتری از جانب تیم‌ها دریافت کنید. ما کارگاه ها و آموزش‌های عملی بسیاری را برگزار می‌کنیم. ما حتی مبادلات شغلی نیز انجام داده‌ایم. به این صورت که از سئوکارهای تیم خواستیم، محتوای مربوط به عملکرد محصول را برای صفحات جزئیات محصول تولید کنند. انجام این کار، همدلی و درک بسیار خوبی از آنچه دیگران برای انجام صحیح کار خود نیاز دارند به وجود می آورد.

بعلاوه، سوالات ذهنی بسیار خوبی را نیز به وجود می آورد. برای مثال شما از خود می پرسید” آیا من از افراد مناسب در زمان‌های مناسب استفاده کرده‌ام؟ آیا هیچ کس دیگری هم هست که بتواند برای این قسمت کار ارزشمندی انجام دهد؟ آیا کار من می‌تواند روی کس دیگری هم تاثیر گذار باشد؟” بنابراین هدف ما اینجا الزاما این نیست که بدانیم کار دیگران را باید چگونه انجام دهیم، بلکه هدف ما این است که به افراد قدرت این را بدهیم که بتوانند از تیم‌های دیگر پشتیبانی کنند، درباره آنها صحبت کنند و فروش متقابل داشته باشند.

۵. تیم یا توانمندی‌های آن را مجددا معرفی کنید

یکپارچه سازی بازدید - تیم یا توانمندی‌های آن را مجددا معرفی کنید

سپس، وقتی کار شما با یکپارچه سازی افراد و فرآیندها تمام شد، شاید تمامی افراد دیگر درون سازمان الزاما از آنچه اتفاق افتاده است خبر نداشته باشند. بنابراین بهتر است تیم خود یا توانمندی‌های جدیدی که به دست آورده‌اید را به بقیه سازمان خود معرفی نمایید. افراد را با نام معرفی کنید.

درباره توانمندی جدید خود، اینکه چه کارهایی انجام می‌دهند و چه ارزشی به سازمان ارائه می‌کنند صحبت کنید. به افراد بگویید چگونه باید با آفرهای جدید شما مشارکت داشته و آفرهای شما چه معنایی برای پروژه‌ها، نوآوری‌ها یا مشتری‌ها دارد.

۶. دستاوردهای مشترک خود را در یکپارچه سازی بازدید ها معرفی کنید

در مرحله بعد، ما می‌خواهیم بازار خوبی برای دستاوردهای مشترک خود پیدا کنیم. از آنجا که شما همچنان در حال یکپارچه سازی هستید، باید همیشه به دنبال دستاوردها یا هشدارهایی باشید که می‌توانید با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بیاموزند چگونه می‌توانند بهتر با آفرهای شما مشارکت داشته باشند.

بنابراین، اگر یک مورد مطالعاتی عالی داشته باشید که در آن می‌توانید جستجوی ارگانیک و پولی یا جستجوی ارگانیک و محتوای خود را یکپارچه کنید، حتما این داستان‌ها را برای همکاران خود، مشتریان خود، مدیران خود و البته تیم خود نیز ارائه کنید.

۷. میزگردهایی برای بررسی عمیق فرصت‌های موجود در جستجو تشکیل دهید

در مرحله بعد، می‌خواهیم میزگردهایی تشکیل دهیم تا بتوانیم با دپارتمان‌های دیگر به طور عمیق فرصت‌های موجود برای یکپارچه سازی بازدید ها را بررسی کنیم. بنابراین، قطعا داشتن جلسات برای جستجوی ارگانیک و پولی و یا جستجوی ارگانیک و محتوا بسیار مهم است، اما بهتر است این میزگردها را با افرادی فراتر از تیم خود تشکیل دهید.

به تیم‌های بازاریابی دیگر فکر کنید، مانند تیم شبکه های اجتماعی و تیم تطبیق دهی دیدگاه‌های مربوط با رفتار جستجو و یا با داده‌های شبکه های اجتماعی. یا به تیم‌های سئو جغرافیایی فکر کنید. اگر میان تیم جستجوی ارگانیک و تیم بازاریابی اروپا جلسه‌ای تشکیل دهید تا فرصت هایی که بیشترین تاثیر را در آن منطقه دارند پیدا کنید چطور است؟ یا حتی اگر جلسه‌ای میان تیم فروش و فناوری اطلاعات برگزار کرده و نقاط مشترک آنها، جایی که می‌توانید کار بسیار بزرگی برای جستجو انجام دهید که بخش‌های بیشتری از سازمان را تحت پوشش قرار می‌دهد، پیدا کنید چطور است؟

۸. سمینارهای عرضه و آموزش مشترک برگزار کنید تا افراد تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند

یکپارچه سازی بازدید - سمینارهای عرضه و آموزش مشترک برگزار کنید

سپس، به برگزاری مشترک سمینارهای عرضه و آموزش فکر کنید تا افراد توانایی‌ها و مهارت‌های خود را با یکدیگر ترکیب نمایند. مشابه برگزاری جلسات میزگرد، اینجا هم جایی است که می‌توانید گروه‌های مختلف را گرد هم جمع کرده تا درباره توانمندی‌های خود صحبت کنند. اما به چیزی بیش از صرفا ارائه توانمندی‌های خود به افراد دیگر فکر کنید. همچنین، حتما از آنها دعوت کنید تا توانمندی‌های خود را به گروه شما ارائه کنند. برای مثال، ما از تیم مدیریت پروژه یا مدیریت مشتری دعوت کرده‌ایم تا با ارائه چیزهای ارزشمندی که دارند، ما را در کاری که انجام می‌دهیم، توانمندتر نمایند.

۹. نشان دهید که افراد مالک تغییرات اجرا شده هستند

یکپارچه سازی بازدید - افراد مالک تغییرات اجرا شده هستند

و در نهایت، با اینکه شما تمامی این تغییرات را انجام می دهید، نباید اینگونه باشد که تنها یک نفر در راس سازمان تغییرات مد نظر را اعلام کرده و دیگران آن را اعمال کنند. این تغییرات باید ارگانیک، با مشارکت دیگران بوده و همه افراد باید مالک مسیری باشند که همه ما آن را طی می‌کنیم. بنابراین وقتی تغییری را در محصولات یا فرآیندها اعمال می‌کنیم و یا به یکپارچه سازی بازدیدهای ارگانیک، پولی و محتوا می‌پردازیم و یا از تیم ها می خواهیم روی اهداف خاصی تمرکز کنند، اطمینان داریم که افراد مشغول در هر بخش، مالک این تغییرات بوده و می توانند با یکدیگر تصمیمات مربوطه را گرفته و در نهایت نتیجه را به بقیه گروه اعلام کنند.

این کار به شما کمک می‌کند مطمئن شوید که تمامی قسمت‌های کار را در نظر گرفته‌اید و توانایی‌هایی که دارید اثر بزرگی روی موافقت و هماهنگی تیم دارد. ۹ نکته را برای یکپارچه سازی بازدید جستجوی ارگانیک، جستجوی پولی و تکنیک های تولید محتوا خواندید. در قسمت نظرات، نظر خود را بنویسید. مشتاق خواندن آنها هستیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
کمپین روابط عمومی (کمپین PR)
|
همه صاحبان مشاغل باید در مورد تعریف یک کمپین روابط عمومی (Public Relations Campaign) اطلاعات داشته باشند،...
آمیخته بازاریابی Marketing Mix چیست؛ معرفی 7p ،4p و 4c
|
یکی از اولین مواردی که در بازاریابی مقدماتی بهتر است یاد بگیرید، آمیخته بازاریابی است که به...
Search