درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

آموزش کامل قرار دادن لینک در اینستاگرام به صورت تصویری

قرار دادن لینک در اینستاگرام
فهرست مطالب

قرار دادن لینک در اینستاگرام چه فایده‌ای دارد؟ اصلا منظور از بیو در اینستاگرام چیست ؟ اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده کاربران است که هر کس برای اهداف کاملا متفاوتی از آن استفاده می‌کند. در کنار اینکه بسیاری کاربران از این شبکه استفاده شخصی می‌کنند، کسب‌وکارهای بسیاری نیز هستند که برای فروش خدمات و محصولاتشان در اینستاگرام فعالیت دارند.

مطمئنا برای کسب‌وکارها بسیار اهمیت دارد که کاربران از میان تعداد بی‌شمار پیج‌های کاری مشابه، آن‌ها به عنوان گزینه اول دیده شوند. از میان روش‌های متفاوتی که برای این کار وجود دارند، اضافه کردن لینک در بیو نیز یکی از راه‌های پیش روی شماست. شما به این کار مي‌توانید کاربرانی را که به پیجتان وارد شده‌اند را به دیگر راه‌های ارتباطی‌تان مانند سایت، تلگرام و… منتقل و در نهایت امکان خرید آن‌ها را افزایش دهید.

اهمیت این موضوع ما را برآن داشت تادر این مقاله به طور کامل و به صورت مرحله به مرحله نحوه گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام را بررسی کنیم؛ تا انتها با ما همراه باشید.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی خصوصا شبکه‌هایی مانند اینستاگرام که کاربران بی‌شماری دارند، نیازمند زمان زیاد و تسلط بر تاکتیک‌های آن است. به همین دلیل اگر به دنبال شخصی هستید که بتواند شما را در مدت زمان معقولی به بهترین نتیجه و در نهایت به فروش بیشتر برساند، می‌توانید از خدمات شبکه های اجتماعی نوین مارکتینگ استفاده کنید.

لینک در بیو اینستاگرام

بیو در اینستاگرام چیست ؟

تمامی ما در برخوردارهای اولیه در زندگی روزمره تلاش می‌کنیم تا در همان دقایق ابتدایی، در مورد شخصی که به تازگی ملاقات کرده‌ایم، اطلاعاتی به دست‌آوریم؛ عموما همین الگوی رفتاری در شبکه‌های اجتماعی نیز تکرار می‌شود. به طوری که به محض ورود به یک پیج، بیو از اولین بخش‌هایی است که به آن نگاه می‌کنیم. این بخش می‌تواند تعیین کند که آیا پیج موردنظر مطابق سلیقه شما هست یا خیر! و اینکه ارزش فالو کردن دارد؟

bio اینستاگرام که دقیقا در زیر بخش تصویر پروفایل قرار دارد، محتوای متنی است که در آن می‌توانید از ایموجی، لینک، هشتگ، اطلاعات تماس و… استفاده کنید. لازم به ذکر است که شما تنها می‌توانید ۱۵۰ کاراکتر در این بخش قرار دهید. بهترین کار این است که در این بخش، در مورد مهم‌ترین اطلاعات برند، خدمات و محصولاتتان نوشته و به عبارتی دیگر به کاربران دلیلی بدهید که شما را دنبال کنند.

به طور کلی، هر شبکه اجتماعی به کاربران خود توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانند از لینک در قسمت‌های مختلف برنامه استفاده کنند. برای مثال:

  • لینکدین اجازه می‌دهد اکانت خود را به صفحه رسمی کارفرمای خود لینک دهید.
  • توییتر به شما امکان می‌دهد که هندل‌های (handles) دیگر را در بیو خود تگ کنید.
  • فیس‌بوک این امکان را فراهم کرده تا شما در بخش “About” کسب‌وکارهای مختلف، صفحات و افراد مورد علاقه‌تان را تگ کنید.

به طور کلی قسمت بیو به شما امکان می‌دهد که توضیحاتی در مورد خود و یا برندتان عنوان کنید.

مفاهیم اینستا

در مورد اینستاگرام چطور؟

تا مدتی پیش اینستاگرام، فضای کافی برای نشان دادن پروفایل با هشتگ و هندل‌های پروفایل نداشته و شما تنها می‌توانستید به صفحات مربوط به آن‌ها در متن کپشن پست، لینک دهید. آدرس وب‌سایت‌ها تنها لینک‌هایی بودند که شما می‌توانستید در بیو اینستاگرام خود قرار دهید. حتما عبارت رایج “link in bio” را در تبلیغات اینستاگرام دیده‌اید.

اما پس از مدتی اینستاگرام در آپدیت خود، دو ویژگی جدید را به کاربرانش هدیه داده است؛ قرار دادن لینک پروفایل و هشتگ در بیو اینستاگرام حساب‌های کاربری. شما می‌توانید در بیو اینستاگرام خود، این لینک‌ها را در کنار لینک به وب‌سایت خود اضافه کرده و از این طریق، مشتریان بیشتری را جذب کنید.

در ادامه به شما آموزش می‌دهیم که اضافه کردن لینک تو بیو چگونه انجام می‌شود؛ با ما باشید.

 

آموزش قرار دادن لینک در اینستاگرام

  1. وارد شدن به برنامه اینستاگرام
  2. ورود به بخش ” Edit Profile”
  3. اضافه کردن توضیحات دلخواه حداکثر تا ۱۵۰ کاراکتر
  4. اضافه کردن لینک موردنظر در قالب مقابل: yourdomain.com
  5. استفاده از علامت @ برای اضافه کردن پروفایل دلخواهتان در بیو
  6. استفاده از علامت # برای اضافه کردن هشتگ‌های مربوطه
  7. انتخاب گزینه “Done” برای اعمال تغییرات


پیشنهاد مطالعه: می‌خواهید کاربران بیشتری به پست‌ها و استوری‌های شما واکنس نشان دهند؟ این عمل که اصطلاحا با نام UGC شناخته می‌شود، یکی از اصول بسیار مهم برای جذب مخاطبان بیشتر است. اگر این موضوع برای شما اهمیت بالایی دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما با مراجعه به وبلاگ نوین مارکتینگ، مقاله افزایش تعامل با UGC در اینستاگرام را مطالعه کنید.



«روش فوق با توجه به آخرین آپدیت اینستاگرام ۳۷.۰ در iOS بررسی شده است. همچنین شما می‌توانید بیو اینستاگرام خود را در وب‌سایت رسمی این برنامه و در بخش “Edit Profile” نیز ویرایش کنید.»

اضافه کردن لینک در بیو اینستاگرام

همانطور که در تصویری زیر مشاهده می‌کنید، در زمان اضافه کردن هشتگ و یا حتی لینک در bio، دقیقا مانند زمان اضافه کردن هشتگ به کپشن تصویر، هشتگ‌های محبوب را برای شما نمایش داده می‌شود.

استفاده از هشتگ

در تصویر زیر نیز می‌بینید که پس از استفاده از هشتگ، لینک پروفایل و وب‌سایت در بیو اینستاگرام، پروفایل شما به چه شکلی برای کاربران به نمایش درمی‌آید.

لینک در bio اینستاگرام

گرچه اینستاگرام گزینه‌هایی برای لینک به صفحات دیگر را درست در زیر عکس پروفایل در اختیار شما قرار داده است، اما به خاطر داشته باشید لینک پروفایل افرادی که مایل نیستند در بیو اینستاگرام دیگران تگ شوند را انتخاب نکنید. بهتر است این فضا را برای اکانت‌هایی که با لینک‌دهی پروفایل موافق هستند حفظ کنید.

سخن پایانی

از آنجایی که اینستاگرام به یکی از روش‌های سودمند جذب مشتری تبدیل شده است، در این مقاله تلاش کردیم تا به شما آموزش دهیم که چگونه با قرار دادن لینک در اینستاگرام می‌توانید کاربران بیشتری را جذب کنید. امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما سودمند باشند. چنانچه در مورد هر یک از مطالب گفته شد با سوالی ماجه شدید و یا موضوعی وجود داشت که تمایل داشتید در مورد آن بیشتر بدانید، با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
10 نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب
بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) بیشتر بر استفاده از عوامل بصری متکی است. کیفیت عکس‌های شما عامل...
۶ استراتژی برای کسب و کار اینستاگرامی
|
امروزه بیشتر از هر زمان دیگر اینستاگرام برای کسب و کارها پول‌ساز است و همین امر باعث...
خرید فالوور اینستاگرام ممنوع
|
برای فعالان اینستاگرام خرید فالوور فیک یک حرکت غیرحرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با...
Search