درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

خرید فالوور اینستاگرام ممنوع !

خرید فالوور اینستاگرام ممنوع
فهرست مطالب

برای فعالان اینستاگرام خرید فالوور فیک یک حرکت غیرحرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با خرید فالوور اینستاگرام به مخاطبان خود این پیغام را القا می‌کند که من طرفدار زیادی دارم اما کاربران باهوش خیلی زود متوحه تناقض بین تعداد فالوور با میزان تعامل می‌شوند.

تولید محتوا برای صفحه اینستاگرام لذت بخش است، اما اگر افراد زیادی مثلا ۱۰ هزار نفر این محتوا را بخوانند، این لذت چند برابر خواهد شد.
مهم نیست هدف شما در شبکه های اجتماعی چه باشد، می‌خواهید تبدیل به سلبریتی اینستاگرام شوید و یا فقط نسبت برند و کسب وکار خود آگاهی بوجود آورید، استفاده از میانبرهایی چون خرید فالوور اینستاگرام، برای نمایش افزایش فالوور وسوسه کننده به نظر می‌رسد.
در این مطلب، ما سعی می‌کنیم به سوالات شما درباره نبایدهای خرید فالوور اینستاگرام پاسخ دهیم. ما همچنین در ادامه نکات مثبت و منفی خریداری فالوور را بررسی می‌کنیم، تا شما خود بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

 از اینجا بخوانید : اولین ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام خود را چگونه جذب کنیم؟

آیا می‌شود فالوور اینستاگرام خرید؟

بله، می‎‌توانید این کار را انجام دهید، سرویس‌های ارزان قیمتی وجود دارند، که با استفاده از آنها می‌توانید تنها با پرداخت هفتاد هزارتومان تا هفتصد هزار تومان ، ۱۰۰۰۰ فالوور اینستاگرامی بخرید. اما این مبلغی که شما پرداخت می‌کنید تنها بابت یک عدد است. بسیاری از این فالوورهای جدید یا ربات هستند و یا اکانت‌های غیرفعال هستند، و همین موضوع باعث می‌شود این اکانت‌ها هیچگاه با صفحه شما تعامل نداشته باشند.
خرید ۱۰۰۰ فالوور با ۷۰ هزار تومان بسیار وسوسه کننده است، اما اگر این کار به همین آسانی و ارزانی بود هر فردی در سراسر دنیا این کار را انجام میداد. پس مشکل کجاست؟ آیا خرید فالوور برای صفحه کسب و کار شما امن و قانونی است؟‌ آیا خرید فالوور ارزش سرمایه گذاری دارد؟

انواع خرید فالور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام - انواع خرید فالور اینستاگرام

اکثر فالوورهای خریداری شده یا ربات هستند و یا حساب‌های غیر فعال. در ادامه این دو مورد را بررسی می‌کنیم.

ربات‎‌ها

تا سال ۲۰۱۸ به نظر می‌رسید که ۹۵ میلیون ربات در اینستاگرام فعالیت دارند. این عدد تقریبا ۹.۵ درصد از کل حساب‌های اینستاگرام را تشکیل می‌دهد. شرکت‌هایی وجود دارند که به صورت خودکار و اتوماتیک ربات اینستاگرامی می‌سازند تا این ربات‌ها را به فروش برسانند. در برخی موارد این ربات‌ها ممکن است حتی هویت واقعی داشته باشند و برای این کار نام و یا عکس اشخاص حقوقی را بدزدند و مورد استفاده قرار دهند.
بسته به نوع سرویسی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، این حساب‌های ساختگی حتی ممکن است ارگانیک به نظر برسند، برخی از این ربات‌های خودکار طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که حتی محتوا را لایک کنند و یا آن را به اشتراک بگذارند. با این حال این حساب‌ها واقعی نیستند و همیشه رفتاری مشابه دیگر حساب‌های واقعی نخواهند داشت. در نتیجه اینگیجمنت و یا تعاملی که آنها بوجود می‌آورند فایده چندانی برای شما نخواهد داشت.
بدون فالوورهای واقعی تنها مخاطبان غیر واقعی محتوای شما را می‌بینند و شانسی برای دیده شدن محتوای شما وجود نخواهد داشت و این محتوا در معرض دید دیگران قرار نخواهد گرفت. علاوه بر این ربات‌ها پست‌های شما را با دیگران به اشتراک نمی‌گذارند و در مورد کسب و کار شما با کسی صحبت نخواهند کرد چرا که آنها واقعی نیستند.

حساب‌های غیر فعال

تمام حساب‌های جعلی ربات نیستند. بعضی از شرکت‌ها، فالوورهایی را به فروش می‌رسانند که حساب‌های واقعی هستند.
در این حالت حساب‌هایی ساخته می‌شوند که کار آنها فالو و فالو بک است و در نهایت قرار است به فروش برسند. گرچه ممکن است این حساب‌ها در ابتدا با شما تعامل داشته باشند، اما در نهایت به فالوورهایی تبدیل می‌شوند که فقط در لیست دنبال کنندگان شما حضور دارند و وقتی غیرفعال می‌شوند، نرخ تعاملات شما نیز کاهش پیدا می‌کند.
اگر هدف اصلی یک حساب اینستاگرامی به فروش رساندن آن باشد، فردی که پشت این حساب‌ها قرار دارد، تمایل چندانی برای گرفتن لایک و کامنت در اینستاگرام  و به صورت کلی تعامل با شما ندارد.
بدون تعامل، این فالوورها دیگر ارزش چندانی ندارند و فقط در حساب شما انباشته می‌شوند و دنبال‌کنندگان ارگانیک دیگر نیز محتوای شما را نمی‌بینند و در نهایت نمی‌توانند شما را دنبال کنند.

چرا نباید فالورهای اینستاگرامی خرید؟

مهم‌ترین دلیلی که خرید فالوور فیک ایده خوبی به نظر نمی‌رسد، این است که این فالوورها واقعی نیستند.
در ادامه مهم ترین دلایلی برای نخریدن فالوور اینستاگرامی را با هم بررسی می‌کنیم.

۱. اینستاگرام اکانت‌های فیک را شناسایی می‌کند

اخیرا اینستاگرام قوانین خود را در رابطه با شناسایی و حذف اکانت‌های فیک از سیستم خود به روز کرده است. اینستاگرام هرگونه لایک، کامنت و فالو را که از یک اپلیکیشین دیگر و یا ربات‌هایی که برای افزایش فالوور طراحی شده باشند، انجام شود را پاک می‌کند. شما با خرید فالوور قوانین اینستاگرام را نقض می‌کنید، و ممکن است با این کار با عواقب بدی روبرو شوید.
اینستاگرام سعی دارد که در پلتفرم خود تعاملات حساب‌ها و تجربیات واقعی را حفظ کند. ایجاد فالوورهای فیک و تقلبی این سعی و قوانین اینستاگرام را زیر سوال می‌برد و ممکن است، افرادی که این کار را می‌کنند بت عواقبی ناخوشایندی روبرو شوند. بنابراین شما باید سعی کنید به صورت ارگانیک فالوورهای خود را رشد دهید.

۲. اکثر فالوورهای خریداری شده، غیر فعال هستند

اگر قصد خریداری فالوور دارید، این فکر که این حساب‌ها با صفحه شما تعامل و یا اینگیجمنت داشته باشند، را از سر بیرون کنید. در اکثر موارد این فالوورها غیرفعال هستند و حتی واقعی نیستند.
بیشترین تعاملی که می‌توانید از این فالوورها انتظار داشته باشید، کامنت‌های تکراری مانند «پست خوبیه» است.
این نکته به ویژه برای اینفلوئنسرها حائز اهمیت است. هر کسب و کاری که قصد دارد برای تبلیغات و آگاهی بخشی از اینفلوئنسرها کمک بگیرد باید پیش از شروع کار، اعتبار واقعی یک اینفلوئنسر را بسنجند.
واضح است که اگر می‌خواهید اینفلوئنسر (تاثیرگذار) باشید، باید بر رفتار فالوورهای خود تاثیر بگذارید. اگر دنبال کنندگان شما با صفحه شما تعامل نداشته باشند، شما نمی‌توانید بر روی آنها تاثیر بگذارید.

خرید فالوور اینستاگرام - اکثر فالوورهای خریداری شده، غیر فعال هستند
به همین ترتیب اگر قصد راه اندازی یک حساب تجاری برای یک کسب و کار را دارید، نمی‌توانید از فالوورهایی که هیچ تعاملی با شما ندارند، استفاده کنید و یا در راستای اهداف تجاری‌تان سود ببرید. کم‌ترین توقعی که از فالوورها وجود دارد، این است که پست‌های شما را ببینند، حتی اگر آنها را لایک نکنند و با دیگران به اشتراک نگذارند. فالوورهای خریداری شده، هیچگاه پست‌های شما را نمی‌بینند.
فالوورهای فیک و جعلی اغلب نشانه‌های ثابتی دارند، مثلا، هیچ تصویر پروفایلی ندارند، اغلب هیچ پستی در صفحه‌شان منتشر نمی‌کنند و تعامل هوشمندانه‌ای با دیگر صفحات اینستاگرامی ندارند. در بسیاری از صفحات جعلی تناسبی بین تعداد دنبال کننده‌ها و دنبال‌شونده‌ها وجود ندارد.
البته موضوع همیشه به این سادگی نیست. افرادی که فالوورهای تقلبی می‌سازند، اغلب بر روی «اقدام متقابل» حساب می‌کنند. بسیاری از افراد هر کسی که آنها را دنبال می‌کند را فالو می‌کنند. اکانت‌های تقلبی هزاران حساب اینستاگرامی را فالو می‌کنند و در اقدامی متقابل تقریبا به همین میزان فالو می‌شوند. این اکانت‌ها در حرکت بعدی شروع به آنفالو کردن افراد می‌کنند و اشخاص اغلب متوجه این آنفالو نمی‌شوند. این حساب‌های جعلی با این کار وجه بهتری پیدا می‌کنند و افراد بیشتری به آنها اعتماد می‌کنند و دوباره می‌توانند این روند را تکرار کنند.

 از اینجا بخوانید : بازار گرم اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران

۳. احتمال ضربه به اعتبار حساب شما وجود دارد

احتمال این وجود دارد که اگر فالوور بالایی داشته باشید، اکانت‌های واقعی ترغیب شوند شما را دنبال کنند، اما این اتفاق حتمی نیست.
ریسک و خطر اصلی را فراموش نکنید. فالوورهای فیک و جعلی احتمالا هیچوقت پست‌های شما را لایک نمی‌کنند و برای شما کامنت نمی‌گذارند. و اگر بیشتر فالوورهای شما فیک و تقلبی باشند، ممکن است اعتبار خود در مقابل فالوورهای واقعی از بین ببرید.
حساب‌های واقعی ممکن است، متوجه تعامل و اینگیجمنت پایین پست‌های شما شوند و در نتیجه همین امر دیگر تمایلی برای فالو کردن شما نخواهند داشت. اگر ۱۰ هزار فالوور دارید و فقط ۴ نفر پست‌های شما را لایک می‌کنند، اعتبار شما زیر سوال می‌رود و افراد حقیقی متوجه این تناقض خواهند شد.
به بیان دیگر:
اگر شما به یک صفحه اینستاگرامی بر بخورید که فالوورهای اصلیش یا غیر فعال هستند و یا ربات‌های اینستاگرامی هستند، تمایلی به دنبال کردن آن خواهید داشت؟ احتمالا پاسخ شما «نه» خواهد بود.
این کار از نظر شما فریبکارانه به نظر خواهید رسید و احتمالا فکر می‌کنید این صفحه محتوای خوبی تولید نمی‌کند و نمی‌تواند به خودی خود مخاطب جذب کند.

۴. نرخ تعامل صفحه شما با صفحه‌های دیگر تناسبی ندارد

خرید فالوور اینستاگرام - نرخ تعامل صفحه شما با صفحه‌های دیگر تناسبی ندارد

شناسایی صفحاتی که تعامل پایینی دارند، کار چندان سختی نیست.
اکانت‌های واقعی معمولا نرخ تعامل مشابهی دارند.
• اکانت‌های زیر ۱۰۰۰ فالوور، به طور متوسط ۸ درصد اینگیجمنت و تعامل دارند
• اکانت‌های که بین ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار فالوور دارند، به طور متوسط ۴ درصد اینگیجمنت دارند.
• اکانت‌های که بین ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار فالوور دارند، به طور متوسط ۲.۴ درصد اینگیجمنت دارند.
• اکانت‌های که بین ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون فالوور دارند، به طور متوسط ۱.۸ درصد اینگیجمنت دارند.
• اکانت‌های بالای یک میلیون فالوور، به طور متوسط ۱.۷ درصد اینگیجمنت و تعامل دارند.
اگرچه این اعداد تقریبی و به صورت میانگین هستند، اما شما باید به هر حساب به دیده شک نگاه کنید. و حساب‌هایی که رفتار نامعقولی دارند را شناسایی کنید.
حتی حساب‌های که به صورت غیر معمول اینگیجمنت و تعامل بالا دارند نیز مشکوک هستند. برخی از اینفلئونسرها و بلاگرها گروه‌های تشکیل داده‌اند، که پست‌های یکدیگر را لایک می‌کنند و کامنت می‌گذارند و به صورت مصنوعی نرخ تعامل را بالا می‌برند. اگرچه این کار به اندازه ربات‌ها و حساب‌های غیر فعال به شما آسیب نمی‌رساند. اما باعث پایین آمدن ارزش اکانت شما می‌شوند.
همینطور اگر فقط لایک بخرید و به صورت ناگهانی اینگیجمنت خود را بالا ببرید نیز اعتبار حساب شما زیر سوال می‌رود.

 از اینجا بخوانید : نحوه استفاده از نظرات اینستاگرام

۵. با فالوورهای فیک به پول نخواهید رسید

در نهایت شما باید به این سوال پاسخ دهید، که چرا می‌خواهید، فالوور بخرید. این افراد چه حساب‌های واقعی و چه کاملا جعلی باشند، هیچوقت محصولات شما را نمی‌خرند. آنها شما را به دوستان و آشنایانشان معرفی نمی‌کنند.
اگر اینفلوئنسر باشید و فالوور اینستاگرامی خریده باشید، کسب و کارها تمایلی ندارند با شما همکاری کنند، چرا که تشخیص فالوور فیک کار چندان سختی نیست. کسب و کارها تنها بر اساس تعداد فالوور شما را انتخاب نمی‌کنند، و اکنون ابزارهای بسیاری وجود دارد که می‌توانند به کسب و کارها کمک کنند. کسب و کارها بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند و از حساب‌های با فالوور فیک که ممکن است اعتبار آنها را به خطر بیاندازند، استفاده نمی‌کنند.

 از اینجا بخوانید : ۱۴ کار منفوری که برندها در شبکه های اجتماعی انجام می‌دهند

خرید فالوور اینستاگرام به اعتبار کسب و کار شما لطمه می‌زند !

برای فریب مخاطبان یا بالا بردن اعتبار اکانت، فالوور اینستاگرامی خریداری نکنید. از اینستاگرام برای ایجاد یک رابطه واقعی با مخاطبان خود و تعامل با آنها استفاده کنید.

خرید فالوور اینستاگرام وسوسه کننده به نظر می‌رسد، اما بیشتر از اینکه به شما سود برساند، به شما ضرر خواهد رساند. تشخیص فالوور فیک کار چندان سختی نیست و در نهایت از نظر مالی و اعتباری ضرر خواهید کرد.

به آسانی و به ارزانی اعتبار خود را در معرض خطر قرار ندهید. به صورت ارگانیک فالوورهای خود را افزایش دهید و از قوانین اینستاگرام پیروی کنید، تا اینستاگرام حساب شما را نبندد.خرید فالوور اینستاگرام ممنوع ! خلاق باشید و تلاش کنید، تا به صورت ارگانیک و واقعی فالوورهای خود را بالا ببرید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
10 نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب
بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) بیشتر بر استفاده از عوامل بصری متکی است. کیفیت عکس‌های شما عامل...
۶ استراتژی برای کسب و کار اینستاگرامی
|
امروزه بیشتر از هر زمان دیگر اینستاگرام برای کسب و کارها پول‌ساز است و همین امر باعث...
۱۰ روش افزایش کامنت در اینستاگرام
یکی از روش‌های قرار گرفتن پست در اکسپلور اینستاگرام افزایش کامنت در اینستاگرام است. در این مقاله...
Search