درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۴ ویژگی پنهان در رابط جدید AdWords

4 ویژگی پنهان در رابط جدید AdWords
فهرست مطالب

هر یک از ما می‌توانیم تجربه رویارویی با Google Ads  پلتفرم جدید AdWords داشته‌ باشیم.Google Ads نامی است که “گوگل” به رابط کاربری جدید AdWords خود انتخاب کرده است. پلتفرم جدید AdWords در حال حاضر در دسترس همه تبلیغ کنندگان است.

عکس‌ها و نسخه‌های آزمایشی UI جدید AdWords چند ماهی است که به صورت آنلاین در فضای مجازی نمایش داده می‌شود و بسیاری از مشتریان نوین مارکتینگ به نسخه آلفا دسترسی یافته‌اند. نگران نباشید، شما نیز می‌توانید به پلتفرم جدید AdWords مناسب، تنها با کلیک روی یک دکمه دسترسی پیدا کنید. رابط کاربریی که همه ما به آن علاقه داریم.

UI جدید AdWords  قطعا به لحاظ زیبایی بسیار خوشایند است. این نسخه پر از تصویرسازی داده‌ها و گستره‌ای از منوهای سه نقطه‌ای و نمایش رنگی داده‌های کاربری است. اما در عین حال ممکن است افرادی که با فضای جدید AdWords آشنایی ندارند، در جستجوی ویژگی‌هایی که هزار بار از آن استفاده کرده‌اند، دچار مشکل شوند.

تقریبا همه چیز این پلتفرم تغییر کرده است و ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه شده است. برخی از آن‌ها دقیقا جلوی چشم شما قرار دارند که به رنگ‌های مختلف و همراه با گراف‌های جذاب طراحی شده اند. برخی دیگر از ویژگی‌های جدید AdWords  به صورت پنهان عمل می‌کنند.

بیایید نگاهی سریع به پنج ویژگی پنهان در رابط کاربری جدید AdWords بیاندازیم که می‌تواند تبلیغ کنندگان و گوگل پارتنرهای ادوزدز مانند نوین مارکتینگ را تحت تاثیر قرار دهد.

خدمات گوگل ادوردز برای شما بدون هیچ مشکلی، مانند تحریم‌ها، در نوین مارکتینگ فراهم می‌شود.

با تیم تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ تماس بگیرید

۱- گزینه‌های جدید هدفمند جمعیت شناختی در رابط کاربری جدیدAdWords

به تازگی گوگل هدف‌گذاری جمعیتی را در تبلیغات حین جستجوی خود عرضه کرده است که این ابزاری قدرتمند برای تبلیغ کنندگان است تا بتوانند به کاربران با جنسیت‌ها و سنین گوناگون دست یابند. این گزینه‌های هدفمند قدرت زیادی برای تبلیغ کنندگان برای دستیابی به کاربران بی شمار دارند.

در رابط کاربری قدیمی  AdWords نیز اطلاعات جمعیت شناختی برای تبلیغ کنندگان برای استفاده در دسترس بود که ظاهر آن این گونه بود:

رابط جدید AdWords - گزینه‌های جدید هدفمند جمعیت شناختی

در UI جدید AdWords ، گوگل این گزینه‌های هدفمند جمعیتی را دو برابر می‌کند، به این ترتیب که تبلیغ کنندگان می‌توانند بر اساس درآمد اجتماعی و وضعیت والدین نیز کاربران را هدف گیری کنند.

پیش از این، تنها تبلیغ کنندگان می‌توانستند با توجه به وضعیت والدین کاربرای را هدف قرار دهند. به همین ترتیب، تبلیغ کنندگان قبلا می‌توانستند موقعیت افراد را براساس درآمد متوسط ​​خانواده آن‌ها در اهداف خود قرار دهند، اما نمی‌توانستند انفرادی با آنها مواجه شوند. این دو مطلب به انعطاف‌پذیری هر چه بیشتر تبلیغ کنندگان در دسترسی به چگونگی و نوع مخاطبان مورد هدف در اینترنت کمک می‌کند.

هدف قرار دادن وضعیت والدین می‌تواند یک نقش تعیین کننده در برخی صنایع داشته باشد. مطمئنا، برندهای تجاری که محصولات کودک یا اسباب بازی کودکان را می‌فروشند از این ویژگی لذت می‌برند. والدین برای آن‌ها به مخاطبینی با اهمیتی فزاینده بدل می‌شوند به خصوص در طول دوره خرید تعطیلات و بازگشت به مدرسه. اما تبلیغ کنندگان املاک و مستغلات و همچنین فروشندگان باهوش خودروها نیز می‌توانند به طور بالقوه از این هدف گذاری استفاده کنند و سعی کنند با این ویژگی جدید Adwords خانه‌های بزرگ‌تر و خودروهای بیشتری را بفروشند. مثلا کسی که بچه بیشتری دارد به خودرو و خانه بزرگتری نیاز دارند.

هدف قرار دادن درآمد خانوار می‌تواند به شدت قدرتمند باشد و شما را با حساسیت‌های مختلف قیمتی مخاطبان خود آشنا کند. اگر محصول یا خدمات شما دارای قیمت رقابتی است، آن را در تبلیغات هدف گذاری شده برای مخاطبان کم درآمد یا با درآمد متوسط قرار دهید. برعکس، اگر شما در حال فروش محصولات لوکس و با کیفیت بالا هستید، ممکن است بخواهید آن را به کاربران ثروتمند و یا با حساسیت‌های قیمتی کمتر پیشنهاد دهید.

۲- برنامه‌های توسعه تبلیغاتی

جدیدترین افزونه گوگل” Promotion Extensions ” در بین سایر افزونه‌ها قرار گرفته است. آن را می‌توانید در تب تغییر نام یافته “Ads & Extensions” بیابید.

 رابط جدید AdWords - برنامه‌های توسعه تبلیغاتی

برنامه‌های توسعه تبلیغاتی به شما اجازه می‌دهد تا یک فروش ویژه را در وب سایت خود برجسته کنید. با انجام این کار از طریق یک برنامه توسعه، می‌توانید موارد با ارزش و محدودی را در تبلیغات خود ذخیره کنید. همچنین شما می‌توانید این فرصت را داشته باشید تا بازدید تبلیغات خود را دو برابر کنید به طوری که از طریق یکی از تیترهای خود ، مسیر URL و پسوند پیشنهادی خود برای آن دسترسی ایجاد کنید.

در حساب‌های کاربری که از برنامه‌های توسعه تبلیغاتی استفاده می‌کنند، CTR های بسیار بالا مشاهده کرده‌ایم، اغلب بیش از ۱۰٪ !

۳- گزارش باعث بهبود شرایط می‌شود

UI جدید AdWords تعداد زیادی از گزارش‌های قدرتمند برای تجزیه و تحلیل کمپین‌های PPC ارائه می‌دهد. در حال حاضر AdWords به صورت بصری کلیک‌ها، هزینه‌ها و مکالمات را در کامپیوتر، لپ تاپ و تلفن همراه نشان می‌دهد که منجر به مدیریت ساده‌تر برنامه‌ها، کمپین‌ها و بهبود تنظیمات پیشنهادی دستگاه شما می‌شود.

AdWords جدید همچنین نمودارهای میله‌های و نقشه‌های حرارتی را برای تبلیغات شما در روزهای مختلف هفته نشان می‌دهد که مدیریت برنامه‌های تبلیغاتی و تنظیم جدول زمان بندی تبلیغات شما را ساده‌تر می‌کند.

من برای چندین سال نقشه‌های حرارتی را در اکسل برای مدیریت خدمات ایجاد کرده‌ام. این خوشحال کننده است که گوگل در نهایت به استفاده از برخی از کارهای من بر روی صفحه شخصی‌ام مایل شده است.

 رابط جدید AdWords - گزارش باعث بهبود شرایط می‌شود

در نهایت، گوگل اکنون به شما اجازه می‌دهد که کلمات کلیدی را جستجو کنید و کلمات کلیدی مثبت و منفی و ایده‌های جدید را برای کمپین‌های خود پیدا کنید.

۴. تنظیمات پیشنهادی جدید زندگی را آسان تر می‌کند

دوستان، مدیریت پیشنهادات شما می‌تواند کار سختی باشد. این کار به ویژه زمانی که شما از تنظیمات فعال در یک جهت یا شش سطح و در نه مکان مختلف استفاده می‌کنید. اما  مدیریت و تنظیمات پیشنهاد شما ساده تر شده است.

رابط کاربری جدید AdWords  “تنظیمات پیشنهاد” پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد از SERP استفاده کنید، مانند تماس از یک برنامه افزودنی یا تماس با کمپین. با این حال، استفاده از تنظیمات پیشنهادی و نحوه مشاهده آنها را نیز بهبود یافته است.

برخی از ضعف‌های UI جدید AdWords

تبلیغ کنندگان باید از تجربه جدیدشان هیجان زده باشند، اما نباید تجربه قبلی AdWords خود را فراموش کنند.

اگر چه AdWords جدید قدرتمند است، اما همه مواردی که در AdWords قدیمی وجود داشت را حداقل تاکنون ارائه نداده است. به این ترتیب کاربرها گاهی نیاز خواهند داشت برای نمایش مخاطبان بازاریابی و ویرایش گستره قیمت‌ها به نسخه قدیمی مراجعه کنند.

در حالی که آن را ایمن فرض کنیم، این ویژگی‌ها در نسخه جدید اضافه و تثبیت نشده‌اند. به عبارت دیگر، رابط کاربری جدید در حال حاضر به طور کامل برای تبلیغات در دسترس نیست و بعید است بسیاری از ما خواهان صرف زمان زیادی برای ایجاد حساب کاربری واقعی در UI جدید باشیم. جستجو و بررسی در این زمینه نیز به شدت توصیه می‌شود.

یکی دیگر از معایب این تغییر است که : همه چیز متفاوت است! بنابراین اگر شما به رابط کاربری قدیمی عادت کرده‌اید، مجبورید به همان اندازه زمان صرف کنید تا به این رابط کاربری نیز عادت کنید.

اگر موردی را در UI جدید پیدا کردید که به نظر مبهم یا بی فایده می‌آید، ما را از طریق کامنت‌های همین پست، در پایین همین صفحه مطلع کنید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search