درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۱۰ دستورالعمل بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۸

10 دستورالعمل بازاریابی محتوا در سال 2018
فهرست مطالب

موفقیت در بازاریابی محتوا از هر زمان دیگری مهمتر شده است. رقابت بیشتر! بدبینی بیشتر از جانب مخاطبان! استفاده از هوش مصنوعی و ربات ها برای ایجاد محتوای متناسب و به موقع! و همه این ها وابسته است به این که دستورالعمل بازاریابی محتوای مناسبی داشته باشد. این مقاله درباره بازاریابی محتوا است که بخش مهم از دیجیتال مارکتینگ است لطفا اگر با اصول دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارید حتما ابتدا مقاله ” اصول دیجیتال مارکتینگ چیست” را که در نوین مارکتینگ منتشر شده است را بخوانید.

این بازی آسان نیست. تیم مشاوره ما به برندهای بزرگ کمک می‌کند تا بازاریابی محتوا را به طور نامحدود انجام دهند. و اگر ما می‌توانیم به شما کمک کنیم، بیایید با هم صحبت کنیم. تیم مارکتینگ نوین مارکتینگ برای مشاوره سئو رایگان در کنار شماست، پس با ما تماس بگیرید.

در عین حال، با شروع یک سال جدید،ما در مکالمات بین ما و مشتریان ما بیشتر دقت کردیم تا دریابیم، چگونه ما به آنها توصیه می‌کنیم که محتوای بهتری تولید کنند. من آنها را در این لیست همراه با ۱۰ دستورالعمل بازاریابی محتوا برای ۲۰۱۸ جمع آوری کرده ام.

 از اینجا بخوانید : آیا هنوز محتوا پادشاه است؟

۱. شما نباید در اقدامات تصادفی محتوایی دخالت کنید

اولین مورد از دستورالعمل بازاریابی محتوا نوین مارکتینگ به شما این است که یک استراتژی و یک تقویم سردبیری  داشته باشید و از آن تبعیت کنید. تیم تولید محتوای نوین مارکتینگ می‌تواند به بهترین وجه این تقویم را در تعامل با شما و طبق اهداف کسب و کار شما تولید کند. محتوایی که طبق برنامه و با یک استراتژی مناسب تولید شود یکی از مهم ترین عواملی است که می‌تواند کسب و کار شما را رشد دهد. اگر تا کنون استراتژی خاصی نداشته‌اید کافی است با ما تماس بگیرید اما اگر استراتژی شما در امسال کارایی خود را از دسته داده توصیه می کنم مقاله :” چه موقع باید استراتژی تولید محتوا خود را به روز کنید؟” را در نوین مارکتینگ بخوانید تا راهکار های خوبی برای به روز رسانی آن دریابید

۲. شما نباید یک فرد ترسو در زمینه محتوا باشید

تنها راه موفقیت شما این است که وبلاگ ، پادکست ، ویدئو ، وبینار  و ایمیل مورد علاقه شخص دیگری داشته باشید. این تنها زمانی اتفاق می‌افتد که شما شجاعت داشته باشید و موضوع و دیدگاه خاص خود را بیان کنید. محتوا که در مورد همه چیز است در واقع در مورد هیچ چیز نیست

۳. عدم استفاده از معیارهای نادرست

مصرف محتوا (نمایش ها، دانلود ها، اجراها) نشانه‌ای از موفقیت است، اما تنها معیار آن نیست. هدف این نیست که در زمینه محتوا خوب باشید. هدف این است که به خاطر محتوای خوب در کسب و کار خود موفق باشید. . لطفا سری به مقاله کار کردن با گوگل آنالیتیکس برای بهبود بازاریابی محتوا بزنید که در نوین مارکتینگ منتشر شده است

بازاریابی محتوا 2018

۴. مخاطبان خود را به عنوان یک پیام رسان مورد تقدیر قرار دهید

انسانها به یکدیگر بیشتر از شرکت‌ها اعتماد دارند. عاقلانه است که راه‌‌هایی برای تشویق مشتریان و شرکای ایجاد محتوا پیدا کنید. این اغلب موفق تر و قانع کننده تر از محتوای ایجاد شده توسط شرکت ها است.

۵.  نباید خیلی متکی به موبایل باشید

ما می دانیم که موبایل ابزاری مهم است. اما متکی به موبایل بودن به این معنی است که شما از نمای تلفن همراه خود به عنوان تصویر اولیه و اصلی استفاده کنید. با این همه، اگر شما فکر می‌کنید متکی به موبایل هستید، اما به طور مداوم از مانیتور ۳۴ اینچی، مانیتور ۴K برای تولید همه چیز استفاده می‌کنید، شما در واقع خیلی هم متکی به موبایل نیستید. البته موبایل و بهینه سازی برای آن بسیار مهم است هر بار از خود بپرسید که مطلب من در موبایل چگونه دیده می‌شود در آنجا بازده دارد یا نه اما دیگر پلتفرم‌ها را هم فراموش نکنید. یکی از مهم ترین مقالات درباره بهینه سازی موبایل به تازگی در نوین مارکتینگ نشر یافته لطفا آن را بخوانید با عنوان: لینک‌ داخلی و ایندکس “اول موبایل”: مسیرهای خزش سایت‌های بزرگ در سال ۲۰۱۸

۶. شما باید جلسات بحث ایجاد کنید

اگر شما قصد ورود به حوزه بازاریابی محتوا را دارید، این کار را به گونه ای انجام دهید که جلسات بحثی را ایجاد کند. بحث کننده‌ها به طور عمدی تمایزاتی ایجاد می‌کنند که به صورت غیر منتظره‌ای از دهان آنها خارج می شود. Talk Triggers همچنین عنوان کتاب جدید من دانیل لمین است که در ۲ اکتبر منتشر خواهد شد.

بازاریابی محتوا 2018

۷.  در بازاریابی محتوا محتویات خود را خرد کنید

محتویات بزرگ خود را بیرون بکشید و آنها را به یک سری اقلام کوچکتر و منعطف تر با قابلیت کاربرد بیشتر تبدیل کنید. برای مشتریان، ما از اصل ۱: ۸ استفاده می کنیم: هر قطعه محتوایی باید به حداقل هشت قطعه کوچکتر از مطالب قابل تبدیل باشد. این روش باعث می شود اجرای محتوای شما بسیار کارآمدتر شود.

۸.  نباید در چندین فضا پست خود را به اشتراک بگذارید

در حالی که محتوای خود را خرد می کنید، نباید دقیقا همین کار را در چندین مکان انجام دهید. مخاطبان یک پلت فرم را به دلیل محتوای خاص آن انتخاب می کنند و اگر محتویات خود را طبق سلیقه آنها سفارشی و بهینه سازی نکنید، به ندرت موفق خواهید شد.

۹. عدم تمرکز بر کمیت

ایجاد محتوای بیشتر نشانه موفقیت نیست. هدف ایجاد محتوا به اندازه کافی برای تامین اهداف کسب و کار شماست. در حقیقت، ایجاد محتوای بیش از حد مثلا ارسال ایمیل بیش از حد، ارسال پست های بیش از حد در رسانه های اجتماعی اغلب تاثیر منفی بر نتایج دارد.

بازاریابی محتوا 2018

۱۰ – از تصاویر متحرک استفاده کنید

ویدیو. اگر حرکتی نداشته باشد، می‌تواند کسل کننده و خواب آور باشد.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
صفر تا صد نوشتن رپورتاژ آگهی و نکات آن
|
آشنایی با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی و اطلاع از جزئیات آن از ضروریات در حوزه دیجیتال مارکتینگ...
آشنایی با تقویم تولید محتوا و ابزارهای آن
|
تقویم تولید محتوا به زبان ساده جدولی است شامل برنامه‌ریزی روزانه برای تولید‌کنندگان محتوا و ساماندهی پروژه‌های...
6 مرحله چرخه عمر محتوا
|
هر محتوا بسان محصولی است که به مخاطب عرضه می‌شود. با این رویکرد می‌توان برای محتوا نیز...
دلیل برای اینکه محتوای بیشتر بهتر نیست
|
شوک محتوایی روشی بود که ما به یک باره محتوای بیشتر را برای سایت فراهم می‌آوردیم. مارک...
Search