درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۲۰ باور غلط سئو ۲۰۱۸ که باید آنها را ترک کنید

20 باور غلط سئو 2018 که باید آنها را ترک کنید
فهرست مطالب

مقاله حاضر در این صفحه درباره ۲۰ باور غلط سئو ۲۰۱۸  است.سئو ۲۰۱۸ شاید در اساس با سال‌های قبل تفاوتی نداشته باشد اما مهم آن است که شما اشتباهات سال های قبل را در به روز رسانی سایت خود مرتکب نشوید.  اشتباهاتی که بسیاری از صفحات اینترنتی در  سال ۲۰۱۸ به آن دچارند. با مطالعه کامل این مقاله شما عوامل بسیار کلیدی برای برتری صفحه خود در سال ۲۰۱۸ به دست می‌آورید.

این مقاله ترجمه‌ای است از سایت هاب‌اسپات  با عنوان “SEO myths you should leave behind in 2018  ۲۰  “که سعی شده است به صورت یک مقاله کامل و باکم‌ترین تغییرات در اختیار شما قرار بگیرد. نوین مارکتینگ مقالات مرجع سئو وب سایت ، گوگل ادوردز، طراحی سایت و مارکتینگ را به صورت مداوم ترجمه می‌کند و منتشر می‌سازد.

این مقاله سوالاتی از این دست را  پاسخ می‌گوید :

  • آیا در سئو ۲۰۱۸ ما باید خود سایتمان را  به گوگل  معرفی کنیم ؟
  • نشر محتوا بهتر است یا لینک سازی بیشتر ؟
  • آیا رمز نگاری SSL  روی سئو ۲۰۱۸ سایت تأثیر دارد؟
  • بهره‌ای که از سئو می بریم چقدر اهمیت دارد ؟
  • آیا توضیحات متا بر رتبه‌بندی جستجو تاثیر زیادی دارد؟
  • تطابق کلمات کلید باید در چه حدی باشد ؟
  • سئو در سال ۲۰۱۸ چه پاپ آپی را مزاحم می داند؟
  • تأثیر الگوریتم رنک برین در سئوی ۲۰۱۸ چیست ؟
  • انباشتگی کلمات کلید  چه بلایی به سر سایت شما می آورد
  • تگ های هدینگ مانند H1 در محتوای شما چه نقشی ایفا می‌کند؟
  • صفحه اصلی خلوت بهتر است یا شلوغ و کدام یک در سئو ۲۰۱۸ بیشتر تأثیر می‌گذارد؟

و ده‌ها سوال از  این دست.

مهم ترین موضوعاتی که در این مقاله به آن اشاره شده است آنهایی هستند که سایت‌های فارسی زبان در سئو ۲۰۱۸ خود هنوز رعایت نمی‌کنند و از همین طریق ضربات بسیار زیادی را متحمل می‌شوند.

۱. سئو ۲۰۱۸ جایی برای کیفیت است نه کمیت

در طول این مقاله در بسیاری از فصل‌ها به این نکته اشاره شده است که از کمیت سایت خود بکاهید و بر کیفیت آن بیفزایید. این اصلی است که از ابتدای پیدایش مقوله سئو بارها و بارها گوگل و متخصصان غیر فارسی زبان سئو به آن اشاره کرده‌اند؛ بالا بردن کیفیت مقالات، صفحات فرود سایت، بالا بردن کیفیت لینک‌های ورودی به سایت و همین طور بالا بردن کیفیت  لینک‌های داخلی سایت؛ همه و همه در سئو ۲۰۱۸ به شدت مؤثر است. در سفارش‌هایی که نوین مارکتینگ برای سئوی سایت‌های ایرانی دریافت می‌کند بزرگترین چالش همین موضوع است زیرا صاحبان کسب و کارها به شدت بر روی کمیت سایت خود تأکید می‌کنند و این در حالی است که کیفیت سایت از هر چیز دیگری می‌تواند برای آنها مفیدتر باشد.

یکی از دلایلی که  در نوین مارکتینگ مقالاتی مانند ۲۰ باور اشتباه در سئو ۲۰۱۸ منتشر می‌شود همین فرهنگ سازی برای کیفی نگری به سایت‌هایی است که در زبان فارسی منتشر می‌شود. لطفا حتما مباحث کیفی این مقاله را بخوانید.

 از اینجا بخوانید : معرفی ابزار سرعت در گوگل سرچ کنسول

۲. صفحه خلوت یا صفحه شلوغ کدام یک بهتر است

این یکی از بزرگ‌ترین مشکلات صفحات فارسی زبان شلوغی کلافه کننده آن‌هاست. در این مقاله در باور غلط ۱۰ به آن اشاره شده است. این حقیقتی است که صفحات وب فارسی زبان چه از نظر سئو ۲۰۱۸ چه در سال های قبل به شدت شلوغ‌اند. در هر گوشه‌ای از صفحات وب فارسی یک بنر در حال چشمک زدن است و یک جمله در حال خودنمایی. حال آن که در صفحات وب غیر فارسی زبان به ویژه صفحات بین‌المللی کاملا بر عکس این موضوع عمل می‌شود. محیط عظیمی مانند دراپ باکس برای ورود صفحه‌ای به شدت خلوت دارد.

سئو 2018

خلوت کردن صفحات اول وبسایت  شاید در نگاه اول به درآمد کسب و کارهایی که این صفحات برای آنها طراحی شده است، لطمه بزند. اما شما با این کار به انتخاب مخاطب خود احترام می‌گذارید. این حرکت البته سبب می‌شود که شما بر محصولی که از طریق وبسایت خود به دست بازدیدکننده می‌رسانید تمرکز کنید و به بهبود کیفیت محصول خود بپردازید. بازهم می‌بینید اینجا هم پای کیفیت به میان آمد؟! قبلا گفتم که سئو ۲۰۱۸ سئوی کیفیت است حالا باید بگویم وب ۲۰۱۸ وب کیفیت است.

۳. اهمیت کلیت سئوی ۲۰۱۸ بر نکات مهم جزئیات و کلیات

هدرهای سایت شما چگونه است؟ چند تا h2  در صفحه دارید؟ چگالی کلمات کلیدی چقدر است؛ چند لینک از صفحه به صفحات دیگر داده اید؛ انکرتکست لینک‌های شما چه اندازه است؟ این ها چقدر اهمیت دارند؟ چقدر مهم است که متن شما ۹۰۰ یا ۱۱۰۰ کلمه است. شاید برای نویسنده شما مهم باشد، زیرا در ازای هر یک کلمه بیشتر پول بیشتری از شما می‌گیرد اما برای سئو ۲۰۱۸ و گوگل در سال ۲۰۱۸ این موضوعات چندان مهم نیست. البته هنوز کاملا بی‌ا‌همیت نشده است اما در سئو ۲۰۱۸ این موضوعات اهمیت خود را آرام آرام از دست می‌دهند و از سوی دیگر موضوعاتی که کلیت متن را در بر می‌گیرند،  پر رنگ تر می‌شوند. این واقعیتی است که گوگل هر روز با هوش تر می‌شود و هر روز گول زدن گوگل سخت تر می شود. گول زدنی که با متنی در ظاهر زیبا با هدرها و انکرتکست‌ها و لینک‌های خوش قواره و در باطن  کش دار و بی‌محتوا و ملال آور صورت می‌پذیرد.

 از اینجا بخوانید : از این به بعد گزارش‌های گوگل سرچ کنسول را هم بخوانید

۴. فیچر اسنیپت در وب فارسی

در مقاله ۲۰ باور غلط سئو ۲۰۱۸ در قسمت ۱۶ بحثی مطرح می‌شود با عنوان کارکردهای فیچر اسنیپت یا پاسخ‌های ویژه. این بحث کمی احتیاج به توضیح دارد. در فارسی سایتی مشاهده نشده است که بتواند از فیچر اسنیپت یا پاسخ ویژه استفاده کند البته هنوز، سایتی دیده نشده است. این روش با ریچ اسنیپت فرق دارد. ریچ استیپت یا روش رأی دادن به محتوا همان ستاره‌هایی است که گاهی در پایین لینک فهرست شده در نتایج جستجو، دیده می‌شود است.

سئو 2018 - ریچ اسنیپت

ریچ استیپت به راحتی با قرار دادن یک کد در صفحه فراهم می‌آید و در سئو ۲۰۱۸مفید است. اما فیچر استیپت در برابر ریچ اسنیپت یک معجزه تمام عیار است فکر کنید به واسطه رعایت برخی نکات و قرار دادن یک سری کد در صفحه، خط یک گوگل را داشته باشید و تا ۶ نتیجه پایین‌تر هم  باز مطالب شما قرار بگیرد این اعجاب آور است! نوین مارکتینگ تحقیقات بسیار جدی برای قرار دادن فیچر اسنیپت در صفحاتی که طراحی می‌کند را آغاز کرده. البته هنوز این تحقیقات کامل نشده است و ما نمی توانیم به کسی قول دهیم که صفحه فارسی آنها با فیچر اسنیپت در گوگل نمایش داده می‌شود. اما می دانیم که به نتیجه می‌رسیم.

سئو 2018 -فیچر اسنیپت در وب فارسی

نوین مارکتیگ مرجع تخصصی سئو و ادوردز در ایران است از این رو جدیدترین مقالات را برای سئو ادوردز و مارکتینگ در بلاگ خود منتشر می کند. شما می توانید دیگر مقالات بلاگ نوین مارکتینگ را در این باره مطالعه کنید .

من در اینجا برخی از مباحث این مقاله را برای وب سایت‌های فارسی بازگو کردم. نظر شما چیست؟ با ما در میان بگذارید و کامنت بگذارید به خصوص اگر یک وب مستر حرفه‌‌ای هستید. منتظر نظرات شما هستیم.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
|
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search