درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

مدیریت آگهی‌های بینگ با ورودی زمانبندی شده

مدیریت آگهی‌های بینگ با ورودی زمانبندی شده
فهرست مطالب

تبلیغ کنندگان هوشمند ارزش استفاده از تبلیغات بینگ را می‌دانند. استفاده درست از تبلیغات بینگ عملا روش است برای به دست گرفتن قدرت هر موتور جستجوی دیگری به جز گوگل از جمله یاهو، AOL، DuckDuckGo، و MSN و بسیاری از دستیاران صوتی مورد علاقه ما از جمله کورتانا و آلکسا و بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه که از ویندوز ۱۰ استفاده می کنند.

با بیش از یک سوم از سهم بازار جستجوی آمریکا و رسیدن به نیمی از جمعیت آنلاین ایالات متحده در هر ماه از راه جستجو در  بینگ میسر می‌شود. بینگ در واقع مزایای  بیشتری نسبت به گوگل دارد یکی از مهم ترین این مزیا تقویت آگهی‌های بینگ است که به طور متوسط ۴۲ درصد کمتر از موتور جستجوی گوگل CPC  (هزینه به ازای هر کلیک ) دارد.

اما حتی با وجود تمام این پتانسیل‌ها در تبلیغات بینگ، تبلیغات در شبکه های چندگانه می‌تواند به معنای کار بیشتر باشد. با این همه، SEM ها می‌دانند که مدیریت تبلیغات در گوگل می‌تواند یک کار تمام وقت باشد. چشم انداز تکرار همه این اقدامات بر روی بینگ می‌تواند یک فکر وحشتناک باشد و ما می‌دانیم که در پایان یک روز شلوغ، تبلیغ کنندگان نیاز به اولویت بندی زمان خود برای بهینه سازی حساب کاربری تبلیغات گوگل خود دارند.

نتیجه نهایی چیست؟ بسیاری از تبلیغ کنندگان از مدیریت تبلیغات کمپین‌های تبلیغاتی بینگ خود چشم پوشی می‌کنند همان‌طور که در مورد گوگل این اتفاق می‌افتد و بسیاری از افراد هیچ بهبودی در عملکرد حساب کاربری بینگ خود در طول زمان مشاهده نمی‌کنند.

خوشبختانه برای این تبلیغ کنندگان پرمشغله، تبلیغات بینگ یک ویژگی جدید و پیشرفته دارد که به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به حتی وارد شدن به حساب کاربری خود آن را به روز کنید.

شما هم اکنون می‌توانید تغییراتی را در تبلیغات Google اعمال کنید و پس از اتمام، آن را به عنوان ورودی وارد حساب کاربری بینگ خود کنید. به روز رسانی ویژگی‌های تبلیغاتی بینگ و زمان بندی آن به شما اجازه می‌دهد برنامه ریزی کنید که چه تغییراتی را وارد بینگ کنید و همچنین چگونه تغییرات اعمال شده در Google را به Bing منتقل کنید.

مزایا تنظیمات پیشرفته بینگ چیست؟

بسیاری از تبلیغ کنندگان هنگام ایجاد حساب کاربری خود از قابلیت ورود با گوگل در Bing استفاده می‌کنند، اما مزایای زیادی برای ایجاد یک ورودی تکراری تبلیغات گوگل برای به روز نگه داشتن حساب کاربری Bing شما وجود دارد.

صرفه جویی در هزینه

برخی ممکن است شک و تردید داشته باشند که به اندازه گوگل در بینگ سرمایه گذاری کنند، چرا که معتقدند انتقال تغییرات اعمال شده از Google به Bing ممکن است باعث افزایش هزینه‌های آن‌ها شود. همان‌طور که معلوم است، اگر شما به طور فعال تبلیغات گوگل خود را به درستی و به طور منظم به روز رسانی کنید و آزمایش ویژگی‌های جدید و اضافه کردن کلمات کلیدی منفی جدید را مدیریت کنید؛ همه این بهینه سازی ها در بینگ هم صورت می‌گیرد و  در واقع همه این کارها را در بینگ نیز انجام می‌دهید.

بسیاری از حساب های ​​تبلیغات تجاری کوچک در گوگل صدها کلمه کلیدی منفی در حساب کاربری خود دارند. این تعداد کلمه کلید منفی در حساب های بینگ بسیار کمتر است. آگهی‌های بینگ به همان اندازه، حتی بیشتر از گوگل نیاز به توجه دارند، بنابراین اعمال این تغییرات به طور مرتب می تواند بلافاصله به کاهش هزینه‌های هدر رفته در تبلیغات Bing شما کمک کند. در حقیقت، مشتریان WordStream که تغییرات گوگل خود را با حساب Bing خود همگام می کنند به طور متوسط ​​ماهانه ۱۵٪ صرفه جویی مالی انجام می دهند، بدون اینکه حتی یک واحد تبدیل از دست بدهند!

مدیریت آگهی‌های بینگ - صرفه جویی در هزینهصرفه جویی در زمان

شما باید در ابتدا حساب کاربری Google خود را اولویت بندی کنید. جای تعجب نیست. اگر فقط ۲۰ دقیقه برای بهبود PPC خود زمان گذاشته اید، آیا می‌خواهید هزینه کار خود را از Google در حساب کاربری خود در تبلیغات Bing منتقل کنید؟ شاید شما می‌توانید، اما زمان محدود شما با ارزش است. راه اندازی ورودی‌های تکراری از تبلیغات Google به تبلیغات Bing فقط ۵ دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید این کار را هر روز انجام دهید تا حساب Bing خود را در امتداد تبلیغات Google  خود بهبود ببخشید.

عملکرد بهتر

درست همانند رژیم غذایی که همیشه تصمیم دارید از شنبه آینده شروع کنید، پیشرفت‌هایی که می‌خواهید بر روی Bing انجام دهید، به هیچ وجه به این معنی نیست که شما آنها را فراموش کنید. با اعمال تغییرات خود از تبلیغات گوگل، شما می توانید مطمئن باشید همیشه در حال اجرای بهترین تبلیغات، در هر دو حساب گوگل  و بینگ خود هستید. این تغییرات همراه است با تمام بهینه‌سازی آگهی های حساب کاربری بینگ خود همراه با آزمون هایی که بر روی گوگل انجام می دهید.

نه تنها شما از نرخ کلیک عالی و نمرات کیفی بهتر با اعمال تغییرات منظم بهره مند می‌شوید، بلکه می توانید نظر افراد بیشتری را به تبلیغات خود در بینگ جلب کنید که در غیر این صورت با توجه به گستردگی اندک بینگ دشوار خواهد بود.

چگونه تنظیمات دوره ای را از گوگل به بینگ منتقل کنید

شما فقط کافی است وارد حساب کاربری بینگ خود شوید تا تغییرات خود را از Google به Bing  منتقل کنید. هنگامی که در حساب کاربری Bing خود هستید، روی “Import Campaigns” از بالای نوار ابزار کلیک کنید. از منوی کشویی روی «وارد کردن از Google AdWords» کلیک کنید.

مدیریت آگهی‌های بینگ - انتقال تنظیمات دوره ای را از گوگل به بینگ

بعدا از شما خواسته می شود تا وارد حساب Google Ads خود شوید. اگر بیش از یک حساب Google Ads دارید، مطمئن شوید که مورد صحیح را وارد کنید!

مدیریت آگهی‌های بینگ - انتخاب کمپین ادوردز

هنگامی که وارد حساب Google Ads خود شدید، شروع به انتخاب آنچه که می‌خواهید منتقل کنید و چگونگی انتقال آن کنید. اولا انتخاب کنید که آیا فقط می‌خواهید کمپین‌های خاصی را منتقل کنید یا هر چیز جدیدی را که در حساب شما قرار دارد می‌خواهید منتقل کنید.

نکته: اعمال تغییرات در کمپین‌های جدید شما کمک خواهد کرد تا کمپین‌های جدید خود را در هر دو شبکه به روز نگه دارید و به طور مداوم آنها را در طول زمان بهبود ببخشید.

بعد، چیزی را که میخواهید منتقل کنید انتخاب کنید. با انتخاب “گزینه های پیشرفته نمایش” شما می‌توانید کنترل کنید که چه تغییراتی می تواند به طور خودکار در Bing اعمال شود.

مدیریت آگهی‌های بینگ - اضافه کردن آپشن های مهم

نکته: برخی از این‌ها می‌توانند در حساب‌های بینگ به روزرسانی شوند، اما برخی از آنها ممکن است اینگونه نباشند. ما در ادامه به جزئیات بیشتر این بخش خواهیم پرداخت.

سرانجام زمان و چگونگی اعمال تغییرات در Bing از حساب کاربری Google Ads را انتخاب کنید. شما می توانید این تغییرات را به صورت ماهانه، هفتگی یا حتی روزانه اعمال کنید!

مدیریت آگهی‌های بینگ - زمانبدی های مهم

چه مواردی را به طور منظم منتقل کنید؟

شما به لحاظ تئوری می‌توانید حساب های Bing Ads خود را به عنوان یک گسترش مستقیم از کمپین های Google خود، با استفاده از کلمات کلیدی مشابه، پیشنهادات، بودجه، هدف، و تبلیغات مدیریت کنید. اما اگر اختلافاتی در عملکرد کمپین های گوگل و بینگ خود می بینید، ممکن است نخواهید از همان استراتژی مشابه در هر دوی آنها استفاده کنید.

مدیریت آگهی‌های بینگ - bing ads

با این حال، ساده ترین روش این است که موفقیت های خود در گوگل را به Bing منتقل کنید. حداقل مطمئن شوید که به صورت روزانه موارد زیر را منتقل کنید:

  • کلمات کلیدی منفی جدید برای کمپین های موجود و گروه های تبلیغاتی
  • لیست جدید کلمات کلیدی منفی
  • تبلیغات جدید برای گروه های تبلیغاتی موجود
  • افزودنی‌های آگهی
  • گروه‌های تبلیغاتی جدید

گزینه‌های انتخابی برای وارد کردن کلمات کلیدی جدید، کمپین های جدید، پیشنهادات و یا مناقصه‌ها و بودجه ممکن است مواردی باشند که شما می‌خواهید به صورت خودکار قبل از انتقال آنها به طور منظم بررسی کنید، زیرا عملکرد شما در بینگ ممکن است با آنچه که در Google می‌بینید متفاوت باشد.

چه مواردی از Google به Bing Ads منتقل نخواهد شد؟

گوگل و بینگ همکاری خوبی با یکدیگر دارند، اما آنها دقیقا مشابه نیستند. برخی از موارد موجود در Google به راحتی به Bing Ads منتقل نمی‌شوند، مانند:

  • مکان منحصر به فرد مورد هدف: اگر شما یک کشور، ایالت یا شهر را هدف قرار داده اید، Bing به راحتی می توانید این مکان ها را منتقل کنید. اما، محله های کوچکتر مانند Hell’s Kitchen، NY، کد پستی یا سایر مکان های غیر متعارف در Google ممکن است با Bing مطابقت نداشته باشند.
  • کمپین‌های نمایشی یا ویدئویی: Bing در حال حاضر صفحه نمایش یا کمپین های یوتیوب را از گوگل دریافت نمی‌کند.

هدف گذاری سنی: شما می‌توانید کاربران مختلف از سنین گوناگون را در هر دو شبکه گوگل و بینگ هدف قرار دهید، اما بینگ دارای محدوده های متفاوتی برای این هدف گذاری است. به طور خاص، گوگل به شما اجازه می دهد که محدوده بین ۳۵-۴۴ و ۵۵-۶۴ را هدف قرار دهید، در حالی که بینگ این محدوده های سنی را به ۳۵-۴۹ و ۵۰-۶۴ تغییر می دهد.

مدیریت آگهی‌های بینگ - bing ads gender groups

  • لیست‌های بازاریابی مجدد: اگر چه بینگ آگهی های خود را از طریق کمپین های بازاریابی مجدد جستجو پشتیبانی می‌کند، این داده‌ها از ردیابی برچسب Universal Event در بینگ بدست می‌آیند، بنابراین شما قادر نخواهید بود لیست خود را از تبلیغات گوگل منتقل کنید.
  • اهداف تبدیل: هر دو مورد Google و Bing از ردیابی تبدیل پشتیبانی می‌کنند، اما Bing از برچسب متفاوتی نسبت به گوگل استفاده می کند. شما باید ردیابی رویداد جهانی بینگ را دنبال کنید.

نحوه اعمال تغییرات از مرکز تجاری گوگل به مرکز تجاری بینگ

مشتریان تجارت الکترونیک ارزش کمپین‌های خرید را به منظور افزایش میزان نمایش محصول و فروش آن در SERP به خوبی می‌دانند. اما آنها همچنین بدون هیچ زحمتی به طور مرتب بازخوردهای محصولات خود را در مرکز تجاری Google به روز می‌کنند. بینگ همچنین از کمپین های خرید پشتیبانی می‌کند و دارای مرکز تجاری خاص خود است، اما خوشبختانه شما می‌توانید مراکز تجاری گوگل و بینگ خود را هم با استفاده از ابزار اعمال تغییرات جدید بینگ همگام کنید!

برای شروع: از رابط Bing Ads، گزینه “Tools” را از نوار ابزار بالا انتخاب کنید و سپس “Bing Merchant Center” را از منوی کشویی انتخاب کنید.

مدیریت آگهی‌های بینگ - اعمال تغییرات از مرکز تجاری گوگل به مرکز تجاری بینگ

در اینجا، از شما خواسته خواهد شد که وارد مرکز تجاری Google  خود شوید و فهرست هایی را که می‌خواهید به روز نگه دارید، انتخاب کنید. در نهایت، زمان و چگونگی اعمال تغییراتی که می‌خواهید انجام دهید از شما پرسیده می شود. هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای انتقال یک کاتالوگ قدیمی وجود ندارد بنابراین، تغییرات را بهتر است به صورت روزانه اعمال کنید.

مدیریت آگهی‌های بینگ - مدیریت کمپین بینگسخن آخر: انتقال اطلاعات از گوگل به بینگ یک گزینه مفید است

کسب و کار‌های کوچک پرمشغله ممکن است زمان کافی برای مدیریت هر دو حساب کاربری گوگل و بینگ خود را ممکن است نداشته باشند! با استفاده از ویژگی های جدید اعمال تغییرات برنامه ریزی شده، می توانید اطمینان حاصل کنید که حساب کاربری Bing شما حتی زمانی که بیش از حد مشغله دارید، به روز باقی می‌ماند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search