درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟

کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
فهرست مطالب

اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه می‌گیرد چه حسی داشتید؟

زمانی که حس می‌کنیم در کانون توجه هستیم و چشمان قضاوتگری ناظر ماست سعی می‌کنیم در هر کجا به بهترین و آراسته‌ترین شکل ممکن ظاهر شویم. لبخند می‌زنیم و با غرور سرمان را بالا می‌گیریم تا به همه بگوییم همه چی رو به راه است.

شاید خودتان خیلی حس نکنید اما همتایان تجاری شما دائما در حال رصد کردن شما هستند و حضور شما در اینترنت، کمپین‌های تبلیغاتی، شبکه‌های مجازی و نمایشگاه‌ها را دنبال می‌کنند و حتی آگهی‌های استخدامتان را رصد می‌کنند و در مورد آن‌ها نظر می‌دهند.

همتایان تجاری شما بدون آنکه خودتان خبر داشته باشید دائما شما را نقد و تحسین می‌کنند و بیشتر از هر کس دیگری دلشان می‌خواهد بدانند شما چه کار می‌کنید.

حالا شرایطی را در نظر بگیرید که یک شرکت تجاری بخواهد از شرکت تجاری دیگری خدمات دریافت کند. به نظر شما چه شرکتی را انتخاب می‌کند؟

در این شرایط شرکتی را انتخاب می‌کند که همیشه به آراسته‌ترین شکل ممکن حضور خود را اعلام کرده است.

تجارت‌های B2B بدین صورت شکل می‌گیرد. شرکت‌های تجاری یکدیگر را رصد می‌کنند، به فعالیت‌های هم امتیاز می‌دهند و در نهایت بهترین شرکت را برای معامله و همکاری انتخاب می‌کنند. در اینجاست که اهمیت حضور شما در بسترهای ارتباطی پر رنگ می‌شود.

یکی از روش‌های اعلام حضور در بسترهای ارتباطی استفاده از بازاریابی است. در دنیای مدرن تجارت الکترونیک گوگل ادز یکی از زودبازده‌ترین روش‌های بازاریابی است و به بهتر دیده ‌شدن شما کمک می‌کند.

با تبلیغ در گوگل کسب‌وکار B2B خود را گسترش دهید

کسب و کار B2B - گسترش کسب و کار B2B با تبلیغات ادوردز

همیشه استفاده از خدمات سئو برای هر نوع کسب‌وکاری توصیه شده است. اما زمانی که رقابت در کسب‌وکار شما زیاد است شاید سئو پاسخگوی جاه‌طلبی‌های شما نباشد. در این زمان است که باید از قدرت تبلیغ در گوگل استفاده کنید.

تبلیغ در گوگل این شانس را برای شما فراهم می‌کند که همیشه در بالاترین جایگاه و درست در مقابل چشمان رقبا و همکاران تجاری خود باشید. این کار به شما کمک می‌کند تا شانس همکاری خود را با سایر صنایعی که حتی شما را نمی‌شناسند نیز بالا ببرید.

بازاریابان دیگر صنایع وقتی به دنبال خدمات شرکتی هستند این موضوع را می‌دانند که قوی‌ترین‌ها در صفحه اول گوگل حضور دارند پس کم پیش می‌آید که به سراغ صفحه دوم و سوم بروند.  تبلیغات ادز به شما کمک می‌کند که همواره جایگاه خود را در صدر نتایج حفظ کنید.

بودجه‌بندی تبلیغات کلیکی برای کسب‌وکارهای‌ B2B

کسب و کار B2B - بودجه‌بندی تبلیغات کلیکی برای کسب‌وکارهای‌ B2B

بودجه تبلیغاتی شرکت‌ها هزینه نیستند بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. از آنجا که نرخ بازگشت سرمایه در تبلیغات ادوردز بسیار بالاست این روزها شرکت‌ها بودجه بیشتری را به این نوع تبلیغات اختصاص می‌دهند و البته با بودجه‌بندی روزانه تبلیغ در هزینه‌های کلیک صرفه جویی می‌کنند و اینگونه است شاهد رشد چند برابری فروش‌ آن‌ها هستیم.

از آنجا که جامعه هدف در تبلیغات B2B  شامل همه‌ی اقشار جامعه نمی‌شود و پس نباید اجازه دهید که با کلیک‌های پوچ، هزینه‌های تبلیغاتی شما بالا رود. از این رو لازم است به درستی مخاطبان خود را هدف گذاری کنید تا تبلیغ شما بتواند به صورت هدفمند کلیک بگیرد. برای مدیریت هزینه‌های تبلیغات در ادوردز تکنیک‌های تست شده‌ای وجود دارد که ‌می‌توانید از مقاله زیر مطالعه کنید.

 از اینجا بخوانید : مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی

اگر برای مدیریت و بودجه‌بندی هزینه‌های کمپین تبلیغاتی خود نیروی با تجربه در اختیار ندارید ‌می‌توانید مانند بسیاری از شرکت‌ها بخش تبلیغات اینترنتی خود را برون سپاری کنید. با این کار هم می‌توانید تحریم‌های ادوردز برای کسب‌وکارهای ایرانی را دور بزنید و هم می‌توانید با استفاده از تجربیات آژانس‌های تبلیغاتی کمپین خود را به شکل بهینه راه‌اندازی کنید. یک مجری تبلیغ کاربلد می‌داند چگونه  با مدیریت درست بوجه همزمان با کاهش هزینه حاشیه سود کمپین را بالا ببرد.

برای کاهش هزینه‌های کمپین‌‌های آتی تکنیک‌های مهمی را در مقاله زیر برایتان گردآوری کردیم.

 از اینجا بخوانید : ۵ روش برای کاهش هزینه در تبلیغات گوگل

شاید به نظر برسد که با نوسانات قیمت ارز استفاده مداوم از ادوردز هزینه‌بر می‌باشد. اما آمارها نشان ‌می‌دهد درآمدی که شرکت‌ها از قراردادی‌های تجاری با سایر صنایع کسب‌ می‌کنند در مقایسه با هزینه‌ای که برای بازاریابی اینترنتی اختصاص می‌دهند بسیار کلان است. 

در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با تیم ادوردز ما در آژانس بازاریابی نوین مارکتینگ در ارتباط باشید.

۲ توصیه برای کسب‌وکارهای‌ B2B

کسب و کار B2B - چند توصیه برای کسب‌وکارهای‌ B2B

تفاوت‌ها را درک کنید

درک کنید که باید دقیقا در چه زمینه‌ای رقابت کنید. همزمان با یک دست چند هندوانه برندارید. رقابت اینترنتی در بعضی از مشاغل، سخت و در بعضی مشاغل ساده است. خدمات خود را تفکیک کنید و به تفکیک رقابت کنید.  

درک کنید تفاوت بسیاری بین سئو و ادوردز وجود دارد. این که یک سال است در حوزه سئو فعالیت می‌کنید دلیل نمی‌شود تمام کلمات شما به یک اندازه رشد کند.  در سئو برای رشد کلمات فاکتورهای زیادی دخیل است. حتی اگر یک تیم حرفه‌ای بر روی رشد کلمات شما تمرکز دارند باز هم هیچ تضمینی برای رسیدن به بالاترین جایگاه در صفحه نتایج وجود ندارد.

اما خاصیت گوگل ادوردز این است که این جایگاه را با شما و رقبایتان به مزایده می‌گذارد.  اگر رقابت در کلمه‌ای آنقدر بالاست که رسیدن به جایگاه اول برایتان میسر نیست ادوردز آن جایگاه را در اختیارتان می‌گذارد.

از مزایای گوگل ادوردز غافل نشوید

در ادوردز محدودیتی برای انتخاب واژه ندارید اما برای کاهش هزینه‌های کلیک روی کلمات هدفمند سرمایه ‌گذاری کنید.

اینکه تبلیغ شما در صفحه اول گوگل باشد باعث ایجاد حس اعتماد در مخاطبان و مشتریان آینده شما می‌شود.

گزارش‌های دقیق روزانه به شما کمک می‌کند که راحت‌تر درک کنید که روند درستی را پیش گرفتید یا نیاز به ایجاد تغییرات در کمپین خود دارید.

اگر یک شرکت بین المللی هستید گوگل ادوردز این قدرت دارد که کمتر از یک روز شما را به صدر نتایج گوگل برساند و محدودیتی برای کشورهای نمایش تبلیغ نخواهید داشت.

با گوگل ادوردز دیگر نیازی نیست شما به دنبال مشتری جدید باشید بلکه مشتریان به سادگی می‌توانند شما و خدماتتان را پیدا کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
اهمیت استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل برای کسب‌و‌کارها
|
با وجود پیشرفت‌های چشمگیری که در عرصه دیجیتال مارکتینگ اتفاق افتاده است اما در سال ۲۰۲۰ میلادی...
Search