درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

با اپلیکیشن گوگل ادز آشنا شوید

اپلیکیشن گوگل ادز
فهرست مطالب

نرم افزار گوگل رولز (Google Rolls)، یک نرم افزار جدید مربوط به تبلیغات در گوگل است. این نرم افزار در گوشی‌های با سیستم عامل اندروید قابل نصب و در سراسر جهان فعال است. اخیراً، سایت گوگل اعلام کرد که هم اکنون اپلیکیشن گوگل ادز که مربوط به تبلیغات آنلاین (برخط) است، برای سیستم عامل اندروید، در سراسر جهان قابل دسترس است. در ماه گذشته یک رونمایی محدود از این نرم افزار، به صورت شگفت انگیزی برای کاربران در کشور کانادا ارائه شد. باید توجه داشت که در حال حاضر این نرم افزار معمولاً ابزار و ویژگی‌های جدیدی به همه افراد در سراسر جهان ارائه نمی‌کند.

برای افزایش مخاطب سایت خود باید حرفه‌ای‌تر عمل کنید. ما شما را به یک مشاوره رایگان توسط دپارتمان تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ دعوت می‌کنیم. منتظر تماستان هستیم!

نرم افزار مربوط به سیستم عامل اندروید، توانایی‌هایی لازم را به تبلیغ کنندگان می‌دهد تا کمپین‌های خود را با استفاده از تلفن همراه مدیریت کنند. تبلیغ کنندگان، فرمت‌ها (قالب) و گسترش‌های فرایند تبلیغات آنلاین جدید را برای بهره برداری بهینه‌تر از امکانات تلفن همراه یاد گرفته‌اند، اما تا کنون، فاقد توانایی لازم در این مورد هستند که خود را به گونه‌ای تغییر دهند که با این امکانات هماهنگ شوند.

۱- سیستم عامل اندروید چه کاری را در ارتباط با تبلیغات آنلاین انجام می‌دهد؟

اپلیکیشن گوگل ادز - سیستم عامل اندروید چه کاری را در ارتباط با تبلیغات آنلاین انجام می‌دهد؟

در ابتدا، سیستم عامل اندروید در ارتباط با تبلیغات آنلاین، یک مرور کلی از کلیک گزینه‌ها، هزینه‌ها و تبدیل در سطح حساب اکانت (حساب کاربری) را ارائه می‌نماید. کاربران این نرم افزار می‌توانند در مورد معیارهایی که به وسیله گروه تبلیغاتی، روز هفته و ابزار مورد استفاده تقسیم بندی شده است، بررسی لازم را در این مورد انجام دهند.

اپلیکیشن گوگل ادز مربوط به سیستم عامل اندروید ، این امکان را برای بازاریاب ها فراهم می‌کند که اقدامات زیر را انجام دهند:

  • عملکرد فعالیت‌های انجام شده توسط گروه‌های آگهی تبلیغاتی را مشاهده نمایند.
  • فعالیت کمپین‌ها و گروه‌های تبلیغاتی را متوقف کنند یا آن را مجددا راه‌اندازی نمایند.
  • بودجه لازم برای انجام فعالیت‌ها و پیشنهادات مورد نظر را تنظیم و ارائه نمایند.
  • فرصت‌های لازم (در مورد انجام اقدامات مربوط به پیشنهادات بهینه سازی با استفاده از تبلیغات آنلاین) را اعمال نمایند.
  • در صورت لزوم با یک متخصص سایت گوگل جهت حل مشکل خود تماس بگیرند.

همچنین تبلیغات آنلاین، اعلامیه‌های سفارشی شده‌ای را برای کاربران نرم افزار فراهم می‌کنند که پیشنهادات لازم را جهت انجام بهینه سازی فرایند عملکرد به منظور بهبود فعالیت کمپینی که در حال اجرا است، ارائه می نمایند.

 از اینجا بخوانید : یک راهنمای ساده برای ایجاد کمپین در گوگل ادز

۲- چه مواردی را می‌توان در اپلیکیشن گوگل ادز مشاهده نمود و انجام داد؟

اپلیکیشن گوگل ادز - چه مواردی را می‌توان در اپلیکیشن گوگل ادز مشاهده نمود و انجام داد؟

شما می‌توانید بر روی صفحه خانگی (هوم اسکرین) و با استفاده از بررسی عملکرد سطح حساب کاربری به سمت چپ یا راست حرکت کنید تا کلیه معیارهای موجود را مشاهده نمایید. کلیک نمودن بر روی یک معیار باعث می‌شود که آن گزینه به صورت برجسته نمایش داده شود، و شما را قادر می‌سازد که نمودارهای مختلف موجود برای آن معیار را مشاهده نمایید.

اگر می‌خواهید کمپین، گروه تبلیغاتی، کلمات کلیدی یا اطلاعات تبلیغاتی را مشاهده کنید، بر روی هوم اسکرین به سمت پایین حرکت کنید تا کلیه آن موارد را مشاهده کنید. در آنجا می‌توانید به وسیله جداسازی مجدد و مرتب نمودن مجدد داده‌های عملکرد و تغییر دادن یا مرتب نمودن مجدد ستون‌ها، نمای مورد نظر خود را سفارشی نمایید.

تقویم موجود بر روی صفحه خانگی نیز به شما این امکان را می‌دهد که محدوده تاریخ مورد نظر خود را تنظیم کنید. همچنین، شما با چند بار کلیک کردن بر روی صفحه خانگی می‌توانید فعالیت کمپین‌ها یا گروه‌های تبلیغاتی را متوقف یا مجدداً برقرار کنید، بودجه یا قیمت‌های پیشنهادی خود را تنظیم کنید، یا در مورد توصیه‌های تبلیغات آنلاین که برای حساب کاربری شما ایجاد می‌گردد، اقدام کنید.

اطلاعات به دست آمده در این مورد نشان می‌دهد که بازاریاب‌های جستجوگر به طور غیر منتظره‌ای از تلفن‌های همراه آیفون استفاده می‌کنند، اما اینگونه نیست. تاکنون هیچ نسخه ای از نرم افزار مخصوص تلفن‌های همراه آیفون موجود نیست، اما هم اکنون اپلیکیشن گوگل ادز در دست بررسی است و در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به این که رسانه اجتماعی فیسبوک اخیرا تنها مدیر تبلیغاتی خود برای سیستم عامل iOS، معرفی نموده است، ممکن است این موضوع برای سایت گوگل الهام بخش باشد که در پی آن یک نرم افزار تبلیغات آنلاین را در اسرع وقت به کاربران تلفن همراه اپل ارائه نماید.

این اقدام بسیار مشکلی است، زیرا بازاریاب‌های در حال جستجو به طور غیر منتظره‌ای از تلفن‌های همراه مدل اپل استفاده می‌کنند. در اینجا یک عکس فوری از ترافیک تلفن همراه مدل WordStream در چند روز گذشته نشان داده شده است.

سیستم عامل iOS حدود نیمی از بازار تلفن همراه را در اختیار دارد و سایت گوگل کروم در این مورد بسیار ضعیف است. به دلیل این که مخاطبان تلفن همراه مدل ورد استریم دقیقاً همان افرادی هستند که سایت گوگل با این نرم افزار آن‌ها را مورد هدف خود قرار داده است (یعنی بازاریاب‌های در حال جستجو و کاربران تبلیغات آنلاین)، قطعاً این یک حادثه غیر قابل جبران است.

۳- روش دریافت نرم افزار تبلیغات آنلاین برای سیستم عامل اندروید

اپلیکیشن گوگل ادز - روش دریافت نرم افزار تبلیغات آنلاین

به طور کلی، رابط کاربری اپلیکیشن گوگل ادز بسیار ساده است و دارای هیچ‌گونه مورد شگفت آوری نیست. شما حساب کاربری تبلیغات آنلاین خود را به این نرم افزار ساده ارتباط می‌دهید، سپس هنگامی که این نرم افزار باز شد، به شما یک گزینه برای ورود به حساب کاربری گوگل داده می شود و پس از آن شما می توانید حساب کاربری مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین این نرم افزار با خواننده صفحه نمایش نوع TalkBack در سیستم عامل اندروید سازگار است.

همچنین، کاربران MCC می‌توانند حساب‌های کاربری مشتریان خود را مشاهده کنند. بنابراین، این موضوع را به خاطر داشته باشید که تبلیغات آنلاین نوع Express نرم افزار مخصوص به خود را دارد و شما باید از آن نرم افزار برای مشاهده حساب‌های کاربری تبلیغات آنلاین این نوع استفاده کنید.

اشکالی که در اینجا وجود دارد این است که صدور صورتحساب مربوط به یک فرد هنوز بر روی دسکتاپ قابل دسترسی است. سایت گوگل، این صورتحساب را به عنوان یک همراه برای تبلیغات آنلاین بر روی دسکتاپ می‌نامد. این موضوع بدین معنی نیست که این صورتحساب برای تعویض نمودن مدیریت کمپین دسکتاپ است، اما قطعا صدور صورتحساب، انجام این کار را برای کسب و کارها و شرکت‌هایی آسان‌تر می‌کند که فاقد یک مدیریت حساب کاربری اختصاص یافته برای مراقبت بیشتر از حساب های کاربری خود هستند.

برخی از افراد ممکن است این صدور صورتحساب را به اندازه کافی قوی مشاهده نکنند (این موضوع بسیار عالی  است که بتوان آگهی‌های تبلیغاتی را ایجاد نمود)، اما این یک شروع بسیار خوب در این زمینه است. در اینجا نوار مخصوص انتخاب گزینه بسیار محدود است، اکثر تبلیغ کنندگان تنها می خواهند دارای برخی از انواع دسترسی به تلفن همراه باشند، بنابراین، آنها احساس نمی کنند که به رایانه خود وابسته شده‌اند و یا کنترلی بر روی کمپین‌های خود ندارند. در این حالت، سیستم عامل اندروید در این شرایط امکانات خود را عرضه می نماید.

اپلیکیشن گوگل ادز برای تبلیغات آنلاین با سیستم عامل اندروید ۴ یا بالاتر سازگار است و برای دانلود کردن به صورت رایگان از نرم افزار پلی استور سایت گوگل، قابل دانلود است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search