درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؛ سئو بر اساس الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار چیست؛ سئو بر اساس الگوریتم مرغ مگس خوار
فهرست مطالب

الگوریتم مرغ مگس خوار یکی از الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی نتایج جستجو است که توسط گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. این الگوریتم اولین بار در آگوست سال ۲۰۱۳ معرفی شد تا جایگزین الگوریتم قبلی به اسم کافئین شود و الگوریتم مرغ مگس خوار حدود ۹۰ درصد از جستجوهای گوگل را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
مرغ مگس خوار یک  الگوریتم کاملاً جدید است، اما از  الگوریتم‌های قبلی مانند  الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن نیز استفاده می‌کند. آنچه گوگل سعی دارد با این الگوریتم جدید انجام دهد، تغییرات اندکی داشته است، تمرکز عملکرد این الگوریتم هنوز روی کیفیت است.

الگوریتم مرغ مگس‌خوار چیست؟

الگوریتم مرغ مگس‌خوار - الگوریتم مرغ مگس‌خوار چیست؟

برخلاف به روزرسانی‌های قبلی الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن که در ابتدا به عنوان اضافاتی بر روی الگوریتم موجود گوگل منتشر شده بودند، الگوریتم مرغ مگس خوار به عنوان یک بازنگری کامل در الگوریتم اصلی ارائه شده است. الگوریتم مرغ مگس خوار از تعهد گوگل برای درک پیشرفته تر از هدف عبارات جستجوگران با هدف تطبیق آنها با نتایج مرتبط تر خبر داد.

گوگل خبر مرتبط به الگوریتم مرغ مگس خوار را در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳ اعلام کرد، اما در واقع حدود یک ماه قبل از اعلام، این الگوریتم کارش را شروع کرده بود. در حالی که بروزرسانی های قبلی الگوریتم‌هایی مانند پاندا و پنگوئن باعث از دست رفتن مقدار قابل توجهی از ترافیک و تغییرات رتبه بندی شده بود، به نظر نمی‌رسد که عملکرد الگوریتم مرغ مگس خوار تأثیرات منفی شدیدی روی وب به صورت عمومی بگذارد. عملکرد الگوریتم مرغ مگس خوار تا حدود زیادی به عنوان تاثیر مثبت بر دقت پایگاه دانش گوگل شناخته شده است که به عنوان «نمودار دانش» معروف است. با این حال، انجمن محلی سئو این نظریه را مطرح كرد كه اثرات مستندی در نتایج موتور جستجوی محلی احساس شده است.

چرا نام این الگوریتم مرغ مگس خوار است؟

اگر با دنیای سئو کمی آشنایی داشته باشید، احتمالا با الگوریتم‌های گوگل آشنایی دارید، گوگل همیشه تمایل دارد که اسم الگوریتم‌هایش را از نام حیوانات انتخاب کند و معمولا برای این کار هم دلایلی دارد. این موضوع درباره الگوریتم مرغ مگس خوار نیز صدق می‌کند، نام این الگوریتم از سرعت و دقت مرغ مگس خوار گرفته شده است.

هدف الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟

الگوریتم مرغ مگس‌خوار - هدف الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟

الگوریتم مرغ مگس خوار مرحله بعدی تکاملی بعد از به روزرسانی الگوریتم کافئین در سال ۲۰۱۰ و سایر تغییرات قابل توجهی بود که بر نحوه پاسخگویی و تعامل کاربران با نتایج جستجو تاثیر گذاشت.
الگوریتم مرغ مگس خوار پیشرفت چشمگیری در فناوری جستجوی گوگل به دست آورد و تقریباً ۹۰ درصد جستجوها را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است.

تمرکز و هدف الگوریتم مرغ مگس خوار حول سه مولفه اصلی است:

۱. جستجوهای گفتگو محور

با استفاده از پردازش زبان طبیعی، الگوریتم نمایش نتایج جستجو می‌توانند نتایج جستجو را در سطح پایین تا پیشرفته بازیابی کنند.

الگوریتم مرغ مگس خوار با توانایی سنجش قصد (نیت) خود به روشی معنایی، سعی کرد به کاربران این امکان را بدهد تا با اطمینان خاطر به جستجوی موضوعات و چیزهای فرعی بپردازند تا اینکه مجبور شوند با استفاده از Google-fu (مهارت در استفاده از موتورهای جستجو، به ویژه گوگل برای یافتن سریع اطلاعات مفید در اینترنت) بتوانند به صورت پیشرفته جستجو کنند.

۲. جستجوی انسانی

اگر در روزهای ابتدایی اینترنت از موتور جستجو استفاده کرده باشید، به یاد خواهید آورد که در صورت کمبود دانش شما در مورد یک موضوع خاص، پیدا کردن آنچه دقیقا به دنبالش هستید دشوار است.
الگوریتم مرغ مگس خوار با تمرکز بر مترادف و موضوعات مرتبط با موضوع (جستجو شده)، سعی دارد این مسئله را حل کند.
به طور مثال، انگلیس رئیس جمهور ندارد، اما آنها هم رئیس ایالت (مونارک) و هم رئیس دولت (نخست وزیر) دارند، مشابه سایر کشورها (فرانسه هم رئیس دولت ریاست جمهوری و هم نخست وزیر دارد به عنوان رئیس دولت) اما شبیه به ایالات متحده نیست، جایی که رئیس جمهور هر دو نقش را به عهده دارد.
بنابراین اگر عبارت «رئیس جمهور انگلیس» را جستجو کند، الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، با تکنیک‌های همسان سازی و پیدا کردن مترادف‌ها نتیجه «نخست وزیر انگلیس» را به شما در صفحه نتایج نشان خواهد داد.
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل به مردم این اختیار را می‌دهد که به نتایج چیزهایی که نسبت به آن آگاهی کامل ندارند، دست پیدا کنند و به کاربران کمک می‌کند آنچه را که به دنبال آن می‌گردند را پیدا کنند، این الگوریتم کمک کرد تا گوگل یک قدم دیگر به انسانی عمل کردن نزدیک شود.

۳. مبانی و پایه‌های جستجوی صوتی

همانطور که الگوریتم مرغ مگس خوار از زمینه و هدف برای ارائه نتایج متناسب با نیاز کاربر استفاده می‌کرد، نتایج محلی دقیق تر می‌شدند.

اگر در طول روزهای گذشته به دنبال یافتن یک رستوران ایتالیایی عالی در یکی از شهرهای ایران با کمک جستجوی صوتی بودید، باید اسامی خود را با دقت انتخاب کرده و در نهایت محیط اطراف باید ساکت می‌بود، در غیر این صورت ممکن بود نتایج اشتباهی به شما نمایش داده شود!

ترکیبی از پردازش زبان مکالمه و درک نیت انسان بر اساس داده‌های مکان به معنای این است که آنچه امروز امری مسلم و بدیهی تلقی می‌کنیم نتیجه سالها تبدیل رویای جستجوی معنایی به واقعیت بوده است.

الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل چگونه کار می‌کند؟

الگوریتم مرغ مگس‌خوار - الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل چگونه کار می‌کند؟

برخلاف الگوریتم پنگوئن و پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار یک به روزرسانی مبتنی بر جریمه نیست (با هدف پاک کردن صفحات نتایج موتور جستجو از محتوای بی کیفیت)، بلکه تغییر در نحوه واکنش گوگل به انواع مختلف جستجو با کمک این الگوریتم نمایش داده می‌شوند. این الگوریتم یک روش جدید برای درک معنای واقعی یک عبارت جستجو شده است. استفاده از مترادف کلمات کلیدی با مرغ مگس‌خوار بهینه شده است. گوگل به جای لیست کردن نتایج با عبارات یا کلمات کلیدی دقیق، اکنون نتایج بیشتری را در رابطه با یک موضوع نشان می‌دهد.
همه چیز در مورد زمینه است. گوگل همیشه از مترادف استفاده کرده است، اما با استفاده از الگوریتم مرغ مگس خوار قادر به قضاوت در مورد زمینه عبارت‌های جستجو شده است، در نتیجه با این کار هدف جستجو را می‌فهمد تا دقیقا آنچه کاربر در تلاش برای کشف آن است را پیدا کرده و به او نمایش دهد. این همان مفهوم است که ما از آن به عنوان جستجوی معنایی یاد می‌کنیم.
این فناوری به عنوان عبارت «معنی» یا ابزاری برای ایجاد تعاملات انسانی بیشتر لقب گرفته است. الگوریتم مرغ مگس خوار برای استفاده از این فناوری «معنی» برای افزایش نمودار دانش گوگل طراحی شده است، هدف این الگوریتم این است است که نتایج را برای کاربران نمایش دهد تا یک شبکه کامل از اتصالات مربوط به درخواست خود را کشف کنند. بنابراین الگوریتم مرغ مگس خوار برای تعیین مناسب ترین و با کیفیت ترین صفحاتی که نیازهای جستجوگر را برآورده می‌کند، بوجود آمده است.
همچنین بهتر است در مورد آنچه در مورد آن صحبت می‌کنید نتیجه گیری کنید، حتی اگر خودتان کاملاً نسبت به آن مطمئن نباشید. به عنوان مثال، اگر عبارت «فیلم سینمایی درباره نفوذ به خواب چیست؟»، گوگل موفق به استنباط و تفسیر متن می‌شود تا نتیجه ای معنی دار بدست آورد. با وجود مبهم بودن کلمات کلیدی و لحن محاوره‌ای ما، می‌داند که منظور ما فیلم «تلقین» است.
برای برجسته کردن میزان رشد این سیستم در یک سیستم پیشرفته، الگوریتم مرغ مگس خوار متن بر اساس مطابقت دقیق را ارائه نکرده است، اما در عوض نهادهای مربوطه را از عبارت جستجو شده گرفته تا پاسخی دقیق ارائه دهد.

گراف دانش گوگل چیست؟

برای درک کامل هدف الگوریتم مرغ مگس خوار مهم است که ابتدا با ویژگی‌های موتور جستجو که بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته است آشنا شوید: نمودار دانش.

یک سال قبل از انتشار الگوریتم مرغ مگس خوار، گوگل نمودار دانش خود را راه اندازی کرد، این نمودار یک نمودار واقعی نیست، بلکه مجموعه ای از ویژگی‌های SERP (صفحه نمایش نتایج جستجو) است که برای ارائه پاسخ سریع و دقیق به عبارت جستجو شده توسط کاربران در مورد افراد، مکان‌ها و چیزها طراحی شده است.

نمودار دانش را در عمل می‌توانید در بسیاری از صفحات نتایج گوگل ببینید. SERP حاوی نتایج استاندارد ارگانیک و لینک‌هایی به وب سایت‌های مناسب است، اما همچنین شامل مجموعه‌ای غنی از داده‌های نمودار دانش است، که از جمله آن می‌توان به یک جعبه پاسخ همراه با یک دستور العمل، یک صفحه دانش سمت راست به همراه حقایق اطلاعات، و پیشنهادات مربوط به نتایج جستجو، اشاره کرد.

جستجوی معنایی یا Semantic search چیست؟

الگوریتم مرغ مگس‌خوار - جستجوی معنایی یا Semantic search چیست؟

چگونه گوگل تشخیص می‌دهد که نتایج منعکس کننده اهداف جستجوگر بوده و به اندازه کافی نیازهای آنها را برطرف می‌کند؟ اینجاست که جستجوی معنایی، وارد عمل می‌شود.

جستجوی معنایی تلاش می‌کند تا نتایج مناسب SERP را با زبان عبارات جستجو شده توسط کاربران اینترنت فراتر از معانی کلمات کلیدی منفرد منطبق کند، حتی اگر هدف کاربر ضمنی باشد نه صریح، زمینه گسترده تری را در نظر می‌گیرد.
با این کار گوگل می‌تواند دامنه گسترده‌تری از نیازهای کاربران را پوشش دهد و مطمئن شود که کاربر حتما نتیجه‌ای که به دنبالش بوده را پیدا کرده است.
تسلط روزافزون گوگل در جستجوی معنایی، آنها را قادر می‌سازد، به قول خودشان، «موجودات دنیای واقعی و روابط آنها با یکدیگر» را درک کنند. تمرکز الگوریتم مرغ مگس خوار بر تطبیق زمینه جستجو با نتایج به هوش فناوری گوگل و توانایی تجزیه و تحلیل قصد بستگی دارد.
جستجوی معنایی یک موضوع پیچیده است.

ارتباط الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل با رفتار کاربران

پس از معرفی نمودار دانش، مرغ مگس خوار با تمرکز بر جستجوی معنایی بوجود آمد.
الگوریتم مرغ مگس خوار برای کمک بهتر به گوگل در درک هدف و زمینه جستجوها طراحی شده است.
از آنجا که کاربران به دنبال مکالمه بیشتر در رابطه با جستجو بودند، بهینه سازی برای تجربه کاربر با تمرکز بر محتوای فراتر از کلمه کلیدی با تمرکز مجدد روی گستره بزرگ‌تر، ضروری شد.
اجرای این الگوریتم اولین نشانه‌ای بود که گوگل از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای شناسایی تکنیک‌های سئو کلاه سیاه و ایجاد نتایج SERP شخصی سازی شده استفاده کرد.

سئو سایت بر اساس الگوریتم مرغ مگس خوار

به روزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار فقط نحوه کار الگوریتم گوگل را تغییر نداد. بلکه برای متخصصان حوزه بهینه سازی موتور جستجو (سئو) نیز سازگاری با تحولات جدید مهم بود. احتمالا اولین تاثیر بروزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار این بود که طراحی محتوا از اهمیت بیشتری برخوردار شد. این کار با الگوریتم‌های پاندا و پنگوئن آغاز شد و به هر حال پیشرفت روشنی بود. الگوریتم مرغ مگس خوار اهمیت مرتبط بودن وب سایت‌ها را حتی بالاتر برد. اگر می‌خواهید به جایگاه خوبی در SERP دست پیدا کنید، متن‌های با کیفیت بالا و بدون محتوای تکراری اولویت شما خواهند بود.

یکی از جالب ترین نوآوری‌ها، افزایش اهمیت کلمات کلیدی طولانی بود. از آنجا که الگوریتم گوگل پس از به روزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار ارتباط معنایی را درک کرده است، استفاده از کلمات کلیدی گسترده و طولانی فرصت خوبی برای بهبود بهینه سازی بود.
کلمات کلیدی طولانی عبارات کلیدی طولانی‌تر و مشخص‌تری هستند که بازدیدکنندگان بیشتر به آنها نزدیک می‌شوند تا به یک نقطه خرید نزدیک شوند یا از جستجوی صوتی استفاده کنند. این کلمات کلیدی در ابتدا شاید بدون ساختار به نظر برسند، اما اگر بدانید چگونه از آنها استفاده کنید می‌توانند بسیار ارزشمند باشند.
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل امروز نیز فعال است و استاندارد مشاوره مربوط به محتوا را درباره ورودی‌های گوگل تعیین می‌کند. کنترل کیفیت جدید در حوزه محتوا، هنوز برای وب سایت ها مهم است که خود را بر اساس استانداردهای تعیین شده در حوزه محتوا، جهت دهند.

استفاده از کلمات کلیدی متنوع و عبارات توصیفی

الگوریتم مرغ مگس‌خوار - استفاده از کلمات کلیدی متنوع و عبارات توصیف

الگوریتم مرغ مگس خوار بجای اینکه به چند کلمه کلیدی موجود در محتوا نگاه کند، ترکیبی از کلمات را بررسی می‌کند و سعی می‌کند معنی واقعی عبارت جستجو شده را پیدا کند. سپس نتیجه‌ای را فراهم می‌کند که به نظر برای پاسخ دادن به آن سوال شامل و کافی است.
کلمات کلیدی موجود و بدون عبارات توصیفی هنوز مهم هستند و نقش کلمات کلیدی طولانی را تقویت می‌کند. با این حال، هنگامی که انتشار الگوریتم مرغ مگس خوار را با جستجوی ایمن مرتبط می‌کنیم، داده‌های جستجو، کلمات کلیدی را رمزگذاری می‌کند و به طور موثر این اطلاعات را از بازاریابان پنهان می‌کند، باز هم باید نتیجه بگیریم که گوگل در تلاش است اهمیت بهینه سازی کلمات کلیدی را کاهش دهد و مدیران وب را مجبور به ایجاد محتوای مناسب برای کاربران می‌کند.
به عبارت دیگر، دیگر پر کردن سایت با حجم زیادی از کلمات کلیدی برای جلب هرگونه بازدید از وب سایت کافی نیست. ما باید دقیق‌تر باشیم و با پاسخ دادن به سوالات خاص در محتوا، ترافیک خاص را هدف قرار دهیم.

استفاده از اسکیما

به یاد دارید که گوگل گفته بود که استفاده از اسکیما یک سیگنال رتبه بندی نیست؟ خب، اگرچه به نظر می رسد این راه هنوز جواب پاسخ اصلی نباشد اما پیاده سازی اسکیما طرح یا قالب دیگر ریز داده (میکرودیتا) فقط می‌تواند اثرات خوبی برای شما به همراه داشته باشد، مخصوصا اینکه بیشتر تمرکز الگوریتم مرغ مگس خوار بر روی معناشناسی است.
اجرای اسکیما ممکن است دشوار باشد، اما در طولانی مدت می‌تواند ارزشمند باشد. علاوه بر این که رابطه سایت شما را با خزنده‌های موتورهای جستجو دوستانه تر می‌کند و می‌تواند به شما در بدست آوردن رتبه‌های بهتر در SERP نیز کمک کند.

کاهش نرخ پرش

تمرکز صرف بر نرخ پرش و بازدید از کلمات کلیدی خاص، برای شما تصویر دقیقی ایجاد نمی‌کند. فرض کنیم یک مشتری از وبسایت شما خارج می‌شود (نرخ پرش). چرا؟ در آن زمان، آنها ممکن است به دلیل یک کلمه کلیدی خاص به سایت شما رسیده باشند، بدیهی است که سایت شما به نوعی مطابق انتظارات آنها نبود. یا معماری سایت شما خوشایند نبود، یا محتوای مورد نظر آنها در سایت شما موجود نبود. تمرکز و پرداختن به کلمات کلیدی هیچ کدام از این دو مشکل را برطرف نخواهد کرد.
تمام خواسته گوگل این است که مطمئن شوند قادر به ارائه نتایج با کیفیت در موتور جستجوی مورد علاقه مخاطبانشان است. به عبارت دیگر، گوگل می‌خواهد مخاطبان آنها بتوانند به وب سایت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و تا زمانی که اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند در آنجا باشند. بنابراین، نرخ پرش پایین اکنون به عنوان یکی از عوامل رتبه بندی گوگل در نظر گرفته شده است، بنابراین اگر نرخ پرش کم در وب سایت خود دارید ، مطمئناً به این معنی است که موقعیت SERP خوبی خواهید داشت.

استفاده از ویدئو

مقالات عمیق و طولانی یک روش عالی برای کشف موضوعات پیچیده و طیف وسیعی از ایده‌ها در یک پست واحد است، اما گاهی اوقات، کاربران به دنبال خواندن این مطالب نیستند. در واقع، بعضی اوقات آنها اصلا نمی‌خواهند هیچ مقاله به صورت نوشتاری را بخوانند. این زمانی است که محتوای بصری می‌تواند بسیار موثرتر باشد.
ویدیوها از طرف دیگر اطلاعات خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند و کاربران نیز تمایل بیشتری برای تماشای آن دارند.

استفاده از تصویر و اینفوگرافیک

اینفوگرافیک‌ها، تصاویر، حتی عناصر بصری ساده مانند نمودارها می‌توانند باعث تکامل یافتن محتوای شما شوند. علاوه بر این، اغلب اضافه کردن آنها به مطالب آسان است، و استفاده از آنها می‌توانند ایده‌های بسیار پیچیده را به طور موثر نشان دهند و به سایت شما رنگ و لعاب اضافه کنند.

بهینه سازی انکر تکست

مورد دیگری که در الگوریتم های گوگل مهم است انکر تکست است.
قبل از به روزرسانی الگوریتم‌های گوگل مانند پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار و غیره، قبل از سال ۲۰۱۱ توصیه میشد که سعی کنید مهمترین عبارات کلمه کلیدی خود را به عنوان انکر تکست قرار دهید.
وقتی گوگل بسیار ضعیف‌تر از امروز بود، شما به معنای واقعی کلمه می‌توانستید یک صفحه نتایج جستجوی رقابتی را فقط با انکر تکست هدف قرار دهید! و با انکر تکست، بازاریابی چریکی و صفحه لینک داده شده به عنوان بازاریابی چریکی به اندازه کافی بک لینک بدست آورید.
این روند واقعا خیلی ساده بود، گوگل در مقایسه با الان واقعا گنگ بود.
افزودن کلمات کلیدی و یا عبارات کلیدی به عنوان انکر تکست هنوز هم توصیه سئویی خوبی است، اما به خصوص از زمان بروزرسانی الگوریتم مرغ مگس خوار (به روزرسانی عمده گوگل در سال ۲۰۱۳)، گوگل در تشخیص الگوهای زبان طبیعی و داشتن انکر تکست تقریبا یکسان برای همه لینک‌ها بسیار بهتر شده است.

با الگوریتم مرغ مگس خوار، مسئله بهبود نیست، بلکه فرصت است!

الگوریتم مرغ مگس خوار به همه مدیران وب سایت اعلام کرد که گوگل هدف خود را افزایش درک هدف واقعی جستجوهای کاربران قرار داده است، به جای اینکه با عبارات جستجو شده توسط کاربران مانند رشته‌های کلمات کلیدی رفتار کند، کل عبارت متن را جستجو می‌کند.
عملی‌ترین کاربرد این مورد برای مدیران وب سایت، اطمینان از انعکاس زبان طبیعی در محتوای سایت است. الگوریتم مرغ مگس خوار را می‌توان پل ارتباطی بین شیوه‌های قدیمی و ناخواسته و سئو جدید دانست که می‌خواهد با استفاده از کلمات خود، به زبان طبیعی خوانندگان صحبت کند.
وب سایت‌هایی که به طور ماهرانه پاسخ به محبوب‌ترین سوالات عمومی را شناسایی و منتشر می‌کنند، می توانند به عنوان منابع مرتبط با موضوعات خاص توسط گوگل انتخاب شوند. وقتی محتوای شما مطابق با هدف جستجوگر است، نه تنها می‌توانید از نظر طبیعی و محلی خوب رتبه بندی کنید، بلکه می‌توانید در یک ویژگی SERP مانند جعبه پاسخ یا صفحه دانش نیز نمایش داده شوید. در نتایج موتور جستجوی امروز، خدمت به هدف جستجو باید در لیست اولویت‌ها قرار گیرد و شما باید از ترکیبی از تعامل مستقیم با مخاطبان خود، کلمات کلیدی و تحقیقات موضعی برای دستیابی به پیشرفت وب سایت خود استفاده کنید تا شانس دیده شدن وبسایت خود را بالا ببرید.

سخن پایانی

بیشتر کاربران اینترنت کاملا به جستجوی جدید و بهبود یافته ای که توسط الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل امکان پذیر شده عادت کرده‌اند. همانطور که کاربردهای جستجوی معنایی و فن آوری تشخیص صدا چشمگیر است، اکثر مردم حتی در این زمینه‌ها متوجه پیشرفت نخواهند شد، آنها به سادگی انتظار دارند که گوگل به پیشرفت و تسهیل زندگی آنها ادامه دهد. و گوگل همیشه نشان داده است که هدف اصلی او همین خواهد بود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search