درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

دوشنبه سایبری در جستجوهای پولی بر جمعه سیاه غلبه کرده، اما AOV عقب مانده است

دوشنبه سایبری
فهرست مطالب

موبایل بخشی از ارزش متوسط سفارش را در اختیار خود گرفته است اما فروش از جستجوی پولی در طول دوره تعطیلات افزایش یافته است. ما می‌دانیم که جمعه سیاه و دوشنبه سایبری امسال نیز مجدد ثبت رکورد کرده‌اند و با آن، جستجوی پولی روند رو به رشد خود را به عنوان یک مقیاس دیگر ادامه داده است. در مجموع و بر طبق اطلاعات NetElixir، سفارشات موبایلی ۱۸% بیشتر از دوره ۵ روزه نسبت به سال گذشته بوده است. در اینجا برخی از گرایش‌های کلیدی جستجوی پولی از گزارش اخیر آورده شده است.

دوشنبه سایبری - NetElixir

برای افزایش نرخ کلیک سایت خود با دپارتمان تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

سفارشات در دوشنبه سایبری بیشتر بوده‌اند ولی جمعه سیاه متوسط ارزش سفارش بیشتری داشته است. بر طبق اطلاعات آژانس بازاریابی NetElixir، دوشنبه سایبری ۳۶% فروش بین عید شکرگزاری و دوشنبه سایبری داشته است در حالی که ۲۴% فروش در جمعه سیاه رخ داده است. این یک تغییر اندک از ۳۷ و ۲۳ درصد به ترتیب در سال گذشته داشته است. به هر حال، متوسط ارزش سفارش در جمعه سیاه بیشتر بوده (۱۲۰.۱۷ دلار) و رقم ۱۱۵.۷۸ دلار در عید شکرگزارش را شکست داده است. متوسط ارزش سفارش در دوشنبه سایبری ۹۱.۴۰ دلار و ۲۴ درصد پایین‌تر از این رقم در جمعه سیاه بوده است. در مجموع، متوسط ارزش سفارش ۸.۸% در مقایسه با سال گذشته افت داشته است.  ویژگی‌های NetElixir که در درجه اول به افزایش در تبدیل تلفن همراه که در آن اندازه سبدهای معمولا کوچکتر است کاهش یافته است.

افزایش هزینه، افزایش سفارش. تبلیغات در جمعه سیاه ۸۱% نسبت به روزهای گذشته در ماه نوامبر افزایش یافته است. بر طبق پلتفرم مدیریت کمپین ارائه شده توسط Marin Software دوشنبه سایبری حتی تبلیغات بیشتری به میزان ۱۰۵% بیش از حد متوسط را صرف نموده است. کلیک ۵۳% در جمعه سیاه و ۴۰% در دوشنبه سایبری افزایش یافته است. در بخش بزرگی که موبایل باعث آن شده است، تبدیل ۱۵.۳۳% در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

 از اینجا بخوانید : مزایا و معایب هر استراتژی قیمت گذاری اتوماتیک در گوگل

همچنان CPC بالاتر

علیرغم تمامی نیرنگ های بکار رفته برای جذب مخاطب در اوج روزهای فروش، تعجب برانگیز نیست که افزایش قیمت تبلیغات را شاهد باشیم. فاصله بین جهش در هزینه صرف شده بابت تبلیغ و افزایش نسبتاً پایین‌تر در کلیک به معنای افزایش CPC در این روزها در مقایسه با روزهای گذشته در ماه نوامبر است. و بر اساس داده های NetElixir و در مقایسه با سال گذشته CPC 12.3% در فاصله بین عید شکرگزاری و دوشنبه سایبری افزایش یافته است.

الگوهای روزهای متفاوت

شلوغ‌ترین ساعات برای جستجوکنندگان و خریداران در طول دوره تعطیلات بین ساعت ۶ عصر و نیمه شب بود. در این بازه ۳۵.۴۹% اثرگذاری و ۳۴.۳% سفارش ثبت شده است. درست پشت این موضوع، به هر حال بعد از ظهر بود. نزدیک به ۳۲% اثرگذاری و ۳۳% سفارش بین ظهر و ساعت ۶ عصر ثبت شده بود.

با نگاه کردن به جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در نمودار زیر، سفارشات جمعه سیاه نسبتاً از ساعت ۶ صبح بود، چون که بسیاری از مردم روز را ترک کرده بودند (یا یک روز کاری کند داشتند). دوشنبه سایبری به هر حال کمی متفاوت بود و مردم پس از کار و در بازه ۶ عصر تا نیمه شب خرید می‌کردند.

دوشنبه سایبری - الگوهای روزهای متفاوت

چرا شما باید مراقب باشید

داده‌های بخش روز نیاز به توجه با دقت به بودجه و تنظیم پیشنهاد را برجسته می‌کند. بر اساس داده های NetElixir نرخ تبدیل در طول بخش روز ۲.۵% بیشتر از متوسط نرخ تبدیل (در طول این دوره) ۸.۳۲% بوده است.

NetElixir انتظار دارد رشد فروش از جستجوی پولی در فصل تعطیلات ادامه یابد. بسیاری از تبلیغ کنندگان شاید متوسط ارزش سفارش پایین‌تری را نسبت به سال گذشته به عنوان یک حساب موبایل برای کلیک و اشتراک تبدیل بیشتر شاهد باشند. به عنوان مثال، در دوشنبه سایبری، موبایل ۶۷% کلیک تولید کرده است از ۶۱% سال گذشته و ۴۹% سفارشات در مقایسه با ۴۴% در سال ۲۰۱۷ بیشتر بوده است. در آن شنبه، موبایل بالاترین اشتراک‌گذاری سفارش به میزان ۶۲% را شاهد بوده است. ترفند برای خرده فروشان خریداران موبایل جدید را به مشتریان تکرار شونده و بلند مدت پس از گذشت تعطیلات تبدیل می‌کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search