درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

چطور از طریق گوگل ادسنس ” Google AdSense ” پول در بیاورید

چطور از طریق گوگل ادسنس " Google AdSense " پول در بیاورید
فهرست مطالب

آیا به دنبال این هستید که درآمد آنلاین داشته باشید؟ آیا می‌خواهید یک کار نیمه وقت آنلاین داشته باشید و قبوض خود را از طریق درآمد حاصل از آن پرداخت کنید؟ اگر در مورد اینکه مردم چطور از طریق آنلاین پول در می‌آوردند تحقیق کرده باشید، مطمئنا نام گوگل ادسنس  Google AdSense  را چندین بار شنیده‌اید.

این مقاله است که در آن ما تمام راز و رمز پول درآوردن با Google AdSense را توضیح می دهیم اما یک پیشنهاد ویژه‌ای هم برای شما داریم . این واقعیتی است که پول درآوردن از اینترنت یک راه نسبتا پیچیده است، اما این پیچیدگی وقتی بیشتر می‌شود که شما اصول قواعد کسب و کار آنلاین را بلد نباشید. نوین مارکتینگ با تمام وجود به دنبال آن است که راه رسم و قواعد پول درآوردن از اینترنت را به شما بیاموزد برای همین پیشنهاد ویژه ما این است که سلسله مقالات نوین مارکتینگ درباره دیجیتال مارکتینگ را حتما بخوانید این مقالات راز و رمز بازار آنلاین را به شما می‌آموزد.

باید بدانید که زندگی‌تان از حالا به بعد دستخوش تغییر شده است. این روزها کار کردن به صورت آنلاین تبدیل به یک شیوۀ زندگی شده حقیقت جالب این است که کاربران بی شماری، از طریق درآمد آنلاین گذران زندگی می‌کنند.

Google AdSense  راهنمایی برای تازه کارانی مثل شماست که می‌خواهند کاری نیمه وقت داشته باشند و از طریق گوگل ادسنس پول دربیاورند. این متن راهنمایی برای شماست و در پایان این راهنمایی، شما اطلاعات لازم را دارید و می‌توانید برای کسب درآمد سریع از طریق این سرویس گوگل اقدام کنید. بنابراین از بخش مقدمه و معرفی می‌گذریم تا سریع‌تر ببینیم مردم چطور از طریق AdSense پول در می‌آورند و شما چه‌کاری باید انجام دهید.

Google AdSense  چیست و چطور می‌توانید از طریق آن درآمد کسب کنید؟

Google AdSense   یک سرویس رایگان است که گوگل آن را برای ناشران ارائه کرده است تا از طریق محتوای وب سایت خود کسب درآمد کنند. ناشر می‌تواند هر کسی باشد که یک وبلاگ، وب سایت، کانال یوتیوب یا دیگر مالکیت‌های مجاز آنلاین دارد. همیشه محبوب‌ترین راه برای کسب و درآمد از طریق محتوا بوده است و برای کسانی که می‌خواهند از طریق آنلاین پول درآورند نقش پلۀ اول را دارد.

دلیل محبوبیت  Google AdSense  راحتی استفاده از آن است و اینکه بعد از تنظیمات اولیه تنها کاری که باید بکنید این است که تکیه دهید و ببینید پول وارد حسابتان می‌شود. علاوه بر این، پرداخت‌ها در همان لحظه انجام می‌شود و لازم نیست نگران این باشید که سرتان کلاه برود.

البته باید بگوییم که گوگل ادسنس نسبت به دیگر روش های پول درآوردن در اینترنت کمی دردسر دارد اگر دوست دارید با روش های بی دردسرتری در اینترنت آشنا شوید لطفا مقاله ” چگونه راحت پول در بیاوریم ” را در بلاگ نوین مارکتینگ بخوانید می تواند برای شما بسیار مفید باشد

  Google AdSense  را از کجا شروع کنیم

Google AdSense -   Google AdSense  را از کجا شروع کنیم

شروع کار با  Google AdSense  راحت است و شما تنها نیاز به یک وب سایت یا کانال یوتیوب دارید تا حساب گوگل ادسنس تان را راه اندازی کنید. وقتی یک حساب ساختید تنها کار این است که یک آگهی بسازید که فرایند راحتی دارد و از طریق پلاگین رایگان، کد  Google AdSense  را روی وبلاگتان بگذارید، و گوگل ادسنس به صورت خودکار آگهی را نشان می‌دهد.

حال وقتی یک کاربر بر روی آن آگهی کلیک کند، شما از طریق آن پول می‌گیرید. بعد از این، هدف شما باید این باشد که ترافیک بیشتری به دست بیاورید، چرا که هرچه ترافیک بیشتری داشته باشید، پول بیشتری گیرتان خواهد آمد.

اخطار

اگر فکر می‌کنید که کار راحتی است و می‌توانید از دوستان و خانواده‌تان بخواهید بر روی آگهی‌های گوگل ادسنس کلیک کنند، صمیمانه پیشنهاد می‌کنم چنین کاری نکنید. Google AdSense یک شبکه تبلیغاتی با کیفیت است. درست است که عضویت در آن رایگان است اما سطح کیفیت در آن بسیار بالاست و چنین کارهایی باعث می‌شود حساب گوگل ادسنس تان غیر فعال شود.

کارهای ممنوع در گوگل ادسنس عبارت اند از :

  • ناشر از کسی بخواهد بر روی آگهی‌ها کلیک کند
  • از روش‌های غیر قانونی استفاده کند تا بیشتری بر روی آگهی کلیک شود.
  • یا ربات‌هایی طراحی کند تا روی آگهی‌ها کلیک کنند

وقتی حسابتان غیر فعال شود، بازگشت دوباره آن خیلی سخت خواهد بود.

از گوگل ادسنس چقدر پول در می‌آید

این بیشترین سوالی است که تازه کارها می‌پرسند. کاربرهایی هستند که از طریق  Google AdSense  روزانه هزاران دلار درآمد دارند. راه‌های زیادی برای بیشتر کردن درآمد گوگل ادسنس وجود دارد اما پیش از آن که شما به فکر درآمد باشید باید مالکیت وبسایت خود را برای فعال کردن گوگل ادسنس اثبات کنید. ما ترجیح می‌دهیم این اول به این موضوع بپردازیم و در مقاله دیگری راه‌های بیشتر کردن درآمد از طریق گوگل ادسنس را توضیح دهیم.

گرفتن مالکیت وبسایت برای فعال کردن حساب Google AdSense

Google AdSense - گرفتن مالکیت وبسایت برای فعال کردن حساب Google AdSense

برای اینکه بخواهید یک حساب AdSense درست کنید، باید ابتدا مالکیت مجازی داشته باشد. حال این مالکیت مجازی می‌تواند مالکیت یک وبلاگ یا وب سایت یا هر چیزی دیگری باشد که از نظر گوگل مجاز شمرده می‌شود. بسته به سطح دانشتان، می‌توانید رایگان این‌کار را انجام دهید، و یا اگر از قبل می‌دانید، کار به صورت آنلاین چطور است، کمی هزینه کنید و کار آن را به طراحان وب سایت بسپارید یا یک وبلاگ وردپرس درست کنید که البته هوشمندانه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین راه کسب مالکیت مجازی است.

من این روش را به کسانی پیشنهاد می‌کنم که یا تا حدی تجربه کار به صورت آنلاین را دارند و یا می‌دانند کار به صورت آنلاین چطور است. بیش از ۲۲% از وب سایت‌های جهان توسط وردپرس طراحی شده‌اند و بهترین پلت فورم وبلاگی است که همیشه وجود داشته است.

ایده داشتن نام دامنه و هاستیگ هیجان انگیز است و در ابتدا چالش برانگیز به نظر می‌رسد، اما وردپرس این‌کار را برای کسانی که هیچ تجربه ای در زمینه شروع کار آنلاین ندارند، راحت کرده است.

پس همین امروز یک سایت وردپرسی بسازید دراین راه می‌توانید از خدمات طراحی سایت  نوین مارکتینگ کمک بگیرید ما در کنار شما هستیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
کمپین روابط عمومی (کمپین PR)
|
همه صاحبان مشاغل باید در مورد تعریف یک کمپین روابط عمومی (Public Relations Campaign) اطلاعات داشته باشند،...
آمیخته بازاریابی Marketing Mix چیست؛ معرفی 7p ،4p و 4c
|
یکی از اولین مواردی که در بازاریابی مقدماتی بهتر است یاد بگیرید، آمیخته بازاریابی است که به...
Search