درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

چند راز کوچک برای تولید سرنخ در لینکدین

چند راز کوچک برای تولید سرنخ در لینکدین
فهرست مطالب

بسیاری از افراد از لینکدین برای ارتباط با مخاطبان و همکاران خود استفاده می‌کنند. اما لینکدین ارزش‌های بسیاری برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کند. می‌توان از لینکدین به عنوان ابزاری برای تولید سرنخ یا لید (lead generation) استفاده کرد. با تولید سرنخ در لینکدین از راه‌های مختلف می‌توانید افراد را به سمت کسب‌وکارتان جذب کنید. در ادامه مقاله مواردی از بهترین راه‌های استفاده از لینکدین به عنوان ابزاری برای تولید سرنخ ارائه می‌شود.

به این نکته توجه داشته باشید که تلاش برای ارسال مستقیم پیام یا دسترسی به شبکه لینکدین یا مخاطبان شما می‌تواند اسپم تلقی شود. بنابراین مطمئن شوید که ۱) افرادی که می‌خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید تمایل دارند پیام شما را دریافت کنند و ۲) پیام شما مرتبط است.

برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اجرای حرفه‌ای کمپین‌های تبلیغاتی با نوین مارکتینگ در ارتباط باشید و از تجربیات مشاوران آن بهره‎‌مند شوید.

 از اینجا بخوانید : ساخت لینکدین و استفاده از آن در ایران

بهترین راه‌های تولید سرنخ در لینکدین

۱. یک گروه در لینکدین ایجاد کنید

در لینکدین گروهی را با موضوع مربوط به حوزه کسب‌وکارتان تنظیم و ایجاد کنید. از این گروه برای تمرکز بر اهداف کسب‌وکار استفاده کنید. سپس گروه را ارتقا دهید و اعضای آن را بیشتر کنید.

راه‌های زیادی برای ارتقای گروه شما در لینکدین وجود دارد: از مخاطبان مرتبط با شبکه خود در لینکدین دعوت کنید تا به این گروه بپیوندند. این گروه را در وب‌سایت کسب‌وکار خود مشخص کنید. از کارکنان خود بخواهید به این گروه بپیوندند. برای گروه خود یک صفحه یا وبلاگ اختصاصی بسازید. از مشتریان اصلی و مخاطبان خود دعوت کنید تا به گروه شما ملحق شوند. در یکی از کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود یک آگهی یا ویجت ایجاد کنید. از متخصصان و افراد مشهور در حوزه کاری خود دعوت کنید تا به گروه شما بپیوندند. مهم‌تر از همه، خلاق باشید.

۲. از تبلیغات مستقیم لینکدین استفاده کنید

تبلیغات مستقیم در لینکدین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا تبلیغات کلیدی و موثر خود را برای گروهی هدفمند در میان کل اعضای لینکدین ارسال کنید. عملکرد این تبلیغات بسیار شبیه به آگهی‌های فیسبوک یا گوگل ادوردز است.

۳. به سوالات در لینکدین پاسخ دهید

تولید سرنخ در لینکدین

Lead Generation

در بخش «پاسخ‌ها» در لینکدین به سوالات مرتبط پاسخ دهید. از همکارانتان بخواهید مخاطبان شما در لینکدین را با روشی مشابه ترغیب کنند. هر زمان که سوالی بپرسید یا به سوالی پاسخ دهید با به‌روزرسانی شبکه در فید لینکدین برای همه مخاطبان نمایش داده می‌شود. مهم‌تر از همه، اگر پاسخ شما به عنوان بهترین پاسخ برای یک سوال خاص انتخاب شود در حوزه خود به عنوان متخصص شناخته می‌شوید. کاربران لینکدین تمایل دارند در حوزه‌های مورد نظر خود به متخصصان اعتماد کنند و غالبا به طور مستقیم ارتباط برقرار می‌کنند.

 از اینجا بخوانید : مقایسه Impressions و Reach در شبکه های اجتماعی

۴. لینکدین را در بازاریابی خود ادغام کنید

هر زمان که یک وبینار دارید یا در یک نمایشگاه تجاری یا ایونت رهبری فکری حضور دارید، مخاطبان خود را به لینکدین دعوت کنید و از آنها بخواهید به گروه شما بپیوندند. همچنین می‌توانید رویدادهای آتی را به اعضای گروه خود در لینکدین اطلاع دهید و آنها را به وب‌سایت یا وبلاگ خود هدایت کنید.

هدف از همه این کارها تعامل داشتن با مخاطبان و ایجاد شبکه است. این کارها را با نشان دادن تخصص و رهبری فکری خود انجام دهید. کاری کنید تا مخاطبان برای دستیابی به محتوای مرتبط به وب‌سایت شما هدایت شوند و از این طریق بر ارزش آن اضافه کنند.

آیا از لینکدین برای تولید سرنخ استفاده کرده‌اید؟ چه اقدامی برای شما نتیجه خوبی در پی داشته است؟

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
10 نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب
بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) بیشتر بر استفاده از عوامل بصری متکی است. کیفیت عکس‌های شما عامل...
۶ استراتژی برای کسب و کار اینستاگرامی
|
امروزه بیشتر از هر زمان دیگر اینستاگرام برای کسب و کارها پول‌ساز است و همین امر باعث...
خرید فالوور اینستاگرام ممنوع
|
برای فعالان اینستاگرام خرید فالوور فیک یک حرکت غیرحرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با...
Search