درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

ساخت لینکدین و استفاده از آن در ایران

ساخت لینکدین و استفاده از آن در ایران
فهرست مطالب

لینکدین بزرگترین شبکه جهانی حرفه‌ای در اینترنت است. شما می‌توانید از لینکدین برای یافتن شغل مناسب یا کارآموزی، برقراری ارتباط و تقویت روابط حرفه‌ای و یادگیری مهارت‌های لازم برای موفقیت در حرفه خود استفاده کنید. شما می‌توانید از طریق دسکتاپ و برنامه موبایل لینکدین به این ابزار دسترسی داشته باشید.
یک پروفایل کامل لینکدین می‌تواند با نمایش تجربیات، مهارت‌ها و دوره‌های آموزشی که گذرانده‌اید، به شما کمک کند که به فرصت‌های جدیدی دسترسی داشته باشید.
شما همچنین می‌توانید از لینکدین برای سازماندهی رویدادهای آفلاین و آنلاین، پیوستن به گروه‌ها، نوشتن مقاله، ارسال عکس و فیلم و غیره استفاده کنید.
مانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و ده‌ها مورد مشابه دیگر، لینکدین نیز یک شبکه اجتماعی است و مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی، لینکدین نیز متعلق به یک شرکت بزرگ فناوری است، مالک لینکدین کمپانی معروف مایکروسافت است.
اما برخلاف بیشتر شبکه‌های اجتماعی، لینکدین یک سایت از شبکه‌ای از افراد بر اساس حرفه آنها است که برای کمک به افراد در ایجاد ارتباطات تجاری، به اشتراک گذاشتن تجربیات، به اشتراک گذاشتن رزومه و یافتن شغل طراحی شده است.

چطور یک پروفایل لینکدین بسازیم؟

ساختن یک حساب کاربری در لینکدین بسیار ساده است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک آدرس ایمیل و چند دقیقه وقت است. بیایید همراه هم نگاهی به نحوه کار آن بیندازیم.
برای شروع، در مرورگر وب خود به آدرس linkedin.com مراجعه کنید. اطلاعات خود (نام کوچک، نام خانوادگی، ایمیل، رمز ورود) را وارد کنید، یک رمز عبور انتخاب کنید، سپس بر روی دکمه عضویت (Join) کلیک کنید. لینکدین شما را برای ادامه مراحل راهنمایی خواهد کرد.

ساخت لینکدین - چطور یک پروفایل لینکدین بسازیم؟
در مرحله بعدی، باید آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. به صندوق ورودی ایمیل خود بروید و به دنبال پیامی از لینکدین بگردید، سپس روی دکمه تایید (confirmation) کلیک کنید یا کد پین را در صفحه لینکدین تایپ کنید. همچنین ممکن است این صفحه از شما شماره تلفن بخواهد تا کد تایید دیگری برای شما ارسال کند، بنابراین ممکن است به یک شماره فعال برای تایید پروفایل خود نیاز داشته باشید.

ساخت لینکدین - شماره فعال سازی لینکدین

همگام سازی (سینک) مخاطبین ایمیل و سایر اطلاعات

شما همچنین می‌توانید لیست مخاطبین را از حساب ایمیل خود همگام سازی کنید. با این کار یافتن افرادی که در لینکدین می‌شناسید برای شما آسان‌تر خواهد بود، بنابراین توصیه می‌کنیم که این کار را انجام دهید. اگر ترجیح می‌دهید بعداً این همگام سازی را انجام دهید، همیشه می توانید روی دکمه Skip کلیک کنید.

ساخت لینکدین - همگام سازی مخاطبین ایمیل و سایر اطلاعات

لینکدین همچنین از شما در مورد اطلاعاتی مانند عنوان شغلی اخیر، موقعیت مکانی و عکس پروفایل سوال خواهد کرد. در صورت تمایل مانند مخاطبین ایمیل، می‌توانید از برخی از این مراحل صرف نظر کنید. با این حال، ما توصیه می‌کنیم همه موارد را در حساب لینکدین خود تکمیل کنید، تا بتوانید از امکانات لینکدین به صورت کامل استفاده کنید.

انتخاب یک حساب پایه یا حساب پریمیوم

در لینکدین شما می‌توانید از یک حساب پایه (رایگان) و یا یک حساب پریمیوم (همراه با هزینه اشتراک ماهیانه) استفاده کنید. اگر در استفاده از لینکدین تازه کار محسوب می‌شوید، به شما توصیه می‌کنیم که برای شروع از حساب پایه (Basic) استفاده کنید.
در حساب پریمیوم لینکدین می‌توانید به امکانات دیگری چون پیام رسانی اضافی و جزییات شغلی نیز دسترسی داشته باشید، اما حساب پایه لینکدین نیز می‌توانید بسیاری از کارها را به آسانی پیش ببرید.

عکس پروفایل

پروفایل شما همان چیزی است که دیگران وقتی نام شما را در لینکدین جستجو می‌کنند، به آن می‌رسند. شما می‌توانید پروفایل خود را به عنوان رزومه در نظر بگیرید، جایی که می‌توانید اطلاعاتی در مورد سابقه اشتغال، تحصیلات و مهارت ‌های خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید مواردی را که ممکن است در یک رزومه سنتی قرار نگرفته باشند مانند عکس پروفایل و خلاصه شخصی را به پروفایل لینکدین خود اضافه کنید.
وقتی صحبت از عکس در لینکدین می‌شود، بهتر است حرفه‌ای به نظر برسید. یک عکس حرفه‌ای یا عکس دیگری اضافه کنید که ظاهری ساده داشته باشد، برای این کار لازم نیست حتما به عکاسی بروید، شما می‌توانید از عکس‌هایی که با موبایل خود گرفته‌اید، نیز استفاده کنید. یک عکس حرفه‌ای در برابر یک عکس نامناسب می‌تواند تا ۱۴ برابر بر میزان دیده شدن پروفایل شما تاثیر بگذارد.
به عنوان یک استخدام کننده، این بدان معنی است که این تصویر کوچک، اولین فرصت شما برای ایجاد تأثیر خوب بر روی نامزدها است، و این یکی از عناصر اصلی برند شما برای استخدام است.
اگر عکسی دارید که توسط یک عکاس حرفه‌ای گرفته شده یا فرصتی برای تهیه آن دارید، این تصویر اغلب برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود.
تصویری انتخاب کنید که شبیه شما باشد، از ادیت‌های بی رویه بر روی عکس خود اجتناب کنید. از فیلتر بر روی تصاویر خود استفاده نکنید و تا حد امکان از تصاویری استفاده کنید که چهره شما را واضح نشان می‌دهند و از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید. تصویر پروفایل تاثیر اولیه خوبی بر روی بازدیدکنندگان خواهد داشت.
از تصاویر چند نفره استفاده نکنید و به نوعی عکاسی کنید که تمرکز عکس بر روی چهره شما باشد.
حالا که عکس شما حاضر شده برای بارگذاری آن روی آیکون دوربین در قسمت عکس پروفایل کلیک کنید.

ساخت لینکدین - عکس پروفایل
برای انتخاب عکس پروفایل، روی «بارگذاری عکس» کلیک کنید. یا، روی «استفاده از دوربین» کلیک کنید تا با استفاده از دوربین عکس بگیرید.

ساخت لینکدین - افزودن عکس پروفایل

عکس خود را تنظیم کرده و در مرکز کادر قرار دهید.توجه داشته باشید که باید روی صورت خود تمرکز کنید. شما می‌توانید شانه‌های خود را نیز در تصویر بگنجانید، اما از قسمت شانه‌ها پایین‌تر نروید بر روی دکمه ذخیره تصویر کلیک کنید و تمام!

ساخت لینکدین - ادیت عکس پروفایل

شما با موفقیت توانستید به پروفایل خود عکس اضافه کنید.

مهارت‌ها

اگر از لینکدین برای برقراری ارتباط با همکاران یا جستجو برای شغل استفاده می‌کنید، احتمالاً با بخش مهارت‌ها در پروفایل لینکدین آشنا هستید. این بخش به شما این امکان را می‌دهد، که وظایف و زمینه‌های تخصصی خود را به نمایش بگذارید، مخاطبین شما با دیدن این بخش می‌توانند با مهارت‌های شما بهتر آشنا شوند و صلاحیت و تخصص کاری شما نیز با استفاده از لینکدین بیشتر برجسته می‌شود.
تکمیل کردن این بخش تنها چند دقیقه زمان می‌برد، اما تاثیر به سزایی در میزان تاثیر شما بر روی دیگر مخاطبین خواهد داشت و باعث ایجاد تمایز میان شما و دیگر کاندیداها خواهد شد.
شما می‌توانید حداکثر ۵۰ مهارت در پروفایل لینکدین خود اضافه کنید. اگر می‌خواهید ارتباطات و حوزه فعالیت خود را در مورد یک موضوع خاص گسترش دهید، می‌توانید مهارت‌هایی را به پروفایل خود اضافه کنید و مهارت‌هایی که دیگر برای شما کارا نیستند را از پروفایل خود حذف کنید.
برای این کار بر روی دکمه «بازدید از پروفایل» کلیک کنید

ساخت لینکدین - مهارت‌ها

در صفحه پروفایل خود، بر روی دکمه «افزودن قسمت پروفایل»، (Add profile section) کلیک کنید و قسمت «مهارت‌ها» را از گزینه‌های باز شده، انتخاب کنید.

ساخت لینکدین - افزودن مهارت‌ها
از پنجره‌ای که ظاهر می‌شود، با تایپ کردن نام مهارت در کادر مشخص شروع کنید و با ظاهر شدن نام مهارت بر روی آن کلیک کنید. سپس به صورت خودکار این مهارت به پروفایل شما اضافه می‌شود.

ساخت لینکدین - اضافه کردن مهارت ها به پروفایل

تجربیات

یکی از مهمترین جنبه‌های پروفایل لینکدین شما لیستی از سمت‌هایی است که در طول سالهای گذشته داشته‌اید، شغلی فعلی شما هم تاثیر بسزایی در پروفایل شما خواهد داشت. اگر از لینکدین برای یافتن شغل جدید یا متفاوت یا برقراری ارتباط مجدد با همکاران گذشته خود استفاده کنید، این لیست بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
مدیران که در حال استخدام هستند، به دنبال این هستند که سوابق کامل شما را ببینند تا بدانند شما چه مهارت‌هایی داردید، همکاران سابق نیز با استفاده از سوابق کاری مشترک به راحتی می‌توانند شما را پیدا کنند. بنابراین بسیار مهم است که سوابق و تجربیات شغلی خود را به درستی وارد کنید. برای وارد کردن سوابق شغلی باید، نام شرکت، عنوان شغلی، مدت زمانی که در آن شرکت کرده‌اید، شرح شغل را وارد کنید.
اگر از پیش شرکت شما در لینکدین ثبت نشده باشد، باید حوزه فعالیت و آدرس وبسایت شرکت را نیز در کادر مربوطه وارد کنید.
برای وارد کردن سوابق شغلی، گام‌های زیر را دنبال کنید.
اگر هیچ موقعیت شغلی در پروفایل خود نداشته باشید، بخش تجربیات (Experience) ظاهر نمی‌شود.
· بر روی آیکون Me در بالای صفحه اصلی لینکدین خود کلیک کنید.
· روی مشاهده پروفایل کلیک کنید.
· روی دکمه افزودن بخش پروفایل (Add profile section) در بخش معرفی خود کلیک کنید.
· در لیست کشویی Background، روی «تجربه کار»، (Work experience) کلیک کنید.
· در پاپ آپ ظاهر شده، اطلاعات خود را در قسمت‌های ارائه شده وارد کنید.
· بر روی ذخیره کلیک کنید.
پس از اضافه شدن قسمت Experience به پروفایل شما، می‌توانید موقعیت‌های شغلی بیشتری را در هر زمان به پروفایل خود اضافه کنید.

ساخت لینکدین - تجربیات

برای اضافه کردن موقعیت‌های شغلی بیشتر:
· بر روی آیکون Me در بالای صفحه اصلی لینکدین خود کلیک کنید.
· روی مشاهده پروفایل کلیک کنید.
· به بخش تجربه بروید و بر روی آیکون افزودن کلیک کنید.
· در پاپ آپ ظاهر شده، اطلاعات خود را در قسمت‌های ارائه شده وارد کنید.
اگر گزینه Update my headline را انتخاب کنید، می‌توانید تجربه فعلی خود را در بخش معرفی خود نمایش دهید. همچنین می‌توانید اطلاعات نمایش داده شده در قسمت عنوان را ویرایش کنید.

ساخت لینکدین - افزودن تجربیات

تحصیلات

بخش تحصیلات شما چیزهای زیادی در مورد شما به دیگران می‌گوید، به خصوص با این تحصیلات می‌توانید توجه کارفرماهای بالقوه را جلب کنید و یا با هم کلاسی‌های سابق خود مجدد ارتباط برقرار کنید.
اما به نظر نمی‌رسد که تحصیلات شما در مهد کودک و یا حتی دبیرستان اهمیت ویژه‌ای برای دیگران داشته باشد. بنابراین توصیه می‌شود که این بخش‌ها را در بخش تحصیلات وارد نکنید.
در این بخش دانشگاه اهمیت ویژه‌تری پیدا می‌کند و در واقع تاثیر بیشتری در شغل شما دارد.
برای افزودن سوابق تحصیلی خود، گام‌های زیر را دنبال کنید:
· روی آیکون Me در بالای صفحه اصلی لینکدین خود کلیک کنید.
· روی مشاهده پروفایل کلیک کنید.
· به بخش تحصیلات بروید و بر روی آیکون افزودن کلیک کنید.
· در پنجره بازشو بر روی «افزودن تحصیلات»، (Add education)، اطلاعات تحصیلی خود را وارد کنید.

ساخت لینکدین - تحصیلات
بر روی ذخیره کلیک کنید.

چطور در لینکدین ارتباطات مفید بسازیم؟

لینکدین بر پایه ارتباطات شکل گرفته است، از افرادی که شخصا با آنها آشنایی دارید، گرفته تا افرادی که آرزو می‌کنید آنها را بشناسید. این پلتفرم با بیش از نیم میلیارد کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور جهان، در ارتباط با چشم انداز B2B ، استخدام‌های بالقوه و شرکای تجاری در میان رسانه‌های اجتماعی پیشرو است.
لینکدین حتی به عنوان یک پیشرو در میان کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در مورد شبکه‌های حرفه‌ای، برای بسیاری از کاربران ترسناک است. بیشترین سوال برای کاربران جدید لینکدین این است که: «چه کسی باید در شبکه ارتباطات من باشد؟ با چه کسی نباید ارتباط برقرار کنم؟» و متأسفانه، این تردید می‌تواند روند به دست آوردن ارتباطات جدید را کمی کند کند.

ساخت لینکدین - چطور در لینکدین ارتباطات مفید بسازیم؟
فکر می‌کنید از میان ۵۰۰ میلیون کاربر، یافتن بیش از ۵۰۰ ارتباط برای رسیدن سریع به وضعیت «کاربر ممتاز» کار چندان دشواری نیست. اما بعد از اینکه تمام لیست مخاطبین خود را در لینکدین اضافه کردید، قدم بعدی می‎تواند یک چالش باشد، مخصوصا وقتی می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که این ارتباطات با کسب و کار شما مرتبط هستند و به شبکه شما ارزشی اضافه می‌کنند. برای رشد شبکه خود به روشی مناسب و مفید، چند نکته را در نظر بگیرید.

درخواست‌های ارتباطات خود را شخصی سازی کنید

ساخت لینکدین - درخواست‌های ارتباطات خود را شخصی سازی کنید

هنگام پیمایش در لیست «افرادی که ممکن است بشناسید»، (people you may know) در لینکدین، به سادگی بر روی دکمه «ارتباط»، (connect) کلیک نکنید. اگر این کار را انجام دهید، یک درخواست عمومی ارسال می‌شود. درعوض، به صفحه پروفایل شخص بروید و دکمه «ارتباط» را در آنجا کلیک کنید. با انجام این کار باکسی نمایش داده می‌شود، که به شما امکان می‌دهد یک یادداشت شخصی را به درخواست ارتباط خود اضافه کنید اگر شما علاقه مند به برقراری ارتباط با شخصی هستید که نمی شناسید، مانند شخصی که در یک نقش دیگر در یک شرکت دیگر بر عهده دارد، با نوشتن اینکه چرا برای او در خواست می‌فرستید، به اهمیت اولیه این درخواست می‌افزایید. به عنوان مثال می‌توانید بنویسید، «من پست‌های شما را دیده‌ام و متوجه برخی از کارهای شما شده‌ام. من واقعا از دیدگاه‌های شما قدردانی می‌کنم و دوست دارم با شما ارتباط برقرار کنم.»

پیگیری

باور کنید یا نه، شبکه سازی هنوز هم می‌تواند با روش‌های قدیمی و به صورت رو در رو با افراد صورت بگیرد. آیا شما در یک نمایشگاه تجاری یا کنفرانس با کسی آشنا شده اید؟ داوطلب شده باشید یا در یک کمیته برای یک کار خیرخواهانه شرکت کنید؟ با تمامی این افراد در صورت حضور در لینکدین می‌توانید ارتباط برقرار کنید.

اهداف رشد ماهانه را تعیین کنید

رسیدن از ۱۰۰ کانکشن به بیش از ۵۰۰ کانکشن یک کار غیرممکن به نظر می‌رسد. با این حال، اگر این تعداد را در هفته‌ها یا ماه‌ها پخش کنید، چندان دشوار به نظر نمی‌رسد. اهداف را واقع بینانه انتخاب کنید.

به صورت مرتب پست منتشر کنید

پست‌های مربوط به حوزه کاری خودتان منتشر کنید با این کار راحت‌تر می‌توانید همفکران خودتان را پیدا کنید. آنها ممکن است محتوای شما را لایک کنند و یا آن را بازنشر کنند، در این حال شانس شما برای گسترش ارتباطات مفید نیز بیشتر خواهد شد.

هر درخواستی را قبول نکنید

اگر به دنبال ارتباطات مفید هستید، بهتر است هر درخواستی را قبول نکنید. شما نمی‌خواهید به هر قیمتی دایره کانکشن‌های خود را گسترش دهید. اگر با افرادی مرتبط شوید که هیچ ربطی به حوزه کاری شما ندارند و یا حتی پیشینه آنها هم مشابه آنها نیست، این کانکشن‌ها تاثیر مثبتی بر شغل‌های آینده شما نخواهند داشت.

از لینکدین به عنوان رزومه کاری استفاده کنید

ساخت لینکدین - از لینکدین به عنوان رزومه کاری استفاده کنید

اگر پروفایل لینکدین خود را به درستی ایجاد کنید، می‌تواند از آن به عنوان رزومه کاری استفاده کنید، با این حال بسیاری از شرکت‌های سنتی ممکن است از این روش خوششان نیاید.
پروفایل خود را با تمرکز بر اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید بنویسید. محتوا درباره موقعیت‌های گذشته را به حداقل برسانید، مگر در مواردی که با وضعیت فعلی شما مرتبط است.
پروفایل خود را با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با آنچه امروز هستید بنویسید.
هرچه محتوای معنی‌دارتری بتوانید به پروفایل لینکدین خود اضافه کنید، و اطلاعات مفیدی در اختیار درباره خودتان در اختیار دیگران قرار دهید،‌ پروفایل شما توجه کارفرماهای بیشتری را جلب خواهد کرد.

عمومی کردن پروفایل

اگر به دنبال شغل جدید هستید و یا می‌خواهید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، بهتر است پروفایل خود را در حالت عمومی قرار دهید، تا افراد بتوانند به آسانی به محتوا و اطلاعات مرتبط به شما دسترسی داشته باشند. با این کار شانس استخدام شدن خود را افزایش می‌دهید.

پیدا کردن افراد همکار

ارتباط برقرارکردن با افرادی که حرفه‌ای مانند شما دارند، احتمالا برای شما مفید خواهد بود. برای این کار می‌توانید با همکاران سابق و یا فعلی خود بر روی لینکدین کانکشن برقرار کنید و یا عنوان شغلی خود را لینکدین جستجو کنید با این کار به پروفایل افرادی می‌رسید که عنوان شغلی مشابه شما دارند با این کار می‌توانید پست‌ها و علاقه‌مندی‌های آنها را دنبال کنید و دانش خود را همزمان با همکاران خود بروز کنید. همچنین می‌توانید به صورت مستقیم با همکاران خود ارتباط برقرار کرده و از دانش آنها استفاده کنید.

ارتباط با کانکشن‌ها

حفظ ارتباط موثر با کانکشن‌ها بر عملکرد شما در لینکدین تاثیر خواهد داشت. اگر کانکشن‌های بسیاری داشته باشید، اما هیچگاه نتوانید از آنها استفاده کنید، این کانکشن‌ها در حد اعداد باقی خواهند ماند. برای ارتباط برقرار کردن می‌توانید به کانکشن‌های خود پیام بفرستید و یا همراه با آنها در میتینگ‌های آفلاین و یا آنلاین شرکت کنید و با آنها ارتباط برقرار کرده و نسبت به نظرات آنها آگاهی پیدا کنید.

تبلیغ پروژه‌های موفق به منظور برندینگ

یکی دیگر از کارهای دیگری که می‌توانید در لینکدین انجام دهید، برندینگ است. شما با معرفی کارهایی که انجام می‌دهید، می‌توانید برای خود برند سازی کنید.
به منظور برندسازی بهتر می‌توانید، پروژه‌های موفقی را که بر سرانجام رسانده‌اید را معرفی کنید. می‌توانید در مورد مراحل پروژه خود توضیح دهید و نقش خود برای پیشبرد اهداف را برجسته کنید.

اعلام رویدادهای آینده

اگر می‌خواهید رویداد، نشست و سمیناری را برگزار کنید و می‌خواهید افرادی را در حرفه خود برای شرکت در آن ترغیب کنید، می‌توانید از لینکدین برای اطلاع رسانی‌ها استفاده کنید. جزییات هر رویداد، نحوه ثبت نام، محل و تاریخ برگزاری را در لینکدین اعلام کنید.

محتوای تخصصی را در Article منتشر کنید

شما می‌توانید محتوا را در قالب‌های مختلفی در لینکدین منتشر کنید. می‌توانید متن، تصاویر و ویدیو را در پست‌های خود استفاده کنید.
در حالی که پست‌ها و به روزرسانی‌های وضعیت در لینکدین به ۱۳۰۰ کاراکتر محدود می‌شود، طول مقالات لینکدین می‌تواند تا ۱۲۵۰۰۰ کاراکتر باشد که به شما فرصت بیشتری می‌دهد تا تخصص و دانش خود را به نمایش بگذارید. نوشتن مقاله همچنین یک روش عالی برای شروع مکالمات و افزایش دید در این پلتفرم است.
وقتی شخصی پروفایل لینکدین شما را مشاهده می‌کند، از قسمت About (درباره) شروع می‌کند، کادر مقالات و فعالیت‌ها را مشاهده می‌کند. در این قسمت، آخرین مقاله‌ای که نوشتید (چه اخیرا نوشته باشد و چه سال‌ها پیش) نیمی از این قسمت را اشغال می کند. این فضا محتوایی را برجسته می‌کند که برای شما و نام تجاری شما مهم است.
اگر هیچ مقاله‌ای در لینکدین منتشر نکرده‌اید، این قسمت به سادگی چهار فعالیت آخر شما را به بازدیدکنندگان نشان می‌دهد، که ممکن است شامل لایک و یا بازنشر پست‌های دیگران توسط شما باشد.
اگر فقط پست منتشر کرده باشید و مقاله‌ای در لینکدین ننوشته باشید، نام تجاری شما شانس زیادی برای در معرض دید قرار گرفتن نخواهد داشت. در حقیقت، ممکن است در این بخش برند افراد دیگر مورد توجه قرار گیرند.

از لینکدین برای جذب نیرو یا یافتن شغل استفاده کنید

ساخت لینکدین - از لینکدین برای جذب نیرو یا یافتن شغل استفاده کنید

مهم نیست که کارفرما هستید و یا به دنبال شغل می‌گردید، در هر دوی این حالت‌ها می‌توانید به راحتی از لینکدین استفاده کنید.
اگر می‌خواهید افرادی را استخدام کنید می‌توانید در صفحه کمپانی در قسمت «شغل‌ها»، (Jobs) آگهی‌های شغلی شرکت خود را منتشر کنید و این فرصت را فراهم کنید که دیگران برای شما درخواست همکاری بفرستند. همچنین در پروفایل شخصی خود نیز می‌توانید در قالب یک پست شرایط همکاری را به کانکشن‌های خود اعلام کنید.
اگر خودتان نیز به دنبال شغل هستید، می‌توانید وضعیت پروفایل خود را به این حالت تغییر دهید، تا استخدام کنندگان و کارفرمایان نیز از این تصمیم شما آگاه شوند، می‌توانید به صفحات شرکت‌های مختلف سر بزنید و برای آگهی‌های شغلی آنها درخواست همکاری بفرستید.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید در دنیای کسب و کار حرفه‌ای به نظر برسید، در اختیار داشتن یک حساب لینکدین امری ضروری به نظر می‌رسد.
با این حال تنها ساختن یک صفحه لینکدین برای شما کافی نخواهد بود و لازم است اطلاعات درست و کاملی را در پروفایل خود قرار دهید.
همچنین برای برقراری ارتباط مفید، بهتر است به صورت منظم محتوایی را در صفحه خود منتشر کنید تا بتوانید بهتر با کانکشن‌های خود ارتباط برقرار کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
10 نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب
|
بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) بیشتر بر استفاده از عوامل بصری متکی است. کیفیت عکس‌های شما عامل...
۶ استراتژی برای کسب و کار اینستاگرامی
|
امروزه بیشتر از هر زمان دیگر اینستاگرام برای کسب و کارها پول‌ساز است و همین امر باعث...
خرید فالوور اینستاگرام ممنوع
|
برای فعالان اینستاگرام خرید فالوور فیک یک حرکت غیرحرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با...
Search