درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

درباره پارتنرهای گوگل (Google Partners)

درباره پارتنرهای گوگل (Google Partners)
فهرست مطالب

پارتنرهای گوگل ، برنامه گوگل برای آژانس‌های تبلیغاتی، متخصصین بازاریابی دیجیتال و مشاوران آنلاین دیگری است که حساب‌های کاربری Google Ads را مدیریت می‌کنند. این مطلب شامل اطلاعاتی درباره مزیت‌های همکاران (پارتنرها) و ویژگی‌های مثبت ثبت نام برای برنامه است.

این مقاله از دسته مقالات راهنمای گوگل است که تمامی سعی ما بر رعایت امانت داری در ترجمه آن بوده، پس طبیعی است که تفاوت‌هایی با مقالات دیگر ما در سایت نوین مارکتینگ داشته باشد.

همچنین شما می‌توانید یک مشاوره رایگان با دپارتمان تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ داشته باشید. برای این منظور با شماره‌های ما تماس بگیرید.

مزایا گرفتن نشان و علامت همکار گوگل

پارتنرهای گوگل - مزایا گرفتن نشان و علامت همکار گوگل

شرکت شما می تواند نشان همکار گوگل یا همکار ارشد گوگل را دریافت کند. این علامت، نشان دهنده این است که کارمندان خاصی در شرکت شما، ارزیابی‌های مشخصی را پشت سر گذاشته، مهارت‌های Google Ads را داشته و از مرکز Academy of Ads مدرک مربوطه را اخذ کرده اند. این علامت همچنین نشان دهنده این است که هزینه‌ها و مخارج شرکت شما مطابق با دستورالعمل‌های Google Ads است، افزایش درآمد و مشتری دارد و مشتریان خود را حفظ و بیشتر کرده است.

تخصص شرکت: شرکت‌هایی که وضعیت همکاری مشخصی داشته و موارد مورد نیاز گوگل را داشته باشند، به عنوان شرکت تخصصی شناخته می شوند. در بخش تخصص‌های شرکت، محصولات تخصصی ویژه شما نشان داده می شود و به این ترتیب کسب و کار شما در بازار منحصربه‌فرد خواهد بود.

اتصال به گوگل: شرکت‌هایی که پارتنر گوگل هستند امکان دسترسی به رویدادها، آموزش‌ها و موارد اضافی دیگر را نیز دارند. شما همچنین می‌توانید برای مشتریان فعلی خود، به آفرهای تبلیغاتی Google Ads  دسترسی داشته باشید.

ثبت نام برای برنامه پارتنرهای گوگل در Google Ads

پارتنرهای گوگل، برنامه بازاریابی برای آژانس‌های تبلیغاتی یا واسطه‌هایی است که حساب‌های کاربری Google Ads را از طرف برندها یا کسب و کارهای دیگر مدیریت می کنند. وقتی شما برای پارتنر بودن ثبت نام می‌کنید، به مزیت‌های زیادی شامل رویدادها و آموزش های خاص، جستجو در حوزه تخصصی و غیره دسترسی خواهید داشت.

این مقاله گام‌هایی برای ثبت نام برنامه پارتنرهای گوگل که باید طی کنید را شرح می دهد.

اگر با پارتنرها یا الزامات ثبت نام آشنا نیستید، پیش از شروع درباره پارتنرهای گوگل بیشتر مطالعه کنید.

دستورالعمل ها

پارتنرهای گوگل - سایت گوگل پارتنر

 

  1. به وبسایت Google Partners بروید.
  2. روی تب “Join Google Partners” کلیک کنید و بعد روی Join now کلیک کنید.
  3. اگر پیش از این وارد حساب کاربری Google Ads خود نشده اید، وارد شوید. نکته: برای ثبت نام در برنامه پارتنرهای گوگل، نیاز به دسترسی ادمین مدیریت شرکت خود دارید. اگر دسترسی ادمین نداشته باشید احتمالا پیام خطا دریافت خواهید کرد.
  4. موارد سلب مسئولیت و شرایط استفاده از خدمات را مطالعه کنید، بعد روی Accept کلیک کنید.
  5. حساب کاربری Google Ads که مربوط به شرکت شماست انتخاب کنید.
  6. نام شرکت، وبسایت مربوطه و موقعیت مکانی شرکت را وارد کنید.
  7. روی دکمه Save کلیک کنید.

سپس به بخش پارتنرهای حساب کاربری Google Ads منتقل می شوید و تمامی ویژگی‌های پارتنرهای گوگل برای شما فعال خواهد شد.

درباره آزمون پارتنرها و تجربه مدرک

پارتنرهای گوگل - درباره آزمون پارتنرها و تجربه مدرک

آزمون پارتنرهای گوگل و مدارک در حال حاضر در لینک Academy for Ads، برنامه آموزش آنلاین گوگل موجود است. این بدین معناست که شما می توانید در آزمون شرکت کرده (که در حال حاضر به آن آزمون ارزیابی گفته می شود) و به جای سایت پارتنرها، مدارک خود را از وبسایت Academy for Ads دریافت کنید. در وبسایت Academy for Ads، دوره‌های آنلاین، آزمون‌های ارزیابی و مدارک را همگی در یک مکان پیدا خواهید کرد که این موضوع یادگیری درباره Google Ads را برای شما ساده تر خواهد کرد.

در این مقاله، درباره آزمون ارزیابی جدید و تجربه‌ای که ما از مدرک آن داریم و مسائل دیگری درباره Academy for Ads خواهید آموخت.

 از اینجا بخوانید : راهنمای دریافت مدرک گوگل ادز: راهنمای گام‌ به ‌گام

درباره Academy for Ads

Academy for Ads برنامه آموزشی گوگل است که شما می توانید با استفاده از آن مهارت‌های تبلیغات خود را رشد و بهبود بخشید. این برنامه برای تمامی افرادی که از Google Ads، AdWords یا DoubleClick استفاده می‌کنند موجود است. وقتی ثبت‌نام می‌کنید، می‌توانید هر زمان که خواستید و با هر دستگاهی، به دوره‌های آنلاین دسترسی داشته باشید.

اگر حساب کاربری Academy for Ads ندارید، باید ابتدا ثبت نام کرده و با استفاده از Google Accounts حساب کاربری خود را بسازید. اگر در حال حاضر حساب کاربری Academy for Ads دارید، می توانید وارد آن شده و به اطلاعات مدرک یا آزمون ارزیابی خود در بخش “My Profile” دسترسی داشته باشید.

درباره آزمون و تجربه ای که ما از مدرک داریم

در Academy for Ads، می‌توانید در آزمون‌های ارزیابی شرکت کنید (در وبسایت پارتنرها به آن، آزمون گفته می شود) و مدرک مربوطه را از هر مسیری که در عنوان آن “certification” دارد دریافت کنید. می توانید با شرکت در دوره‌هایی که در همین مسیرها قابل یافتن است، برای این آزمون‌ها آماده شوید.

برای مدارک Google Ads، باید در ۲ آزمون ارزیابی شرکت کنید. مبانی Google Ads و آزمون ارزیابی برای محصولات اضافی. وقتی در آزمون‌های ارزیابی شرکت می‌کنید، باید پیش از آزمون ارزیابی برای محصولات اضافی، آزمون مبانی Google Ads را گذرانده باشید.

نکات

آزمون‌های ارزیابی Google Ads برای ظاهر جدید google Ads به‌روز‌رسانی شده‌اند. این بدان معناست که برای مثال، آن دسته از سوالات درباره ویژگی‌هایی که در ظاهر Google Ads جدید موجود نبودند، یا در این ظاهر جدید تغییر کرده‌اند، اصلاح شده‌اند.

زبان‌های موجود

تمامی آزمون‌های ارزیابی، مدارک و مدارک قابل پرینت به ۲۱ زبان موجود هستند. راهنمای مطالعه در مرکز کمک پارتنرها هنوز به ۴۴ زبان موجود است.

زبان‌های موجود: چک، چینی ساده، چینی سنتی، هلندی، انگلیسی (انگلستان)، انگلیسی (ایالات متحده)، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، پرتغالی (برزیل)، روسی، اسلواکیایی، اسپانیولی، اسپانیولی (آمریکای لاتین)، تایلندی، ترکی و ویتنامی

دوره‌های Academy for Ads همچنان فقط به زبان انگلیسی موجود هستند.

اشتراک‌گذاری مدرک در لینکدین

Academy for Ads دارای قابلیت اضافه کردن مدرک به لینکدین نیست. در نتیجه، باید به حساب کاربری لینکدین خود وارد شوید و هرگونه رفرنس به مدارک پارتنرهای خود را در بخش “Accomplishments” پروفایل لینکدین خود پاک کنید. به خاطر داشته باشید که لینک مدرک نیز دیگر شما را به مدارک پارتنرهای خاص شما نمی‌برد.

 از اینجا بخوانید : مرتبط بودن صفحه فرود : می‌توانید صفحات فرود خود را برای امتیاز کیفیت بهینه کنید؟

چه چیزی روی آزمون پارتنرها و اطلاعات مدرک اثرگذار است

پارتنرهای گوگل - چه چیزی روی آزمون پارتنرها و اطلاعات مدرک اثرگذار است

تغییرات گزارش ها

Academy for Ads گزارشی درباره آزمون کاربران خاص شرکت شما و اطلاعات مدرک ارائه نمی‌کند. هرچند، می‌توانید کاربرانی که در Google Ads مدرک گرفته‌اند را با رفتن به تب برنامه پارتنر در Google Ads، کلیک روی badge Status card و کلیک روی “View details” چک کرده و جزئیات خاص شرکت خود را مشاهده نمایید. روی متن وسط کارت کلیک کنید. این نوشته، اخذ شده، اخذ نشده یا عدد افرادی است که مدرک گرفته‌اند. با کلیک روی آن، پنجره‌ای باز می‌شود که بر اساس محصولات، افرادی که در شرکت شما مدرک دریافت کرده‌اند را نشان می دهد. به کاربران پیشنهاد می‌کنیم فعالیت‌های آموزشی خود را با لیست کردن نام شرکت و آدرس ایمیل همکاری در پروفایل Academy for Profile و اشتراک گذاری اطلاعات حساب کاربری با شرکت، به شرکت لینک کنند.

نکته

شاید از زمانی که شخصی مدرک خود را در Academy for Ads دریافت می‌کند تا زمانی که این اطلاعات به نشان پارتنر یا ویژگی‌های خاص شرکت شما افزوده می‌شود، ۴۸ ساعت زمان بگذرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search