درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

با بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل آشنا شوید

با بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل آشنا شوید
فهرست مطالب

تنظیمات تبلیغات در گوگل موضوعی است که تا صبح قیامت می‌توان درباره آن صحبت کرد. چه بسیار افرادی که گفتند: “بگذار بریم ببینیم چی می‌شه” ظرف ۲۴ ساعت تمام بودجه خود را به باد دادند.

شکست خوردن در تنظیمات گوگل ادز موضوعی است که باید آن را به شدت جدی گرفت. اما بدترین تنظیمات گوگل ادز کدامند. کدام دکمه از دکمه های گوگل ادز را باید بزنیم تا کلا به فنا برویم ؟

بدترین وجود ندارد اما همیشه هم خوب نیست

تنظیمات تبلیغات در گوگل - بدترین وجود ندارد اما همیشه هم خوب نیست

این واقعیتی است که روی هیچ قسمتی ننوشته است دست نزنید یا احتمال ترکیدن با فشاردادن این دکمه بالا است. اساسا فلسفه کار کردن با گوگل چنان است که هر کس در هر جای دنیا بتواند از این سرویس استفاده کند. اما در جایی که رقابت وجود دارد و پول بسیار بسیار زیادی خرج می‌شود، همیشه احتمال آن وجود دارد که پولتان را کم بازده و یا بی‌بازده خرج کنید. همین می‌شود که باید برای استفاده از تبلیغات گوگل ادز از شیوه‌های سنجیده و جواب دادهای استفاده کنید. در اینجاست که تجربه استفاده از تبلیغات گوگل بسیار مهم می‌شود. بگذارید به این موضوع هم، بحث تحریم‌ها را اضافه کنم. این همان بخشی است که شاید بتوان گفت دکمه مرگ گوگل ادز است. متأسفانه هر ارتباطی با ایران در  گوگل ادز یعنی تعلیق حساب شما. پول شما در حساب گوگل ادز بلوکه می‌شود و هیچ راه بازگشتی هم برای آن وجود ندارد. گوگل ادز از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. اما ایران را در لیست تحریم های خود قرار داده است. در این راه برای این که کمپین شما دچار تحریم ها نشود، حتما با دپارتمان تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ تماس بگیرد.

 از اینجا بخوانید : مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی

سطح انتظارات شما چیست

تنظیمات تبلیغات در گوگل - سطح انتظارات شما چیست

این که در یک کمپین تبلیغات در گوگل، شما انتظارات و اهدافی داشته باشید بسیار مهم است. شما باید هدفی را برای خود در نظر بگیرید مثلا این که در صفحه  اول دیده شوید، این برای شما باید راضی کننده باشد، اما این که حتما در تمام ساعت‌های شبانه روز در خط یک صفحه اول باشید و هر کلمه‌ای را که در کمپین خود قرار می‌دهید باید صدرنشین باشد موضوع بدی است. آنالیز و شناختن کلمات کلیدی شما مهم‌ترین موضوعی است که باید در دستور کار خود قرار دهید.

استفاده طمع‌کارانه از تبلیغات گوگل فقط به از بین بردن بودجه شما می‌انجامد. وقتی شما تنظیمات تبلیغات در گوگل خود را روی حداکثر تمام واژگان قرار می‌دهید، حتی اگر پولش هم برای شما مهم نباشد و بودجه‌ای نامحدود را برای این کار اختصاص داده باشید باز هم کارتان بهره‌وری چندانی نخواهد داشت زیرا روی بسیاری از کلمات بی‌ربط نمایش داده شده‌اید. کلماتی که هر یک هزینه‌ای از حساب گوگل ادز شما کم می‌کند. و اگر از تعدادی از کلیک‌های دریافتی خود به فروشی مناسب هم دست پیدا کنید باز هم این موضوع سبب کاهش سود شما می‌شود. پس لطفا در تمام کمپین‌های خود کلمات منفی را حتما تنظیم کنید و در عین حال این لیست را همیشه به روز نگه دارید. حتی اگر کمپین شما بزرگ است، هر روز آن را تنظیم کنید.

اینولید کلیک‌ها یا کلیک‌های تقلبی

تنظیمات تبلیغات در گوگل - اینولید کلیک‌ها یا کلیک‌های تقلبی

در کلماتی ربات‌هایی از سوی رقبا هستند که کلیک‌های تقلبی و به اصطلاح ما فیک روی لینک‌های تبلیغ شده انجام می‌دهند. در این حالت باید تنظیمات تبلیغات در گوگل خود را به صورت خاصی تغییر دهید. در مرحله اول کلمات جدید را در حسابی جدید با شارژی کم قرار دهید این گونه به دست می‌آید که این تبلیغ با ربات‌های کلیک کننده روبه رو هست یا نه. به فکر مبارزه با این ربات‌ها نباشید زیرا فقط پول خود را دور ریخته‌اید. بدترین تنظیمات حساب تبلیغات در گوگلی که شما را به دام این ربات‌ها می‌اندازد تنظیم کلمات برای نمایش در خط یک با هر قیمتی که باشد است. این ربات‌ها بیشتر برای کلیک روی خط یک ساخته شده‌اند.

 از اینجا بخوانید : ۵ روش برای کاهش هزینه در تبلیغات گوگل

تنظیمات خودکار خودکار بدون نظارت

تنظیمات تبلیغات در گوگل - تنظیمات خودکار خودکار بدون نظارت

شما یک حساب تبلیغات در گوگل را ساخته‌اید؛ از حساب بانکی دوست خود هم استفاده می‌کنید که مقیم خارج است و امکان تعلیق حساب وجود ندارد؛ خدا را شکر پول هم که بسیار زیاد داریم دیگر وقت آن است که چهار تا کلمه کلیدی به این گوگل بدهید و بنشینیم و پای خود را روی پایتان بیندازید و از جاری شدن سیل پول در حسابتان لذت ببرید.

باید عرض کنم در این حالت فقط به باد فنا می‌روید و بس. همان طور که در قبل گفتم نظارت دائمی بر کلمات کلیدی لازمه کار با حساب‌های تبلیغات در گوگل است. در هفته یکی دوبار و در حساب‌های بزرگ هر روز یکی دو بار، باید پنل خود را چک کنید. از این رو در حساب های بزرگ گوگل ادز ما در نوین مارکتینگ پنل اختصاصی به مشتریانمان ارائه می‌کنیم.

رقابت بی منطق

خب به بدترین بدترین‌ها می‌رسیم، بله اتفاقی که می‌تواند برای هر حساب تبلیغات در گوگلی بیفتد. بدترین تنظیمات تبلیغات در گوگل را شما در یک سلسه تنظیماتی می‌بینید. حساب‌هایی که صرفا برای رقابت با رقیب یا رقیبانی از پیش تعیین شده، وارد عرصه تبلیغات در گوگل می‌شوند. تبلیغات در گوگل کاری بسیار طولانی مدت است شما باید برای مدت زیادی به این تبلیغات بپردازید تا استراتژی سود آورد خود را  کشف کنید. مهم این نیست که لینک شما بالاتر از چه کسی نمایش داده شود، مهم این است که سود شما از راه گذر این تبلیغات افزایش یابد. در این میان بدترین تنظیمات گوگل تنظیماتی که به فکر سود بیشتر نباشند.

امیدوارم در کنار تیم تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ بهترین‌ها را به دست آورید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search