درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

چگونه می‌توان محتوای اینستاگرام با کیفیت تولید کرد؟

چگونه می‌توان محتوای اینستاگرام با کیفیت تولید کرد؟
فهرست مطالب

هنگام استفاده از اینستاگرام برای رشد کسب و کارتان، باید مخاطبانی داشته باشید که به نام تجاری شما وفادار بوده و با آن تعامل داشته باشند. اما چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دنبال کنندگان شما با پست هایتان ارتباط برقرار می‌کنند و هر یک به رشد کسب و کارتان در اینستاگرام کمک می‌کنند؟  جواب ساده است با محتوای اینستاگرام باکیفیت.

اگر وقت و یا منابع کافی برای گذاشتن عکس‌های خودتان در اینستاگرام ندارید، نگران نباشید! راه‌های زیادی برای ایجاد یک محتوای جذاب با توجه به زیبایی شناسی وجود دارد – حتی اگر شما وسیله ای غیرلوکس و زیبا مانند ظروف پلاستیکی می‌فروشید، و یا یک محصول کاملا دیجیتال را تبلیغ می‌کنید که به نظر می‌رسد طراحی بصری آن غیر ممکن است.

این مقاله دقیقا چگونگی بررسی تصاویر را برای حساب اینستاگرام شما نیز پوشش می‌دهد، جایی که می‌توانید آنها را بیابید و چه نکاتی را در هنگام استفاده از  عکس‌ها باید در نظر بگیرید. شما همچنین در این مقاله می‌توانید نکات طراحی مفیدی را پیدا کنید برای اطمینان از اینکه همه تصاویر در صفحه بازخورد شما مناسب‌اند، تا بتوانید دنبال کنندگان خود را تحت تاثیر قرار دهید که  سبب می‌شود آنها به دیدن بقیه تصاویر شما ترغیب شوند.

می‌خواهید بدانید که این نکات چیست؟ پس به خواندن ادامه دهید.

۱. از قالب های آماده استفاده کنید

ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا پست‌های اینستاگرام عالی ایجاد کنید بدون اینکه از فتوشاپ استفاده کنید. ابزارهای آنلاین طراحی مانند Spark Post از Adobe، Canva و Vaggage، زمانی که می‌خواهید تصاویر جذاب برای رسانه‌های اجتماعی تولید کنید، مفید‌ند.

شاید می‌خواهید یک پست برای ترویج یک پیشنهاد ویژه ایجاد کنید؟ شاید به یک قالب برای اعلام جدول زمانی در محتوای اینستاگرام جدید برای کسب و کار خود نیاز دارید؟ یا شاید می‌خواهید دستورالعملی را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید؟ و برای آن به محتوا اینستاگرام مناسب نیاز دارید برای این محتوا عکس های شما نیاز به طراحی های خوب دارند.

هر پیامی که می‌خواهید ارسال کنید، می توانید آن را با یک قالب انجام دهید! به این مثال از Venngage نگاهی بیندازید- یک قالب عالی برای وبلاگ نویسان و رستوران ها:

 

محتوای اینستاگرام - از قالب های آماده استفاده کنید

 

شما میتوانید از یک پس زمینه ساده یا الگوی طرحدار و یا حتی از یک تصویر محصول استفاده کنید، به ویژگی میتواند فروش را افزایش دهد.

 داشتن یک بانک عکس با وضوح بالا از محصولات شما واقعا می‌تواند به شما کمک کند به ویژه در مواقعی که محتوای کمی برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام دارید. اگر یک مجموعه قوی از طرفداران داشته باشید، یک عکس محصول ساده می‌تواند بسیار به تعامل شما با فالوورها کمک کند.

احتمالا الان به فکر آن هستید که چگونه فالوور های اینستاگرام خود را افزایش دهید این موضوعی است که در این مقاله به آن نمی‌پردازیم اما مقاله بسیار مفیدی در این‌باره در نوین مارکتینگ منتشر کرده ایم با عنوان ” اولین ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام خود را چگونه جذب کنیم؟ “

۲. تصاویر با کیفیت بالا از محصولات را پیدا کنید

عکس‌های محصولات اخیرا شهرت بدی کسب کرده‌اند، اما این بدان معنا نیست که شما نباید از آنها استفاده کنید!

برعکس، آنها می‌توانند به شما در ایجاد یک بازخورد متنوع در هنگام استفاده از ترکیبی از تصاویر دیگر، مانند قالب ها کمک کنند. گفته شده است که همیشه نیز این تصاویر نقش کمک کننده و مفیدی ندارند و ممکن است گاهی کاملا نقش مخرب داشته باشند.

برای پیدا کردن عکس های با کیفیت بالا، به Unsplash یا Stocksnap.io سر بزنید. آنها طیف وسیعی از تصاویر را به صورت رایگان ارائه می دهند و شما می‌توانید چیزی متناسب با طراحی خود را پیدا کنید.

اگر بخواهید کمی در هزینه ها صرفه جویی نکنید، Stocksy را امتحان کنید. همان‌طور که انتظار می‌روند کیفیت خدماتی که به ازای آنها پرداخت انجام می‌دهید بالاتر بوده و انواع گسترده‌تری در دسترس هستند.

فقط مطمئن شوید که اندازه تصویر مناسب را خریداری کنید (تعداد محدودی در قیمت های مختلف وجود دارد) در نظر داشته باشید که ابعاد توصیه شده برای یک پست اینستاگرام ۱۰۸۰p×۱۰۸۰p است.

محتوای اینستاگرام - تصاویر با کیفیت بالا از محصولات را پیدا کنید

۳. محتوای اینستاگرام را با فرمت‌های مختلف ترکیب کنید

مهم است که شما انواع فرمت‌های در دسترس محتوا اینستاگرام را بشناسید. از یک پست چرخ فلکی برای به اشتراک گذاری تا ۱۰ تصویر به صورت یکجا استفاده کنید و احساس یک آلبوم عکس را ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک ویدیو ۶۰ ثانیه‌ای می‌تواند یک روش عالی برای نشان دادن محصولات شما باشد، یا به سادگی از یک آموزش کوتاه یا نمودار استفاده کنید. با این حال، مراقب باشید که پست های بیش از حد زیادی را به محصولات خود اختصاص ندهید. شما می خواهید تم‌های محتوای اینستاگرام خود را تغییر دهید تا همه چیز را متعادل و جذاب‌تر به فالوور‌های خود نشان دهید!

در نهایت، می توانید یک قدم جلو رفته و به ایجاد GIF ها بپردازید.

GIF ها (که اینستاگرام به عنوان فیلم آن‌ها را به رسمیت می شناسد) به سادگی قابل استفاده‌اند و یک روش منطقی برای متمایز بودن است. GIF ها عناصری تعاملی هستند و مردم آنها را دوست دارند.

محتوای اینستاگرام - محتوای اینستاگرام را با فرمت‌های مختلف ترکیب کنید

۴. بازخوانی محتوای نمایش مشخصات عمومی برند شما

آیا زمان کافی برای ایجاد محتوای اینستاگرام مخصوص خودتان را ندارید؟ خب، خبر خوب این است که شما نیازی هم به این کار ندارید. این ممکن است در مورد دیگر حساب های کاربری اینستاگرام برای تولید محتوایی که مخاطبان شما به آن علاقه مند هستند، صادق باشد. شما می توانید با دپارتمان شبکه های اجتماعی نوین مارکتینگ تماس بگیرید و از ما بخواهید که محتوای مناسب برای شبکه‌های اجتماعی شما تولید کنیم به همین سادگی می توانید یکی از بهترین صفحات اینستاگرام را داشته باشید.

هیچ مشکلی در بازخوانی محتوای اینستاگرام از مارک‌های مشابه شما و یا از هر حساب دیگری که مربوط به مخاطبان و استراتژی اینستاگرام شما است، وجود ندارد تا زمانی که به شما اجازه می دهد تا اعتبار مناسب را کسب کنید.

برای نمایش محتوای اینستاگرام، و انجام آن “به طور قانونی”، در اینجا همه اقداماتی که شما باید انجام دهید، آورده شده است:

 ۱ – از هشتگ ها و حساب های کاربری برای کشف محتوای مناسب استفاده کنید

برای به دست آوردن محتوای مناسب برای بارگذاری مجدد، از برندهای تجاری الهام بخش و مورد علاقه مخاطبان خود که رقبای مستقیم شما نیستند استفاده کنید.

حساب‌های کاربری آنها را چک کنید و سپس لیستی از بهترین محتوا که برای برند شما مناسب است ایجاد کنید.

آنها را دنبال کنید، بنابراین شما با پست های به روز آنها آشنا می شوید و هر پست خاصی را که فکر می کنید ارزش به اشتراک گذاری مجدد دارند، با ضربه زدن بر روی آیکون نشانه گذاری که در زیر هر پست یا ویدئو وجود دارد ذخیره کنید.

شما حتی می توانید یک مجموعه مستقل ایجاد کنید، که در آن می توانید پست هایی را که می خواهید دوباره در حساب کاربری خود در آینده به اشتراک بگذارید، ذخیره کنید.

شما همچنین می توانید لیستی از تمام هشتگ‌های اصلی مرتبط با حساب خود را ایجاد کنید و این هشتگ‌ها را جستجو کنید تا محتوای اینستاگرام مرتبط را از سایر کاربران پیدا کنید.

از دسامبر ۲۰۱۷، شما می‌توانید هشتگ‌ها را نیز دنبال کنید تا پست‌های مرتبط با بازخوردهای را به راحتی پیدا کنید و آنها را مجددا به اشتراک بگذارید! فقط هشتگ مورد نظر را در اینستاگرام را جستجو کنید و بر روی دکمه زیر آن کلیک کنید – آسانتر از این نمی شود!

۲- برای دریافت مجوز ارسال مجدد، از کاربر اجازه بگیرید

هنگامی که شما یک پست را که می‌خواهید با  فالوور‌های خود به اشتراک بگذارید، یک پیام برای کاربر ارسال کنید یا نظر خود را در مورد عکس آنها بگویید تا آنها مطلع شوند:

۱) محتوای اینستاگرام آنها را دوست داشته اید و فکر می کنید کاربران شما نیز از آن لذت می‌برد

۲) از آنها برای دریافت مجوز به اشتراک گذاری مجدد آن در صفحه بازخوردهای خود اجازه بگیرید.

بگذارید آنها بدانند که به آنها اعتبار می‌دهید و اغلب اوقات آنها خوشحال خواهند شد که احساس کنند بیشتر در معرض دید قرار دارند و متوجه شوند که شما فکر می‌کنید آنها محتوای اینستاگرام خوبی را تولید کرده‌اند.

برای نمایش اینکه دقیقا کدام محتوای اینستاگرام را می‌خواهید به اشتراک بگذارید، به جای ارسال یک پیام کلی، از یک نماد فلش در زیر پست استفاده کنید و سپس پیام خود را برای کاربر ارسال کنید.

محتوای اینستاگرام - ارسال مجدد

شما می‌توانید پیام خود را در زیر عکس اضافه کنید و پیام شما به طور مستقیم به صندوق دریافت پیام های آنها خواهد رفت.

 ۳- عکس یا ویدیو را در صفحه بازخوردهای خود به اشتراک بگذارید.

هنگامی که اجازه به اشتراک گذاری محتوا را کسب کردید، دو گزینه پیش رو دارید:

گزینه ۱ :عکس را در نسخه دسکتاپ اینستاگرام خود ذخیره کنید

عکسی را که می‌خواهید ارسال کنید پیدا کنید ← بر روی آن کلیک کنید ← دوبار روی آن کلیک کنید ← به “View Page Source” بروید← یک برگه جدید باز خواهد شد ← روی «ctrl + F» کلیک کرده و «jpg» را تایپ کنید← اولین فایل JPG که در صفحه منبع یافت می شود منبع URL ای است که به آن نیاز دارید ←  کپی و جایگذاری URL ← آن را در یک صفحه جدید در مرورگر تایپ کنید ← کلیک راست کنید ← تصویر را ذخیره  را ذخیره کنید.

هنگامی که تصویر را ذخیره کردید، آن را در بخش بازخورد خود آپلود کنید، یک عنوان جدید برای آن انتخاب کنید و همچنین منبع اصلی را در روی پست و در قسمت عنوان نیز تگ کنید. برای صرفه جویی در زمان و ساده سازی روند، می توانید پست‌های خود را برای انتشار خودکار با Iconosquare برنامه ریزی کنید. برنامه Scheduler  Iconosquare همچنین به شما اجازه می دهد تا هشتگ ذخیره شده را در پست های خود استفاده کنید و عنوان های قبلی را برای الهام گرفتن بیشتر مشاهده کنید، همچنین ببینید که چگونه پست شما در صفحه بازخوردها نمایش داده می شود.

گزینه ۲: از یک ابزار پست مجدد مانند Repost برای اینستاگرام استفاده کنید

Repost for Instagram برای ارسال عکس ها و فیلم ها در اینستاگرام بسیار ساده و کاربردی است در حالی که اعتبار اصلی پست به کاربر اولیه اختصاص داده می‌شود. هنگامی که پست مناسبی را پیدا می‌کنید که می‌خواهید آن را مجددا به اشتراک بگذارید، فقط URL اشتراک گذاری را کپی کرده و صفحه بازخورد را باز کنید.

محتوای اینستاگرام - follow

هنگامی که درون برنامه هستید، می توانید عنوان جدید را قرار داده و رسانه مورد نظر را مجددا به اینستاگرام ارسال کنید. این ساده‌تر از روش اول است، اما توجه داشته باشید که با استفاده از برنامه Repost، امکان حذف عنوان وجود ندارد.

محتوای اینستاگرام - استفاده از برنامه Repost

۵. یک کمپین UGC به راه بیندازید

در مورد استفاده از محتوای اینستاگرام تولید شده توسط سایر کاربران، این ایده خوبی است که دنبال کنندگان فعلی خود را تشویق کنید تا محتوای مناسبی در یک موضوع خاص ایجاد کنند تا بتوانید آن را در صفحه بازخورد خود به اشتراک بگذارید.

این نوع محتوا تحت عنوان “UGC” یا محتوای تولید شده توسط کاربر شناخته می شود user generated content. این اصطلاح همچنین به طور گسترده‌ای در مورد هر محتوایی به کار می‌رود که توسط کاربران هر محصول یا خدمات مربوط به آن محصولات یا خدمات خاص استفاده می شود.

این محتوای اینستاگرام فقط یک جا کاربرد ندارد و آن همزمانی است که شما یک برند عظیم و معتبرید، کاربران بعید است محتوای اینستاگرام را در مورد شما و محصولات تان بدون انگیزه ایجاد کنند.

در این موارد یک مسابقه برگزار کنید که در آن کاربران می‌توانند با ایجاد یک پست اینستاگرام و برچسب گذاری آن با هشتگ نام تجاری شما و یا یک هشتگ تبلیغاتی، برنده شوند.

مثلا، ارائه پیشنهادات ویژه یا تخفیف، به شما کمک می‌کند که کمپین خود را تقویت کنید، زیرا بیشتر کاربران احتمالا علاقه‌مند خواهند بود از هشتگ شما استفاده کنند. مسابقه خود را در سراسر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی اطلاع رسانی کنید و آن را در خبرنامه خود بگنجانید!

اگر می‌خواهید بر عملکرد کمپین هشتگ خود نظارت کنید، می توانید آن را با استفاده از یک ابزار مانند Iconosquare پیگیری کنید. در PRO یا بالاتر از آن در برنامه Iconosquare، شما می‌توانید تمام رسانه های مرتبط برای هشتگ، رشد هشتگ خود را در طول زمان و میزان تعامل با هشتگ خود را بررسی کنید.

در نظر داشته باشید که نباید محتوایی که کاربران شما ارسال می‌کنند را بیش از حد محدود کنید، در غیر این‌صورت آنها اذیت خواهند شد!

UGC باید یک استراتژی تکمیلی باشد تا منابع کافی را برای صفحه بازخورد شما به ارمغان بیاورد و نباید تمرکز اصلی شما بر روی آن باشد. اگر بیش از حد وابسته به کمپین UGC خود باشید، دنبال کنندگان شما احساس می‌کنند که از آنها سوءاستفاده می‌کنید، و همچنین کنترل کمتری بر روی زیبایی صفحه بازخورد خود خواهید داشت.

محتوای اینستاگرام - یک کمپین UGC به راه بیندازید

۶.همکاری با افراد تاثیرگذار یا اینفلوئنسرها

اگر می‌خواهید کنترل بیشتری بر صفحه بازخورد خود داشته باشید و یک جریان مداوم برای محتوای اینستاگرام خود ایجاد کنید، باید با افراد تاثیرگذار همکاری بیشتری داشته باشید.

ما در نوین مارکتینگ مقاله تحلیلی خوبی درباره همکاری با اینفلوئنسرها ایرانی منتشر کرده‌ایم لطفا نگاهی به این مقاله بیندازید.

با همکاری با افراد تاثیرگذاری که تعداد دنبال کنندگان قابل قبولی دارند، شما فرصتی برای گسترش مخاطبین خود و به دست آوردن دنبال کنندگان جدید خواهید داشت.

شما همچنین محتوای عالی برای صفحه بازخورد خود خواهید داشت! از صفحه  بازخورد برندهای آرایشی TooFaced دیدن کنید – بسیاری از پست های آنها در واقع ارسال مجدد پست های مجدد افراد تاثیرگذاری است که محصولات آنها را ترویج می دهند.

محتوای اینستاگرام

البته، اگر شما یک کسب و کار کوچک با بودجه تجاری محدود هستید، باید با افراد تاثیرگذار کوچک به جای افراد با نام های بزرگ همکاری کنید.

افراد تاثیرگذار کوچک بین ۱۰،۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دنبال کننده دارند و ارتباط برقرار کردن با آنها آسان تر است – اما فقط اگر شما یک محصولی را تبلیغ کنید که مخاطبان آنها واقعا علاقمند به آن هستند. به همین دلیل لازم است مطمئن شوید که شما فقط با افراد تاثیرگذاری همکاری کنید که مناسب با حوزه کاری شما هستند.

شما می توانید یک پیام مستقیم را به اینستاگرام آنها بفرستید، ، مانند elnaz_golrokh که من در مثال زیر بررسی کرده ام، دارای اطلاعات تماس در قسمت بیوی حساب کاربری خود برای ارسال درخواست همکاری است.

محتوای اینستاگرام - همکاری با اینفلوئنسرها

 

نکات طراحی برای ایجاد محتوای اینستاگرام مخصوص خودتان

۱.یک نقطه تمرکز واضح را تعریف کنید

اینستاگرام فقط با هدف جذب دنبال کنندگان به پست‌های شما و برقراری تعامل با عکس های شما است، و چند نکته برای انجام این کار وجود دارد. به عنوان مثال، داشتن یک نقطه تمرکز روشن می‌تواند به کاربران کمک کند تا جذب تصاویر شما شوند. تصاویری که بیش از حد شلوغ هستند، سردرگم کننده بوده و اثر منفی دارند. مغز ما تمام این محاسبات را بدون اینکه حتی متوجه شویم انجام می دهد، بنابراین مهم است که واقعا وقت خود را صرف بررسی محتویات خود کنید قبل از اینکه از پیروان خود بخواهید که چنین کاری را با انتشار آنها کنند.

نگاهی به این مثال ازkonaction بیندازید: همه چیز در مورد این عکس اشاره به یک شی (دختر) دارد. این تضاد واضح (شی سیاه در برابر یک زمینه سفید) همچنین اطمینان حاصل می کند که چشم بلافاصله به نقطه مرکزی تصویر متمرکز شود:

محتوای اینستاگرام - یک نقطه تمرکز واضح را تعریف کنید

۲.از قاعده یک سوم پیروی کنید

قاعده یک سوم یک قانون عکاسی است که هر عکاس میتواند آن را به شما توضیح دهد. برای اجرای این قاعده، شما باید یک شبکه ۹ بخشی را تصور کنید که بر روی تصویر شما قرار دارد و باید ویژگی های جالب تصویر خود را در نقاط تقاطع این شبکه قرار دهید. برای یک عکسبرداری فوق العاده، نقطه کانونی را در یک سوم تصویر قرار دهید.

محتوای اینستاگرام - از قاعده شخص سوم پیروی کنید

۳.از فضای سفید و مرزها استفاده کنید

وجود لبه های سفید در اطراف تصاویر اینستاگرام شما می تواند یک اثر غیر معمول ایجاد کند که جذابیت بیشتری نسبت به یک تصویر بدون مرز دارد. این به خصوص اگر در تصویر شما قواعد شخص سوم و نقطه کانونی روشن  نیز رعایت شده باشد، تاثیر بیشتری خواهد داشت. مرزها اطمینان حاصل می‌کنند که عناصر طراحی شما دارای فضایی برای خودنمایی هستند: یک جنبه مهم که اگر نمی‌خواهید تصاویر بیش از حد شلوغ ایجاد کنید باید در نظر داشته باشید.

محتوای اینستاگرام - از فضای سفید و مرزها استفاده کنید

۴.توجه به کنتراست و تعادل

برای اینکه یک تصویر در صفحه بازخورد شما برجسته باشد، باید عناصر متضاد زیادی را در بر بگیرد. کنتراست می تواند به رنگ، شکل، فونت، نوردهی، مقیاس، فضاهای سفید و بسیاری موارد دیگر اشاره داشته باشد. پیدا کردن کنتراستی که باعث می‌شود تصاویر شما جلوه بهتری داشته باشد کاملا به شما بستگی دارد  و این یک اقدام ضروری است تا پیروان شما با محتوای شما ارتباط برقرار کنند.

برای شروع، شما می توانید از فیلترها و مجموعه های ویرایشی در برنامه اینستاگرام استفاده کنید. این ابزارهای ویرایشی خیلی تبلیغاتی نیستند، اما آنها واقعا عالی و ساده می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و منجر به نتایج عالی شوند. اغلب اوقات، تنها چیزی که لازم است عکس خود را برجسته کنید، تنظیم روشنایی، کنتراست، وضوح و تنظیم گرمای آن است.

شما همچنین می توانید از VSCO و A Color Story، یا ابزارهای خارجی دیگر مانند Iconosquare بهره ببرید و به سرعت یک عکس را ویرایش کنید!

نتیجه

امیدوارم این مقاله به شما ایده های کافی در مورد نحوه شناسایی محتوای مناسب با حساب کاربری در اینستاگرام را ارائه دهد و شما آمادگی لازم برای برنامه‌ریزی و ایجاد صفحه بازخورد مناسب را داشته باشید! اگر شما تمام این روش‌ها را برای یافتن منبع محتوای مناسب با صفحه بازخورد اینستاگرام خود امتحان کنید یا فقط دو یا سه مورد از آنها را ترکیب کنید، می توانید یک صفحه بازخورد مناسب ایجاد کنید که باعث می شود مخاطبان شما روی آن کلیک کنند و با آن تعامل داشته باشند!

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
10 نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب
|
بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) بیشتر بر استفاده از عوامل بصری متکی است. کیفیت عکس‌های شما عامل...
۶ استراتژی برای کسب و کار اینستاگرامی
|
امروزه بیشتر از هر زمان دیگر اینستاگرام برای کسب و کارها پول‌ساز است و همین امر باعث...
خرید فالوور اینستاگرام ممنوع
|
برای فعالان اینستاگرام خرید فالوور فیک یک حرکت غیرحرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با...
Search