درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

نقد کردن درآمد یوتیوب

کسب درآمد دلاری از یوتیوب، بسیاری از افراد را ترغیب کرده تا در این پلتفرم، فعالیت کنند. ابزارها و روش‌هایی که برای این کانال ارتباطی وجود دارند، به کاربران اجازه می‌دهند تا با سرعت بیشتری به درآمد موردنظر خود برسند.

برای کاربران ایرانی، فعالیت در این پلتفرم، با چالش‌های متعددی همراه است؛ به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارد، کسانی که از ایران، در یوتیوب فعالیت دارند، از نظر قانونی، امکان دریافت این درآمد را ندارند. با این حال افراد زیادی را می‌بینیم که با فعالیت در یوتیوب توانسته‌اند روزبه‌روز درآمد خود را افزایش دهند.

این کانال‌ها از چه راهی موفق شده‌اند قوانین تحریم‌های مالی را دور بزنند و قانونا درآمد حاصل از فعالیت خود را نقد کنند؟

تعداد بیشمار کاربران

موتور جستجوی بزرگ

میزان بالای بارگذاری ویدیو

شرایط و قوانین دریافت درآمد یوتیوب

The rules of cashing out YouTube's income

اولین شرط امکان کسب درآمد در یوتیوب، این است که کانال شما در یک سال گذشته، ۱۰۰۰ دنبال‌کننده (سابسکرایبر) و ۴۰۰۰ ساعت واچ‌تایم داشته باشد. بعد از دستیابی به این شرایط، شما می‌توانید کسب درآمد دلاری از یوتیوب را آغاز کنید؛ سئو و گوگل ادز می‌توانند ابزار مناسبی برای بهینه‌سازی کانال یوتیوب شما باشند.

اما برای نقد کردن پول یوتیوب، نیاز است که کانال شما به یک حساب گوگل ادسنس متصل شود. یوتیوب با استفاده از ادسنس، درآمد تبلیغ‌کنندگان و فعالین این حوزه را پرداخت می‌کند. در نتیجه داشتن یک حساب فعال و معتبر گوگل ادسنس، امری ضروری است.

مشکل برای کاربران ایرانی دقیقا از همین نقطه آغاز می‌شود؛ داشتن حساب ادسنس، به فاکتورهایی مانند آدرس محل سکونت یا کار و همچنین حساب بانکی نیاز دارد. در نتیجه ایرانیان داخل کشور نمی‌توانند با یک اکانت واقعی درآمدشان را دریافت کنند.

ضرورت این دو فاکتور به این دلیل است که ادسنس با ارسال کد به آدرس پستی از طریق نامه و همچنین ارسال یک مبلغ مشخص به حساب بانکی و گرفتن تایید از دریافت‌کننده این کد و مبلغ، اطمینان حاصل می‌کند که آدرس و حساب، صحیح و واقعی هستند.

روش های نقد کردن درآمد یوتیوب

چندین راهکار برای نقد کردن درآمد حاصل از فعالیت یوتیوب برای ایرانیان وجود دارد که هرکدام ویژگی‌ها و ریسک‌های خودشان را دارند. در ادامه قصد داریم به رایج‌ترین این راهکارها اشاره کنیم.

  • اقدام از طریق فردی در خارج از کشور

یک راه این است که شما از دوست یا فامیلی در خارج از کشور بخواهید که حساب گوگل ادسنس را با اطلاعات خود برای شما ایجاد کند. اما اگر قصد این کار را داشتید، از قابل اعتماد بودن شخص انتخاب‌شده اطمینان حاصل کنید؛ زیرا اگر شخص، درآمد را به شما انتقال ندهد، شما هیچ مدرکی برای شکایت ندارید. اساسا نیز این کار برای شما با دردسرهای زیادی همراه است.

  • افتتاح حساب در خارج کشور

شما می‌توانید با سفر به کشوری خارجی مانند ترکیه و کشورهای دیگر و یا دریافت اقامت تحصیلی، در این کشورها حساب بانکی افتتاح کرده و از آن طریق، درآمد خود را دریافت کنید. البته این کار هزینه‌های زیادی برای شما در پی خواهد داشت.

  • اقدام از طریق شرکت واسطه

شرکت‌هایی در ایران وجود دارند که حساب‌های بانکی متعددی در خارج از کشور دارند. این شرکت‌ها در ازای دریافت کارمزد، ثبت نام حساب گوگل ادسنس و نقد کردن درآمد یوتیوب را برای شما انجام می‌دهند. اما فراموش نکنید که اگر قصد همکاری با این شرکت‌ها را پیدا کردید، حتما درمورد اعتبار شرکت انتخابی و مدیریتش تحقیق کرده و نسبت به آن‌ها اطمینان حاصل کنید.
این راه یکی از رایج‌ترین روش‌های نقد کردن درآمد کانال‌های ایرانی در یوتیوب است.

هزینه کار با شرکت‌های واسطه چقدر است؟

این شرکت‌ها عموما نه تنها در زمینه نقد کردن درآمد یوتیوب بلکه در زمینه بهینه‌سازی کانال‌های این شبکه و حفظ کپی‌رایت نیز فعالیت دارند. شرکت‌های واسطه همانطور که برای خدمات دیگرشان مانند سئو، ادز و… تعرفه دارند، برای ارائه خدمات نقد کردن درآمد یوتیوب هم کارمزد و هزینه‌ای بر اساس تعرفه‌ها دریافت می‌کنند.
معمولا هزینه دریافت و نقد کردن درآمد یوتیوب از طریق این شرکت‌های واسطه شامل سه بخش می‌شود:

کارمزد شرکت

این کارمزد عموما از ۱۰ تا ۴۰٪ متغیر است. این نعرفه به شرایط آن شرکت و توافق شما با آن‌ها بستگی دارد.

مالیات حساب بانکی در خارج کشور

همانظور که قابل حدس است، شرکت‌ها باید برای پول‌های به دست آمده به شرکت مقصد خود مالیات پرداخت کنند. پس پیش از بستن قرارداد، حتما سوال کنید که عدد گفته شده با احتساب این موضوع است یا خیر.

هزینه تراکنش صرافی

آخرین هزینه‌ای که از رقم خالص دریافتی شما کم می‌شود مبلغ تراکنش صرافی است.

امروزه با افزایش تعداد کانال‌های فارسی یوتیوب، تعداد شرکت‌هایی که به عنوان واسطه عمل می‌کنند نیز رو به افزایش است. در نتیجه پیش از اینکه اقدام به عقد قرارداد کنید و مسئولیت نقد کردن درآمد یوتیوب خود را به آن‌ها بسپارید،‌از اعتبار و تجربه آن‌ها مطمئن شوید.

مجموعه نوین مارکتینگ با اعتباری بیش از یک دهه و تجربه همکاری موفق و بلند مدت با گوگل، قادر است از امن‌ترین و سریع‌ترین راه‌های ممکن، درآمد دلاری شما را به داخل کشور انتقال دهد.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ما کسب کنید، از شرایط این کار آگاه شوید و با متخصصان ما در این حوزه مشورت کنید، درخواست خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید:

چرا باید نوین مارکتینگ را برای نقد کردن درآمد دلاری خود انتخاب کنم؟
why with Novin Marketing
Search