درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

طراحی سایت دندانپزشکی

امروزه اکثر پزشکان و دندانپزشکان وب سایت دارند، و از وبسایت خود برای تعامل بیشتر با کاربران، تبلیغات در حوزه آنلاین و غیره استفاده می‌کنند.
یک وب سایت به صورت ۲۴ ساعته فعال است. این بدان معناست که افراد می‌توانند هر زمان که بخواهند در مورد شما و عملکرد شما اطلاعات کسب کنند و به وب سایت شما دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید با طراحی سایت دندانپزشکی، اطلاعات مفیدی در مورد خدمات، کارکنان، امکانات مطب و غیره با کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید به سوالات کاربران مانند، سوالات در حوزه بیمه، هزینه‌های درمان و غیره پاسخ دهید. وبسایت دندانپزشکی ارتباط دو طرفه با مشتریان را آسان می‌کند.

چرا طراحی سایت دندانپزشکی ضروری است؟

با پیشرفت تکنولوژی، راه‌اندازی یک وبسایت برای هر کسب و کاری ضروری است، و دندان‌پزشکی‌ها از این قضیه مستثنی نیستند.
از دلایل اصلی طراحی سایت دندانپزشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

وب سایت شما به عنوان هسته اصلی در فعالیت‌های آنلاین شما عمل می‌کند

زمانی‌که کاربران در مورد شما در گوگل جستجو می‌کنند، اولین نتیجه‌ای که به آنها نشان داده می‌شود، سایت رسمی دندانپزشکی شما است. هرچقدر ترافیک سایت شما بیشتر باشد، مشتریان بیشتری در آینده خواهید داشت. وبسایت شما باید به نحوی طراحی شده باشد، که نیازهای کاربران را برطرف کند و ظاهری حرفه‌ای و جذاب داشته باشد.

سایت دندانپزشکی به صورت ۲۴ ساعته، ۳۶۵ روز در سال فعال است

مطب شما تنها در ساعات محدودی و در برخی از روزهای هفته آماده خدمت‌رسانی به مراجعین است. اما وب سایت شما، یک درگاه ۲۴ ساعته، حتی در روزهای تعطیل هفته است. کاربران با مراجعه به وبسایت شما، می‌توانند پاسخ سوال خود را پیدا کنند. همچنین می‌توانند با استفاده از وبسایت زمان مناسب برای ویزیت را انتخاب کنند.

اتاق انتظار دیجیتال

دندان‌پزشکان بسیاری زمان و هزینه بسیاری را صرف دکوراسیون مطب خود می‌کنند. با اینکه با هزینه کمتر برای طراحی سایت دندانپزشکی می‌توانند، مراجعین بیشتری را جذب کنند. طراحی و عملکرد وب سایت شما باید همان حس اعتمادی را در مراجعان ایجاد کنند، که وقتی در اتاق انتظار منتظر هستند، در آنها وجود می‌آید.

اگر در فضای آنلاین حضور نداشته باشید، کاربران نمی‌توانند شما را پیدا کنند.

هر روز بیش از ۷ میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود. اکثر کاربران برای پیدا کردن یک دندانپزشکی مناسب پیش از مراجعه به مطب، در مورد دندانپزشک خود در اینترنت جستجو می‌کنند. اگر وب‌سایتی نداشته باشید، پیدا کردن شما و کسب اطلاعات برای کاربران اینترنت دشوار خواهد بود.

اعتماد به برند خود را با طراحی سایت دندانپزشکی افزایش دهید

امروزه، مردم به طور مداوم به اینترنت دسترسی دارند و قبل از انجام هر کاری در مورد آن در گوگل جستجو می‌کنند و درباره کیفیت خدمات آن تحقیق می‌کنند. وب سایت شما باید به خوبی برای جلب توجه کاربران بهینه شده باشد. نظرات سایر کاربران، استفاده از تصاویر مناسب و … محبوبیت شما را بالاتر می‌برد، و کاربران بیشتری به شما اعتماد می‌کنند.

چرا نوین مارکتینگ؟
Why Novinmarketing

اگر به دنبال راه اندازی و طراحی سایت دندانپزشکی هستید، نوین مارکتینگ بهترین پکیج را ارائه می‌دهد. نوین مارکتینگ با سال‌ها تجربه وب سایت‌ دندانپزشکی فوق‌العاده‌ای را با توجه به نیازهای شما طراحی می‌کند.

مراحل طراحی سایت دندانپزشکی

پس از عقد قرارداد و انجام توافقات، مراحل اجرای طراحی سایت دندانپزشکی آغاز می‌شود.

همکاران طراح ما، با توجه به نیازهای مشتری وبسایت دندانپزشکی را طراحی می‌کنند و پس از طراحی اولیه این طرح گرافیکی برای اخذ تاییدیه مشتری، ارائه می‌شود.

پس از تایید طرح وبسایت، مرحله کدنویسی وبسایت دندانپزشکی با توجه به استانداردهای برنامه نویسی آغاز می‌شود.

به عنوان یک دندانپزشک، باید حضور خود در فضای آنلاین را تقویت کنید. ما در نوین مارکتینگ با شما در تمامی مراحل همکاری خواهیم داشت تا اطمینان حاصل کنیم که وب سایت شما مطابق با نیاز شما طراحی شده است و از طرف دیگر وبسایت شما کاربر پسند است و تمام اطلاعات لازم را به شیوه‌ای واضح و مختصر در اختیار مراجعان قرار می‌دهد.

مشاوره رایگان

همکاران ما در نوین مارکتینگ آماده ارائه خدمات به شما هستند، چنانچه پیش از عقد قرارداد نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، می‌توانید با شماره ۲۲۳۱۹۱۶۵-۰۲۱ تماس بگیرید، جلسه مشاوره اولیه کاملا رایگان است و هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت.

Search