درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

طراحی سایت دکوراسیون داخلی

امروزه تصویر آنلاین یک کسب و کار حتی مهمتر از تصویر واقعی آن است. با این حال بسیاری از استودیوهای طراحی دکوراسیون داخلی، وب سایت مناسب با کسب و کارشان در اختیار ندارند. به عنوان یک طراحی دکوراسیون داخلی برای ارائه کارهایتان به یک وب سایت نیاز دارید. طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مشاغلی است که با راه اندازی یک وب سایت می‌توان سود بدست آمده از آن را به صورت چشمگیری افزایش داد. ما در نوین مارکتینگ برای کسب و کارهای بزرگ و موفقی وب سایت طراحی کرده‌ایم و پس از طراحی، شاهد تغییرات مثبت در کسب و کار آنها بوده‌ایم. طراحی سایت دکوراسیون داخلی نه تنها برای شرکت‌های فعال در این حوزه مفید خواهد بود، بلکه طراحانی که به صورت مستقل نیز فعالیت می‌کنند، از طریق راه اندازی یک وب سایت شانس بالاتری برای موفقیت خواهند داشت.

نوین مارکتینگ با سال‌ها تجربه موفق در زمینه طراحی وبسایت، آماده طراحی سایت دکوراسیون داخلی شما با توجه به استانداردهای به روز دنیا است.
در صورتی که برای طراحی سایت خود نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با تماس با شماره ۲۲۳۱۹۱۶۵-۰۲۱ از خدمات مشاوره رایگان نوین مارکتینگ استفاده کنید.

چرا به طراحی سایت دکوراسیون داخلی برای پیشرفت کاری نیاز دارید؟‌
Why Web Website

در دنیای دیجیتال امروز دلایل زیادی برای راه‌اندازی یک وبسایت وجود دارد، اما طراحی سایت دکوراسیون داخلی چطور به کسب و کار شما کمک خواهد کرد؟

نمونه کارهایتان را به نمایش بگذارید

هر مشتری پیش از شروع همکاری برای طراحی دکوراسیون داخلی، نیاز دارد که نمونه کارهای قبلی شما را بررسی کند. به اشتراک گذاشتن کل کارها از طریق بروشور، ایمیل‌ها یا جلسات بسیار دشوار خواهد بود و شما در نهایت می‌توانید تعداد محدودی از نمونه کارهایتان را به نمایش بگذارید و همچنین این روش کارآمدترین راه برای نمایش کارهایتان نیست. اما با یک وب سایت می‌توانید نمونه کارهایتان را در معرض دید کاربران قرار دهید، و کاربران در هر کجا و در هر زمان امکان این را خواهند داشت، که کارهای شما را بررسی کنید، همچنین در این روش محدودیتی برای نمایش کارهایتان وجود ندارد. تصاویر، بروشورها، ویدئوها را بر روی سایت آپلود کنید و به مشتریان بالقوه این امکان را بدهید که کارهای فوق‌العاده شما را بررسی کنند.

برند خود را بسازید

آیا مشتری معروفی دارید؟ اگر شخص مشهوری از خدمات شما استفاده کرده و رضایت داشته است، می‌توانید در وبسایت خود این موضوع را برجسته کنید.
آیا کارهای شما در مجله چاپ شده‌اند؟ تصویری از مقاله را در سایت به اشتراک بگذارید یا لینک آن را در وبسایت منتشر کنید.
آیا مدرک و یا گواهینامه معتبری در حوزه دکوراسیون داخلی دارید؟ به راحتی می توانید این گواهینامه‌ها را در وبسایتتان منتشر کنید.
وب سایت شما فضای مناسبی برای برندسازی با نمایش نکات برجسته شغلی، لحظات درخشان، بهترین کار‌ها و موارد دیگر است.

به اشتراک گذاری رضایت مشتریان

با راه اندازی و طراحی سایت دکوراسیون داخلی می‌توانید، از مشتریانی که از کار شما رضایت دارند، بخواهید چند کلمه در مورد کسب و کار شما بنویسید، تا بتوانید این نظرات را در سایت‌تان منتشر کنید. این نظرات می‌تواند اعتبار کاری شما را افزایش دهد. این کار به ایجاد یک تصور مثبت در مورد برند شما در ذهن بازدیدکنندگان کمک زیادی می‌کند.

از دیگران متمایز شوید

صدها طراح دکوراسیون داخلی در بازار وجود دارد. برای متمایز کردن خود از سایر افراد، وب سایت بهترین رسانه است. شما می‌توانید مزیت‌های رقابتی‌تان را در سایت‌تان منتشر کنید، این کار باعث ایجاد وجه تمایز میان شما و دیگران می‌شود. از طرف دیگر، کاربران با کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت دکوراسیون داخلی شما، تمایل بیشتری برای همکاری با شما خواهند داشت و با احتمال بالاتری به شما و کسب و کارتان اعتماد می‌کنند. بنابراین راه‌اندازی یک وب سایت به شما در پیروزی در مقابل سایر رقبا در بازار کمک می‌کند.

چرا نوین مارکتینگ انتخاب مناسبی برای طراحی سایت دکوراسیون داخلی است؟
Why SEO with Novin Marketing
مراحل طراحی سایت دکوراسیون داخلی

در قدم اول برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فعالیت‌های نوین مارکتینگ می‌توانید با شماره ۲۲۳۱۹۱۶۵-۰۲۱ تماس بگیرید، تا همکاران ما شما را در این مسیر راهنمایی کنند و به سوالات شما پاسخ دهند.

در این مراحل تعهدات طرفین به صورت شفاف در قرارداد گنجانده می‌شود و مشتری خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند. توجه داشته باشید، که طراحی سایت اجاره خودرو با توجه به این قرارداد و توافقات اولیه پیش می‌رود.

در این مرحله، ظاهر وبسایت به صورت اختصاصی طراحی می‌شود، این طرح اولیه برای تایید به مشتری ارائه می‌شود و در صورت نیاز، اصلاحات مورد نظر مشتری بر روی طرح اعمال می‌شود و در نهایت طرح نهایی برای پیاده‌سازی به واحد برنامه نویسی ارجاع داده می‌شود.

در این مرحله با توجه با طرح مورد تایید مشتری، مرحله پیاده سازی سایت آغاز می‌شود، این مرحله یکی از مهم‌ترین مراحل طراحی سایت اجاره خودرو است.

پس از پایان مرحله کدنویسی وبسایت، مراحل تست آغاز می‌شود، کارشناسان ما سایت را بررسی می‌کند و آن را مورد آزمون و خطا قرار می‌دهند. از طرف دیگر مشتری نیز این امکان را دارد که سایت را بررسی کند. در صورت بروز خطا، این موارد به واحد برنامه نویسی ارجاع داده می‌شود.

پس از رفع خطا، وبسایت شما بر روی سرور آپلود می‌شود و از این لحظه به بعد، سایت شما به صورت آنلاین در دسترس کاربران خواهد بود. همچنین در این مرحله تمام کدها و پروژه به صورت کامل به مشتری تحویل داده می‌شود.

همکاری میان مشتری و نوین مارکتینگ تا یک سال پس از تحویل پروژه ادامه خواهد داشت. بدین صورت که با توجه به توافقات، در صورت بروز خطا و مشکل، نوین مارکتینگ آماده رفع خطا خواهد بود. نوین مارکتینگ با سال‌ها تجربه در حوزه طراحی وب سایت یک انتخاب مناسب برای طراحی سایت اجاره خودرو خواهد بود، در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، با شماره ۲۲۳۱۹۱۶۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

Search