درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۵ گام مهم برای فروش در اینستاگرام

5 گام مهم برای فروش در اینستاگرام
فهرست مطالب

اینستاگرام دارای رکورد یک میلیارد کاربر فعال ماهانه (تقریباً یک هشتم جمعیت جهان) در شهریور ماه بود. این برنامه، یک پلتفرم محبوب جهانی است، و مسیر رشد آن نشانه‌هایی از ترس را به دنبال دارد. متاسفانه برای تبلیغ‌کنندگان، همین موضوع را می‌توان در مورد میزان سرمایه‌گذاری برای تبلیغ محصولات و خدمات خودشان به نام فروش در اینستاگرام بیان کرد. هزینه آگهی در ماه دوم امسال نسبت به سال گذشته ۱۷۷ درصد افزایش داشته است. نمایش‌ها تا ۲۰۹ درصد افزایش یافت و CPMها (میانگین هزینه در هر هزار نمایش) تا ۱۰ درصد کاهش یافت. تبلیغ‌کنندگان بیشتر از همیشه در برنامه اشتراک گذاری عکس سرمایه‌گذاری می‌کنند و مدام در انجام این کار پیشرفت می‌کنند. رقابت بسیار بالا است.

برای بهینه سازی اینستاگرام خود با دپارتمان شبکه های اجتماعی نوین مارکتینگ  تماس بگیرید، مشاوره ما رایگان است.

آمار نشان می‌دهد که در حدود ۲ میلیون تبلیغ‌کننده هر ماه از اینستاگرام استفاده می‌کنند. این رقم هنوز خیلی کمتر از یک میلیارد است. حتی با وجود این که تمام کاربرهای اینستاگرام برای ارائه خدمات یا محصولات جدید در این برنامه نیستند، به غیر از محصول یا خدمات خاص شما، هنوز هم فرصت بسیاری برای استفاده از این پلتفرم به منظور فروش چیزهای زیبا شما وجود دارد.

من در این برنامه به شما خواهم گفت که چگونه این کار را به درستی انجام دهید! این ۵ روش را دنبال کنید تا به درآمدزایی بیشتر فروش در اینستاگرام برسید، و بعد از آن شما می‌توانید به طرز شگفت‌انگیزی در اینستاگرام فروش داشته باشید.

 از اینجا بخوانید : ۶ ترفند برای رساندن نام برند به صفحه اکسپلور اینستاگرام

۱.حساب کاربری خود را به حساب بیزینسی تغییر دهید

احتیاجی به گزافه‌گویی نیست، اما تعداد زیادی از کسب‌وکارهای کوچکی که من با آن‌ها صحبت کردم، قصد داشتند بدون انجام این کار ساده، فروش در اینستاگرام را آغاز کنند. تبدیل حساب کاربری خود از حالت شخصی به حساب بیزینس، به شما امکان دسترسی به تعدادی از گزینه‌های ضروری فروش در اینستاگرام و گزارش روزانه را می‌دهد. قبل از این که به توضیح این موارد بپردازیم، نحوه تغییر حساب کاربری را برای شما بیان می‌کنم.

فروش در اینستاگرام - حساب کاربری خود را به حساب بیزینسی تغییر دهید

  1. وارد حساب کاربری خود شوید و بر روی دکمه بالا و سمت راست صفحه خود ضربه بزنید.
  2. دکمه تنظیمات پایین سمت راست را بفشارید.
  3. و گزینه «تغییر به حساب کاربری بیزینس» را انتخاب کنید.

و تمام شد. اگر هر زمانی تصمیم گرفتید که دوباره حساب کاربری را تغییر دهید (این کار را نکنید)، مراحل بالا را دوباره تکرار کنید و گزینه «تغییر به حساب کاربری شخصی» را انتخاب کنید.

برخی از نکات برجسته از ویژگی‌های موجود پس از اینکه این تغییرات را اعمال کردید:

  • Instagram Insights: در اینستاگرام، دیدن اطلاعات شخصی و بیوگرافی هر فالوور به اندازه فیس‌بوک آسان نیست. جمع‌آوری کل داده‌ها حتی سخت‌تر است. Instagram Insights این کار را برای شما انجام می‌دهد.

فروش در اینستاگرام - Instagram Insights

کمبود داده های مفید در اینجا وجود ندارد و زمانی که حساب کاربری خود را به بیزینس تغییر می‌دهید، همه‌ اطلاعات به راحتی از طریق برنامه در موبایل‌های هوشمند شما قابل دسترسی است. در زیر سربرگ فعالیت، گزینه‌هایی مانند بازدید از حساب کاربری، کلیک‌های وب‌سایت، دسترسی و تاثیرات وجود دارند. در سربرگ محتوا، شما می‌توانید نگاهی دقیق‌تر به عملکرد هر پست یا اِستوری، از جمله بازدید از پروفایل و شرایط هر کدام را ببینید. در سربرگ مخاطبین، شما می‌توانید مکان‌ها، سنین و جنسیت فالوور خود، و همچنین روزها و زمان‌هایی که بیشترین فعالیت را دارند، ردیابی کنید. تمام این اطلاعات برای قدم سوم ما بسیار مفید هستند.

فروش اینستاگرام - آمار فالوورها

 

  • دکمه CTA: این دکمه در بالای حساب کاربری شما و زیر متن bio پدیدار می‌شود و این امکان را به دیگران می‌دهد که با شما تماس بگیرند، ایمیل یا دایرکت برای حساب کاربری شما ارسال کنند.
  • لینک‌‌های اِستوری: همان‌طور که ممکن است بدانید، اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد که در پست‌ها از لینک دادن استفاده کنند. همچنین فقط اجازه می‌دهد تا یک لینک وب‌سایت در قسمت bio نوشته شود. توانایی اضافه کردن لینک‌ها در اِستوری Instagram، به شما این امکان را می‌دهد تا مخاطبان خود را به محصولات مختلف و صفحات ورود در وب‌سایت خود هدایت کنید. اِستوری‌های اینستاگرام به خوبی قابل مشاهده هستند و استفاده از آن‌ها به یک اجبار تبدیل شده است، پس این یک مزیت است.
  • تنظیم فیس‌بوک: شما هم‌اکنون می‌توانید به صفحه فیس‌بوک خود متصل شوید و از طریق مدیر بیزینس شروع به تبلیغ کنید! این مرحله سوم است. نگران نباشید، آن را توضیح خواهیم داد.

۲.کمپین‌های ارگانیک خود را با هشتگ شناور کنید

موضوع دیگری که زمان بررسی هر حساب اینستاگرام کسب‌وکار اتفاق می‌افتد: صاحبان کسب‌وکار خواهان تعداد افراد بیشتر هستند، و حتی هیچ ایده‌ای ندارند که چگونه باید این کار را انجام دهند. اگر شما در کسب‌وکار یک شخص فعال باشید، ممکن است به هشتگ‌ها نگاهی بیندازید و فکر کنید که این‌ها یک چیز فریبنده هستند که من اصلاً به آن‌ها احتیاجی ندارم. اما حقیقت این است که هشتگ‌ها مهم‌ترین راه برای تاثیر‌گذاری در کمپین‌های ارگانیک اینستاگرام شما هستند. تغییر دادن حساب کاربری به حالت بیزینس به شما این امکان را می‌دهد که تاثیرات هر پست را با توجه به هشتگ‌ها بررسی کنید و چند حساب کاربری حتی با وجود دیدن پست‌های شما، باز هم شما را دنبال نکردند. زمانی که شما از هشتگ به درستی استفاده کنید، اعداد فروش در اینستاگرام شما به سرعت رشد می‌کنند.

جستجو بر اساس هشتگ یکی از مسائل شایسته و ظریف اما از نظر مشتری خوشایند است و با تمرین هم بسیار موثرتر می‌شود. روند واقعی آن تقریباً ساده است. به قسمت جستجوی برچسب‌ها بروید و متناسب با شرایطی که مربوط به موقعیت شما است، جستجو کنید. سپس می‌بینید که چه پُست‌هایی از آن هشتگ استفاده کرده‌اند.

شما باید از ترکیب هشتگ‌هایی استفاده کنید که هم حجم پست بالا و هم حجم نسبتاً پایین‌تری را دارا هستند. دلیل این کار این است که تنوع نسبتاً کمتر می‌تواند به همان اندازه یا حتی بیشتر، مرتبط باشند و استفاده از آن‌ها باعث می‌شود که پست شما شانس بیشتری را برای دیده شدن در مقابل جمعیت بیشتری را داشته باشد.

تنظیم کردن یک پیام منحصربه‌فرد (پیامی که با دیگر پلتفرم‌های شما متفاوت است) و استفاده از ابزارهایی مانند Hootsuite  یا  Sprout Social به منظور تنظیم سریع‌تر برنامه اجتماعی ارگانیک شما، همه‌ این موارد با استفاده از Instagram Insights در زمان اوج ترافیک اینستاگرام قابل انجام است. اینستاگرام یک مکان عالی برای تفریح است و شخصیت پشت نام تجاری شما را برجسته می‌کند در حالی که نشان‌دهنده خلاقیت محصول شما است. CTA (لینک در bio) را در کپی خود قرار دهید و مطمئن شوید که این پیوند را مرتباً تغییر می‌دهید تا با تبلیغاتی خاص و حوزه‌های تمرکز هماهنگ شوید.

۳.برای افزایش فروش در اینستاگرام تبلیغات را شروع کنید

موضوع دیگری که به دفعات بسیار شنیده‌ام: من بودجه محدودی دارم و می‌خواهم از آن بهترین استفاده را ببرم. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار تصور می‌کنند که داشتن یک بودجه کم، آن‌ها را از اجرای تبلیغات در اینستاگرام بازمی‌دارد و این موضوع هم همیشه صحیح است. اگر به روش موثر این کار را انجام دهید، شما از بودجه کم خود می‌توانید در کمپین‌های پولی اینستاگرام نسبت به ایجاد کمپین‌های ارگانیک، بهترین استفاده را ببرید. من می‌دانم که به چیزی فکر می‌کنید. تا زمانی که من برای انجام این کار به یک نفر پول پرداخت نکنم، کمپین‌ها رایگان نمی‌شوند؟ درست است. اما تبلیغات اینستاگرام نشان‌دهنده شرایط بالقوه برای بازگشت دیوانه‌وار سرمایه است، پس اگر این کار را به درستی انجام دهید، شما پول خود را همراه با سود آن دریافت می‌کنید.

برای افزایش واقعی سرمایه خودتان، باید در مقابل وسوسه زدن دکمه Promote در اینستاگرام مقاومت کنید. سود و جمعیت مورد هدف شما بسیار محدود خواهد شد، و شما دیگر به گزینه مخاطبین انتخابی دسترسی ندارید، که با استفاده از آن می‌توانید برای کاربرانی که در وب‌سایت شما اقدامات خاصی را انجام داده‌اند، دوباره بازاریابی کنید و آن‌ها را تشویق کنید که چیزی را که قبلاً نداشته‌اند، خریداری کنند.

فروش در اینستاگرام - در اینستاگرام تبلیغات را شروع کنید

تبلیغات خود را با تبلیغات فیس‌بوک انجام دهید، یا آن‌ها را جوری تنظیم کنید که فقط در اینستاگرام نمایش داده شوند. اما زمان لازم را به ایجاد کمپین‌های خود درAds Manager  اختصاص دهید.

انجام این کار به این معنی است که شما به مجموعه‌ای پیشرفته از گزینه‌های هدف‌گیری فیس‌بوک و همچنین انواع کمپین‌های تبلیغاتی و نام تجاری برسید که هر دو این‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا در قبال قیمتی اندک، تبلیغات خود را در برابر تعداد زیادی از کاربران قرار دهید. شما می‌توانید از ترافیک و تعامل به دست آمده از این کمپین‌ها، همراه با RLSAها استفاده کنید تا افراد موردنظر در جستجوها را به تبدیل برسانید؛ یا همان‌طور که قبلاً گفته بودم، می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد لیست بازاریابی مجدد در Ads Manager و اجرای کمپین‌های تبدیل در فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله این را بخوانید: همه چیز درباره اینستاگرام برای کسب و کار

۴.اگر در حال فروش محصولات فیزیکی هستید، از بخش خرید اینستاگرام استفاده کنید

بخش خرید اینستاگرام غیرقانونی است. تنها هشدار این است که شما نمی‌توانید به منظور فروش خدمات از آن استفاده کنید. اگر این چنین است، مشکلی نیست، این مرحله را در نظر نگیرید و به مرحله بعدی بروید. اما اگر شما یک فروشنده الکترونیکی هستید، بخش خرید اینستاگرام، بهترین دوست شما است.

یک توضیح مختصر در مورد نحوه‌ کارکرد و نصب آن می‌گویم. پست‌های خرید مانند دیگر پُست‌های عادی هستند، با این تفاوت که وقتی کاربران برای مشاهده محصولات بر روی عکس‌ها کلیک می‌کنند، نام محصول و قیمت آن نمایش داده می‌شود.

و هنگامی که آن‌ها بر روی برچسب‌هایی که ظاهر می‌شوند، کلیک می‌کنند، آن‌ها به صفحه جزئیات محصول هدایت می‌شوند که دارای توضیحات محصول و CTA است. سپس از آنجا از طریق کلیک به صفحه ورود هدایت می‌شوند.

تنظیمات به این منظور است تا شما مطمئن شوید که یک کاتالوگ آماده از محصول خود برای انتشار در فیس‌بوک و امکان برچسب‌دار کردن محصول را دارید. برای درک عمیق‌تر این فرآیند، پست ما را در مورد استفاده از خرید اینستاگرام در قسمت اِستوری بررسی کنید.

هنگامی که شما از پست‌های خرید اینستاگرام به عنوان تبلیغات استفاده می‌کنید، در اصل خودتان را با ظرفیت قاطعانه Google Shopping و مخاطبین پیچیده مورد هدف در فیس‌بوک هر دو مجهز می‌کنید. هدف‌گذاری دستی (جمعیت‌شناسی، رفتار، علاقه) به شما این امکان را می‌دهد تا به پایه‌ بسیار گسترده‌ای از اشخاص جدید و توانایی تَگ کردن محصولات در بخش خرید اینستاگرام دست پیدا کنید تا بتوانید به تمامی آن افراد جزئیات محصولات خود را نشان دهید (به طور عمده قیمت و شکل ظاهری آن‌ها) اطمینان حاصل کنید که هر شخصی که تبلیغات شما را می‌بیند، تا زمان ورود به صفحه وب‌سایت شما، از اطلاعات کافی برخوردار است.

به عنوان یک مزیت اضافه، پست‌های خرید اینستاگرام شما، به کاربران بیشتری در کانال خرید جدید ایجاد شده در Instagram Explore دست پیدا می‌کنند.

۵.مشارکت با افراد بانفوذ

بازاریابی تاثیرگذار در حال حاضر در حال افزایش است، ولی این در اینستاگرام بیشتر  مشخص است و به ویژه به عنوان یک وسیله تبلیغاتی برای کالاهای فیزیکی برجسته است. چرا؟ زیرا قرار دادن محصولتان در دست، یا بر روی شانه و یا معده (اگر شما در حال فروش آبمیوه هستید) یک فرد بانفوذ برای فروش در اینستاگرام، باعث می‌شود تا اعتبار محصول شما در بین مخاطبین گسترده و کاملاً جدید افزایش یابد.

در حال حاضر تعداد افراد تاثیرگذار اینستاگرام بسیار زیاد است و مدام هم در حال افزایش است و همه‌ آن‌ها درک ذاتی صحیحی از چگونگی استفاده از این برنامه به منظور جذب و افزایش فالوورهای وفادار را دارند.برای هر ۱۰۰۰ فالوور می‌توانید قیمتی بین ۵ تا ۱۰ دلار بپردازید. شما می‌توانید از این‌ها برای معرفی محصول خود به عموم مردم استفاده کنید.

این امر بدین معنی است که اگر شما قصد دارید تا فقط ۱۰۰ دلار بر روی این کمپین‌های تاثیرگذار سرمایه‌گذاری کنید، شما می‌توانید کمپینی با ۱۰ هزار فالوور داشته باشید. این‌جا ۱۰ هزار نفر از اشخاصی وجود دارند که قبلاً از محصول شما اطلاعی نداشتند. و دوباره قابل به ذکر است که شما با این کار، برای کسب اعتبار و درآمدزایی همزمان استفاده می‌کنید و این راهبرد بسیار موثرتر از این است که شما همین ۱۰۰ دلار را در یک کمپین تبلیغاتی دیگر برای جذب فالوور خرج کنید.

هدف از فروش در اینستاگرام فقط خرید است. به عنوان یک کانال سودآور به اینستاگرام متعهد باشید. این ۵ مرحله به شما کمک می‌کنند تا برای فروش در اینستاگرام موفق باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
10 نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب
بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) بیشتر بر استفاده از عوامل بصری متکی است. کیفیت عکس‌های شما عامل...
۶ استراتژی برای کسب و کار اینستاگرامی
|
امروزه بیشتر از هر زمان دیگر اینستاگرام برای کسب و کارها پول‌ساز است و همین امر باعث...
خرید فالوور اینستاگرام ممنوع
|
برای فعالان اینستاگرام خرید فالوور فیک یک حرکت غیرحرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با...
Search