درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

گوگل سرچ کنسول تأییدیه خودکار DNS را به امکاناتش اضافه می‌کند

گوگل سرچ کنسول تأییدیه خودکار DNS را به امکاناتش اضافه می‌کند
فهرست مطالب

قبل از آنکه گوگل سرچ کنسول تغییر ظاهر دهد بخشی در آن بود که مشکلات DNS شما را بررسی می‌کرد و اطلاع می داد، مشکل DNS در سایت‌ها مشکلی جدی است و اگر به وجود بیاید، باید به سرعت آن را باید حل کنیم. در مقاله:  همه چیز درباره گوگل سرچ کنسول نوین مارکتینگ توضیحات خوبی برای این بخش قدیمی گوگل سرچ کنسول داده‌ایم، که می‌توانید آن را بخوانید اما خبر جدید برای این موضوع چیست. گوگل اعلام کرد صاحبان سایت‌ها اکنون می‌توانند سایت خود را از راه جدیدی در گوگل سرچ کنسول تأیید کنند. این راه استفاده از تأییدیه خودکار DNS است. این روش برای تعداد مشخصی از دامین‌ها آماده شده است و به سایت شما کمک می‌کند در داخل گوگل سرچ کنسول ساده تر تأیید شوند.

برای دریافت مشاوره سئو با تیم نوین مارکتینگ تماس بگیرید

تأییدیه خودکار DNS

گوگل گفته است این شرکت قصد دارد: با دامنه‌های گوناگون وارد همکاری شود تا ثبت کنندگان بتوانند بخشی از فرایند تأییدیه خود را به صورت خودکار انجام دهند. حالا یک جریان جدید وجود دارد که راهنمایی لازم را برای تأیید رجیستر کردن شما فراهم می‌کند به این صورت که با ضبط DNS نشان تأییدیه را برای ما فراهم می‌کند.گوگل می‌گوید این روش فرایند تأییدیه را راحت‌تر می‌سازد.

تأییدیه خودکار DNS چگونه انجام می‌شود: این روش از طریق جدیدی پیگیری می‌شود روی گزینه “add property”  از منو property کلیک کنید.  سپس گزینه دامین را انتخاب کنید در این قسمت سیستم شما را هدایت می‌کند تا به بازدید سایت برای رجیستر آن را فراهم کنید.

این تصویر را ببینید

تأییده خودکار DNS

اما این تنها راه نیست. گوگل چندین روش را برای تأیید دامنه در گوگل سرچ کنسول پیش پای ما گذاشته است. البته این موضوع به نظر می‌رسد که در رقابت با بینگ باشد که چندی پیش امکان تأیید دامنه را از طریق DNS فراهم کرده بود. و این در حال است که بینگ به شما این امکان را می‌دهد که سایت‌های تأیید شده در گوگل سرچ کنسول را هم به وبمستر تولز بینگ نیز اضافه کنید. چندی پیش نیز خبری دسترس بود که بینگ توانایی برای هماهنگ شدن با گوگل ادز را به سیسستم تبلیغاتی خود اضافه کرده بود. روشی که با آن می‌توانستیم تمام تبلیغات گوگل ادز را در صفحات بینگ نیز نمایش دهیم . برای آگاهی از این روش مقاله : مدیریت آگهی‌های بینگ به وسیله ورودی‌های زمانبندی شده از گوگل را در نوین مارکتینگ بخوانید

حالا اینها چرا این قدر برای ما مهم است: ارتباط میان وبمستر تولز بینگ و گوگل سرچ کنسول این امکان را به ما می‌دهد که از سلامت سئو وبسایت‌هایمان در هر دو موتور جستجو اطمینان حاصل کنیم. سئو کاران می‌توانند در این هر دو موتور جستجو از پیشرفت و مشکلات وبسایت خود آگاه شوند و گزارش‌های مناسبی را به صورت روزمره دریافت کنند. کاری که عملا هر سئو کار را روزانه به دردسر می اندازد.

در ایران سرچ بینگ آنچنان و وجود ندارد. اما بازار رقابت روز به روز در حال داغ شدن است و پر واضح است که در آینده پای جستجوی بینگ نیز به این ماجرا باز می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
|
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search