درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

چگونه روند لینک سازی را بهبود ببخشیم

روند لینک سازی
فهرست مطالب

روند لینک سازی یکی از چالش برانگیزترین بخش‌های سئو است. انجام کار چندین سایت در کنار هم و مدیریت خروجی لینک سازی آن‌ها اما چالش برانگیزتر نیز هست. زمانی که چند کارزار لینک سازی مختلف را آغاز می‌کنید، انتخاب موضوع و روشی که بر آن متمرکز می‌شوید، بسیار دشوار است و انتخاب صحیح آن باعث صرفه جویی در زمان و منابع می‌شود.

سه سؤال رایج که برای درک هر کارزار مرتبط با بهبود روند لینک سازی حیاتی است، عبارتند از:

  • آیا به لینک‌های بیشتری برای هدف مورد نظر نیاز دارید؟
  • آیا به بررسی مجدد قالب ایمیل مارکتینگ نیاز دارید؟
  • آیا باید روند لینک سازی در جهت اهداف خود را دنبال کنید؟

بدون در اختیار داشتن راهکاری ثابت شده برای بررسی این سؤالات، لینک سازی شما در حد مورد انتظار ثمربخش نخواهند بود.

قبل از هر چیز اگر می خواهید گزارشی منحصر به فرد از روند لینک سازی سایت خود به دست آورید با دپارتمان خدمات سئو نوین مارکتینگ تماس بگیرید و مشاوره سئو دریافت کنید.

ما تعدادی از مقالات منتشر شده توسط گوگل را برای مدیریت بهتر کارزارهای لینک سازی ادغام کرده‌ایم. خوبی این روش این است که به شما اجازه می‌دهد که به بهترین نحو ممکن روند  لینک سازی خود را تنظیم کنید. این مقاله را بخوانید و از آن در زمینه‌ی کاری خود استفاده کنید. مقاله حاضر را وبسایت ماز در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر کرده است لینک این مقاله در منابع ذکر می‌شود.

 از اینجا بخوانید : آیا هنوز هم می‌توان از اینفوگرافیک ‌ها برای لینک سازی استفاده کرد؟

روند لینک سازی ما

ما توانستیم با استفاده از روند کاری ساده‌ای که از این قالب نشأت می‌گیرد، یعنی ارسال پست وبلاگی مهمان در سایر سایت‌های مرتبط به کار خودمان، کارایی روند لینک سازی سئو را بهبود دهیم. نخستین گام یافتن اهداف بالقوه‌ای است که می‌خواهید از آن برای نوشتن پست وبلاگی مهمان استفاده کنید. سپس با ثبت اطلاعات مربوط به پست‌های ارسالی می‌توانیم کارایی مطالب را بررسی کرده و زمینه‌های با کارایی پایین را مشخص کنیم.

مرحله‌ی بعدی، حصول اطمینان از به روز رسانی وضعیت روند لینک سازی در زمان‌هایی است که مواردی مثل ارسال ایمیل‌های خروجی به کاربران هدف و یا ایمیل‌های دریافتی از آن‌ها تغییر می‌کند. بسیار حیاتی است که تا حد ممکن شیوه‌ی بهبود لینک سازی خود را به روز نگه دارید، به این ترتیب تصویری دقیق از کارایی خود در اختیار خواهید داشت.

وقتی از این روش به مدت کافی استفاده کنید و اطلاعات لازم را جمع آوری کنید، قادر خواهید بود که تعداد لینک‌های مورد نیاز برای بازخوردهای مناسب و نرخ تبدیل را تخمین بزنید. این کار برای مواردی نظیر دستیابی به تعداد لینکی خاص در ماه کاربرد دارد و می‌تواند تخمینی مناسب از تعداد پست‌های مهمان برای ساخت لینک‌های مورد نظر را در اختیارتان قرار دهد.

استفاده از الگوی لینک ارتباط با ما

بهبود لینک سازی - استفاده از الگوی لینک ارتباط با ما

برای این که از این قسمت مقاله بیشتر استفاده کنید ابتدا تمپلیت آماده گوگل شیت تهیه شده وبسایت ماز را دانلود کنید هدف اصلی از این الگو، ارائه‌ روشی سازمان یافته برای تجزیه و تحلیل فرآیند برقراری ارتباط است، به این ترتیب شما می‌توانید به بهترین روش بهینه سازی روند لینک سازی سایت خود را انجام دهید. ویژگی‌های کلیدی مختلفی برای این کار وجود دارد، اما  ما با تب Prospects  یا چشم‌انداز شروع می‌کنیم.

تب چشم انداز تنها موردی است که شما بایستی به صورت دستی ویرایش کنید، این تب محلی است که تمامی لینک‌های بررسی نشده در تحقیقات شما جمع آوری می‌شوند. شما می‌توانید نشانی اینترنتی هدف را در بخش مخصوص خود ثبت کنید، همچنین می‌توانید امتیاز اعتبار دامنه‌ی سایت مورد نظر را نیز در این بخش به ثبت برسانید. برای بخش نشانی وبسایت می‌توانید از نشانی اینترنتی صفحه‌ی نخست و یا صفحه‌ای که در آن یک پست مهمان ارسال شده، استفاده کنید.

یک ستون مربوط به وضعیت نیز وجود دارد که شامل پنج مرحله است، در نتیجه با دنبال کردن این پنج مرحله می‌توانید مخاطب هریک از بازخوردها را پیدا کنید.

وضعیت ۱: نیاز به برقراری ارتباط. از این مورد زمانی استفاده کنید که مخاطبی دارید که هنوز هیچ کاری در واکنش به او انجام نداده‌اید.

وضعیت ۲: ایمیل ارسال شده است. این مورد زمانی استفاده می‌شود که اولین ایمیل شما ارسال شده است.

وضعیت ۳: بازخورد دریافت شده است.

وضعیت ۴: موضوع مورد تأیید است. این وضعیت را زمانی انتخاب کنید که بازخورد را دریافت کرده‌اید و موضوع پست مهمان تأیید شده است (این مورد ممکن است به چند ایمیل نیاز داشته باشد). زمانی که این وضعیت را مشاهده کردید، باید با بخش تولید محتوای خود تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که نوشتن را آغاز کنند.

وضعیت ۵: لینک تأیید شده است. انتخاب این وضعیت به صورت خودکار وبسایت شما را به گزارش فرصت‌های لینکی می‌افزاید.

آخرین مرحله‌ی کار، ثبت داده‌های هریک از لینک‌ها و افزودن نشانی اینترنتی مربوط به آن‌ها است. پر کردن این ستون‌ها به صورت خودکار بخش « گزارش فرصت‌های لینک سازی» را غنی‌تر می‌کند و به این ترتیب می‌توانید تمامی لینک‌های کسب شده در مدت زمان فعالیت کمپین بهبود روند لینک سازی خود را دنبال کنید.

 از اینجا بخوانید : لینک سازی در عصر محتوای مشکوک

گزارش‌های پیشرفت لینک سازی

این الگو به طور خودکار دو گزارش می‌سازد که من معمولاً آن‌ها را به صورت ماهیانه برای مشتریانم ارسال می‌کنم. این گزارش‌ها به ما کمک می‌کند که روند لینک سازی خود را بررسی کرده و کارایی کلی کمپین لینک سازی خود را حداکثر کنیم.

گزارش مسیر لینک

گزارش مسیر لینک، انعکاسی از وضعیت کلی کمپین لینک‌ سازی است. این گزارش تعداد مخاطبان به دست آمده و نرخ تبدیل را بیان می‌کند.

گزارش مسیر لینک را چگونه تجزیه و تحلیل کنیم؟

این گزارش به شما اجازه می‌دهد که محل تمرکز برای دستیابی به حداکثر کارایی را پیدا کنید. اگر مخاطبان لازم را به دست نیاورده باشید، امکان یافتن فرصت‌های لینک‌های جدید را به دست می‌آورید. اگر نرخ مخاطبان در مقابل بازخودرها بسیار پایین باشد، در می‌یابیم که باید متون ایمیلی جدید یا عناوینی متفاوت را امتحان کنیم.

فرصت‌های لینکی کسب شده

بهبود لینک سازی - فرصت‌های لینکی کسب شده

گزارش فرصت‌های لینکی کسب شده، فهرستی از سایت‌ها را نشان می‌دهد که لینک شما با موفقیت در آن‌ها ثبت شده است. این گزارش راهی عالی برای دنبال کردن پیشرفت کلی کار در طول زمان است و مقیاسی برای فهمیدن کارایی اهداف لینک‌ سازی شما به شمار می‌رود.

دستیابی به حداکثر خروجی از کارزارهای لینک سازی

سازماندهی، حیاتی‌ترین بخش در لینک سازی است و زمانی که صرف این کار می‌کنید به آن وابسته است. با اطلاع دقیق از مرحله‌ای که پایین‌ترین کارایی را دارد، به خوبی می‌توانید کارایی کلی خود و بررسی مواردی که به بهبود نیاز دارند، افزایش دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search