درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

گوگل ادز  به دنبال حذف گزینه تحویل سریع تبلیغات

گوگل ادز  به دنبال حذف گزینه تحویل سریع تبلیغات از ماه آینده است
فهرست مطالب

کمپین های جستجو و خرید که از تحویل سریع تبلیغات استفاده می کردند، اول اکتبر به حالت تحویل استاندارد تغییر داده می شوند.

گوگل ادز از تغییراتی که برای گزینه های تحویل تبلیغات در راه است و از ۱۷ سپتامبر آغاز می شود خبر داد. گزینه تحویل سریع تبلیغات حذف شده و تحویل استاندارد تنها گزینه برای کمپین های جستجو و خرید و همچنین کمپین هایی که بودجه مشترک دارند خواهد بود.

تغییر خودکار از اول اکتبر

تحویل سریع تبلیغات - تغییر خودکار از اول اکتبر

تمامی کمپین های جستجو و خرید و یا کمپین های با بودجه مشترکی که از گزینه تحویل سریع تبلیغات استفاده می‌کردند، به طور خودکار از اول اکتبر به تحویل استاندارد تغییر خواهند کرد.

 گوگل گفت گزینه تحویل سریع همچنان برای کمپین های نمایشی و ویدئویی در دسترس خواهد بود.

چرا چنین تغییری ایجاد شده است؟

تبلیغ کنندگان معمولا وقتی هدفشان به دست آوردن تعداد زیادی تبدیل با هزینه مشخصی به ازای هر تبدیل است، گزینه تحویل سریع تبلیغات را ترجیح می دهند. این مسئله معمولا برای تبلیغ کنندگان وبسایت های اینترنتی که می خواهند تا جای ممکن و تا جایی که هزینه های حاشیه ای آنها معنادار باشد، خرج کنند بسیار متداول است. آنها گزینه تحویل سریع را انتخاب کرده و بودجه روزانه خود را آنقدر بالا در نظر می گیرند تا مطمئن باشند تبلیغات آنها به بیشترین تعداد دفعات ممکن در روز نشان داده می شوند. این گزینه، به طور خاص برای کمپین های خرید بسیار متداول است.

هرچند، گوگل می گوید نحوه عملکرد و کارکرد گزینه تحویل سریع می تواند آن را به گزینه ناکارآمد تبدیل کند. واضح است که اگر شما بودجه روزانه محدودی داشته باشید، انتخاب گزینه تحویل سریع می تواند به این معنا باشد که نمایش و ارائه مناسب تبلیغات شما پیش از آنکه روز به اتمام برسد، متوقف خواهد شد. اما گوگل به این نکته اشاره می کند که “این روش می تواند تبدیل به ازای هر کلیک یا CPC شما را به دلیل افزایش رقابت در اوایل روز افزایش دهد و یا می تواند ناخواسته باعث شود اغلب بودجه شما در زمان های اولیه خرج شود.”

تحویل سریع تبلیغات - چرا چنین تغییری ایجاد شده است؟

گوگل می گوید ارائه استاندارد تبلیغات به گونه ای توسعه داده شده است که پیش بینی کنندگی بیشتری داشته باشد: ” تحویل استاندارد عملکرد موردانتظار تبلیغات را در روز درنظر گرفته و بهتر می تواند بازدهی به ازای بودجه روزانه را بیشینه نماید.”

با تحویل استاندارد تبلیغات، بودجه شما به آرامی طی روز یا دوره ای که برای نشان داده شدن تبلیغات خود برنامه ریزی کرده اید، صرف خواهد شد. گوگل می گوید این گزینه (گزینه استاندارد) “مصرف بودجه شما را به گونه ای بهینه می کند که بیشتر منعکس کننده جستجوی کاربران موردنظر باشد (مثلا جستجوی کاربران برای محصول/خدمات شما)”، درست برعکس تحویل سریع که به گفته گوگل “کمتر بهینه است”.

 از اینجا بخوانید : راهنمای مقدماتی تبلیغات اینترنتی: چرا به آن احتیاج دارید، چه گزینه هایی دارید و ۱۰ نکته برای به دست آوردن بهترین نتیجه

گزینه های شما

گوگل پیشنهاد می کند از استراتژی هایی استفاده کنید که تبدیل های شما را بیشینه کرده و یا بیشتری استفاده را از هزینه هایی که برای هر کلیک می پردازید می برند، تا به این وسیله اولویت عملکرد خود را برای کمپین هایی که از تحویل سریع استفاده می کردند مشخص کنید. و البته، از برنامه زمان بندی تبلیغات استفاده کنید زمان نشان داده شدن تبلیغات و هزینه ای که برای هر کلیک می پردازید را مدیریت کرده و به این ترتیب هزینه هر کلیک را در ساعات مشخصی از روز کاهش و افزایش دهد. (البته برنامه زمان بندی تبلیغات گوگل تنها زمان محلی اکانت شما را به حساب می آورد.)

چرا این تغییر باید برای ما اهمیت داشته باشد

بله، این در واقع به معنی از دست دادن یکی از اهرم های فشار برای تبلیغ است و حتما توسط بسیاری از تبلیغ کنندگان مورد انتقاد قرار می گیرد. اما نشان دهنده این موضوع است که گوگل باور دارد الگوریتم های یادگیری ماشین او در حال حاضر بهتر می‌توانند کمپین‌های تبلیغاتی را بهینه نمایند. در این حالت، گفته می‌شود گوگل می‌تواند تحویل تبلیغات خود را براساس اهداف تبلیغ کنندگان و سیگنال‌های مفهومی کوئری‌ها، بهتر بهینه کرده و دیگر تبلیغات را صرفا در سریعترین زمان ممکن نشان ندهد. زمان، خوب یا بد بودن این تصمیم را به افرادی که در حال حاضر از تحویل سریع تبلیغات استفاده می‌کنند، نشان خواهد داد. بهتر است خود را برای این تغییرات آماده کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search