درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

رشد ۲۲.۵% تبلیغات PPC گوگل ادز در نیمه اول ۲۰۱۹

رشد 22.5% تبلیغات PPC گوگل ادز در نیمه اول 2019
فهرست مطالب

گزارش جدید درباره پلتفرم های تبلیغاتی در  سال ۲۰۱۹ در فضای دیجیتال حاکی از آن است که تبلیغات ppc گوگل ادز مهم ترین پلتفرم تبلیغاتی آنلاین در حال رشد است.  

 در شش ماه اول سال ۲۰۱۹ حدود ۱۳.۱۲ میلیارد دلار هزینه در بخش تبلیغات خرده فروشی برای تبلیغات بر پایه جستجو پرداخت شده است. که این عدد ۲۲.۵% از مدت مشابه سال قبل بیشتر است.  

پیش بینی سال ۲۰۲۰

پیش بینی‌ها درباره سال ۲۰۲۰ هم عدد ۱۵.۶۵ میلیارد دلار را ارائه می‌کنند.  

در این گزارش به موضوع ادغام تمام سرویس های پولی گوگل در سرویس گوگل ادز نیز اشاره شده. بخش خرده فروشی پس از این ادغام بیشترین اقبال را به سرویس جدید آگهی در گوگل نشان داده.

اضافه شدن انواع تبلیغات مخصوص خرده فروشی‌ها مانند: رزرو مستقیم هتل از روی صفحه جستجوی گوگل؛ گوگل شاپ و تبلیغات بر پایه گوگل مای بیزینس

تبلیغات ppc گوگل ادز - رزرو مستقیم هتل

همه و همه مواردی هستند که به جذب هر چه بیشتر خرده فروشی ها به تبلیغات گوگل پرداخته‌اند.

دیگر مثال‌هایی که می‌توان برای کارکرده‌ها پر طرفدار تبلیغات ppc گوگل ادز آورد، باز شدن راه تبلیغات گوگل ادز در گوگل مپ است. این تبلیغات را می‌توان محلی‌ترین نوع تبلیغات گوگل دانست. زیرا کمک می‌کند که ترافیک به کسب و کارهای محلی هدایت شود و راه خرید فیزیکی را بر افراد محلی باز می‌کند و همین طور سهم کسب و کارهای محلی را از تبلیغات گوگل بیشتر می‌کند.

 از اینجا بخوانید : یک راهنمای ساده برای ایجاد کمپین در گوگل ادز

این یکپارچگی در بخش‌ها و پلتفرم‌های دیگر چندان دیده نمی‌شود. در نوین مارکتینگ هم علیرغم تحریم‌های اعمال شده از سوی گوگل، بسیاری از خدمات گوگل ادز به مشتریان ارائه می شود، مانند: تبلیغات در جی میل و تبلیغات اپلیکیشن. برای آن که تبلیغات در گوگل خود را به دست حرفه‌ای ترین تیم تبلیغاتی ppc گوگل ادز بسپارید حتما با دپارتمان تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ تماس بگیرید.   

در پیش بینی ها انجام شده حدود ۴۶.۳% پول خرج شده در  بازار دیجیتال در تبلیغات جستجوگر ها صورت می‌پذیرد. که ۴۱.۵% از میانگین کل صنعت بالاتر است.

عددهای بر آمده از شش ماه اول سال ۲۰۱۹ می‌تواند ما را به این تخمین برساند که در سال ۲۰۲۰، ۴۷.۳% کل بازار دیجیتال توسط همین تبلیغات ppc در موتور های جستجو اشغال می شود. 

در میان تمام بخش‌های تبلیغات ppc گوگل ادز، گوگل شاپ نیز بسیار رشد خوبی را نشان می دهد زیرا نرخ تبدیل آن از ۱.۱% به ۳.۱% افزایش یافته است. این در حال است که این بخش از تبلیغات گوگل ادز به ستون فقرات تبلیغات خرده فروشی ها بدل شده است.

تبلیغات ppc گوگل ادز - تبلیغات SERPالبته این رشد در تبلیغات جستجو گوگل بیشتر به نفع آمازون تمام می شود بسیاری از خرده فروشی ها تمایل دارند هزینه تبلیغات خود را در سرچ آمازون هم بالا ببرند . 

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search