درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۱۲ قاعده ضروری گوگل ادوردز

12 قاعده ضروری گوگل ادوردز
فهرست مطالب

هنگامی که بحث در مورد تبلیغات وب مطرح می‌گردد، روش مناسب این است که به تنهایی در این مورد صحبت شود. تنها باید مطمئن شوید که در این مورد پول خود را تلف نمی کنید. بیایید با هم ۱۲ قانون گوگل ادوردز را مرور کنیم.

مدیریت کمپین‌های گوگل ادوردز ، آسان است. شما فقط یک دسته از کلمات کلیدی را انتخاب می‌کنید، بودجه مورد نیاز را تعیین می‌کنید، کارت اعتباری خود را وارد سیستم می‌کنید و سپس این کار انجام می‌شود.

برای افزایش مخاطب و فروش خود با دپارتمان تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ تماس بگیرید.

مطمئناً این شرایط وجود دارد، اما احتمالاً در مسیر فعالیت خود برای کمک به گوگل، برای حفظ قیمت سهام آن، بدون توجه به شرایط موجود، مبلغ بسیار زیادی از پول خود را تلف می‌کنید، یا مبلغ قابل توجهی را در فرآیند رقابت با رقیبان زیرک و دانای خود از دست می‌دهید.

گوگل ادوردز ، با اجرای مناسب فعالیت خود و کمپین های مشابه دیگر، مانند کمپین “با هر کلیک پرداخت کن یا PPC، می‌توانند به طور مؤثری ترافیک واجد شرایط را به وبسایت شما هدایت کنند، که به نوبه خود می‌توانند باعث ایجاد بازدید کنندگان جدید و فروش بیشتر برای کسب و کار شما شوند. بهترین کمپین‌های اجرایی، دارای یک دستورالعمل استراتژیک روشن، استانداردهای معیار معین، و تجزیه و تحلیل در محل برای اندازه‌گیری همه موارد هستند.

اما واژه کلیدی که در اینجا وجود دارد، عبارت “به خوبی اجرا شده” است. در عوض، موضوعی که یک شرکت غالباً به آن توجه می‌کند، این است که هنگامی که مسئولین شرکت برای حسابرسی و یا انجام این کمپین‌های DIY فراخوانده می‌شوند، به طور کلی مقدار قابل توجهی تنظیمات بدون هدف، سوء مدیریت عمومی و بهره برداری اندک از ویژگی‌هایی آشکار می‌شود که در غیر این صورت می‌تواند به عملکرد کلی شرکت کمک کند.

اگر شما کمپین “با هر کلیک پرداخت کن” (PPC)، خود را مدیریت می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که این قواعد اساسی را برای گوگل ادوردز درک کرده‌اید.

۱- تبلیغات آنلاین شما چگونه نشان داده می‌شود

قاعده گوگل ادوردز -

عوامل متعددی بر این موضوع تأثیر می‌گذارند که تبلیغات آنلاین شما چگونه در سایت گوگل ظاهر می‌شود. این عوامل شامل: بودجه روزانه ، حداکثر هزینه هر کلیک یا CPC به ازای هر کلمه کلیدی، حداکثر CPC رقیبان شما در همان کلمه کلیدی ، میزان محبوبیت عبارت مورد جستجوی شما و نمره کیفیت گوگل است. اگر نمی‌دانید که نمره کیفیت چگونه عمل می‌کند، در اسرع وقت با آن آشنا شوید.

۲- تمام کاربران را به صفحه اصلی سایت خود هدایت نکنید

شما باید در مورد کمپین “با هر کلیک پرداخت کن” (PPC) برای گوگل ادوردز ، خود به عنوان یک تجربه با پاسخ مستقیم فکر کنید. اگر آگهی تبلیغاتی شما موفق شود کاربران را تشویق کند که گزینه کلیک مورد نظر را کلیک کنند، چرا آن‌ها را بدون این که بگویید، پس از آن باید به کدام صفحه بروند، بر روی صفحه اصلی سایت خود رها می کنید؟

در عوض، باید آنها را به صورت واضح تری به سمت پاسخی هدایت کنید که می‌خواهید با ایجاد یک صفحه وبسایت هدف منحصر به فرد، ارائه نمایند. سایت گوگل این صفحات را بسیار مهم دانسته است، زیرا این صفحات  “تجربه صفحه وبسایت هدف” را در فرایند رتبه بندی نمره کیفیت آن اجرا نموده‌اند.

 از اینجا بخوانید : CTR در گوگل ادوردز چیست و چگونه آن را افزایش دهیم؟

۳- برای گوگل ادوردز بر کلمات کلیدی گسترده یا عمومی تکیه نکنید

قاعده گوگل ادوردز -

کاربران موتور جستجو در طول سال‌ها بسیار دقیق و زیرک شده‌اند؛ در حال حاضر، بسیاری از کلمات پرس و جو برای جستجو در مورد موضوعات مورد نظر کاربران، به جای این که تنها شامل کلمات تک و یا دو کلمه باشد، شامل چند کلمه طولانی است. احتمالاً، به این دلیل تأکید بر عبارات بسیار وسیع و یا کلیدی گران قیمت است که قیمت خود پیشنهاد و یا جستجوی دقیق حجم و ترافیک ایجاد شده، ممکن است از نظر کیفیت پایین‌تر باشند.

به جز در مواردی که شما این اصطلاحات را برای نظارت بر عملکرد، به دقت مورد بررسی قرار می دهید، این اصطلاحات ممکن است با تولید ROI منفی به پایان برسند.

۴- کلمات کلیدی را در گروه های تبلیغاتی با مضمون دقیق سازماندهی کنید

مزایای بسیار زیادی در ارتباط با آن دسته از کلمات کلیدی مربوطه وجود دارد که در گروه تبلیغات خود برای سازماندهی شده‌اند. این مزایا به شرح زیر هستند:

  •   به راحتی می‌توانید کلمات کلیدی را در کپی آگهی تبلیغاتی خود مورد استفاده قرار دهید، زیرا آنها مربوط به آن گروه تبلیغاتی هستند.
  •   هنگامی که آگهی‌های تبلیغاتی ارتباط بیشتری با مخاطب دارد، کلیک شما از طریق نرخ آن (CTR) افزایش خواهد یافت

و به طور کلی این هدف آگهی تبلیغاتی است.

  •   CTR های بالاتر، به افزایش امتیاز کیفیت آگهی تبلیغاتی شما کمک می‌کنند، که به نوبه خود باعث کلیک مربوط به هزینه‌های کمتر، برای همان موقعیت می شود.

۵- از تمام گزینه‌های تطبیق گسترده استفاده کنید

قاعده گوگل ادوردز -

تنظیمات تطبیق گسترده، برای هر کلمه کلیدی به گوگل اجازه می‌دهد که چگونه سایت گوگل آگهی تبلیغات شما را هدایت می‌کند. اگر شما نوع خاصی از تطبیق را مشخص نکنید، گوگل به طور پیش فرض به تطبیق وسیع می‌پردازد، در صورتی که این موضوع به نفع شما نیست.

۶- کلمات کلیدی منفی را نادیده نگیرید

کلمات کلیدی منفی، کلماتی هستند که بر زمینه آن دسته از کلمات کلیدی و یا کلماتی تأثیر نمی‌گذارند که می‌خواهید مطمئن باشید آن‌ها با کمپین شما ارتباط ندارند. به عنوان مثال، در یک کمپین مربوط به پنجره‌های آگهی تبلیغاتی برای منزل، شما می خواهید مانع ورود افرادی به صفحه خود شوید که در جستجوی کلمه “مایکروسافت” می‌شوند. این کار برای کمپین‌های گوگل ادوردز به شما کمک می‌کند.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که این کلمات که در کمپین شما ظاهر نمی‌شوند، به این دلیل می‌توانند به بهبود نمره کیفیت شما کمک کنند که احساسات غیر ضروری در آگهی‌های تبلیغاتی خود که باعث کسب CTR های ضعیف می‌شوند، ایجاد نمی‌کنید.

۷- کمپین های خود را جدا کنید

قاعده گوگل ادوردز -

تنظیمات پیش فرض سایت گوگل در سطح کمپین، شامل فرایندهای جستجو و نمایش با یکدیگر است، بنابراین این گزینه‌ها را در تلفن همراه تفکیک نکنید.

به ویژه اگر شما می‌خواهید بودجه خود را منحصرا برای جستجو حفظ کنید، باید به صورت دستی گزینه “صرف نظر نمودن” را در مورد اجرای کلمات کلیدی تحقیق خود در شبکه نمایش سایت گوگل وارد کنید. همچنین، پیشنهاد می‌گردد یک کمپین جستجوی جداگانه را برای کاربران تلفن همراه تنظیم کنید، تا در فرایند بهینه سازی میدان دید شما و همچنین کلیک نمودن هزینه ها در تلفن همراه، به شما کمک کنند.

۸- از ردیابی تبدیل رایگان استفاده کنید

به غیر از مواردی که شما در مرحله آغاز اجرای یک نام تجاری هستید و به این موضوع اهمیت نمی‌دهید که چه مبلغی هزینه می‌کنید، اگر شما یک کمپین را بدون ردیابی تبدیل که به شما می گوید که چقدر کلیک‌های شما به عمل تبدیل شده است، اجرا نمایید، مانند این است که یک اقدام بدون هدف انجام داده‌اید. بنابراین، از کد ردیابی تبدیل رایگان مربوط به سایت گوگل استفاده کنید تا در این مورد بینش بیشتری به شما بدهد و به شما کمک کند که موارد اضافی در کمپین خود را حذف کنید و کمپین خود را بهینه سازی نمایید.

 از اینجا بخوانید : برندسازی با استفاده از تبلیغات در گوگل

۹- نسخه های مختلف آگهی تبلیغاتی را آزمایش کنید

حتی پس از اینکه تمام تلاش خود را برای راه اندازی کمپین خود بکار بردید، نباید اینگونه فرض کنید که شما می دانید چه نوع آگهی تبلیغاتی واقعاً مخاطبان را جذب خواهد کرد. در عوض، نسخه های مختلف کپی آگهی تبلیغاتی یا پیشنهادات ارائه شده در این مورد را آزمایش کنید: بدین معنی که این آزمایش را برای هر گروه آگهی تبلیغاتی به مدت یک هفته یا بیشتر انجام دهید، برنده را تعیین کنید، و نسخه های بازنده را بر اساس نتایج بدست آمده حذف کنید و یا مجدداً به صورت مناسبی تنظیم کنید.

۱۰- به کلمات کلیدی در حال اجرا اکتفا نکنید

قاعده گوگل ادوردز -

آن دسته از کلمات کلیدی که باعث ایجاد کلیک می‌شوند، اما تبدیل نمی‌شوند، بودجه شما را مصرف می‌کنند و باعث پایین آمدن نمره کیفیت شما نیز می‌گردند. بنابراین، به طور مرتب کمپین خود را بررسی کنید و از دست این نوع کلمات کلیدی رهایی یابید.

۱۱- از مزایای توسعه آگهی تبلیغاتی بهره مند شوید

قانون یازدهم گوگل ادوردز : اگر شما گزینه های توسعه آگهی تبلیغاتی و موارد استفاده از آنها را بدانید، در حال حاضر سایت گوگل بیش از ۹۰ کاراکتر متن آگهی تبلیغاتی را به شما ارائه می‌کند. با استفاده از توسعه آگهی‌های تبلیغاتی، می‌توانید محصولات خود را نشان دهید، مکان ها و شماره تلفن های خود را ارائه نمایید، و یا یک لیست از لینک های اضافی، که همگی با یک آگهی تبلیغاتی مرتبط هستند را به نمایش بگذارید.

۱۲- فراموش نکنید که با استفاده از حساب کاربری (اکانت) تحلیلی سایت گوگل، به تبلیغات آنلاین (برخط) متصل شوید

هنگامی که شما با استفاده از حساب کاربری (اکانت) تحلیلی سایت گوگل به حساب کاربری تبلیغات آنلاین خود متصل می شوید، می توانید اطلاعات مربوط به کمپین تبلیغات آنلاین خود را به طور مستقیم در داشبورد تحلیلی سایت گوگل خود، تجزیه و تحلیل کنید و ببینید که چگونه یک بازدید کننده از تبلیغات آنلاین، کل فعالیت وبسایت شما را تحت تأثیر قرار می دهد. برای یادگیری نحوه انجام این کار، لطفاً به آیتم شماره ۵، این لیست مراجعه نمایید.

در واقع، برای اینکه درآمد هر یک از آگهی های تبلیغاتی شما افزایش یابد، نباید این تکنیک های ساده اما مهم در جهت بهینه سازی تبلیغات آنلاین را از دست بدهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search