درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

رشد کسب و کار ساخت بازی با استفاده از تبلیغات

رشد کسب و کار
فهرست مطالب

برای ساخت یک بازی عالی، کارهای زیادی باید انجام داد. ایجاد کسب و کاری سودآور را برای مرحله بعدی در نظر بگیرید. امروز می‌خواهیم راهکارهایی برای افزایش زمان بازی توسط بازیکن‌ها را به شما ارائه دهیم. با کمک رویکردی هوشمندانه، برای رشد کسب و کار ساخت بازی الان زمان خوبی برای جذب مجدد مخاطبان و بهره بردن از مخاطبان جدید مناسب است.

تصور کنید برای ساخت یک بازی زمان و انرژی زیادی گذاشته‌اید؛ برای این که این بازی برای مخاطبان محبوب باشد چه کارهایی باید انجام داد؟ بعد از محبوب شدن بازی روش‌هایی را به کمک تبلیغات می‌توانید برای کسب درآمد امتحان کنید و به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

برای سفارش ورودی گوگل با تیم نوین مارکتینگ تماس بگیرید

به بازیکنان غیرفعال کمک کنید تا دوباره بازی شما را پیدا کنند

ساخت بازی - به بازیکنان غیرفعال کمک کنید تا دوباره بازی شما را پیدا کنند

واقعیت این است که بسیاری از کاربرانی که شما جذب می‌کنید، پس از چند روز بازی شما را رها کرده و از آن استفاده نمی‌کنند. یکی از بهترین فرصت‌های موجود برای شما، جلب نظر مجدد این بازیکنان غیرفعال و بازگرداندن آن‌ها به اپلیکیشن بازی شماست.

بهره‌گیری از کمپین‌های تبلیغات نرم‌افزاری گوگل ادز برای کمک به بازگرداندن بازیکنان غیرفعال از طریق تبلیغات مرتبط در تمامی پلتفرم‌های گوگل یک راهکار مناسب است. با کمک کمپین‌های تبلیغات نرم‌افزاری، شما قادر خواهید بود که با روش‎‌های مختلفی مثل تشویق مخاطبان برای تکمیل مراحل بازی، معرفی ویژگی‌های جدید که از زمان آخرین بازدید مخاطب به بازی اضافه شده و یا دعوت مخاطبان جدید به نصب و راه‌اندازی بازی (که فقط برای کاربران اندروید قابل استفاده است) با بازیکنان خود ارتباط برقرار کنید.

 از اینجا بخوانید : نوآوری‌های جدید برای توسعه برنامه تجاری خود با تبلیغات

کسب درآمد از بازیکنانی که برای بازی هزینه نمی‌کنند

ساخت بازی - کسب درآمد از بازیکنانی که برای بازی هزینه نمی‌کنند

جذب و نگه داشتن بازیکنان بسیار مهم است اما به خودی خود موجب کسب درآمد نمی‌شود. داده‌های ما نشان می‌دهد که به طور میانگین کمتر از چهار درصد بازیکنان برای تکمیل مراحل بازی هزینه پرداخت می‌کنند. یک راهکار برای افزایش کلی درآمد و رشد کسب و کار شما، استفاده از تبلیغات است. با این حال، برخی از توسعه دهندگان نگران این نکته هستند که استفاده از تبلیغات در بازی با مختل کردن تمرکز بازیکن بر بازی و خرید، درآمد را کاهش دهد. چه خوب بود اگر می‌توانستید تبلیغات را فقط به کسانی نشان دهید که قصد صرف هزینه برای بازی را نداشته باشند. خبر خوب این است که این امکان برای شما وجود دارد. 

رویکرد جدیدی برای کسب درآمد و رشد کسب و کار موجود است که تبلیغات و فروش درون بازی را با استفاده از روشی خودکار، ادغام کرده است. ویژگی جدیدی که به تازگی به بخش تبلیغات موبایلی گوگل افزوده شده از یادگیری ماشینی برای نشانه گذاری بازیکن بر مبنای امکان صرف هزینه در بازی بهره می‌گیرد.

این ویژگی جدید، امکان نمایش تبلیغات تنها برای کاربرانی که پیش‌بینی می‌شود قصد خرید از بازی ندارند فراهم می‌کند. بازیکنانی که پیش‌بینی می‌شود از بازی خرید کنند، تبلیغاتی نمی‌بینند و به راحتی می‌توانند بازی را ادامه دهند. با فعال کردن نشانه‌گذاری هوشمند در تبلیغات در گوگل ادز می‌توانند این ویژگی را فعال کنید.

سرویس AdMob چیست؟

سرویس AdMob یکی از روش‌های رشد کسب و کار کسب درآمد از طریق تبلیغات در اپلیکیشن‌هاست که از طریق گوگل مدیریت و بررسی می‌شود. از این سیستم می‌توانید در اپلیکیشن‌های اپل و اندروید استفاده کنید. برای استفاده از این پلتفرم باید در سایت ادموب ثبت نام کنید.

برنامه‌نویسان بر اساس استراتژی مورد نظر شما، تبلیغات را درون این سیستم تنظیم می‌کنند. افزایش درامد شما با تعداد تبلیغات می‌تواند رابطه مستقیم داشته باشد. در واقع هر چقدر تعداد بیشتری از تبلیغات شما توسط کاربران دیده شود، درامد شما هم بیشتر می‌شود.

سرویس AdMob سه حالت نمایش تبلیغ را برای شما ممکن می‌سازد، برنامه نویسان شما به دلخواه می‌توانند بر اساس نیاز هر کدام از آن‌ها را در اپلیکیشن تنظیم کنند.

تبلیغات بنری به صورت یک بنر با سایز کوچک در پایین صفحه قرار می‌گیرد. نوع دیگر تبلیغات توسط سرویس AdMob به نام تبلیغ‌های Interstitials شناخته می‌شود که آن کل صفحه را به شکل یک عکس دربرمی‌گیرند. ممکن است با ورود یا خروج از برنامه، نمونه‌ای از این دسته تبلیغات را دیده باشید.

تبلیغات Rewarded نوع دیگری از تبلیغات در اپلیکیشن است که به صورت فیلم برای مخاطب پخش می‌شود. معمولا در این روش مخاطب تشویق می‌شود که در صورت مشاهده فیلم پاداش یا امتیازهایی برای استفاده از برنامه در اختیارش قرار می‌گیرد.

باید برای رشد کسب و کار خودتان به دنبال راه‌هایی باشید که شما را به سودآوری نزدیک‌تر کند. تبلیغات یکی از بهترین روش‌هاست.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search