درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

استراتژی ‌تبلیغات هوشمندانه برای رشد اپلیکیشن کسب‌ و کار شما

رشد اپلیکیشن کسب و کار
فهرست مطالب

هر سال گوگل آی/ او (Google I/O) کنفرانسی که با تمرکز بر توسعه‌دهندگان است در سان‌فرانسیسکو کالیفرنیا برگزار می‌شود؛ لذتی را نشان می‌دهد که تکنولوژی‌های جدید برای زندگی ما به ارمغان می‌آورند. اپلیکیشن‌های موبایل این لذت را به میلیاردها نفر از مردم سراسر جهان چشانده‌اند و راهی برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید فراهم کرده‌اند. در این مقاله با استفاده از راهکارهای توسعه و کسب درآمد از طریق تبلیغات گوگل، چند روش برای رشد اپلیکیشن کسب‌ و کار شما ارائه می‌کنیم.

برای سفارش ورودی گوگل با تیم نوین مارکتینگ تماس بگیرید

پیدا کردن کاربران مناسب برای اپلیکیشن

رشد اپلیکیشن کسب‌ و کار -

دستیابی کاربر هوشمند با افرادی که بیشترین تعامل را با اپلیکیشن شما دارند شروع می‌شود و به شما کمک می‌کند درآمد بیشتری داشته باشید. با کمپین اپلیکیشن در گوگل می‌توانید یکی از انواع بیدینگ (bidding) را انتخاب کنید که به بهترین شکل از اهداف توسعه شما پشتیبانی می‌کند. برای مثال Target CPA یافتن کاربران جدیدی را که اپلیکیشن شما را نصب کنند و اقدام درون‌برنامه‌ای انجام دهند برای شما آسان می‌کند.

برای توسعه سودآوری، مهم است توجه داشته باشید که نسبت به هزینه نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن چقدر درآمد کسب می‌کنید. به همین دلیل شما می‌توانید مبلغی را برای tROAS یا Target ROAS اختصاص دهید. در این بیدینگ بر اساس مشخص کردن میزان بازگشت سرمایه تبلیغات، گوگل هزینه پیشنهادی برای هر کلیک را طوری تعیین می‌کند که بیشترین نرخ تبدیل را داشته باشید. از این طریق به طور خودکار هزینه بیشتری را برای کاربرانی که احتمالا بیشتر خرج می‌کنند می‌پردازید و طبعا برای کاربرانی که کمتر خرج می‌کنند هزینه کمتری را می‌پردازید. اگر به دنبال کاربرانی هستید که دو برابر بیشتر برای خرید هزینه کنند، می‌توانید بیدینگ  tROAS را تنظیم کنید و به کمک آن کاربران مناسب پیدا کنید.

بیدینگ یک ابزار عالی برای دستیابی به مشتری‌های مورد نظر شماست. قدم بعدی جلب توجه مشتریان و حفظ آن است. به همین دلیل روش‌های جدیدی را برای توسعه و مدیریت خلاقیت به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید به سادگی تبلیغات مرتبط و مناسب بیشتری را به مشتریان خود نمایش دهید.

YouTube: هنگامی که یک تصویر یا یک فیلم داشته باشید به طور خودکار برای ارتقای اپلیکیشن خود در دو جا در یوتیوب واجد شرایط هستید. اولین مکان در صفحه اصلی یوتیوب است و دومین جا در استریم ویدئو.

گروه‌های تبلیغاتی: می‌توانید چند گروه تبلیغاتی را در همان کمپین تنظیم کنید و دارایی‌های هر گروه تبلیغاتی را درباره یک موضوع یا پیام متفاوت برای مشتریان مختلف ایجاد کنید.

نوین مارکتینگ رشد اپلیکیشن کسب‌ و کار شما و افزایش نصب و راه‌اندازی آن را بر عهده می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر صفحه تبلیغات در گوگل را ببینید.

 از اینجا بخوانید : روش‌های افزایش نصب اپلیکیشن با تبلیغات در گوگل پلی و شبکه‌های اجتماعی

کسب درآمد راحت‌تر

رشد اپلیکیشن کسب‌ و کار -

دومین اصل برای ایجاد اپلیکیشن‌های سودآور کسب‌وکار، ایجاد یک جریان درآمد پایدار است. به عبارت دیگر شما باید همچنان که از اپلیکیشن خود کسب درآمد می‌کنید، کاربران را با آن درگیر کنید و این کار می‌تواند دشوار باشد. سرویس گوگل AdMob که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند با نمایش تبلیغات در اپلیکیشن درآمد کسب کنند، در حال ارائه سرمایه‌گذاری در راه‌حل‌های خودکار است تا بتواند ضمن ارائه یک تجربه عالی کاربر، به شما کمک کند از اپلیکیشن خود درآمد بیشتری کسب کنید.

مدل جدید کسب درآمد با نام Open Bidding به شما کمک می‌کند ارزش هر ایمپرشن را به طور خودکار به حداکثر برسانید. از آن زمان ده‌ها برنامه‌نویس به بتا پیوستند و درآمد قابل توجهی پیدا کردند.

Open Bidding  علاوه بر افزایش درآمد، سادگی و صرفه‌جویی در وقت را نسبت به روش سنتی ارائه می‌دهد. کیت توسعه نرم‌افزارِ (SDK) کمتر به معنی زمان کمتر برای ادغام و ثبات بیشتر برای اپلیکیشن شما است.

جست‌وجوی تصویر یک ابزار جست‌وجوی جدید است که با استفاده از یک اسکرین شات از تبلیغات، به شناسایی و حذف تبلیغات نامناسب در هر اندازه‌ای و در کمپین کمک می‌کند.

حداکثر رتبه‌بندی محتوای تبلیغ می‌تواند از نمایش تبلیغات نامناسب برای کاربران جوان جلوگیری کند.

معیارهای مربوط به کاربر مانند کاربران فعالی که هر روز از اپلیکیشن استفاده می‌کنند و میانگین زمان حضور در دسترس خواهد بود، بنابراین می‌توانید فورا تغییرات در استراتژی کسب درآمد خود (برای مثال افزودن یک تبلیغ پاداش) و تاثیر آن بر شاخص‌های اصلی تعامل کاربر را مشاهده کنید. این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کند تبلیغات، خریدهای درون اپلیکیشن و تجارت خود را بهینه‌سازی کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search