درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

راهکارهایی ساده برای افزایش فروش با استفاده از ویدیو

راهکارهایی ساده برای افزایش فروش با استفاده از ویدیو
فهرست مطالب

حرکت مشتریان سریع‌تر از قبل شده، آن‌ها به سرعت از کانالی به کانال دیگری می‌روند و از راه‌های مختلف برای تحقیق درباره خرید هر محصول استفاده می‌کنند. این انفجار در مسیرهای دسترسی به اطلاعات فرصت‌ها و البته پیچیدگی‌های بیشتر برای فروشندگان به ارمغان آورده است. اما چون روش خرید مشتریان پیچیده‌تر شده، نباید نتیجه گرفت که کمپین‌های تبلیغاتی شما نیز باید پیچیده باشد. در این مقاله راهکارهایی برای افزایش فروش به مشتری با کمک ویدیو به شما می‌گوییم.

برای سفارش ورودی گوگل با تیم نوین مارکتینگ تماس بگیرید

راهی ساده‌تر برای دسترسی به اهداف

ما همیشه در حال تحقیق بر روی روش‌هایی هستیم که به دستیابی به اهداف بازاریابی کمک کند. تفاوتی ندارد که شما به دنبال افزایش شهرت نام تجاری (برند) و تجدید نظر افراد درباره خود یا به دنبال رفتاری خاص از آن‌ها باشید. اما در دسترس بودن گزینه‌های مختلف عالی است اما ادغام و تطابق آن‌ها با هم می‌تواند منجر به پیچیدگی‌های بیشتری بشود. امروز می‌خواهیم به شما کمپین‌های افزایش دسترسی با ویدیو را به عنوان راهکاری مؤثر برای دستیابی به اهداف مرتبط با شهرت نام تجاری در یوتیوب معرفی کنیم.

بدون توجه به تعداد کمپین‌های تبلیغاتی در یوتیوب نظیر تبلیغات ویدیویی ۶ ثانیه‌ای، تبلیغات قابل رد کردن و تبلیغات غیر قابل رد کردن قبل از نمایش ویدیو، حالا شما می‌توانید چند ویدئو خلاقانه را در یک کارزار بارگذاری کنید. به این ترتیب، یادگیری ماشینی گوگل به طور خودکار بهترین ترکیب ممکن از ویدیوهای شما را برای کمک به جذب بیشتر مخاطبان استفاده می‌کند.

اولین شرکت‌های استفاده کننده از این قابلیت نظیر شرکت فورد، نتایج بسیار خوبی را از کمپین‌های ویدیویی به دست آورده‌اند. در آزمایش‌های اولیه، میزان هزینه پرداختی توسط این شرکت خودروساز تا ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه کاهش یافت.

لیسا شودر، مدیر رسانه‌های امریکایی در این باره گفته است: «فورد از داده‌ها و فناوری یادگیری ماشینی، مثل کمپین‌های ویدیویی افزایش دسترسی، برای کسب اطلاعات و آموختن فرهنگ کاربران در رسانه‌ها استفاده می‌کند. نتایج مثبت این کمپین‌ها نه تنها موجب اثرگذاری و کارآمدی تبلیغات می‌شود، بلکه اعتماد به این روش برای استفاده در سایر کمپین‌ها را هم افزایش می‌دهد.»

 از اینجا بخوانید : رشد کسب و کار ساخت بازی با استفاده از تبلیغات

راهکاری جامع برای افزایش فروش

افزایش فروش با از ویدیو - راهکاری جامع برای افزایش فروش

توصیه ما به برندهایی که به دنبال راهبرد ویدیویی کاملی برای کانال خود هستند، استفاده از قابلیت TrueView در راستای دستیابی به مهم‌ترین عملکردهای برخط برای کسب و کار خود است. به زودی تبلیغات TrueView برای عملکرد در صفحه اصلی یوتیوب توسعه داده خواهد شد و فرصتی عالی برای تبلیغ‌‌دهندگان به منظور کسب تبدیل‌های باارزش‌تر و بیشتر را فراهم می‌کند. کاربران مدت‌هاست که از صفحه اصلی یوتیوب به عنوان محلی برای یافتن سازندگان ویدیو بهره می‌برند و حالا این صفحه می‌تواند به محلی عالی برای تعامل با نام تجاری شما تبدیل شود.

دسترسی به مخاطبان در حین تماشا

افزایش فروش با از ویدیو - دسترسی به مخاطبان در حین تماشا

علاوه بر کمپین‌های ویدیوی افزایش دسترسی، قابلیت جدید ​YouTube Masthead برای صفحات تلویزیون، به عنوان نمایشگرهایی که سریع‌ترین رشد استفاده از یوتیوب را با بیش از ۲۵۰ میلیون ساعت در روز داشته‌اند، راه‌اندازی شده‌ است. افزوده شدن این قابلیت به معنای فرصتی منحصر بفرد برای دسترسی به کاربرانی است که در حال تماشای ویدیو هستند. کاربرانی که تعداد آن‌ها رشد فزاینده‌ای داشته است.

با استفاده از نسخه آزمایشی، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند قابلیت ​YouTube Masthead برای نمایشگرهای تلویزیونی را بر مبنای هزینه به ازای هزار خریداری کرده و کاربرانی که می‌خواهند این قابلیت را مشاهده کنند را انتخاب نمایند. قابلیت Masthead برای تلویزیون، مشابه وضعیتی که برای رایانه‌ها و موبایل‌ها دارد، به صورت مکانی قابل رزرو در دسترس است تا تبلیغ‌دهندگان از نمایش تبلیغات خود در روز‌هایی که برای آن‌ها مهم است، مطمئن شوند. این قابلیت را می‌توان به صورت چند نمایشگر و یا تک نمایشگر خریداری کرد. 

و البته همه ما می‌دانیم که تجربه‌ای عالی از صدا و تصویر در نسخه تلویزیونی یوتیوب به معنای حضور مؤثرتر از همیشه در مقابل کاربران و جلب نظر آن‌ها است. بر مبنای آزمایش‌هایی که به تازگی با همکاری Media Science انجام شده است، تبلیغات یوتیوب در نمایشگرهای تلویزیونی ۱۰ درصد بیشتر از برنامه‌های تلویزیون‌ها معمولی در ذهن مخاطبان باقی می‌ماند.

ما بر این باور هستیم که با تمرکز بر اهداف بازاریابی به جای روش‌های رسانه‌ای، و کمک گرفتن از یک همکار مناسب، افزایش فروش بیشتری خواهد داشت. امیدواریم که این راهکارهای جدید دستیابی به نتایج بهتر را برای شما ساده‌تر از قبل کرده باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search