درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۴ راه ساده اما قوی برای برندینگ در اینستاگرام

4 راه ساده اما قوی برای برندینگ در اینستاگرام
فهرست مطالب

امروزه موفقیت در رسانه های اجتماعی به خصوص در اینستاگرام، کار بسیار سختی است. منظور ما هم از موفقیت یعنی برندینگ موفق در اینستاگرام .

در گذشته شما می‌توانستید تنها با پست کردن چند نقل قول یا تصاویر خنده‌دار موفقیت لازم را برای برند خود به ارمغان بیاورید. چرا که الگوریتم فعلی هنوز وجود نداشت و تمامی پست ها به مقدار یکسان در معرض دید قرار می‌گرفت.

در حال حاضر صدها میلیون حساب کاربری در این پلتفرم وجود دارد. هر نام تجاری، شرکت و فردی که می شناسید حساب کاربری مخصوص خود را دارد. بعضی افراد حتی دو یا چند حساب کاربری دارند! بنابراین هر یک از پست‌های شما باید با میلیون‌ها محتوای دیگر رقابت کند تا مورد توجه قرار بگیرد. این یک کابوس شبانه برای هر یک از بازاریابان  اینستاگرام است.

با این حال، یکی از بهترین راه ها برای مقابله با این حجم بالای محتوا، استفاده از یک نام تجاری قدرتمند است.

برندی که در بالای پست‌های کم کیفیت قرار بگیرد.

برندی که دنبال کننده‌های شما دوست دارند در بازخوردهای خود ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند.

و برندی که دنبال کننده های شما فورا آن را تشخیص می‌دهند.

در این مقاله من ۴ ترفند برای کمک به ایجاد یک برند تجاری قوی در اینستاگرام ارائه خواهم داد.

۴ روش ساده برای ایجاد یک برند قوی بر روی نمایش مشخصات عمومی در اینستاگرام

۱. با یک برنامه و اهداف واقعی برای برندینگ در اینستاگرام شروع کنید

یک راه برای تضمین شکست  برندینگ در اینستاگرام، یا هر شبکه اجتماعی دیگر، انجام کار بدون برنامه ریزی است. ارسال الگوهای رفتاری تصادفی، نقل قول های خنده دار یا GIF ها دیگر کارساز نیستند. این گونه فعالیت‌ها ممکن است ۵ سال پیش کارساز بود، اما این شبکه‌ها و دنبال کننده‌های شما تکامل یافته‌اند.

به همین دلیل است که شما باید به یک طرح خوب فکر کنید و حداقل برای چند ماه بر روی آن کار کنید.

در حال حاضر، من قصد ندارم نحوه ساخت یک برنامه در رسانه‌های اجتماعی را از ابتدا بیان کنم. این کار به زمان زیادی نیاز دارد اما چند نکته وجود دارد که می‌خواهم آنها را برجسته کنم، که می‌تواند به شما کمک کند یک برند تجاری جامع ایجاد کنید.

اول، در این طرح شما باید هدف از حساب کاربری خود را در اینستاگرام مشخص کنید. یا می‌خواهید به چه اهدافی در حساب کاربری خود فکر کنید. بیایید کمی بیشتر به عمق این ماجرا بپردازیم:

برندینگ در اینستاگرام - اهداف واقعی برای برندینگ

مشخص کردن اهداف از ابتدا به شما در تصمیم گیری بهتر در مورد ارائه محتوای بهتر کمک می کند و برخی از شاخص های مهم را برای پیگیری موفقیت ها و شکست ها در اختیار شما قرار می دهد.

در حال حاضر همه برندهای تجاری در حال تلاش برای دستیابی به اهداف مشابه نیستند.

به عنوان مثال، من حدس می زنم که هدف این حساب کاربری، جذب دنبال کننده‌های بیشتر از طریق یک لینک در بخش Bio خود است:

برندینگ در اینستاگرام - photojojo

اما این اکانت بیشتر به دنبال نشر اهداف سازمانی خود است

برندینگ در اینستاگرام - producthunt

اما این یکی به دنبال نشان دادن و عرضه کردن محصولات جدید خود است

برندینگ در اینستاگرام - xbox

هر یک از آنها اهداف کاملا متفاوت و معیارهای مختلفی برای پیگیری در اینستاگرام دارند. ممکن است برخی بر روی مشارکت در اینستاگرام تمرکز کنند و برخی دیگر به خوانندگان وبلاگ خود توجه کنند. که هر یک به نوبه خود، بر نوع محتوایی که هر حساب کاربری پست می‌کند تأثیر می‌گذارد و نشان می‌دهد هر یک از آن‌ها چگونه می‌خواهند حساب کاربری خود را توسعه دهند.

بنابراین قبل از اینکه شروع به پست محتوا کنید، از خودتان بپرسید آیا می خواهید این فقط یک حساب کاربری سرگرم کننده از شرکت شما باشد یا واقعا به دنبال افزایش یک معیار مشخص مانند برندینگ در اینستاگرام هستید یا هدف شما یک حساب کاربری دومنظوره و بینابینی است.

اطمینان حاصل کنید که این اهداف برای همه اعضا در تیم شما روشن باشند. در غير اين صورت، محتوايي ​​که پست مي کنيد، مي‌تواند کاملا متناقض با اهداف شما باشد.

پس از تعیین اهداف ساده، مشتریان ایده آل و دنبال کننده های خاصی را که می خواهید داشته باشید، مشخص کنید.

با صرف زمان برای مشخص کردن مشتریان ایده آل، ساخت یک رسانه اجتماعی و یا ایجاد یک طرح برای پست کردن محتوا بسیار ساده تر خواهد شد.

ایجاد محتوا برای یک گروه خاص از افرادی که میخواهید مورد هدف قرار دهید، بسیار ساده تر از ایجاد پستهای عمومی است. به علاوه این به شما کمک می کند تا یک برند منحصربفرد ایجاد کنید که فقط مشتریان خاص شما را مخاطب قرار می‌دهد.

یکی از کافی شاپ های مورد علاقه من در سراسر جهان، مشتریان هدف خود را به خوبی در اینستاگرام شناسایی کرده است. من به شما کمک می کنم تا حدس بزنید آنها سعی در دستیابی به چه مشتریانی دارند:

برندینگ در اینستاگرام - typehype berlin

آنها دقیقا می‌دانند که چه افرادی از قهوه های آنها لذت می برد و یا عکس های آن را به طور مداوم به اشتراک می گذارند که مورد پسند سایرین است. عکس های ناخوشایند قهوه یا تایپوگرافی آنها اثر مشابهی با عکس های خاص نخواهند داشت.

بنابراین قبل از شروع به ایجاد محتوا یا نهایی کردن برند تجاری خود، اطمینان حاصل کنید که مشتریان ایده آل خود را می‌شناسید.

۲. یک راهنما بسازید و در آن بگویید: می خواهید حساب کاربریتان چگونه به نظر برسد

پس از تنظیم برخی اهداف و برنامه ریزی کردن چگونگی تسلط بر اینستاگرم، باید تعیین کنید که علاقه دارید حساب کاربری شما چه احساسی را در مشتریان ایجاد کند.

بعضی از مردم ممکن است این موضوع را تحت عنوان نحوه نمایش مشخصات شما بیان کنند، اما من فکر می کنم خیلی بیشتر از آن است.

احساس حساب کاربری شما شامل موارد زیر است:

  • حساب کاربری شما از چه جلوه‌های بصری تشکیل شده است
  • چه نوع محتوایی را پست می‌کنید
  • چه مواقعی این محتواها را پست می‌کنید
  • متن استفاده شده در پست‌های شما
  • چه احساساتی را باید برانگیزاند
  • می خواهید طرفدارانتان شما را چگونه ببینند
  • چگونه از رقابت خود خارج شوید
  • چگونه با دنبال کننده ها و دیگر حساب‌ها ارتباط برقرار کنید
  • از چه نوع محتوایی برای کاربر خود استفاده می‌کنید
  • هر پست چه ارتباطی با نام تجاری شما دارد
  • و خیلی بیشتر!

همان‌طور که می‌بینید، قبل از این‌که اولین پست خود را به اشتراک بگذارید، عوامل زیادی را باید در نظر بگیرید.

صادقانه بگویم، این تصمیم بر هر پستی که قصد دارید در آینده به اشتراک بگذارید، تاثیر می‌گذارد. بنابراین در مورد آن سهل انگاری نکنید و یا به طور کامل آن را خاموش نکنید. این کار تنها در عرض چند ماه به شما برمی‌گردد و می‌بینید که رشد چندانی نکرده‌اید.

با این حال، اگر می‌خواهید یک راهنمای برند تجاری قوی ایجاد کنید، وقت خود را به تعیین چگونگی تنظیم بازخوردهای خود اختصاص دهید.

من می‌دانم که شروع این کار از ابتدا کمی دشوار است، بنابراین من قصد دارم چند سوال مطرح کنم که از طریق آنها عصاره کلام را به شما انتقال دهم. بدیهی است که سوالات عمیق‌تر را شما باید پاسخ دهید، اما من معتقدم که این یک نقطه عالی برای شروع است.

شما می‌توانید با پاسخ دادن یا فکر کردن به این ۸ سوال کار خود را شروع کنید:

  1. چه نوع محتوایی را می‌خواهید پست کنید؟
  2. آیا عکس‌ها، گرافیک‌ها یا چیزهای دیگری در محتویات شما وجود دارند؟
  3. چه پالت‌های رنگی، تاثیرات خلاقانه و یا ایده‌های بصری برای شما مناسب خواهد بود؟
  4. چگونه می‌توانید برند تجاری خود را با هر پست ترکیب کنید؟
  5. می‌خواهید طرفداران شما حساب‌تان را چگونه ببینند؟
  6. چه احساسات یا ایده‌هایی را می‌خواهید حساب کاربری شما برانگیزد؟
  7. آیا می‌خواهید از محتوای تولید شده توسط کاربران استفاده کنید؟
  8. آیا برای تولید این تصاویر نیاز به یک مشاور حرفه‌ای دارید؟

بیایید نگاهی بیاندازیم به چند نمونه از پاسخ‌هایی که می‌توانیم به این سوالات بدهیم.

چه نوع محتوایی را می خواهید پست کنید؟

این به نظر یک سوال بسیار کلی است اما به راحتی می‌توانید با چند کلمه پاسخ آن را بدهید. یا محتوای شما می‌تواند به شدت تبلیغاتی یا بخشی از طرح بازاریابی شما مانند Iconosquare باشد:

برندینگ در اینستاگرام - Iconosquare

همان‌طور که می‌بینید، این پست به گونه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد تا خوانندگان را به پست‌های وبلاگ شما بازگرداند تا بیشتر در مورد آن بخوانند.

اما شما همچنین می‌توانید آن را به عنوان یک راه سرگرم کننده برای ارتباط دنبال کنندگان خود و کمک به ساخت برند تجاری بصری خود استفاده کنید:

برندینگ در اینستاگرام - barkleyus

بارکلی،(یک آژانس تبلیغاتی مستقل) یکی دیگر از بومیان KC، این کار را در پست های خود بسیار خوب انجام می دهد. آنها تلاش زیادی می کنند تا افرادی واقعی که می توانند به شرکت خود کمک کنند را نشان دهند.

حتی ترکیبی از این دو مورد را ایجاد می‌کنند. اما ترکیب این دو موضوع واقعا سخت‌ترین کار ممکن است، بنابراین من توصیه می‌کنم فقط به یکی از این موارد تکیه کنید. زیرا شما اگر از ترکیب این دو مورد استفاده کنید برای هر پیام جدیدی که ارسال می‌کنید پیام های مختلفی دریافت خواهید کرد.

هنگامی که شما به این سؤال پاسخ دادید، احساس پنهان در پشت محتوای بصری شما باید بسیار راحت منتقل شود.

چه پالت های رنگی، تاثیرات خلاقانه و یا ایده های بصری برای شما مناسب خواهد بود؟

سپس احتمالا شما باید دستورالعمل هایی در مورد نحوه نگاه و احساس هر پست خود ایجاد کنید. این می تواند به همان اندازه ساده باشد که هر پست باید دارای یک آیتم خاص باشد. مانند یک دوربین لیکا:

برندینگ در اینستاگرام - دوربین لیکا

رنگ های رسمی برند تجاری، آبی و زرد برای دستیابی به بهترین آمار خرید و فروش:

برندینگ در اینستاگرام - رنگ های رسمی برند تجاری

یا به پیچیدگی‌هایی از قبیل تن، ترکیب و فیلتر هر پست که ارسال می کنید، توجه کنید. مثل این نمونه های هنرهای بصری Art of Visuals همه آنها بسیار مشابه یکدیگر هستند:

برندینگ در اینستاگرام - Art of Visuals

تقریبا به نظر می رسد همه آنها توسط یک عکاس گرفته شده اند، در حالی‌ که به اندازه کافی متفاوت اند اما به هیچ عنوان خسته کننده نیستند!

تأثیرات بصری که شما انتخاب می کنید همگی تحت تاثیر تیم شما است و ممکن است چند به جلسه برای دریافت تراوشات ذهنی اعضای تیم و یافتن مسیر درست نیاز داشته باشید. با این حال، مطمئن شوید از هر ایده‌ای که استفاده می‌کنید، ارزش‌ها، ایده‌ها و مأموریت های شرکت شما را به خوبی نشان می دهد. فقط جدیدترین روند را دنبال نکنید.

چگونه می توانید برندینگ در اینستاگرام خود را با هر پست ترکیب کنید؟

شما زمان زیادی را صرف این موضوع کرده اید که یک نام تجاری قوی ایجاد کنید، بنابراین از برندینگ در اینستاگرام استفاده کنید.

مطمئن نیستید برندینگ در اینستاگرام را از کجا شروع کنید؟ نگاهی به راهنمایی برند تجاری خود بیندازید و از آن الهام بگیرید.

به عنوان مثال، Hubspot به معنای واقعی کلمه برای سه چیز شناخته شده است: بازاریابی، فروش و رنگ نارنجی. آنها از رنگ نارنجی خیلی استفاده می کنند که تقریبا در صنعت بازاریابی و فروش آنها را متمایز می کند.

برندینگ در اینستاگرام - چگونه می توانید برندینگ در اینستاگرام خود را با هر پست ترکیب کنید؟

اگر یک پست به رنگ نارنجی را در بازخوردهای خود مشاهده کنید، می توانید تقریبا مطمئن باشید که مربوط به گروه بازاریابی بوستون است.

نکته مشابهی را نیز می توانید در مورد Robinhood، بگویید:

برندینگ در اینستاگرام - Robinhood

آنها از ظاهر آینده گرایانه نئونی استفاده می کنند که با برند آنها تناسب بسیار خوبی دارد.

اما یک نام تجاری تنها بر اساس پالت‌های رنگی، فونت ها و آرم‌ها ساخته نمی شود. این همچنین شامل این موضوع می شود که چه نوع تصاویری در برند تجاری شما بکار رفته است.

لوگوی تجاری Airbnb خانه و یا مکان هایی برای اقامت را در مرکز برند تجاری خود قرار داده است. مانند مثال های زیر:

برندینگ در اینستاگرام - airbnb

با هر یک از پست های خود می خواهند ماموریت خود را به یاد شما بیاورند. به همین دلیل مردم و چیزهای دیگر در پس زمینه اند و خانه بیشتر به چشم می‌آیند

آیا می‌توانید از محتوای که کاربران تولید می کنند استفاده کنید؟

بسیاری از برندها در اینستاگرام دیده نمی‌شوند زیرا آن‌ها محتوای جالبی برای ارائه ندارند.

یک موضوع است که شما هیچ وقت از دست آن خلاص نمی‌شوید و آن هم محتوایی است که کاربران تولید می‌کنند.

اگر شما یک مشتری علاقه‌مند دارید که به محصول شما علاقه‌ای دیوانه‌وار دارد، من توصیه می‌کنم از برخی از محتوای تولید شده آن‌ها استفاده کنید! مانند کاری که LaCroix انجام می دهد که تقریبا کاری بدون زحمت است:

برندینگ در اینستاگرام - آیا می‌توانید از محتوای که کاربران تولید می کنند استفاده کنید؟

هم برند محبوب و هم کاربر هوادار  می‌توانند محتوای جدید و تازه ای را تقریبا هر روز پست کنند، بدون اینکه چیز جدیدی خلق کنند.

این نکته برای تیم های بازاریابی که مشغله زیادی دارند و زمان زیادی برای ایجاد حجم بالای محتوا ندارند، بسیار کارآمد است. از آنجا که تمامی این محتواها ارگانیک است، به طرفداران شما احساس واقعی بودن خواهد داد. علاوه بر این، دنبال کننده های شما این قابلیت را برجسته می کنند و پست شما را در سراسر سیستم عامل های دیگر به اشتراک خواهند گذاشت. این می تواند به میزان قابل توجهی دسترسی به شما را افزایش دهد، بدون اینکه تلاش زیادی کرده باشید!

۳. بیش از حد سازگار باشید

یکی از بهترین و ساده ترین راه‌ها برای ایجاد یک برندینگ قوی در اینستاگرام، ایجاد سازگاری است.

سازگاری در  اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است.

منظورم این است که ببینید توئیتر چقدر تلاش می‌کند تا بازخوردهای سازگار تولید کند:

برندینگ در اینستاگرام - بیش از حد سازگار باشید

محتوای بسیار منحصر به فرد جالب است اما در واقع می‌تواند در طول زمان به برند تجاری شما آسیب برساند. آیا واقعا می‌خواهید به قدری منحصر به فرد باشید که کاربران درک نکنند حساب کاربری شما به چه محتوایی اختصاص دارد؟ یا می‌خواهید دنبال کنندگان شما فورا بتوانند محتوای شما را در بازخورد اینستاگرام خود تشخیص دهند؟

اگر گزینه دوم را انتخاب می کنید، در مسیر درستی خواهید بود.

هنگامی که شما با میلیون‌ها حساب کاربری دیگر برای جلب توجه مبارزه می کنید، تشخیص سریع می تواند به شدت به شما کمک کند.

ما تا به حال در مورد چگونگی تشخیص سریع نقاط به اشتراک گذاشته شده توسط Hubspot صحبت کردیم. و این به این دلیل است که آنها از پست های بسیار سازگار استفاده می‌کنند. از پالت‌های رنگی نارنجی گرفته تا نقل قول ها، و حتی نورپردازی که در هر پست به چشم می خورد:

برندینگ در اینستاگرام - پست‌های هاب اسپات

این سازگاری تصادفی نیست. بازاریابان رسانه های اجتماعی می دانند که Hubspot یک برند بصری قوی دارد و از تمامی توان خود برای برندینگ در اینستاگرام استفاده می‌کند.

بنابراین هنگامی که زمان پست کردن در اینستاگرام می‌رسد، به یاد داشته باشید که آنچه که پست می‌کنید به اندازه سازگاری آن اهمیت ندارد بلکه باید به هر دو مورد در زمینه محتوا و شیوه ای که مردم آن را احساس می کنند یا به آن واکنش نشان می‌دهند، توجه داشته باشید.

یکی دیگر از نمونه های خوب در زمینه ارسال پست های سازگار، دوربین های سونی برای برندینگ در اینستاگرام است:

برندینگ در اینستاگرام - دوربین‌های سونی

اگر شما نتوانید از نام حساب کاربری و مثال‌های موجود در آن حدس بزنید، معمولا خواهید دید تصاویر زیادی از دوربین های سونی پست می‌کنند. به معنای واقعی کلمه، به استثناء چند مورد، این همه چیزی است که آنها پست می کنند.

من می دانم که این کار ممکن است خسته کننده به نظر برسد، اما آنها در هر پست از فیلتر رنگی خاصی استفاده می‌کنند .

اما بهترین نکته در مورد چنین صفحاتی این است که دنبال کننده های آنها دقیقا می دانند که هدف از ایجاد چنین حساب کاربری چیست.

سازندگان این حساب کاربری، یک برند تجاری برجسته و قوی را فقط با سازگار نگه داشتن محتوای اینستاگرام خود، ایجاد کرده‌اند. حالا اگر سازگاری پستهای خود را حذف کنند، میزان تعامل کاربران با افت مواجه خواهد شد.

احتمالا به این دلیل که دنبال کنندگان آنها نمی‌توانند فورا تشخیص دهند که این پست‌ها مربوط به دوربین های Sony است. گاهی اوقات آن را فقط به صورت یک حساب کاربری عکاسی عمومی می‌بینند و این چیزی نیست که این مشتریان سونی می‌خواهند ببینند. این نمونه از آن سری عکس هاست لطفا به تعداد لایک ها توجه کنید و آن را با عکس قبل بسنجید:

برندینگ در اینستاگرام - پست‌های مربوط به دوربین های Sony

قبل از اینکه این بخش را به پایان برسانیم، می خواهم درباره ارسال پست در هر روز صحبت کنم.

سازگار نگه داشتن برندینگ در اینستاگرام و برنامه ارسالی پست‌های شما بسیار مهم است. از آنجا که اگر واقعا می‌خواهید برند بصری خود را رشد دهید، لازم است در اغلب مواقع در مقابل دید مردم قرار بگیرید.

مکان مورد علاقه هر فردی برای خوردن برگر، Shake Shack است ، این برند در حال حاضر یک برنامه ارسال پست به صورت روزانه دارد:

برندینگ در اینستاگرام - Shake Shack

من برای آن که پیدا کنم آنها از کی پست های خود را روزانه ارسال کردهاند باید به زمان های خیلی قبل باز می‌گشتم. اما همان گونه که ما در برنامه برندینگ سایر برندهای بزرگ دیده‌ایم، آنها به محتوای تولید شده توسط کاربران برای بسیاری از پست های خود تکیه می‌کنند.

بنابراین من حدس می زنم که دلیل این داستان این باشد: یک برند تجاری قوی ایجاد کنید که مردم بخواهند تجارب خود را با آنها به اشتراک بگذارند.

۴. جایگاه مناسب خود را پیدا کرده و متناسب با آن اقدام کنید

نکته جالب در مورد برندینگ در اینستاگرام این است که همیشه مکانی برای رشد وجود دارد. از حساب های کاربری متواضع گرفته تا آنهایی که فقط به یک کفش مخصوص و یا غذای خاص اختصاص داده شده‌اند.

من مطمئن نیستم که شبکه های اجتماعی دیگر چنین فضایی برای رشد دارند؛ اما شما می‌توانید از این تمایل خاص به نفع خود، به خصوص برای ایجاد یک صدای قوی برندینگ در اینستاگرام برای شرکت خود استفاده کنید.

همان‌طور که در بالا ذکر شد، وقتی که از دستورالعمل ها و یا قوانین خاصی پیروی می‌نید، ایجاد یک محتوای خاص بسیار ساده‌تر خواهد بود.

اکنون این احتمال وجود دارد که این صنایع در حال حاضر تعدادی از قوانین و یا بهترین شیوه‌ها را برای خود تعریف کرده باشند.

مثلا، اگر نام تجاری شما در زمینه فضای طراحی فعالیت می کند، مانند Logo Inspirations، برخی قوانین ایجاد شده برای پیروی شما وجود دارد.

برندینگ در اینستاگرام - Logo Inspirations

مواردی مانند تصاویر با کیفیت بالا، لوگوهای حرفه ای و غیره، مواردی‌اند که دنبال کنندگان آنها انتظار دارند. این افراد می‌خواهند در آینده طراح یا خالق آثار دیگر باشند، بنابراین محتوای بی‌کیفیت برای موفقیت آنها کارساز نخواهد بود.

منظورم این است که اگر آنها فقط آرم ها و طرح های متوسط ​​را چاپ می کردند، نمی توانستند ۶۴۳ هزار دنبال کننده داشته باشند.

سازندگان این حساب های کاربری اهداف خود را تعیین کردند و محتوای متناسب با آنها را ایجاد کرده و یک برند تجاری قوی ایجاد کردند. در حال حاضر هر وقت من یک لوگوی بسیار خوب در بازخوردهای خودم می‌بینم متوجه می شوم که کار این گروه است!

یکی دیگر از حساب‌های کاربری که اهداف خود را یافته و محتوای متناسب با آن را تولید می کند Apple and Coffee است:

به نظر ما در نوین مارکتینگ هم این صفحه یک شاهکار تمام عیار است

برندینگ در اینستاگرام - عکس‌هایی از برند اپل و قهوه

آنها توانستند افرادی را شناسایی کنند که به محصولات اپل علاقه دارند و معمولا از عکس های قهوه و زیبایی آن لذت می‌برند. بنابراین فقط این موارد را پست می کنند.

و از همه مهم‌تر، همه محتواها توسط کاربران ارسال می شود.

بنابراین اپل و قهوه یک برند قوی را در واقع با تصاویری از قهوه و محصولات اپل ایجاد کرده است. اما با این کار همان‌طور که می‌بینید، توانسته‌اند فقط با یک فرمول ساده به تعداد ۱۳۷ هزار دنبال کننده دست یابند.

حالا شما با چهار روش ساده اما مفید برای ایجاد یک برند تجاری بصری قوی در اینستاگرام آشنا شده اید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
10 نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب
|
بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) بیشتر بر استفاده از عوامل بصری متکی است. کیفیت عکس‌های شما عامل...
۶ استراتژی برای کسب و کار اینستاگرامی
|
امروزه بیشتر از هر زمان دیگر اینستاگرام برای کسب و کارها پول‌ساز است و همین امر باعث...
خرید فالوور اینستاگرام ممنوع
|
برای فعالان اینستاگرام خرید فالوور فیک یک حرکت غیرحرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با...
Search