درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۱۱ برندیگ موفق در بیو اینستاگرام

۱۱ برندیگ موفق در بیو اینستاگرام
فهرست مطالب

بیو اینستاگرام شرکت شما مانند یک آسانسور عمل می کند. این یک فرصت کوتاه اما قدرتمند برای به اشتراک گذاری اطلاعات مهم شرکت شما با مخاطبان‌تان است، در حالی که می توانید ماهیت و شخصیت نام تجاری خود را بیان کنید.

این کمی چالش برانگیز است که پیام خود را تنها در ۱۵۰ کاراکتر خلاصه کنید. حتی اگر شما با بهترین شیوه های نوشتار بیو اینستاگرام آشنا باشید، گاهی اوقات با دیدن مثال هایی می توانید بهتر و بیشتر یاد بگیرید. خوشبختانه، حساب های کاربری ستاره دار زیادی وجود دارند که می توانند به شما نشان دهند چگونه این کار را انجام دهید.

ما ۱۱ بیو اینستاگرام موفق را برای کمک به ایجاد یک فرآیند خلاقانه در حساب کاربری شما گردآوری کرده‌ایم.

۱. Outdoor Voices

این استارت آپ لباس ورزشی و تناسب اندام، با بیو اینستاگرام خود تفاوت زیادی را رقم زده است. آنها از یک هشتگ کوتاه که برند آنها را توصیف می کند استفاده کرده اند (“پوشاک ورزشی برای تفریح”) و از یک راه برقراری ارجاع برای کاربران با پست کردن هشتگ مارک خود (#DoingThings) استفاده کرده اند.

آنها همچنین با پیشنهادات ویژه خود شرایط فعلی را ارتقا داده و با استفاده از یک مجموعه تنیس، با ایموجی ها و هشتگ های سرگرم کننده کمپین تبلیغاتی خود را هدایت کردند.

در نهایت، آنها یک لینک پیگیری در بیو اینستاگرام خود قرار داده تا بتوانند تعداد کلیک های دریافتی از طریق بیو اینستاگرام را تعیین کنند.

بیو اینستاگرام - Outdoor Voices

۲. The Wing

The Wing، شبکه ای از باشگاه های اجتماعی برای زنان، یک بیو اینستاگرام قوی و ساده دارد. آنها هدف سازمان خود را در بیو اینستاگرام خود با استفاده از دو ایموجی خلاصه کرده اند: مشارکت و توانمند سازی . که دو ارزش این سازمان قلمداد می شود.

وقتی فضای کمتری دارید، ایموجی ها بسیار کارسازند. با اضافه کردن چند ایموجی می توانید شخصیت و محصولات نام تجاری خود را نشان دهید.

Wing The همچنین یک لینک ثبت نام برای رویداد آینده خود دارد. نمای مشخصات شما در اینستاگرام فقط اجازه نمایش یک URL را می دهد، بنابراین این فضای با ارزش را هدر ندهید. به طور منظم با تبلیغات یا پیشنهادات ویژه آن را به روزرسانی کنید.

بیو اینستاگرام - The Wing

۳. Ballet BC

همه شرکت ها دلنشین و دوست داشتنی نیستند. اگر نام تجاری شما توسط Zooey Deschanel در یک فیلم پخش نشود، هنوز می‌توانید یک بیو اینستاگرام قوی داشته باشید.

Ballet BC، که از طرح های سیاه و سفید گرافیکی در بازاریابی خود استفاده می کند، در بیو اینستاگرام خود نیز از عکاسی‌هایی بهره می برند که با استفاده از این نقاط گلوله ای (ساخته شده از Emoji) ساخته شده اند.

همانند مارک تجاری آنها، بیوی آنها نیز صریح، مستقیم و به روز است و همیشه یک پیشنهاد به روز رسانی برای ورود به فصل جدید در آن قرار دارد. حتی هایلایت استوری‌های آنها تمیز و واضح با کاور های سفارشی است.

تلاش برای بهبود بیو اینستاگرام شما به معنای تبدیل کردن آن به یک رنگین کمان از ایموجی ها و هشتگ ها نیست. Ballet BC نشان می‌دهد که حتی با یک رویکرد بالغ و محدود، می‌توانید جزئیات مهمی را منتقل کنید و بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا بر روی صفحه شما کلیک کنند.

بیو اینستاگرام - Ballet BC

۴. Lush

تاکنون به این فکر کرده اید که تا به حال چند پروفایل اینستاگرام در طول زندگی خود دیده‌اید؟ واقعیت این است که اگر می‌خواهید پروفایل خود را در مقایسه با سایر پروفایل ها برجسته‌تر کنید، باید آنچه که برند شما را منحصر به فرد می کند را برجسته جلوه دهید. نه فقط خدمات و محصولات شما بلکه ارزش و برتری‌های شرکت شما نیز باید در این قسمت نشان داده شوند.

Lush نمونه خوبی را در این مورد ارائه می دهد، برجسته سازی تعهد آنها نسبت به طراوت و کیفیت مواد. سه ایموجی به کار رفته در بیوی آنها ( گیاه، گل رز، لیمو) نشان دهنده محصولات خوشمزه و خوشبوی آنها است.

بیو اینستاگرام - Lush

۵. Collage Collage

Collage Collage، یک فروشگاه محلی است با برنامه های مخصوص کودکان، نشان می دهد که چگونه می‌توانید شخصیت خود را تنها با چند جمله بیان کنید. بیو اینستاگرام آنها سرگرم کننده، شخصی، صمیمی و دوستانه است. اگر شما می خواهید در یک محل گرم و سالم اوقات خود را با خانواده سپری کنید، می‌دانید که آن محیط را در اینجا پیدا خواهید کرد.

بعضی اوقات، نمایش روحیه کسب و کار شما به همان اندازه ارزشمند است که خدمات و یا محصولاتی که ارائه می‌دهید.

بیو اینستاگرام - Collage Collage

۶. Sunday Riley

برند مراقبت از پوست Sunday Riley یکی دیگر از تکنیک های موثر را در بیو اینستاگرام خود نشان می دهد: استفاده از خطوط و فاصله برای انتقال محتوایی که به آسانی می توانید اسکن کنید حائز اهمیت‌اند. در یک نگاه، به آسانی می‌توانید متوجه شوید که این شرکت در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند و نام آن چیست.

در آخرین خط دو اطلاع تماس ارائه شده است: خرید اقلام غذایی و به اشتراک‌گذاری یک سلفی از خودتان. همراه با یک ایموجی واضح از سلفی گرفتن آنها توانسته اند منظور و مفهوم خود را واضح و شفاف منتقل کنند.

درست مانند پست های اینستاگرام شما، بهتر است از هشتگ ها استفاده کنید. یک یا دو مورد از آنها در بیوی شما کافی خواهند بود.

بیو اینستاگرام - Sunday Riley

۷. Earnest Ice Cream

یکی دیگر از نمونه های معروف از تجزیه محتوای بیو برای خواندن آسان می تواند در صفحهIce Cream  Earnest دیده شود. مقدمه ای ساده با جزئیات ساعات کاری و شعبه های آنها برای بازدیدکنندگان ارائه شده است. اگر یک عکس از بستنی قیفی رویایی آنها توجه بازدید کننده را جلب کند، دیگر لازم نیست اینستاگرام را ترک کنید و اطلاعات مغازه آنها را جستجو کنید. اگر چند مکان یا رویداد در پیش رو دارید، این یک الگو کامل برای نمایش تمام اطلاعات مهم شما است.

یکی دیگر از ابتکارات خوب در لینک پروفایل آنها دیده می شود، که به عنوان یک راه برقراری تماس برای هر کسی است که به دنبال یک کار جدید است.

بیو اینستاگرام - Earnest Ice Cream

۸. Madewell

برند تجاری لباس Madewell یک رویکرد فراگیر را در بیوی خود مورد استفاده قرار داده که به خوبی کار می‌کند. به جای اینکه فرض کنیم مخاطبانشان با ویژگی جدید خرید  در اینستاگرام آشنا هستند، آنها دستورالعملهای ساده ای برای جلب توجه به خود را ارائه کرده اند. این به احتمال زیاد باعث افزایش نرخ تبدیل می شود، زیرا افراد هنگامی که ببینند روند خرید چقدر آسان است حتما این کار را انجام خواهند داد.

هنگام طراحی بیو اینستاگرام  خود به یاد داشته باشید که مخاطبان شما چگونه فکر می‌کنند و چگونه از اینستاگرام خود استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید از ویژگی های جدید اینستاگرام برای افزایش فروش یا جلب توجه بازدید کنندگان به وب سایت خود استفاده کنید، در نظر داشته باشید که پروفایل شما چگونه می‌تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند.

بیو اینستاگرام - Madewell

۹. Little Mountain Shop

این یک فروشگاه محلی که میزبان بوتیک های پاپ آپ است و محتوای پروفایل خود را با هر رویداد جدید به روز رسانی می کند. این بدان معناست که بیوی آنها همچنین به عنوان یک اطلاعیه کار می کند که به مخاطبانش اطلاع می دهد چه چیزی را در فروشگاه انتظار داشته باشند.

آنها همچنین فضایی را برای توضیح مختصری از کسب و کار و همچنین فروشگاه خود طراحی کرده اند.

اگر شرکت شما دارای محتوای متغیر نسبت به زمان را تبلیغ کند، مانند رویدادها یا کارگاه ها، بیوی شما یک محل ایده آل برای اطلاع رسانی درباره آنچه در حال وقوع است می‌باشد. همچنین مردم می توانند به طور منظم  بروز رسانی‌ها را بررسی کنند، فرصت های بیشتری برای دیدن آخرین مطالب شما داشته باشند و با پست‌های شما تعامل داشته باشند.

بیو اینستاگرام - Little Mountain Shop

۱۰. Strange Fellows Brewing

بیوی آنها شامل برنامه های زمان بندی بوده که به سوال عمومی مخاطبان پاسخی صریح می‌دهد: “آیا من می توانم در حال حاضر یک نوشیدنی دریافت کنم؟”

از آنجا که مردم معمولا در اینستاگرام به دنبال کسب و کارهای مجاور هستند، اینکه بازدیدکنندگان بدانند چه زمانی می‌توانند از شرکت شما بازدید کنند، یک صرفه جویی در زمان خواهد بود.

آنها همچنین حاوی سایر اطلاعات مهمی مانند آدرس کسب و کار و هشتگ نیز می باشند. لینک آنها به یک صفحه وبسایت متصل می شود که نشان می دهد کدام نوشیدنی  در حال حاضر روی سرو می شود.

بیو اینستاگرام - Strange Fellows Brewing

۱۱.  آلیسون مورورک

گاهی اوقات کسب و کار شخصی است. اگر شما یک فرد تاثیرگذار یا وبلاگ نویس هستید، پروفایل شما باید هم شما و هم کسب و کار شما را معرفی کند.

آلیسون مورورک، که یک وبلاگ در مورد زندگی در یک فضای کوچک با دو بچه را می نویسد، تمام داده هایش را در بخش بیو پوشش داده است. در دو جمله، او به اشتراک می گذارد که او چه کسی است و چه کاری انجام می دهد.

او همچنین یک آدرس ایمیل در بیو قرار داده است، که برای بازدیدکنندگانی که فکر می کنند بهترین راه برای برقراری تماس از طریق اینستاگرام یا بخش پیام ها نیست، بسیار حائز اهمیت است

ارائه یک لینک به آخرین پست وبلاگ شما نیز یک استراتژی خوب است که ایده بهتر و جالب‌تر از ارائه یک لینک ثابت به صفحه اصلی شما است.

بیو اینستاگرام - آلیسون مورورک

این ۱۱ حساب کاربری نشان دادند که راه‌های بی شماری برای ایجاد یک بیوی بی عیب و نقص و قابل توجه وجود دارد. با اندکی خلاقیت و رعایت چند نکته ضروری، مشخصات بیو اینستاگرام شما می تواند یک پیام مهم را در یک فضای محدود منتقل کند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
10 نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب
بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) بیشتر بر استفاده از عوامل بصری متکی است. کیفیت عکس‌های شما عامل...
۶ استراتژی برای کسب و کار اینستاگرامی
|
امروزه بیشتر از هر زمان دیگر اینستاگرام برای کسب و کارها پول‌ساز است و همین امر باعث...
خرید فالوور اینستاگرام ممنوع
|
برای فعالان اینستاگرام خرید فالوور فیک یک حرکت غیرحرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با...
Search