درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

چگونه تعامل در شبکه های اجتماعی را بالا ببریم

تعامل در شبکه های اجتماعی
فهرست مطالب

کسب و کارها تمایل دارند که با تعامل در شبکه های اجتماعی به یکی از این دو روش برخورد کنند: جعبه های صابون و مهمانی شام!

جعبه های صابون حساب هایی هستند که خودشان همه چیز را می‌سازند. کسب و کارها در بالای آن قرار می‌گیرند، اصطلاحات معروف آنها را می‌گیرند فریاد  بر می‌آورند و این فریاد تا زمانی ادامه می‌یابد که آن محتوا پایان یابد و بعد از ته کشیدن آن محتوا آن کسب و کار حساب را ترک می‌کند. هر بار هم که آن‌ها باز می‌گردند و فرآیند را تکرار می‌کنند.

دپارتمان شبکه های اجتماعی نوین مارکتینگ تجربیات فوق‌العاده‌ای برای برقراری تعامل در شبکه‌های اجتماعی میان کسب و کارها و مشتریان دارد، با ما تماس بگیرید مشاوره ما رایگان است

در عوض، آنها باید با تعامل در شبکه اجتماعی مانند یک مهمانی شام برخورد کنند. مهمانی که در آن به مردم خوشامد می‌گویند و برخورد و مکالمه جاری بین میزبان و مهمان را تشویق می‌کنند.

آسانتر است که فقط از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم برای بهبود محتوایتان استفاده کنید. اما مهم آن است که تعامل در شبکه‌ های اجتماعی را بالا بیرید زیرا شما می‌توانید از هر پلتفرمی برای افزایش مشتریان بالقوه، اطلاع رسانی برند یا پشتیبانی مشتریان استفاده نمایید. تعامل یک کلید اساسی برای پیگیری در شبکه های اجتماعی است.

 از اینجا بخوانید : فروش در اینستاگرام : ۵ گام برای افزایش درآمد و حرکت واحدها

تعامل در شبکه های اجتماعی چیست؟

تعامل در شبکه های اجتماعی آن زمانی است که کاربران واکنشی در شبکه اجتماعی به حساب شما نشان می دهند .

این تعامل به شکل یک مقیاس مانند موارد زیر اندازه گیری می‌شود:

  • لایک ها
  • دنبال شدن ها (Follows)
  • اشتراک گذاری ها
  • نظرات
  • توئیت های دوباره (Retweets)
  • کلیک‌ها

به هر حال مردم با شما در پلتفرم‌هایی مانند توئیتر و فیس بوک و اینستاگرام برای تعامل در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار‌ می‌کنند. این مقیاس‌ها برای اندازه گیری موثر کمپین شبکه‌ های اجتماعی شما و تکمیل اهدافی مانند ایجاد مشتریان بالقوه و فروش‌ها ضروری است.

بخاطر داشته باشید: شبکه های اجتماعی به معنی اجتماعی بودن است. من می‌دانم که این بدیهی است، درست است؟ اما همان طور که گفتم برخی از شرکت‌ها این را اشتباه دریافت می‌کنند.

دوباره به جعبه‌های صابون در مقابل مهمانی شام توجه کنید. یک جعبه صابون شبکه اجتماعی، یک دیالوگ یک طرفه با فقط پیغام ارسالی است که مستقیماً از حساب شما به سوی مخاطب پرتاب می‌شود. این مکالمه‌ای دوطرفه نیست که بین کسب و کار شما و دیگران رخ می‌دهد.

تعامل چیزی است که به شما در توسعه با معنی‌ترین ارتباطات در شبکه اجتماعی با مشتریان جاری و بالقوه کمک خواهد کرد.

Nick Martin متخصص تعامل در شبکه های اجتماعی Hootsuite بهترین روش‌ها را اینگونه بیان می‌کند:

دنبال کنندگان شما نمی‌خواهند با سازمان‌های بی‌روح صحبت کنند. آن‌ها می‌خواهند‌ با مردم واقعی در رسانه‌های اجتماعی صحبت کنند. تعامل یک به یک به آنها اجازه می‌دهد که بدانند شخص واقعی پشت این حساب کیست و واقعا چه چیزی می‌تواند در اعتماد آنها به برند شما کمک رسان باشد.

شرکتی که  تعامل در شبکه های اجتماعی را به خوبی برقرار کرده نایک است. آن‌ها یک حساب توییتر اختصاصی برای پاسخ دادن به سوالات و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان دارند.

بخاطر همین تعاملشان در شبکه های اجتماعی است که مردم می‌دانند اگر چیزی در خصوص محصولاتشان اشتباه شود نایک در توئیتر حاضر است و پاسخ های مفیدی دارد.

البته شما مجبور به استفاده از رسانه اجتماعی فقط برای پشتیبانی مشتریان نیستید. شما می‌توانید همچنین از آن برای اطلاع رسانی برند، تولید فروش و یا هر چیزی که  کبریت توکلی  در ایران و وندی(wendys) در آمریکا انجام می‌دهند.

 از اینجا بخوانید : ۶ ترفند برای رساندن نام برند به صفحه اکسپلور اینستاگرام

تعامل در شبکه های اجتماعی - کبریت توکلی

تعامل در شبکه های اجتماعی

اجازه دهید به روش‌هایی که با آنها شما می‌توانید تعامل در رسانه های اجتماعی را افزایش دهید، نگاهی بیاندازیم.

چگونه تعامل در رسانه ها اجتماعی را افزایش دهیم

افزایش تعامل در رسانه های اجتماعی با یک طرح و نقشه شروع می‌شود.

شما ممکن است فکر کنید : آیا من واقعاً نیازمند طرحی برای چیزی به سادگی پاسخ به مردم در اینترنتم؟

اجازه دهید لحظه ای به جعبه صابون برگردیم و بگوییم : بله.

یک طرح کامل برای تعامل در رسانه اجتماعی و استراتژی‌های آن به ایجاد اطمینان در هر تعاملی در رسانه اجتماعی کمک می‌کند و نه فقط برای هر شخصی که در مورد آن صحبت می‌کند مفید است بلکه برای کسب و کارتان نیز سودمند است.

طرح‌های تعامل رسانه اجتماعی بر اساس کسب و کارتان متفاوت است. تعامل در نتفلیکس به عنوان شرکت عظیم رسانه‌ای با تعامل مطلب در شرکت سرمایه گذاری چارلیز شواب Charles Schwab  بسیار متفاوت است. به هر حال نکاتی کلیدی وجود دارد که هر طرحی باید داشته باشد.

  1. تعریف هدف

داشتن یک هدف ثابت برای هر استراتژی کسب و کاری ضروری است (هم در شبکه های اجتماعی و هم در سایر موارد).

آنچه که شما می‌خواهید با استراتژی رسانه اجتماعی کامل کنید تماماً به آنچه کسب و کارتان ارائه می‌کند و مناسب برند شماست بستگی دارد.

به هر حال، شما باید بتوانید به طور واضح آنچه که دنبال کنندگانتان از تعامل با برند شما در شبکه های اجتماعی بدست می آورند را بیان کنید.

برای مثال، اگر آموزش واقعاً نقطه قوت برند شما است پس استراتژی تعامل شما باید بر روی به اشتراک گذاری منابع، پاسخ سوالات و یا ارائه پیشنهادات متمرکز باشد.

شما باید همچنین به طور واضح چگونگی استفاده از تعامل در شبکه های اجتماعی را به منظور اثرگذاری مثبت بر روی کسب و کارتان مشخص کنید.

برخی از مثال‌های بیشتر برای اهداف تعامل خوب در رسانه های اجتماعی عبارتند از :

  • دریافت بازخورد در مورد محصولات یا کمپین‌ها
  • یافتن و پرورش دادن مشتریان بالقوه
  • تامین اطلاعاتی که به حرکت مشتریان از یک نقطه از مسیر خرید به نقطه دیگر کمک می‌کند
  • تغییر ادراک برند

همگی مثال‌های عالی هستند از اینکه چگونه برند شما می‌تواند اهدافشان را تعریف کنند و نهایتاً از تعامل در رسانه های اجتماعی بهره‌مند شوند.

  1. مخاطب خود را بشناسید

تعامل خوب در رسانه اجتماعی پیش از اینکه حتی یک توئیت هوشمندانه را شروع کنید مشخص می‌شود.

شما نیازمند این هستید که مخاطبین خود را پیش از هر فعالیتی در شبکه های اجتماعی به جلو ببرید.

چرا؟ ساده است: مخاطب شما می‌خواهد به شما بگوید که چه چیزی می‌خواهد از رسانه اجتماعی شما ببیند.

کسب و کارهای زیادی در حدس زدن آنچه که مشتریانشان در شبکه های اجتماعی می‌خواهند اشتباه می‌کنند. و وقتی که آنها تعامل نمی‌کنند، روزی می‌رسد که سرشان را با تعجب تکان می‌دهند و می‌گویند چه اتفاقی افتاده است؟

بخاطر این است که آنها مخاطب خود را نمی‌شناسند.

برای غلبه بر آن شما نیازمند صرف زمان برای ژرف کاوی نیاز، خواسته و نکات مهم مشتریان خود هستید. مشتریان شما در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند؟ چگونه شما می‌توانید از رسانه اجتماعی به عنوان یک راهکار برای مشکل آنها استفاده کنید؟

با لیست کردن مشتریان خود، شما می‌توانید درها را به روی هزاران تاکتیک رسانه اجتماعی که مخاطبان شما با آن تعامل می‌کنند باز کنید.

  1. محتواهای با ارزش ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید

یک از  شرکت‌هایی که این کار را به خوب انجام می‌دهد رییل سیمپل  Real Simple است. آنها یک مجله سبک زندگی هستند که  هدفشان ۸ میلیون مصرف کننده شلوغ و هوشمند است که در زندگی خود به راهکارهای خلاقانه برای حل چالش های روزانه خود نیاز دارند.

 رییل سیمپل می‌داند که مخاطبین آنها پرمشغله‌اند. آنها به دنبال راهی برای ایجاد تعادل در زندگی پر استرس آنها هستند. با این اطلاعات، رییل سیمپل می‌تواند حالا نیاز آنها را به طور مستقیم در رسانه‌های اجتماعی هدف قرار دهد.

برای مثال، حساب اینستاگرام آنها به طور مداوم محتواهایی مانند نکات مراقبت شخصی، حالت های آرامش یوگا و ایده‌های سلامتی را ارائه می‌کند.

تعامل در شبکه های اجتماعی - محتواهای با ارزش ایجاد کنید

اگر محتوایی که شما به اشتراک می‌گذارید به مخاطبین شما کمک می‌کند نیاز آنها را هدف قرار دهید و شما تعامل با رسانه اجتماعی تضمین شده ای خواهید داشت.

  1. موضوعی بمانید

یک روش ساده اما قوی برای تعامل با مخاطبینتان موضوعی بودن و ارائه مطالب در خصوص رویدادهای جاری در جهان است.

Ann Handley، متخصص دیجیتال مارکتینگ بهترین روش‌های خود را در کتابش به نام هر کسی مینویسد ارائه کرده است:

“لحظات محتوا در هر جایی هستند؛ شما فقط باید بدانید که باید به دنبال آنها بگردید. گاهی اوقات بدان معناست که بخشی از اخبار باشد. اما آن همچنین به معنی ارائه مطالبی با جریانات گسترده‌تر هم می‌گردد که به معنی نگاه کردن در چرخه اخبار برای فرصتی برای تبدیل شدن به بخشی از جریان توسعه و رویدادها است. زمان بندی کلید اصلی در این بخش است.”

با رجوع به جریانات فعلی و بزرگ، شما می‌توانید درجا به مخاطب خود که آن رویداد در ذهنشان است متصل گردید.

این می‌تواند شامل چیزی مانند هشتگ‌های جاری، رویدادهای ورزشی، اخبار فرهنگ مردمی و تعطیلات باشد.

 برند آرایشی Maybelline تعامل بالایی از توئیت های مرتبط به تعطیلات دریافت کرده است.

تعامل در شبکه های اجتماعی - موضوعی بمانید

Tide به طور استادانه ای با چالش Tide Pod بوسیله ویدئوهایی که نتیجه تعامل عظیمی بوده است سر و کار داشته

تعامل در شبکه های اجتماعی - چالش Tide Podبازاریابان رسانه های اجتماعی باید همیشه مراقب باشند که چه چیزی تمایل جاری و محبوب است. همیشه لحظه‌هایی وجود دارد که مرتبط باشد و مخاطبین شما با آن تعامل کنند.

  1. حرکتی بکنید

بخاطر بیاورید: بهتر است که یک جشن شام باشد نه یک جعبه صابون. به این معنا که باید با مخاطبین خود در رسانه های اجتماعی تعامل کنید.

شما می‌توانید تعامل در شبکه های اجتماعی خود را به دو دسته تقسیم کنید:

  • تعامل واکنش پذیر
  • تعامل پیشگیرانه

تعامل واکنش پذیر: عمل پاسخ دادن مستقیم به پیام ها، نظرات و یا @mention های ورودی دریافت شده در شبکه اجتماعی کسب و کارتان است. این راهنما باید زمان و چگونگی تعامل کسب و کارتان را با پیام‌های دریافتی در شبکه اجتماعی را پوشش دهد.

وقتیکه نوبت واکنش پذیری برندتان در تاکتیک تعامل آن می‌رسد موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • آیا پاسخ به هر پیام یا نظری به طور مستقیم در شبکه اجتماعی شرکتتان باید انجام شود (اگر نه چه شرایطی دارد)
  • زمان و چگونگی اینکه شما پیام‌ها را از دپارتمان دیگری به دپارتمان دیگری انتقال می‌دهید (برای مثال پشتیبانی مشتری یا فروش)
  • بررسی ابزار و گردش کارهای استفاده شده برای مدیریت پیام های ورودی

از طرف دیگر تعامل پیش گیرانه وقتی است که شما نخستین حرکت خود را انجام می‌دهید.

ممکن است صحبت مردم در مورد برند شما در شبکه های اجتماعی مستقیماً به حساب رسمی شما منتقل نگردد. اینها فرصتهای تعامل بالقوه هستند که شما میتوانید با جستجو کردن در اشارات غیرمستقیم به نام برند خود (یا حتی با غلط املایی) و مکالمات مرتبط بر مبنای کلمات کلیدی یا عبارات آنها را بیابید.

توسعه پیشگیرانه خصوصاً می‌تواند برای افزایش شایعات اطراف کمپین های خاص یا ارائه محصولات مفید باشد.

وقتی که نوبت برند شما در تاکتیک تعامل پیشگیرانه می‌رسد، موارد زیر را باید مورد توجه قرار دهید:

  • ابزار و تکنیک هایی که شما برای یافتن فرصت‌های تعامل پیشگیرانه استفاده می‌کنید
  • راهنماهایی برای چگونگی تعامل به ازای هر فرصتی که یافت می‌شود
  • بهترین روش‌ها و مثال‌ها برای برجسته کردن آنچه که تعامل پیشگیرانه موفق باید به نظر بیاید
  1. یافتن زمان

ما همه حداقل یکبار در گرداب رسانه های اجتماعی گم شده‌ایم. شما تصمیم می‌گیرید که قبل از خواب سریعا نگاهی به توئیتر بیاندازید و آخرین چیزی که به یاد می آورید این است که ساعت ۲ صبح است و شما به مدت ۴۵ دقیقه پلک هم نزده‌اید.

چسبیدن به شبکه‌های اجتماعی برای هر کسی برای اجتناب کردن از آن سخت است اما وقتی که عینا کار شما می‌شود، از دست دادن تمرکز می‌تواند اثر جدی بر روی تولیداتتان بگذارد.

کمی زمان در روز برای سر و کله زدن با تعاملات واکنشگرا و پیشگیرانه کنار بگذارید. شما ممکن است بخواهید که روزتان را برای شبکه های اجتماعی خاصی بر مبنای ابعاد جامعه تان هم برنامه‌ریزی کنید.

۵ ابزار تعامل رسانه های اجتماعی

حساب کاربری رسانه اجتماعی چیست؟ یک داشبورد برای مدیریت آنها در یک مکان را چک کرده اید؟ در اینجا ما برخی از ابزارهای تعامل در شبکه‌ های اجتماعی را  با هم مرور می‌کنیم

ویرایش عکس

  • Canva برش زدن عکس‌ها با مشخصات فنی دقیق برای شبکه های اجتماعی مختلف آسان میکند. شما میتوانید همچنین عکسها را مستقیماً در Hootsuite ارسال کنید و به آنها فیلتر اضافه نمایید.

فایل های GIF:

  • Giphy: کلمات کلیدی مانند هیجان یا سگ را در این ابزار وارد کنید تا سریعاً تعداد زیادی از GIF های متحرک که میتواند مقداری سرگرمی به تعامل شبکه های اجتماعی شما بیافزاید را بیابید.

تحلیل و بررسی:

  • Hootsuite Insights: این بهترین ابزار برای دریافت بررسی‌های عمومی فعالیت‌های تعاملی و گزارش دادن کلمات کلیدی یا موضوعات است.
  • Brandwatch: یک گزارش مفصل که تمامی مکالمات اجتماعی حول برند و کسب و کارتان رخ داده است را ایجاد می‌کند.

همکاری:

  • Google Hangouts: Hangouts به من در حفظ ارتباط با باقی شرکت ها کمک می‌کند بنابراین من می‌توانم در مورد رویدادهای همزمان مانند کنفرانس‌ها که مدیران ما اجرا می‌کنند به صورت هم زمان اطلاع رسانی کنم

چگونه تعامل در شبکه های اجتماعی را اندازه گیری کنیم؟

اگر شما می‌خواهید که حس خوبی از اثربخشی کمپین های رسانه اجتماعی خود بدست بیاورید، نیازمند مقدار زیادی داده هستید.

به این دلیل که بررسی خوب رسانه های اجتماعی برای برند شما مهم است.

مقیاس‌های خاص از پلتفرمی به پلتفرم دیگر متفاوت‌اند. به هر حال، برخی از مقیاس‌ها را شما با محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌یابید که شامل این مواردند:

فیسبوک

Facebook Analytics شامل داشبورد قدرتمند و جامعی با روشهای متعدد پیگیری تعامل مخاطبین شما می باشد.

شما می‌توانید مقیاس های زیر را در پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب پیگیری کنید:

  • Page Insights: خلاصه سریعی از کارایی صفحه فیس بوک شما در هر روز، هفته و ۲۸ روز گذشته می باشد.
  • Promotions: صفحه ای است که به شما در شناسایی مطالب فیس بوکی که ارزش تقویت با تبلیغات را دارند کمک میکند.
  • Followers: تعداد افرادی که صفحه فیس بوک شما را دنبال می‌کند را بیان می نماید.
  • Likes: تعداد افرادی که مطالب شما را پسندیده اند را نشان میدهد. مقیاس فوق العاده ای برای بررسی محبوبیت مطالبتان در طول زمان می باشد.
  • Reach: تعداد افرادی است که مطالب شما را در اخبار خود یا به طور مستقیم در صفحه شما دیده‌اند. شما همچنین میتوانید تعداد افرادی که تصمیم به پنهان کردن مطالب شما گرفته اند را نیز مشاهده کنید.
  • Page views: مقدار ترافیک صفحه فیس بوک شماست. شما همچنین میتوانید مناطقی که صفحه شما محبوبتر است مانند درباره، عکسها و خانه را نیز مشاهده کنید.
  • Posts: این مقیاس نشان میدهد که چگونه مطالب خاص شما نمایش داده میشوند. و شامل اطلاعاتی در خصوص بهترین زمان ارسال برای دستیابی و تعامل با بیشترین افراد است.
  • People: اطلاعات جمعیت شناسی در مورد دنبال کنندگان شما شامل جنسیت، منطقه و زبان را ارائه میکند.

توئیتر

به همین ترتیب توئیتر هم دسته ای از ابزارهای قدرتمند برای اندازه گیری مقیاس های شما را ارائه میکند.

شما میتوانید مقیاس های زیر را در توئیتر دنبال کنید:

  • Monthly summary: این یک تصویر لحظه ای از کارایی حساب شماست. و شامل خلاصه گزارش ماهانه از مواردی مانند تعداد دنبال کنندگان، اثرگذاری توئیت ها و اشارات میگردد.
  • Impressions: میزان کل زمانی که توئیت شما دیده شده است را بیان می‌کند.
  • Engagements: میزان کل زمانی که یک کاربر با توئیت شما تعامل کرده است را بیان می‌کند. این شامل لایک ها، توئیت های مجدد و نظرات می‌گردد.
  • Audience: اطلاعات جمعیت شناسی در مورد مخاطبین شما شامل علاقه های موضوعی، تفکیک جنسیتی و منطقه ای می‌گردد.

اینستاگرام

اگر شما یک پروفایل تجاری دارید. می‌توانید به Instagram Insights دسترسی پیدا کنید. این داشبورد تمامی مقیاس‌های ضروری برای تعامل رسانه اجتماعی را که در کمپین خود به آن نیازمندید را در اختیارتان قرار میدهد.

شما می‌توانید مقیاس های زیر را در Instagram Insights دنبال کنید:

  • Impressions: میزان کل زمانی که مطالب اینستاگرام شما دیده شده است را نشان میدهد.
  • Reach: تعداد بازدیدهای منحصر بفرد مطالب شما.
  • Website clicks: تعداد کلیک هایی که لینک پروفایل شما دریافت نموده
  • Profile visits: تعداد زمان‌هایی که یک کاربر پروفایل شما را با کلیک کردن بر روی نام کاربری شما بازدید کرده است را نشان می‌دهد.
  • Posts: در صفحه مطالب، شما میتوانید لایک ها و نظرات بر روی هر عکس را مشاهده کنید.
  • Actions: در صفحه Actions شما می‌توانید متوجه شوید که کدام مطالب توسط کاربران الهام گرفته شده و منجر به بازدید پروفایل شما، دنبال کردن شما و کلیک بر روی سایتتان گردیده است.
  • Discover: در صفحه discovery شما می‌توانید درصد حساب‌هایی که مطالب شما را دیده اند ولی دنبال نکرده اند را ببینید. برای رشد کردن مخاطبین اینستاگرامتان این مقیاس ضروری است.

اهمیت تعامل در شبکه های اجتماعی

نهایتا فعالیت‌های شما برای تعامل باید منجر به ایجاد ارتباطات جدیدتر و بهتر با مشتریان باشد – اما چگونه آنها را اندازه گیری می‌کنید؟ مانند تمامی جنبه‌های رسانه اجتماعی شما نیازمند یافتن توجیهی کمی برای تشریح اهمیت تعامل با یک سری از اهداف قابل دسترسی هستید.

در Hootsuite ما مقیاسی به نام Meaningful Relationship Moments یا MRM برای اندازه گیری کمی اثرات مثبت تعامل‌مان در کسب و کاری که داریم ایجاد نموده‌ایم.

Martin میگوید: من MRM ها را با ثبت کردن آنها در یک صفحه گسترده گوگل شیت همراه با جزئیات و لینک کردن آنها به مکالمات و ثبت تاریخ، شبکه اجتماعی و کاربران یا نامهایی که با آن سر و کار داشتند اندازه گیری می‌کنم. من همچنین مشخص میکنم که آیا آنها مشتری موجود هستند یا خیر و چه تغییر مشهود مثبتی را داشته اند.

امیدوارم در رسانه های اجتماعی‌تان بیشترین تعامل را با مشتریان برقرار کنید اگر دوست دارید یکی از بهترین مقالات نوین مارکتینگ در باره اینستاگرام را نیز بخوانید با عنوان : اولین ۱۰۰۰ فالوور اینستاگرام خود را چگونه جذب کنیم؟

موفق باشید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
10 نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب
بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) بیشتر بر استفاده از عوامل بصری متکی است. کیفیت عکس‌های شما عامل...
۶ استراتژی برای کسب و کار اینستاگرامی
|
امروزه بیشتر از هر زمان دیگر اینستاگرام برای کسب و کارها پول‌ساز است و همین امر باعث...
خرید فالوور اینستاگرام ممنوع
|
برای فعالان اینستاگرام خرید فالوور فیک یک حرکت غیرحرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با...
Search