درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

طراحی ایمیل؛۱۲ تکنیک برای طراحی ایمیل جذاب

طراحی ایمیل
فهرست مطالب

در این مقاله  یاد می‌گیرد با طراحی ایمیل تأثیر گذار چگونه می‌توانید به طور موثر به مخاطب هدف خود دستیابی پیدا کرده، تبدیل‌های خود را افزایش دهید و روابط دراز مدت با مشتریان خود برقرار کنید. ایمیل مارکتینگ یکی از اصلی ترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ است. برای یادگیری اصول دیجیتال مارکتینگ با نوین مارکتینگ همراه باشید.

در سال ۲۰۱۸، بیش از ۳.۷ میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود داشت. در سال ۲۰۲۲، انتظار می رود این عدد به ۴.۳ میلیارد هم برسد.

درون این تعداد زیاد از کاربران، مخاطبین هدف کسب و کار، افراد و سرویس‌هایی را شامل می‌شود که شما می‌خواهید از طریق ایمیل، برند خود را به آنها معرفی کنید.

برای آنکه اطمینان حاصل کنید که ایمیل‌های شما متمایز بوده و توجه مخاطب هدف کسب و کار شما را جلب می‌کند، باید استفاده از طراحی ایمیل را در نظر داشته باشید. در این مقاله با عناوین زیر رو به رو می‌شوید

  • طراحی ایمیل چیست؟
  • بهترین تکنیک‌ها برای طراحی ایمیل
  • نرم افزار طراحی ایمیل
  • تشویق به طراحی ایمیل

 از اینجا بخوانید : ایمیل مارکتینگ چیست؟ معرفی۳ ابزار قدرتمند و ۳ نمونه موفق ایرانی

طراحی ایمیل چیست؟

طراحی ایمیل فرآیند طراحی استراتژیک و ساخت ایمیلی است که با مخاطب هدف کسب و کار شما تناسب داشته باشد، به خصوص با اعضای لیست ایمیل‌های شما و مشتریان فعلی شما. طراحی باید توجه مخاطب را جلب کند، به لحاظ زیبایی شناختی جذاب بوده و نشان دهنده برند شما باشد، تا به این ترتیب مخاطب متوجه شود که این ایمیل از طرف شرکت شما ارسال شده است.

چرا طراحی ایمیل حائز اهمیت است؟

طراحی ایمیل - چرا طراحی ایمیل حائز اهمیت است؟

 

به طور متوسط گیرنده ایمیل، پیش از آنکه تصمیم بگیرد ایمیل شما را دنبال کرده یا آن را به حال خود رها کند، حدود ۱.۱ ثانیه وقت را صرف بررسی اجمالی ایمیل شما می‌کند.

به همین دلیل هم هست که طراحی ایمیل برای موفقیت در بازاریابی بسیار حائز اهمیت است. البته طراحی که ایمیل شما را سازمان‌دهی شده، جاذب توجه، صاحب سبک (دارای نام و نشانی برند شما) و ارزشمند می‌کند.  به همین ترتیب است که شما می‌توانید گیرندگان ایمیل خود را مشغول خواندن آن نگه داشته و کاری کنید که با محتوای ایمیل شما ارتباط برقرار کنند.

حالا احتمالا با خود می‌اندیشید: این عالی است، اما من چطور می‌توانم ایمیل خود را طراحی کنم تا مخاطب هدف خود را به دست آورده و توجه آنها را به ایمیل خود جلب کنم؟

 از اینجا بخوانید : مقایسه تبلیغات قانع‌ کننده با تبلیغات آگاهی دهنده: کدام یک بهتر است؟

برای شروع، این ۱۲ تکنیک برای طراحی ایمیل را به خاطر داشته باشید.

بهترین تکنیک های طراحی ایمیل

  1. موضوع خود را به شکل خیلی قوی در یک خط بنویسید.
  2. Preheader  (تیتری که در لیست ایمیل‌ها نشان داده می شود) جذابی بنویسید که توجه مخاطب را به خود جلب کند.
  3. دقیق باشید.
  4. ایمیل خود را با نام و نشان برندی که دارید بسازید.
  5. از طرحی استفاده کنید که تجربه کاربر را بهبود می بخشد.
  6. تمامی ایمیل‌هایی که ارسال می‌کنید را شخصی سازی نمایید.
  7. از محتوای بصری منحصر به فرد در ایمیل استفاده کنید.
  8. برای استفاده از ایموجی ها هراس نداشته باشید. اگر به این موضوع شک دارید مقاله : چگونه می توانید با استفاده از ایموجی ها نرخ کلیک خود را افزایش دهید نوین مارکتینگ را بخوانید.
  9. از طراحی واکنشگرا استفاده کنید.
  10. ایمیل خود را با دکمه های فراخوان بهینه نمایید.
  11. دکمه “لغو عضویت” به ایمیل های خود اضافه کنید.
  12. طراحی خود را با روش تست A/B کنید.

بعد از این موارد به موضوعات تکنیکی بسیار مهم زیر بپردازید.

۱. موضوع خود را به شکل خیلی قوی در یک خط بنویسید

وقتی شما ایمیلی برای کسی ارسال می‌کنید، اولین چیزی که مشاهده می‌کند موضوع ایمیل شماست. موضوع، عبارت مختصری است که باید انگیزه کاربر را برای خواندن ادامه ایمیل شما برانگیزاند. این موضوع باید آنقدر جذاب باشد که گیرنده ترغیب شود ایمیل شما را باز کرده و به خواندن ادامه دهد.

موضوع شما باید سه کار اصلی انجام دهد:

  • جلب توجه خوانندگان با حداقل تعداد کلمات ممکن (هرچه کمتر بهتر).
  • حدودی اطلاعات ارزشمند به خواننده ارائه دهد که باعث شود خواننده ترغیب به باز کردن ایمیل شود.
  • آنچه گیرندگان قرار است در زمان باز کردن ایمیل ببینند یا بخوانند را خلاصه کند.

اینجا می‌توانید ببینید موضوع ایمیل در اینباکس ایمیل مخاطب باید چگونه باشد:

مثالی برای موضوع ایمیل

طراحی ایمیل - موضوع ایمیل

این هم مثالی است از موضوع ایمیل در اینباکس ایمیل دستگاه موبایلی:

طراحی ایمیل - موضوع ایمیل در اینباکسموضوع ایمیل در موبایل

۲. Preheader  هایی بنویسید که توجه مخاطب را جلب می‌کند

 Preheader ایمیل شما، پیش نمایشی است از آنچه ایمیل شما می‌خواهد درباره آن صحبت کند، چیزی شبیه به توضیحات متا صفحه وبسایت. این دومین چیزی است که گیرنده می بیند.

به جای آنکه اولین جمله ایمیل خود را بازنویسی کنید، می‌توانید Preheader خود را شخصی سازی کنید تا به دریافت کننده‌های خود دیدگاهی بهتر از آنچه در پیام شما خواهند دید بدهید.

برای آنکه مرجع خوبی در دست داشته باشید، می توانید به مثال های زیر نگاهی انداخته و ببینید Preheader در اینباکس چطور به نظر می‌رسد.

مثالی از Preheader ایمیل

طراحی ایمیل - Preheader ایمیل

این مثالی است از نحوه نمایش Preheader در اینباکس ایمیل دستگاه موبایلی شما.

مثالی از Preheader ایمیل

طراحی ایمیل - مثالی از Preheader ایمیل

۳. دقیق باشید

اگر آماری که بالاتر بدان اشاره شد را به خاطر داشته باشید، می‌دانید که حدود ۱.۱ ثانیه برای به دام انداختن مخاطب در ایمیل خود زمان دارید. این دقیقا دلیل این است که چرا متن ایمیل شما باید دقیق و مشخص باشد.

اینطور به این موضوع فکر کنید: چند بار در روز به خودتان آمده و می بینید در حال باز کردن ایمیل هستید و به این فکر می‌کنید که: من نمی‌توانم صبر کنم تا زمانی که ۱۰-۵ دقیقه وقت داشته باشم و بتوانم عمیقا این ایمیل را بررسی کنم؟!

اگر شما هم زندگی شبیه من داشته باشید، پاسخ این است: هرگز.

به گیرنده‌های ایمیل اطلاعاتی که نیاز دارند و می‌خواهند را بدهید، بدون اینکه حرف‌های اضافی و بی‌مورد بزنید. به این ترتیب به آنها نشان می‌دهید که برای وقت آنها ارزش قایلید؛ این کار می‌تواند به شما کمک کند اعضای ایمیل خود را بهتر نگه دارید.

۴. نام و نشان برند خود را در طراحی ایمیل بگنجانید.

طراحی ایمیل - نام و نشان برند در طراحی ایمیل

وقتی گیرندگان ایمیل شما، پیام شما را باز می‌کنند باید متوجه شوند که این ایمیل از طرف کمپانی شما ارسال شده است. یعنی ایمیل شما باید به اندازه‌ای دارای نشانی‌های برند شما باشد که نیازی نباشد آنها نگاه کنند و ببینند چه کسی پیام را فرستاده است.

برای آنکه ایمیل شما دارای نام و نشانی برند شما باشد، استفاده از تاکتیک‌های زیر را در نظر بگیرید:

در ایمیل خود از لحنی استفاده کنید که تکمیل کننده برندها و مواد بازاریابی دیگر شما باشد (مانند وبسایت و شبکه اجتماعی شما).

از رنگ ها و فونت هایی استفاده کنید که در سایر مواد بازاریابی و برندینگ خود نیز استفاده می‌کنید.

از لوگو، لینک به وبسایت، لینک به حساب‌های شبکه اجتماعی و دکمه‌های فراخوانی به اقدام استفاده کنید که مرتبط به محصولات یا سرویس‌ها شماست. این روشی عالی برای افزایش آگاهی از برند و افزایش تبدیل است.

۵. از ترکیبی استفاده کنید که تجربه کاربری را بهبود می بخشد

هیچ کس نمی‌خواهد ایمیلی را بخواند که به هم ریخته و نا به سامان است. در این صورت ایمیل شما خیلی حجیم و وقت گیر به نظر رسیده و احتمال بستن ایمیل شما افزایش خواهد یافت.

در عوض، ترکیب خود را با به خاطر سپردن تجربه کاربری (UX) سازمان‌دهی کنید. یعنی فضایی را خالی در نظر گرفته و به صورت استراتژیک محتوای بصری و نوشته شده خود را در ایمیل قرار دهید تا همه چیز سازمان یافته بوده و بررسی آن ساده باشد. به این ترتیب ایمیل شما حرفه‌ای‌تر و فکر شده‌تر به نظر می‌رسید و می‌توانید اطمینان داشته باشید که خوانندگان می‌توانند اطلاعاتی که می‌خواهند را پیدا کرده و با محتوای ایمیل کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند.

۶. هر ایمیلی که ارسال می کنید را شخصی سازی نمایید

طراحی ایمیل - هر ایمیلی را شخصی سازی نمایید

وقتی ایمیلی را با نام گیرنده آن شخصی سازی می‌کنید، به نظر می‌رسد ایمیل متناسب‌تر، حرفه‌ای تر و شخصی سازی شده‌تر است. این کار به شما کمک می کند ارتباط بهتری میان کسب و کار و دریافت کننده‌های ایمیل خود برقرار کنید. به علاوه، به این ترتیب می‌توانید برند خود را بهبود داده و به نگهداری افراد در ایمیل خود نیز کمک کنید.

۷. محتوای بصری منحصر به فرد بسازید.

اگر گیرنده‌ها و اعضای دریافت کننده ایمیل شما ایمیلی را باز کرده و تنها محتوای نوشته شده را در آن مشاهده کنند، احتمالا جلب توجه آنها و علاقه‌مند نگه داشتن آنها نسبت به این ایمیل دشوار خواهد شد. از تصاویر، ویدئوها، گیف‌ها و انیمیشن‌های منحصر به فرد در میان محتوای متنی خود استفاده کنید. این کار، روشی عالی برای تکمیل برندسازی و رسیدن به هدفی است که با ارسال ایمیل دنبال می‌کنید.

حالا که در حال صحبت درباره محتوای بصری منحصر به فرد و خلاقانه در ایمیل‌های خود هستیم، بیایید راجع به ایموجی‌ها صحبت کنیم.

۸. برای استفاده از ایموجی ها هراس نداشته باشید

در ابتدا، ایموجی‌ها ممکن است بخشی اضافه برای ایمیل به نظر برسند که غیرضروری و غیرحرفه‌ای هستند. با اینکه چنین فرضیه‌ای می‌تواند صحیح به نظر برسد، در واقع نادرست است. در واقع، وقتی در قسمت موضوع یا متن ایمیل خود از ایموجی استفاده می‌کنید، می‌توانید نرخ کلیک و نرخ بازگشایی ایمیل های خود را افزایش دهید.

نکته: وقتی از ایموجی‌ها برای اهداف بازاریابی استفاده می کنید، اطمینان داشته باشید که معنا و مفهوم شکلک‌های خاصی که به کار می برید را می‌دانید.

۹. از طراحی واکنش‌گرا استفاده کنید.

طراحی ایمیل واکنش‌گرا به این معناست که فرمت ایمیل شما به گونه‌ای تغییر می‌کند که در تناسب با صفحه نمایش ایمیل باشد؛ این صفحه می تواند دسکتاپ، لپتاپ یا موبایل باشد. در این صورت گیرنده‌ها می توانند صرف نظر از آنکه در چه دستگاهی پیام شما را می‌خوانند، آن را به راحتی بررسی نمایند. طراحی ایمیل واکنش‌گرا تجربه کاربری را بهبود بخشیده و نگه داری اعضای ایمیل را افزایش می دهد.

۱۰. ایمیل خود را با دکمه‌های فراخوانی به اقدام بهینه کنید

دکمه‌های فراخوانی به اقدام (CTA) برای تبدیل دریافت کنندگان ایمیل استفاده می‌شود. ممکن است از این دکمه‌ها برای تبدیل دریافت کنندگان به دنبال کنندگان شبکه اجتماعی، بازدیدکننده وبسایت یا مشتری استفاده شود. دکمه‌های فراخوانی به اقدام باید قابل دید و جذاب باشند و به طور واضح آنچه ارزش کلیک کردن دارند را نشان دهند. بعلاوه، شما می‌توانید دکمه‌های فراخوان خود را شخصی سازی کرده و آنها را برای دریافت کنندگان خاصی استفاده کنید. ثابت شده است که این تکنیک می‌تواند تبدیل‌های شما را افزایش دهد.

۱۱. دکمه “لغو عضویت” را به ایمیل خود اضافه کنید

تا زمانی که محتوای مرتبط به دریافت کننده ایمیل‌های خود ارائه کنید، بازاریابی ایمیل بازدهی بسیار بالایی دارد. یک واقعیت تأسف برانگیز، اما صحیح، درباره بازاریابی ایمیل این است که دریافت کننده‌ها و مشتریان شما طی زمان تغییر می‌کنند، علاوه بر فاکتورهای گوناگون کسب و کار که همزمان با رشد و پیشرفت شما به وجود می‌آیند و باعث می شوند محتوای شما در مقاطع زمانی متفاوتی دیگر مرتبط به مخاطب شما نباشد.

به همین دلیل، باید اجازه دهید دریافت کنندگان در صورت نیاز ایمیل شما را ترک کرده (یا از دریافت ایمیل‌های شما انصراف دهند) تا بعدها به نیکی از کسب و کار شما یاد کنند. چه کسی می‌داند، شاید آنها روزی در آینده به خدمات، محصولات و محتوای ایمیل شما نیاز پیدا کنند. برای آنکه مطمئن شوید این افراد با خاطره‌ای خوش از کسب و کار شما جدا می‌شوند، جدایی آنها را با قرار دادن دکمه “لغو عضویت” که به سادگی قابل استفاده بوده و دیده می‌شود راحت کنید.

نکته: طبق کمیسیون تجارت فدرال و CAN-SPAM Act، شما به طور قانونی باید “به شکلی روشن و شفاف ذکر کنید که دریافت کننده ایمیل شما چگونه می‌تواند از دریافت آنها در آینده جلوگیری کند”. یعنی گذاشتن دکمه “لغو عضویت” دل‌بخواهی نیست!

۱۲. روی طراحی خود تست A/B انجام دهید.

مشابه روش‌های بازاریابی دیگر، طراحی ایمیل هم فرآیندی تکراری دارد. شاید به این نتیجه برسید که نیاز به ایجاد تغییرات و به روز رسانی‌هایی برای دریافت بیشترین بازدهی از طراحی ایمیل دارید. این تغییرات می‌توانند اصلاح دکمه فراخوان، رنگ‌ها، فونت یا لحن ایمیل باشند. در هر صورت از انجام تست A/B روی طراحی‌های خود هراس نداشته باشید، چرا که به این ترتیب می‌بینید، کدام روش توانایی بهتری برای تبدیل داشته و با تعداد بالایی از دریافت کنندگان همخوانی دارد.

راهی عالی برای استفاده از تمامی ۱۲ روش، استفاده از نرم افزار طراحی ایمیل است. در واقع، بسیاری از این تکنیک‌ها به طور طبیعی در برنامه‌ریزی و طراحی ایمیل ها با استفاده از نرم افزار در نظر گرفته شده اند. بیایید نگاهی بیاندازیم به برخی از متداول‌ترین گزینه‌های نرم افزاری برای طراحی ایمیل و برخی از ویژگی‌های آنها را نیز ذکر کنیم.

نرم افزار های محبوب طراحی ایمیل

طراحی ایمیل - نرم افزار های محبوب طراحی ایمیل 

این نرم افزار ها که معمولا برای طراحی ایمیل از آن استفاده می‌شود، قابلیت‌های بسیاری را که مربوط به طراحی وبسایت و همچنین بازاریابی و روش‌های فروش هستند در خود جای داده است. نگاهی عمیق به قابلیت‌های این نرم‌افزارها بیاندازید تا بهترین تصمیم را در راستای تحقق اهداف کلی کسب و کار خود و نیازهای طراحی ایمیل اخذ کنید.

HubSpot Email Design Software

نرم افزار HubSpot به شما امکان ساخت، طراحی، شخصی سازی و بهینه سازی تمامی ایمیل هایتان را می‌دهد. شما نیازی به هیچ دانش برنامه نویسی یا فناوری اطلاعات نداشته و به سادگی می‌توانید ایمیل‌های موبایل فرندلی خود را شخصی سازی کرده و آنها را به گونه‌ای طراحی کنید که از برندینگ شما پشتیبانی کنند. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تست A/B را روی چند طراحی ایمیل اجرا کرده و تشخیص دهید کدام روش بهینه‌سازی و طراحی برای دریافت کنندگان شما بیشترین بازدهی را دارد.

BEEPro Email Design Software

به عنوان کاربر BEEPro، می‌توانید تنها در چند دقیقه ایمیل‌های واکنش‌گرا خود را طراحی کنید. ابزارهای طراحی هوشمندانه این نرم افزار، روشی سریع برای شکل دهی ایمیل‌ها به شما ارائه کرده و به شما اطمینان می‌دهند که ترکیب و طرح ایمیل شما برای محتوایی که در آن قرار می دهید مناسب است. شما همچنین می‌توانید قالب های طراحی ایمیل بسیاری را بهینه و ذخیره کرده تا ایمیل ها و برندینگ شما منظم و ساختاریافته به نظر برسد.

MailChimp Email Design Software

با بیش از ۱۰۰ قالبی که برای ایمیل ارائه می دهد، نرم افزار MailChimp به شما امکان شخصی سازی طراحی ایمیل برای مخاطب هدفتان را می دهد. اگر شما کسی هستید که تجربه کدنویسی دارد و می‌خواهید طراحی خود را یک قدم پیشرفته‌تر کنید، این نرم افزار به شما امکاناتی برای کدنویسی قالب‌ها نیز ارائه می‌دهد.

Stripo.email Email Design Software

نرم افزار Stripo.emai برای ساخت و طراحی قالب‌های ایمیل حرفه‌ای نیاز به هیچگونه دانش HTML ندارد. تمامی قالب‌های از پیش ساخته شده آن‌ها ریسپانسیوند، بنابراین خوانندگان می‌توانند به سادگی ایمیل‌های خود را در دستگاه‌های متفاوت بررسی کنند. شما همچنین می‌توانید ارائه دهنده خدمات ایمیل فعلی خود را (ESP) با نرم افزار هماهنگ و سینک کنید تا به تمامی اطلاعات ایمیل شما، از موقعیت مرکزی دسترسی داشته باشند.

Chamaileon Email Design Software

نرم افزار Chamaileon به شما امکان دعوت اعضای تیم را می‌دهد تا ورودی‌های بیشتری برای طراحی خود در دست داشته باشید. این نرم افزار به شما اطمینان خواهد داد که ایمیل‌هایتان طراحی واکنش‌گرا داشته و به طور خودکار بیش از ۱۰۰ قالب پیش ساخته را به شما ارائه می‌کند که می توانید برای دریافت کننده‌های مختلف آنها را شخصی سازی کنید.

حالا که بهترین تکنیک‌ها و نرم افزارهایی که می‌توانید برای طراحی بهترین ایمیل‌های ممکن به کار گیرید را معرفی کردیم، بیایید نگاهی بیاندازیم به مثال هایی از ایمیل های برتر تا شما هم برای ادامه کار خود ایده بگیرید.

۳ ایده برای طراحی ایمیل

مواردی که پایین تر معرفی می کنیم، به شما ایده‌ای می‌دهند از اینکه ترکیب تکنیک‌هایی که بالاتر معرفی شد، چطور خواهد بود- ترکیب این تکنیک ها به شما کمک می کند به طور موثر به مخاطب هدف خود دست پیدا کنید. علاوه بر مثال هایی که اینجا بررسی می کنیم، می توانیم به این پست وبلاگی که ۱۳ مثال عالی از طراحی ایمیل را ارائه داده است نیز نگاهی بیاندازیم.

۱.طراحی ایمیل جایزه‌های استارباکس

مشتریان و اعضای استارباکس- افرادی که تبدیل به مشتری شده و برای دریافت اطلاعات و جوایز مرتبط با این شرکت ثبت نام کرده اند- ممکن است این ایمیل یا چیزی شبیه به آن را در اینباکس خود مشاهده کنند.

این ایمیل در برگیرنده مواد و عناصر برندینگ و تبلیغات استارباکس است. مقداری فضای سفید برای فاصله انداختن میان محتوای دقیق و مناسبی که با تصاویر هنری و خوشایند محصولات هماهنگ شده است، در نظر گرفته شده.

طراحی ایمیل

ایمیل شامل دکمه فراخوانی برای فعال سازی پیشنهاد جایزه ایمیل، لینک به وبسایت برای کمک به افزایش ترافیک آن و دکمه لغو عضویت برای افرادی است که دیگر نمی‌خواهند ایمیل‌های استارباکس را دریافت کنند

۲. طراحی ایمیل vital proteins

ایمیل‌های Vital Proteins به مشتریان فعلی و هرکسی که از سایت بازدید کرده و برای دریافت خبرنامه ثبت نام کرده است ارسال می‌شود.

با اینکه طراحی ایمیل این شرکت تصاویر و اطلاعات بسیار زیادی را در بر می‌گیرد، به طور منظمی سازمان‌دهی شده است تا احساس یک ایمیل عریض و طویل را به مخاطب ندهد. رنگهای ایمیل و تصاویر منحصر به فرد آن همگی دارای ویژگی‌های برند و محصولات Vital Proteins است.

طراحی ایمیل

 

در این ایمیل یک دکمه فراخوان بزرگ و واضح گذاشته شده است که دریافت کنندگان را به صفحه اینستاگرام آنها هدایت کرده و علاوه بر افزایش تعداد دنبال کنندگان آنها، آگاهی از برند را نیز بهبود می‌دهد. در پایان، دکمه‌هایی در انتهای ایمیل برای لغو عضویت، تغییر ایمیل‌هایی که تمایل به دریافت آنها دارید و ارسال به دوستان قرار داده شده است.

۳. طراحی ایمیل هاب اسپات

هاب اسپات به اعضای ایمیل خود، هر روز ایمیل های بازاریابی برای وبلاگ خود ارسال می کند. این ایمیل ها در برگیرنده چند مقاله برای بازاریابی بلاگ است که مخاطبان می‌توانند آنها را مطالعه کرده و چیزهای زیادی بیاموزند. در صورت تمایل، دریافت کنندگان ایمیل می‌توانند برای دریافت ایمیل‌های بلاگ فروش و بلاگ خدمات هاب اسپات نیز ثبت نام کنند.

طراحی ایمیل

در ایمیل های بلاگ بازاریابی هاب اسپات، ویژگی‌های این برند به خوبی قرار داده شده است تا مخاطب به سرعت متوجه شود ایمیل از طرف چه کسی ارسال شده است و محتوی این ایمیل حدودا چه چیزی است. پیش نمایش‌ها و توضیحات کوتاهی از اینکه هر مقاله بلاگ در ایمیل درباره چیست نیز آورده شده است.

ایمیل حاوی چند فضای خالی است برای اینکه ایمیل از نظر مخاطب شلخته و شلوغ به نظر نرسد. همچنین پیامی از طرف نویسنده بلاگ بازاریابی هاب اسپات درج شده است تا مخاطب احساس کند یک انسان این ایمیل را نوشته و همچنین ارتباطی شخصی میان خوانندگان و هاب اسپات به وجود آید.

شما می توانید از ۱۵ قالب ایمیل رایگان و قابل دانلودی که برای بازاریابی و فروش آماده شده و متن از پیش نوشته ای نیز برای صرفه جویی در زمان شما در آن قرار گرفته است، ایده گرفته و استفاده کنید.

با طراحی ایمیل مناسب، پیشرفت بیشتری داشته باشید

با طراحی ایمیل‌های خوب، بهتر پیشرفت می‌کنید. منظورم این است که می‌توانید به شکلی مؤثرتر به مخاطبین خود دسترسی پیدا کنید. ایمیل‌های جذاب و چشم نواز به شما برای ساخت روابطی پایدار و تبدیل افرادی بیشتر به مشتریان و وفاداران به برند کمک می‌کند. بنابراین، ایمیل‌های خود را طراحی کنید و روش‌ها و تکنیک‌های طراحی که اینجا ذکر شد را نیز به خاطر بسپارید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
کمپین روابط عمومی (کمپین PR)
|
همه صاحبان مشاغل باید در مورد تعریف یک کمپین روابط عمومی (Public Relations Campaign) اطلاعات داشته باشند،...
آمیخته بازاریابی Marketing Mix چیست؛ معرفی 7p ،4p و 4c
|
یکی از اولین مواردی که در بازاریابی مقدماتی بهتر است یاد بگیرید، آمیخته بازاریابی است که به...
Search