درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۵ عامل سئو برای بررسی در سال ۲۰۱۹

5 عامل سئو برای بررسی در سال 2019
فهرست مطالب

مقاله ۵ عامل سئو برای بررسی در سال ۲۰۱۹  از مجموعه دیجیتال مارکتینگ ۲۰۱۹ نوین مارکتینگ تقدیم شما می‌شود برای آن که با تمام مقاله ها این مجموعه آشنا شوید سری به مجموعه مقالات دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ بزنید

سال ۲۰۱۸ سالی بود که گوگل تغییر فوق العاده‌ای که در رتبه بندی سایتها تاثیر گذار بود را معرفی نمود. برای مثال، گوگل از هوش مصنوعی برای تقریباً ۳۰% پرس و جوهای جستجو استفاده کرد. صفحه با بیشترین لینک همیشه رتبه بالاتری ندارد.

در ادامه ۵ عامل سئو که من معتقدم در سال ۲۰۱۹ مهم خواهد شد را ارائه کرده ایم.

 از اینجا بخوانید : سئو داخلی یا On page seo

۱.آشنایی با داده های ساختاریافته

عامل سئو - آشنایی با داده های ساختاریافته

داده های ساختاریافته ترسناک اند. اما واقعا آشنا شدن با نحوه کار کردن آن آسان است. آسانترین روش برای آشنایی با آن کپی پیست و شروع به کار کردن با آن است. استراکچر دیتا ها یا داده های ساختار یافته در معروف ترین شکل آنها کد های اسکیما هستند که اگر به اشتباه در صفحه قرار گیرند می‌توانند به عنوان سئو کلاه سیاه تلقی شود پس اولین عامل سئو که در ۲۰۱۹ آن را بررسی می‌کنید حتما اسکیما های صفحه شما باشد این کار را می‌توانید از طریق گوگل سرچ کنسول انجام دهید برای این کار بهترین راهنمای گوگل سرچ کنسول را می توانید در نوین مارکتینگ بخوانید

برای دریافت مشاوره سئو با تیم نوین مارکتینگ تماس بگیرید

۲.اجتناب از اشتباهات داده های ساختاریافته

سایت‌ها به خاطر اجرای داده های ساختاریافته نمره منفی دریافت می‌کنند. این ممکن است یک اشتباه درست باشد که منجر به دریافت نمره منفی گردیده است.

۵ اشتباه خیلی رایج در داده های ساختاریافته که باید از آنها اجتناب کرد عبارتند از:

  1. استفاده از داده ساختاریافته نامناسب
  2. داده ساختاریافته با محتوای صفحه همخوانی ندارد
  3. نقض دستورالعمل گوگل برای انواع داده های ساختاریافته خاص
  4. نقض دستورالعمل عمومی داده های ساختاریافته
  5. میانبرها و اجازه گرفتن (مانند دستکاری رفتار)

۳.توجه به پادکست ها برای استراتژی بازاریابی تان

پادکست ها یک روش بسیار محبوب برای تولید محتوا هستند. شما باید تحقیق و بررسی را جدی بگیرید اگر مشتریان بالقوه به پادکست‌های مرتبط به سایتتان گوش می‌دهند و اگر آنها برای ایجاد یک استراتژی برای در اختیار قراردادن به شنوندگان قابل قبول هستند.

یک استراتژی می‌تواند در محدوده حمایت مالی، ظاهر شدن در پادکست و با ارائه محتوای خاصی که ممکن است مورد علاقه باشد پیکربندی شود. پادکست ها محتوایی هستند که در یک فرمت دیجیتال مصرف شده اند. بازاریابی با ایجاد پادکست می‌تواند یک مورد افزوده بازاریابی محتوا باشد. این مورد در سال ۱۳۹۸ در ایران به شدت رشد خواهد یافت زیرا بیشتر اپلیکیشن های پادکست در ایران فیلتر نیست و محتوا این موضوع در ایران به شدت جذاب است.

 از اینجا بخوانید : پیش بینی رویکردهای گوگل برای آپدیت ۲۰۱۹

۴.محتوای متمرکز

عامل سئو - محتوای متمرکز

این شاید مهم‌ترین بخش بازاریابی اینترنت برای سال ۲۰۱۹ باشد. محتوا غیرمتمرکز یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که من در تمام سال‌ها برای سایت‌هایی که رتبه خود را از دست داده اند دیده ام.

به صورت خودکار از تبلیغ خود در برابر رقبا، ربات ها، کلیک‌های انبوه و دیگر اشکال کلیک جعلی محافظت کنید. تنظیمات ساده است. از همین امروز نسخه آزمایشی رایگان خود را شروع کنید.

صفحات وب بخاطر لینک وبسایت ها به صفحاتشان رتبه می‌گیرند. وبسایت‌ها بخاطر این به این صفحات لینک می‌دهند که این صفحات یک مشکل را حل می‌کنند.

هیچ کسی هرگز به خاطر ارتباط کلمه کلیدی به یک صفحه وب لینک نمی‌شود.

۵.سئو عکستان را بهبود بخشید

عکس‌ها بیش از هر چیزی صفحه شما را زیبا می‌سازند. عکس‌ها برای سئو مهم‌اند. با آنها همانطور که با عنوان و المان‌های سرتیترتان برخورد می‌کنید رفتار کنید بخاطر اینکه آنها با همدیگر به بهتر شدن رتبه صفحتان کمک می‌کنند. عکس‌ها می‌توانند قدرت رتبه گیری سایتتان را هم با نشان دادن در فهرست پیشرفته بهبود بخشند.

بهترین نمونه ها از سئو عکس

استفاده از عکس‌هایی که یک داستان را می‌گوید

خوانندگان به درک عمیق‌تری از مفهوم بوسیله نشانه‌ها یا عکس هایی که نکته مورد نظر را بیان می‌کند دست می‌یابد. اگر مقاله در مورد پذیرفتن یک حیوان خانگی باشد، نمایش بچه گربه‌های زیبا در یک پناهگاه حیوانات واقعی می‌تواند مناسب باشد.

اگر مقاله در مورد شکست یک شرکت یا یک فرآیند باشد شاید عکس یک کشتی که به صخره برخورد کرده است یا ماشینی با لاستیک پنچر می‌تواند مناسب باشد.

ارتباط برقرار کردن با یک ایده یا نکته به سرعت با یک عکس به فهم خوانندگان در مورد مقاله شما می‌تواند کمک کند که به آنها در تصمیم گرفتن آنها برای خواندن مقاله کمک خواهد کرد.

شرح دستورالعمل گام به گام

عامل سئو - شرح دستورالعمل گام به گام

خوانندگان و مصرف کنندگان عاشق دستورالعمل گام به گام هستند.

اسکرین شات ها و توضیحات خیلی مفید هستند و گوگل تمایل به استفاده از این نوع از عکس ها در لیست های پیشرفته دارد. یک عکس که نحوه انجام چیزی را شرح می‌دهد می‌تواند رتبه بندی طلایی را به شما بدهد.

بهینه سازی عکس ها

استفاده از عکس‌هایی که دارای حجم مگابایتی هستند ممکن است فروش و رتبه بندی شما را کند کند. عکس‌های سنگین پهنای باند بیشتری را در سرور شما دریافت می‌کنند، که می‌تواند باعث هزینه بیشتری از میزبان وب شما گردد. عکس‌های سنگین می‌توانند سرور را کند کنند وقتی که بروز مشکل در سایت و حضور بازدیدکنندگان در سایت شما همزمان می‌گردد.

جایزه: بروز بمانید

علاوه بر این نکات برای بهبود سئو سایتتان، ممکن است شما بخواهید که بر روی امنیت هم به خوبی تمرکز کنید. بروز نگهداری نرم افزاری که زیرساخت وبسایت است مهم می باشد. از پسوردهای دشوار استفاده کنید. توجه به تعهد در رسیدگی افزونه های شخص ثالث و پلاگین‌ها شما را مطمئن می‌کند که آنها به طور منظم بروزرسانی شده اند و به خوبی توسط شرکتی که می‌تواند مورد اعتماد باشد نوشته شده است.

۵ عامل سئو که از آنها یاد شد می تواند توانمندی های کلیدی به شما برای رشد روز افزون بدهد پس لطفا این ۵ عامل سئو را به خاطر بسپارید و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
|
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search