درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

پیش بینی رویکردهای گوگل برای آپدیت ۲۰۱۹

پیش بینی رویکردهای گوگل برای آپدیت 2019
فهرست مطالب

کار اصلی بازاریابان آنلاین یا همان دیجیتال مارکترها، شناسایی و سازگاری با جدیدترین پیش بینی رویکردهای گوگل برای آپدیت ۲۰۱۹ است. اینترنت به اصلی‌ترین مکان برای جستجوی محصولات و خدمات توسط مشتریان تبدیل شده است. امروزه با توجه به تعداد زیاد کاربران آنلاین، کسب و کارها برای بقا ملزم به حضور در فضای مجازی شده‌اند.

برای سئو و بهینه سازی سایت خود می‌توانید با دپارتمان سئو نوین مارکتینگ تماس حاصل فرمایید و از مشاوره سئو ما بهره‌مند شوید.

با این حال، فقط ایجاد یک وب‌سایت یا وبلاگ برای کسب و کارها کافی نیست. برای حفظ ارتباطات جستجویی، لازم است با محیط همیشه متغیر و پویای SEO آشنا شوید.بهینه سازی موتور جستجو یک استراتژی بازاریابی بوده که در دهه گذشته امری ضروری محسوب می‌شده است.

موفقیت، نیازمند پیاده‌سازی بهترین و نوین‌ترین شیوه‌ها در وب سایت شما، در عین سازگاری با گوگل است. در نظر داشته باشید مسئله لینک یک در سئو هموراه با عدم قطعیت همراه است. با این حال در ادامه چند پیش بینی رویکردهای گوگل برای آپدیت ۲۰۱۹ بیان شده است.

 از اینجا بخوانید : اصطلاحات رایج سئو که بازاریابان باید بدانند

بهینه‌سازی اهداف

رویکردهای گوگل برای آپدیت 2019 - بهینه‌سازی اهداف

در دنیای بازاریابی، همچنان تحقیقاتی در مورد هدف جستجوگرهای وب زمانی که کلمات کلیدی خاصی را تایپ می‌کنند در حال انجام است. بهینه‌سازی موتور جستجو فقط به استفاده از کلمات کلیدی محبوب در صفحات وب شما محدود نمی‌شود. این مسئله شامل ادغام کلمات کلیدی به شکلی است که وب سایت شما بتواند وعده داده شده به کاربر را محقق سازد. این مسئله به نفع شماست که مصرف‌کنندگانی که به دنبال محصولات و خدمات خود هستند، بتوانند هدف خود را در سایت شما محقق سازند.

وقتی یک کاربر عبارتی خاص را در جستجو می‌کند، موتور جستجو می‌خواهد نتایج دقیق‌تر و مفیدتری را به جستجوگر ارائه دهد. جستجوگر هنگامی که به نتیجه مدنظر و کاربردی خود دست می‌یابد، مطمئناً ترجیح می‌دهد با وب‌سایت ارائه‌دهنده این نتیجه وارد تجارت شود.

بهینه‌سازی اهداف امری بسیار مهم است،زیرا در سال ۲۰۱۹ جستجوی صوتی به یک روش متداول و سریع برای کاربران گوگل تبدیل می‌شود.  جستجوی صوتی به سرعت هدف کاربر را محقق می‌سازد. به جای تایپ کردن نسخه‌های کوتاه از هدف مدنظر، مصرف‌کننده می‌تواند آنچه که از حیث محصولات و خدمات یا حتی اطلاعات به دنبال آن است را به سادگی به زبان آورد.

بهترین راه برای بهینه‌سازی اولویت‌بندی کاربر، این است که خودتان را به عنوان یک جستجوگر تصور کنید. به دنبال چه هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول یا خدمات، چه چیزی باعث جلب نظر شما می‌شود؟ چه ارزشی برای شما در وب سایتتان بیشترین ارتباط را خواهد داشت؟

 میکروفرمت‌ / الگو

به زبان برنامه نویسی، میکروفرمت‌ها الگوهای کوچک HTML هستند که اطلاعات مربوط به یک وب سایت را نشان می‌دهند. هرچه یک موتور جستجو اطلاعات بیشتری در مورد سایت داشته باشد، دقیق‌تر می‌تواند آن را رتبه‌بندی کند. اگر بتوانید توضیحی صادقانه از آنچه وب‌سایت شما ارائه می‌دهد را بیان کنید، موتورهای جستجو به طور معمول می‌توانند برای شما یک رتبه‌بندی دقیق‌تر انجام دهند.

علاوه بر این، میکروفرمت‌ها اغلب محتوای شما را به صورت جذاب‌تری به مصرف‌کننده ارائه می‌دهند، در نتیجه باعث جذب کلیک‌های بیشتری می‌شوند. افزایش کلیک‌ها، به معنای ROI بهبود‌یافته و افزایش نشانه‌های SEO برای موتورهای جستجو مانند گوگل است.

میکروفرمت‌ها برچسب‌ها یا علامت‌هایی را به سایت شما اضافه می‌کنند و شما از استفاده از آن‌ها لذت خواهید برد. آن‌ها محتوای شما را به موتورهای جستجو نشان می‌دهند. استفاده از این برچسب‌ها به طور معمول از طریق اسنیپت‌ها نمایانگر می‌شوند، امری که شما احتمالا در پلاگین‌های محبوب سئو مثل Yoast متوجه آن شده‌اید. اسنیپت‌ها اجازه می‌دهند تا اطلاعات فراتر از URL، عناوین و توضیحات به نمایشگر SERP گوگل انتقال داده شوند. برای مثال، شما ممکن است بخواهید امتیازهایتان یا ساعت کاریتان به کاربر نشان داده شود. به همین دلیل است که میکروفرمت‌ها به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

میکروفرمت‌ها برای هر وب سایتی مناسب نیستند (اگر چه وجود آن‌ها نیز ضرری ندارد). اگر شما یک کسب و کار با رتبه‌بندی، ساعت کار یا مکان خاص نیستید که در آن حیطه مصرف‌کنندگان ممکن است از شما بازدید کنند، میکروفرمت‌ها به طور بالقوه جزء الزامات شما نیستند.

بهینه سازی برای موبایل

رویکردهای گوگل برای آپدیت 2019 - بهینه سازی برای موبایل

مردم به طور فزاینده‌ای برای جستجوهای آنلاین از موبایل استفاده می‌کنند.

این مسئله کامل روشن است زیرا موبایل‌ها بسیار کوچک و قابل حمل هستند. در فضاهای عمومی، مردم از موبایل خود برای جستجوهای سریع استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، سال ۲۰۱۹ سال ایندکس اول موبایل گوگل و یکی از رویکردهای گوگل برای آپدیت ۲۰۱۹ است، بنابراین اگر آماده نباشید، قطعا از یاد خواهید رفت.

با اولویت‌بندی اولیه موبایل، گوگل در نهایت با نسخه موبایلی خود تصمیم می‌گیرد که کدام محتوا در SERP‌‌‌ها قرار می‌گیرد. این مفهوم برای گوگل از این رو کاربردی است که پیوند ضعیف قدیمی در رابطه با نمایه سازی محتوا را حذف می‌کند. هنگامی که گوگل فهرست محتوای دسکتاپ را به عنوان اولویت قرار داد، این امر به آن معنی بود که برخی از موارد با بارگذاری ضعیف محتوا، نتایج جستجوی تلفن همراه را ضعیف جلوه می‌دادند. با شروع به استفاده از نمایه‌سازی تلفن همراه به عنوان اولویت اول، مسئله بارگذاری ضعیف نسخه دسکتاپ با توجه به این که کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌ها موتورهای پردازش بزرگتری دارند، چندان محتمل نخواهد بود.

آیا این به آن معنی است که یک سایت بدون نسخه موبایل بهینه‌سازی شده و یا استفاده از نسخه دسکتاپ به تنهایی، حذف یا نادیده در نظر گرفته می‌شود؟

نه، این به آن معنی نیست؛ در عوض به این معنی است که اگر سایت شما دارای یک نسخه بهینه تلفن همراه در حال اجرا است، شانس بیشتری برای داشتن یک رتبه‌بندی خوب خواهد داشت. اگر سایت شما فقط دارای نسخه دسکتاپ بوده و محتوای آن به سرعت بارگیری می‌شود، شما هیچ مشکلی نخواهید داشت. با این حال، مسئله به آن سادگی که فکر می‌کنید نیز نیست زیرا نسخه‌های رومیزی محتوا معمولا با پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند و محدودیت‌های صفحه نمایش آن‌ها آن‌طور که باید روان نیست و سرعت بارگذاری پایینی دارد.

برنامه‌نویسان با توسعه وب‌سایت‌های سازگار با موبایل، به طور فزاینده‌ای با این مسئله روبرو هستند. بسیاری از تم‌های وردپرس بر روی پاسخگویی، سرعت و محتوای مفیدتر متمرکز هستند. به عبارت دیگر، سازگاری صاحبان کسب و کارهای آنلاین برای تطبیق هر چه بهتر، آسان‌تر می‌شود. برای استراتژیست‌های سئو ، این امر به معنی تنظیم استراتژی‌های بهینه‌سازی جستجو برای جذب بیشتر کاربران تلفن همراه است. تحقیقات بیشتری باید بر روی کلمات کلیدی مورد استفاده در موتورهای جستجو که کاربران تلفن همراه به آن نیاز دارند صورت گیرد.

آیا وب سایت شما با موبایل سازگاری دارد؟ آن را بر روی ابزار تست موبایل فرندلی گوگل آزمایش کنید. همیشه باید پاسخگویی وب سایتتان، زمان بارگیری آن و قابلیت استفاده در چندین سیستم‌عامل مختلف برای اطمینان از تجربه با بالاترین کیفیت را مدنظر داشته باشید.

 از اینجا بخوانید : سرپ و نیت کاربر : مفهوم جدید که در سایت های کاربردی بسیار اهمیت دارد

جستجوی صوتی و دستیارهای خانگی

رویکردهای گوگل برای آپدیت 2019 - جستجوی صوتی و دستیارهای خانگی

برآورد شده که تا سال ۲۰۲۰، نیمی از تمام جستجوها توسط صدا انجام می‌شود. افراد از دستگاه‌های فعال صدا مانند Google Home استفاده خواهند کرد که حداقل ۳۰ درصد از تمام جستجوها را بدون استفاده از یک صفحه انجام دهند.

جستجوهای صوتی، طولانی‌تر از جستجوهای وارد شده از طریق یک صفحه کلید است. بنابراین، سئو شما باید بر روی یافتن و استفاده از کلمات کلیدی که جملات هفت تا نه کلمه‌ای هستند که مردم در مکالمات مورد استفاده قرار می‌دهند، تمرکز کنند. این کلمات کلیدی اغلب شامل یک سوال هستند.

سوالات شما باید بر روی هدایت جستجوگر از طریق تونل‌های فروش متمرکز شوند:

  • سوالات چه چیزی: این کاربران در وسیع‌ترین بخش تونل قرار می‌گیرند و به دنبال اطلاعات عمومی هستند.
  • سوالات چگونه: کاربرانی که از این سؤالات استفاده می‌کنند برای پیدا کردن جزئیات بیشتر آماده هستند.
  • سوالات چه موقع: کاربرانی که از این سوالات استفاده می‌کنند، از گزینه‌های در دست خود آگاهی دارند.
  • سوالات کجا: کاربرانی که این سوالات را می‌پرسند، آماده خرید بوده و می‌خواهند بدانند چگونه می‌توانند محصول یا خدمت خود را پیدا کنند.

اما مهم‌ترین نشانه رشد جستجوی صوتی در سال ۲۰۱۹ بسیار ساده است، افزایش عظیم فروش دستگاه‌های هوش مصنوعی.

رویکردهای گوگل برای آپدیت 2019 - فروش دستگاه‌های هوش مصنوعی

دستگاه‌هایی مانند الکسا آمازون، Homepod اپل و Home گوگل، بسیار پرفروش هستند. بیشتر خانه‌ها در حال اتصال به چنین دستگاه‌هایی هستند. افراد بسیار کمی برای خاموش کردن چراغ‌های اتاق خود از کلید استفاده می‌کنند، آن‌ها برای انجام چنین مسائلی الکسا را صدا می‌کنند. در حالی که شما ممکن است در ابتدا یک دستگاه الکسا را تنها برای روشن کردن ماشین خود یا تنظیم تهویه هوا بخرید، اما شما در نهایت می‌توانید از آن برای جستجو و رزرو هتل استفاده کنید. این تکامل است و چیزی بیشتر از یک تهدید است، آن یک چشم‌انداز بزرگ است.

علاوه بر این، افراد به شکل خیره‌کننده‌ای در حال استفاده از این دستگاه‌ها و جستجو‌های صوتی برای یافتن کسب و کارها و خدمات محلی هستند. من آمار دقیق‌تری از جستجو‌های صوتی در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده‌‌ام  که اگر بخواهید بیشتر در مورد آنچه که در پیش روی ماست (یا بهتر است بگویم در حال حاضر رخ داده است) بدانید، خواندن آن ارزشمند است.

درست همانند بهینه سازی تلفن همراه، بهینه سازی جستجو صوتی نیز نیازمند تحقیق و آزمایشات بیشتر توسط بازاریابان در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

جستجو‌های محلی با اهداف جغرافیایی

رویکردهای گوگل برای آپدیت 2019 - جستجو‌های محلی

جستجوهای محلی به شکل اختصاصی مربوط به کسب و کارهایی هستند که بر جذب مشتریان محلی متکی است.

یک آرایشگر حیوانات در شهر دالاس تگزاس، دوست دارد اولین نتیجه جستجو عبارت «آرایشگر حیوانات در شهر دالاس» باشد.

بهترین راه برای اطمینان از این مسئله آن است که وب سایت آرایشگر حیوانات را طوری بهینه‌سازی کرد تا مکان جغرافیایی این کسب و کار به خوبی مشخص باشد. کسب و کارهای کوچک باید بر روی بهینه‌سازی جستجوی محلی تمرکز کنند.

در سال ۲۰۱۹، هدفمند سازی جستجوی محلی بسیار دقیق‌تر خواهد شد. افزایش دقت جستجو نتایج هدفمندتری را به ارمغان خواهد آورد. این به معنای آن است که به جای هدف قرار دادن حومه دالاس، شما ممکن است بخواهید خیابان‌های به خصوص را مد نظر قرار دهید. هدف گیری دقیق‌تر یا هدف‌گذاری فرا محلی، مسیرهایی خاص برای کاربران از پیش تایید شده به وجود می‌آورد.

واقعیت این است که فاکتور نزدیکی، برای همه ما مهم است. اگر یک خدمت با کیفیتی یکسان یا حتی کمی ضعیف‌تر، نسبت به خدمتی بهتر ۱۰ مایل به ما نزدیک‌تر باشد، ممکن است آن را ترجیح دهیم. هنگامی که شما بتوانید خیابان‌ها و تقاطع‌ها را هدف قرار دهید، می‌توانید قدرت جستجوی تلفن همراه را درک کنید. کسی که در خیابانی در حال قدم زدن و یک غذا فروشی خاص را جستجو می‌کند، بهتر است شعبه‌ای را به وی پیشنهاد کند که تنها چند خیابان بالاتر است تا شعبه‌ای که مایل‌ها دورتر است. این همان سناریویی است که زمانی که مشتری به فروشگاهی رفته و نمی‌تواند محصول مدنظر خود را پیدا کند. در این موارد، مصرف کنندگان می‌خواهند نزدیک ترین کسب و کاری را پیدا کنند که محصول مورد نظر آن‌ها را ارائه می‌دهد.

کمپین های جستجوی بسیار هدفمند، چه سئو و چه تبلیغات پولی، در سال ۲۰۱۹ حکومت می‌کنند. هر چه کسب و کار محلی بتواند به یک مصرف کننده از قبل تایید شده نزدیک‌تر شود، بیشتر احتمال دارد که یک معامله مالی برای وی رخ دهد. این جستجو با توجه به در اختیار داشتن خودرو یا پیاده بودن فرد متغیر خواهد بود. جستجوهای «نزدیک من» در طول سال‌های اخیر بسیار متداول بوده است.

این تنها حرف من نیست، گوگل نیز آن را تایید می‌کند.

از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵، جستجوهای «نزدیک من» ۱۳۰ درصد رشد داشته است. اگر این مسئله الزامی برای قرار دادن ساختار محلی هدفمند در استراتژی سئو  شما قرار نمی‌دهد، هیچ چیز دیگری قادر به انجام آن نخواهد بود. مصرف‌کنندگان با دقیق‌تر شدن پارامترهای جستجوی محلی بسیار راحت‌تر هستند. اکثر مصرف‌کنندگان در این مرحله انتظار دارند که جستجوهایشان آن‌ها را به نتایج دقیق‌تری هدایت کند.

محتوای تفکر برانگیز

محتوا به عنوان یک استراتژی در حال حاضر برای بازاریابان محبوب بوده و در سال آینده نیز خواهد بود.

تولید محتوای با کیفیت و جذاب می‌تواند کاربران را در مورد حیطه کاری یک وب سایت یا کسب و کار مطلع سازد. این امر همچنین به خوانندگان نشان می‌دهد که کمک به مردم برای شرکت اهمیت دارد، که تصویر سازی مناسبی برای برند است.

سال ۲۰۱۹ نیز از حیث قدرت نفوذ محتوا در رتبه بندی موتورهای جستجو متفاوت نخواهد بود. تولید محتوا یک مدل اصلی کسب و کار در صنعت جستجوگرهاست که در آن هزاران شرکت هر چند ماه یک بار به عنوان راه حل‌های بازاریابی محتوا ظاهر می‌شوند. اکثر شرکت‌های بازاریابی محتوا کلاهبرداری بوده و از کارگران خارج از کشور استفاده می‌کنند تا محتویات کم ارزشی را ایجاد کرده و رتبه بندی سایت را پایین ‌آورند. با این حال، بسیاری از شرکت‌های تولید محتوا در تلاش برای یافتن نویسندگان و فیلمبرداران با کیفیتی هستند که می‌توانند مطالب با ارزشی را تولید کنند.

رقابت برای تولید محتوا با کیفیت بالا احتمالا در ۲۰۱۹ نیز به اندازه سال‌های قبل اهمیت خواهد داشت.

در سال ۲۰۱۹، اگر وب‌سایت شما محتوای خاصی نداشته باشد، به احتمال زیاد نباید به دنبال پیشرفت‌های زیادی در رتبه بندی جستجوگر خود باشید. اگر می‌خواهید در رتبه بالاتری قرار بگیرید، باید رقابت خود را در حوزه محتوا به طور محسوسی افزایش دهید چرا که این موضوع یکی از روند های سئو ۲۰۱۹ است.

داشتن یک ذخیره بزرگ از محتوای تایید شده، برای یک وب سایت از جنبه‌های مختلفی سودمند خواهد بود. استفاده از لینک‌های ارتباط دهنده به گوگل کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد محتوای جدید و قدیمی شما جمع‌آوری کند.

این امر به مشتریان بالقوه شما کمک می‌کند تا بتوانند از این طریق به دیگر محتوای شما نیز دسترسی داشته باشند. این مسئله به شما کمک می کند تا آمار مربوط به مدت هر بازدید در Google Analytics خود را بهبود بخشید که یک امر بزرگ در الگوریتم جستجوگر گوگل است.

در سال ۲۰۱۹، داشتن محتویات پربار و باکیفیت برای کسانی که به دنبال موفقیت در موضوع جستجوگرها هستند، یک الزام به حساب می‌آید.

رقابت شدید

رویکردهای گوگل برای آپدیت 2019 - رقابت شدید

رقابت‌های بازاریابی آنلاین از هر زمان شدیدتر خواهد بود. کسب و کارهای بیشتری در حال ورود به عرصه آنلاین هستند و این امر محیطی ایجاد می‌کند که در آن شرکت‌ها هم در دنیای دیجیتال و هم در دنیای واقعی به رقابت بپردازند.

برندها باید با شرکت‌های بزرگی رقابت می‌کنند که دارای تیم‌های بازاریابی بزرگی هستند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های کوچک به بازاریابان حرفه‌ای تبدیل می‌شوند.

یک شرکت بازاریابی دیجیتال برای کسانی که به تازگی وارد دنیای رتبه بندی جستجو و بازاریابی آنلاین شده‌اند، می‌تواند به آن‌ها در بهینه سازی کلمات کلیدی، پروفایل‌های فضای اجتماعی، تحقیق، شخصی‌سازی و پیدا کردن راه های جدید برای کمک به رشد کسب و کار یاری رساند.

روزهایی که «خودتان انجام می‌دهید» در حال از بین رفتن است. با شدیدتر شدن رقابت، مدیران کسب و کارهای کوچک باید برای ایجاد بهترین محصولات و خدمات تلاش کنند. اگر شما به عنوان یک مدیر اجرایی، مدیریت سئو داخلی را نیز بر عهده داشته باشید، نمی‌توانید بر محصولات و خدمات خود تمرکز کنید.

محصولات و خدمات شما درست در کنار رتبه‌بندی سئو شما بهبود می‌یابند. رقابت در بازاریابی آنلاین در سال ۲۰۱۹ به معنای داشتن یک پایه واقعی است.

واقعیت این است که رقیب شما که در حال حاضر رتبه بالاتری از شما دارد، احتمالاً به این مسئله دقت کرده است.

جمع بندی

رویکردهای گوگل برای آپدیت ۲۰۱۹ با غنی سازی تجارب محتوا ادغام خواهد شد.

کلمات کلیدی و لینک‌ها به احتمال زیاد موارد اساسی هستند که نمی‌توانند نادیده گرفته شوند. با این حال، وب سایت‌های محلی که می‌توانند با ایجاد محتوا متمرکز و جذاب به موفقیت در تسلط دست یابند، بدون شک بیشتر از الگوریتم جستجوگر گوگل بهره می‌برند که به طور مداوم به بهبود SERP‌‌ها برای کاربران کمک می‌کند.

مصرف کنندگان در حال حاضر به دنبال راه حل‌هایی هستند که به آن‌ها نزدیک است، حتی در حد چند قدم.

کسب و کارهای محلی که در زمینه خود حرفه‌ای هستند و می‌توانند مصرف کنندگان در نزدیکی کسب و کارشان را به خود جذب کنند، در این مسابقه برگ برنده بزرگی را به دست خواهند آورد.

با افزایش روز افزون وب سایت‌های رقابتی که روزانه به عرصه آنلاین وارد می‌شوند، احتمالا کسب و کارهایی که توسط شرکت‌های بازاریابی دیجیتالی با رعایت استانداردها مورد حمایت قرار می‌گیرند، مزیت‌های بیشتری به دست می‌آورند.

در نهایت، سال ۲۰۱۹ یک مورد مشترک با سال‌های گذشته خواهد داشت و آن هم این موضوع است که افرادی که سخت کار می‌کنند، کسانی هستند که پیشرفت بیشتری خواهند داشت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search