درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

۶ نکته برای نوشتن تبلیغات در مقیاس بزرگ

6 نکته برای نوشتن تبلیغات در مقیاس بزرگ
فهرست مطالب

هم اکنون شما با میلیون ها سلول خالی در یک صفحه اکسل اینجا هستید و با یک طوفان ذهنی برای داشتن بهترین calls to action  و جذاب ترین شعار ، نوشتن تبلیغات را خود شروع می‌کنید؛ شما بهترین کلمات کلیدی را که در اطراف صفحه کامپیوتر خود چسبانده‌اید، اما هم اکنون ما شما را می‌بینیم که نمی‌دانید از کجا شروع کنید، باید اعتراف کنید که نوشتن یک متن تبلیغاتی کمی ترسناک است. فراموش نکنید که نوشتن تبلیغات در مقیاس بزرگ حتی ترسناک‌تر  هم هست.

برای افزایش مخاطبان سایت خود با دپارتمان تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ تماس حاصل فرمایید.

در این مقاله ما بهترین نکات را برای نوشتن تبلیغات پولی در مقیاس بزرگ را به شما ارائه داده‌ایم، بنابراین شما می‌توانید نفس راحتی بکشید و در مسیر غلبه بر غولی به نام تبلیغات PPC کمی احساس راحتی بکنید.

 از اینجا بخوانید : کمپین های تبلیغات اپلیکیشن در گوگل ؛ به دنیای جدید تبلیغات در گوگل خوش آمدید

۱. پیش از هر چیز تحقیق کنید!

نوشتن تبلیغات - پیش از هر چیز تحقیق کنید!

برای بسیاری از مردم، انجام تحقیق برای نوشتن تبلیغات ممکن است به معنی گوگل کردن بهترین کارهای انجام شده در این زمینه باشد. ضرورتاً این کار اشتباهی نیست اما تنها تحقیقی نیست که شما باید انجام دهید. در واقعیت، بهترین کارهایی که در زمینه تبلیغات آن‌هایی نیستند که تمامی موارد را پوشش دهند. موفقترین CTA ها برای یک صنعت یا شرکت ممکن است بهترین برای کسب و کار شما نباشد. بنابراین چگونه شما بر این موضوع غلبه می‌کنید؟

شروع به جستجوی مسیری کنید که تصور می‌کنید جستجوهای بازار هدفتان متعلق به شماست. ببینید رقبای شما چگونه آن‌ها را طعمه خود قرار می‌دهند و روش‌های نفوذ به این فضا راشناسایی کنید. . فرآیند شما باید با تحقیق در خصوص چند کلمه کلیدی قوی آغاز شود. شما نمی‌توانید با موفقیت یک تبلیغ را برای بازار هدفتان بدون حداقل نمایش دادن آن، در زمانی که مشتریان شما را جستجو می‌کنند ایجاد کنید! مشخص کنید کدام کلمات کلیدی برای کسب و کار شما در تبلیغتان مهم هستند و شما می‌توانید از آن‌ها برای ارزشمندترین مخاطبینتان استفاده نمایید. سعی کنید  مواردی که باعث بیشترین تطبیق جستجوی کاربر با تبلیغ شما می‌شود را به درستی شناسایی کنید.

این بررسی همچنین به فهم بهتر شما از بازار هدفتان کمک می‌کند و می‌تواند به شما در برانگیختن خریداران دورتر یاری برساند. مخاطبین هدفتان چه چیزی را جستجو می‌کنند؟ چگونه آن را بیان می‌کنند؟ کلمات کلیدی رایج آن‌ها چیست؟ رقبای PPC شما چه کسانی هستند؟

مشتریان بالقوه خود را نگه دارید پیش از این که تمام سلول‌های صفحه اکسل از هدف نهایی شما پر شود.

 از اینجا بخوانید : مزایای گوگل ادز در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی چیست؟

۲. پیش از شروع خود را سازماندهی کنید

نوشتن تبلیغات - پیش از شروع خود را سازماندهی کنید

تا اینجا در خصوص ارائه نکاتی برای نوشتن تبلیغات در مقیاس بزرگ صحبت کردیم اما آن توصیه “تحقیق” کاملاً با هر اندازه از تبلیغی که مینویسید مناسب است بنابراین محکم بایستید. در ادامه نکات و فرایندی را برای نوشتن تبلیغات ارائه می‌کنیم.

من با مرتب کردن و سازماندهی یک صفحه گسترده (سلول‌های خالی که به آن‌ها اشاره کردم) و پر کردن ستون‌های گروه تبلیغاتی و کمپین پیش از هر چیز دیگری شروع میکنم. گروه تبلیغاتی شامل کلمات کلیدی است من آن‌ها را بهینه سازی کرده‌ام، بنابراین لحاظ کردن آن‌ها به همراه سرتیترشان به منظور تطابق عبارات جستجو و اثری که میگذارند و نتیجه‌ای که در بردارند مهم است.

در این‌جا مشخص شده است که فرآیند مرتب سازی از یک صفحه گسترده تا یک تبلیغ زنده در دنیای گسترده وب شبیه به چیست! آن‌ها خیلی سریع رشد می‌کنند.

 از اینجا بخوانید : چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟

۳. برای هر گروه تبلیغاتی انواع مختلفی ایجاد کنید

نوشتن تبلیغات - برای هر گروه تبلیغاتی انواع مختلفی ایجاد کنید

ایجاد انواع مختلف محتوا برای نوشتن تبلیغات بهترین کار است. با این روش، شما می‌توانید میزان موفقیت آن‌ها را در مقابل گروه‌های دیگر اندازه بگیرید و من میخواهم مجدد بگویم که فهم بهتر از مخاطبین و رفتار آن‌ها به دست می‌آورید.

اگر این موضوع شما را متقاعد نمی‌کند، به چگونگی ایجاد چندین محتوا برای همان تبلیغ که دستیابی شما را افزایش داده توجه کنید. برخی از بخش‌های مخاطبین هدفتان ممکن است متمایل به کلیک بر روی تبلیغ با تن منفی باشد که راهکاری برای یک مشکل را در بر دارد و برخی نیز ممکن است بیشتر علاقه مند به یک تن مثبت که یک فرصت را برجسته نموده باشند.

اما چه نوع از تبلیغات احساسی بیشترین مخاطبین را جذب میکند؟ تنها راه فهمیدن این موضوع ایجاد چندین نوع محتوای تبلیغاتی است.

وقتی شما چند نوع محتوا برای یک گروه تبلیغاتی می نویسید به آسانی گنجینه پیشنهاداتتان برای اصطلاحاتتان به انتها میرسد. صرف نظر از این که از یک دسته از مترادف ها در تبلیغتان استفاده می‌کنید، بیشتر بر روی لحن پیام تان تمرکز کنید. برای مثال، شما میتوانید دو تبلیغ را با لحن مثبت بنویسید و دو تبلیغ را با لحن منفی بنویسید. یکی از هر یک از این موارد میتواند شامل یک سوال در عنوان خود باشد و دیگری میتواند بیشتر جزئیات را بیان کند. در اینجا یک مثال از ایجاد انواع مختلف برای نوشتن تبلیغات آورده شده است:

توجه کنید که چگونه آن‌ها برای همان کمپین AdWords Grader نوشته می‌شوند اما با پیام و لحن نسبتاً متفاوتی استفاده می‌گردند. اولین و سومین نوع بیشتر بر روی جذب جستجوی کاربران برای راهنمایی به پلتفرم جدید تمرکز کرده اند. آن‌ها یک مشکل را برای جستجو کنندگان شناسایی میکنند و پشتیبانی و راهکارهایی برای این مشکلات که ممکن است منجر به کلیک کردن آنها بر روی تبلیغ شود را ارائه میکند. دومین و چهارمین نوع مناسب افرادی هستند که کمتر از نظر احساسی با تغییرات AdWords درگیر می‌شوند اما ممکن است هنوز به دنبال راهنمایی باشند. انواع اصطلاحات، چشم اندازها و لحن ها در پیامتان گسترده شده است و به تبلیغتان کمک میکند که بزرگترین و بیشترین مخاطبین ممکن را جذب کند.

مهم نیست که شما چقدر در این فرآیند خلاقانه گیر کرده اید، بهترین کار خود را برای برخورد با یک گروه تبلیغاتی در یک زمان انجام دهید. این موضوع زمانی پیچیده می‌شود که شما به عقب و جلو بین گروه‌های تبلیغاتی حرکت می‌کنید و این می‌تواند همچنین بر روی جنبه روانی پیامتان اثر بگذارد. اگر شما احساس گیر کردن میکنید، از توضیحات صرفنظر کنید و بر روی دیگر گروه های تبلیغاتی کار کنید. شما باید فضای ذهنی خود  را زمانی که بعداً به عقب برمیگردید تا آن‌ها را بنویسید تغییر دهید  اما این کار نباید جریان عناوینتان را بهم بریزد.  در حقیقت شاید این بازگشت به عقب مهمترین بخش تبلیغتان باشد.

۴. تمامی صفحات فرود تبلیغتان که منجر به کلیک مستقیم میشود را باز کنید

وقتیکه شروع به نوشتن تبلیغات می‌کنید، صفحات فرودی دارید که مردم را از نتایج موتورهای جستجو به سمت شما هدایت می‌کند. ممکن است فکر کنید که من همه چیز را در مورد صفحات فرود و معانی آن می‌دانم؛ اما توصیه می‌کنم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

وقتی که شما یک تبلیغ در مقیاس بزرگ را می‌نویسید گاهی اوقات تمامی گروه‌های تبلیغاتی در مغز شما جمع می‌شوند و شما  ارتباط بین تبلیغ و صفحات خاصی که مردم را به آن هدایت شده‌اند را از دست می‌دهید. . با صفحات فرود باز، نه تنها شما از نوشتن مطالب صفحات فرود غیر مرتبط با تبلیغات اجتناب می‌کنید بلکه میتواند به شما اطمینان می‌دهد که مردم بر روی تبلیغات کلیک میکنند تا آن‌ها به صفحه شما هدایت شوند و این کار به شما در اجتناب از نرخ خروج بالا، CTR پایین و بازدید پوچ کمک می‌کند. بر روی ایجاد مسیر مشتریان از تبلیغ تا صفحه فرود به صورت یکپارچه تا جاییکه ممکن با استفاده از پیام خود تمرکز کنید.

۵. ثبات پیامتان را حفظ کنید

نوشتن تبلیغات - ثبات پیامتان را حفظ کنید

حالا که همه چیز را تنظیم نموده‌اید و نوشتن تبلیغات را سازمان داده‌اید، اجازه دهید در خصوص موارد فنی در پیام واقعیتان صحبت کنیم. بخاطر دارید که چه چیزی در مورد تنوع پیامتان در طول تنوع گروه تبلیغاتی گفتم؟ تنوع با لحن‌های مثبت و منفی یک توصیه خوب است اما اجازه دهید در مورد برخی ایده های جایگزین برای آزمودن تبلیغتان صحبت کنیم.

اگر شما هنوز دلیلی برای انتخاب شدن از طرف مشتریان ندارید باید برخی از دلایل رایج بازار هدفتان را وقتی که شما بر روی کلمات کلیدی، عبارات جستجو و شخصیت مشتریان بررسی میکنید به دست آورید. چه چیزی در مورد کسب و کارتان زندگی مشتریان را بهبود می‌بخشد؟ چه چیزی را به مشتریان خود پیشنهاد می‌کنید تا مشکل آن‌ها را برطرف یا آسانتر کند؟

ارزش واقعی شما باید به روشی برجسته گردد یا در سراسر متن خود بیان شود. خود را بجای مشتری قرار دهید و بر روی تقویت مزایای کسب و کارتان که در امکاناتی که در محصولاتتان قرار دارد تمرکز کنید. صحبت کنید و راهکارهایی در خصوص مشکلات رایج بازار خود ارائه دهید. برای مثال در WordStream به مشتریان بهینه سازی تبلیغات آنلاین،یک نرم افزار برتر و با استفاده آسان و راهنمایی حرفه ای را پیشنهاد شد. بجای این که در تمام تبلیغات بگویند “نرم افزار ما می‌تواند حساب کاربری Google Ads شما را ارتقا دهد” آن‌ها چیزی شبیه به جمله ی “مشتریان بالقوه بیشتر برای کسب و کار شما” را بیان کردند. این مزیت نهایی است. ایجاد تبلیغی که باقی بماند و هدف نهایی مشتریان را در تبلیغ انعکاس دهد.

۶. تا انتها آزمایش کنید

ارزش اجرای تست های A/B معمول در تبلیغات PPC را نادیده نگیرید. شما می‌توانید تعامل یک نسخه از تبلیغتان با دیگری را نظارت کنید و درکی واقعی و قابل اجرا در خصوص نوشتن تبلیغات موفق‌تر بدست آورید.

سعی کنید CTA ها، لحن‌ها، اصطلاحات، افعال، اعداد در عناوین، سوالات، بزرگ کردن برخی از حروف را به صورت متفاوت بیازمایید. هیچ محدودیتی وجود ندارد! من میدانم که گاهی اوقات تصور کردن آن سخت است که بهینه سازی جزئی در اصطلاحات تفاوت قابل توجهی در تعامل ایجاد می‌کند اما واقعاً این موضوع ممکن است.

در انتها هیچ قانونی وجود ندارد. هر چیزی که فکر می‌کنید ارزش آن را دارد، تست کنید. با تست کردن، نتایج بهتری در کمپین‌های شما به دست می‌آید و شما قادر خواهید بود که به صورت مداوم موفقیت تبلیغات خود را بهبود ببخشید. این کار خیلی ساده است:

  1. دو تبلیغ بنویسید
  2. آن‌ها را به صورت همزمان اجرا کنید
  3. بررسی کنید که کدامیک از تبلیغات دارای معیارهای مناسب بیشتری هستند(CTR، نرخ تبدیل و غیره)
  4. تبلیغ با کارایی پایینتر را حذف کنید و با تبلیغ دیگری آن را جایگزین کنید
  5. این عمل را تکرار کنید!

بنابراین همه چیز تحت اختیار شماست! نکات برای نوشتن تبلیغات در مقیاس بزرگ از سازماندهی فرآیندتان تا بهترین فعالیتها با جزئیات نوشته تان؛ ترسی دیگر وجود ندارد! زمان صرف کنید، بررسی کنید، مرتب سازی نموده و بهترین فعالیت‌های ممکن در خصوص نوشتن را دنبال کنید و در نهایت آزمایش، آزمایش و آزمایش کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
google-my-business
|
وقتی صحبت از تبلیغات در گوگل می شود اکثر مردم به Goolge ADS فکر میکنند اما شما...
کسب و کار B2B - چرا تبلیغات گوگل گزینه مناسبی برای شرکت‌های B2B است؟
|
اگر می‌دانستید که روزانه شخصی فعالیت‌های شما را رصد می‌کند و درصد رشد و موفقیت شما اندازه...
مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی
|
آن بخش از سرمایه‌ای را که به عنوان بازاریابی اینترنتی برای تبلیغات در گوگل خرج می‌کنید چگونه...
Search