درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

راهنمای کامل ساخت ویدیو در اینستاگرام

راهنمای کامل ساخت ویدیو در اینستاگرام
فهرست مطالب

اینستاگرام بهترین دوست یک بازاریاب است. قابلیت ویدیو در اینستاگرام به صورت رایگان، تولید محتوای خلاقانه و وسیع‌تری را فراتر از تنها به اشتراک گذاری عکس برای برند‌های کوچکتر میسر کرده است و اینستاگرام از این مسئله اطمینان حاصل کرده است که قابلیت‌های ویدئویی خود را در دسترس این برندها قرار دهد. مقاله یکی از مهم ترین تجربیات دپارتمان شبکه های اجتماعی نوین مارکتینگ را برای شما بازگو می‌کند.

قابلیت‌هایی نظیرIGTV ، استوری و اینستاگرام لایو  فرصت‌ها و سبک‌های مختلفی را در اختیار بازاریابانی قرار داده است که می‌خواهند با بودجه محدود خود، دسترسی به ویدیوی خود را در این برنامه گسترش دهند. ویدیو‌ها در اینستاگرام بالاترین میزان تعامل را در کلیه بخش‌های این برنامه دارد – ۳۸٪ بالاتر از پست‌های تصویری.

این آمار اگر برای شما دلنشین است، عالی است. اگر این مسئله به ذهن شما می‌آید که چگونه ویدیو‌های باورنکردنی و جذابی را برای اینستاگرام خود ایجاد کنید، جواب آن را در این مطلب خواهید یافت. ما در خدمات و مشاوره سئو نوین مارکتینگ بر اهمیت ساخت ویدئو برای سایت و اینستاگرام تاکید بسیاری داریم. برای اطمینان از اینکه ویدیوهای اینستاگرام شما به یک دارایی ارزشمند برای برند شما تبدیل شود، ما نیازهای ویدیویی، اندازه‌ها و نرم افزارهای کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم.

 از اینجا بخوانید : مقایسه Impressions و Reach در شبکه های اجتماعی

چرا ویدیو‌ در اینستاگرام

اگر می‌خواهید دسترسی خود را گسترش داده و مخاطبان بیشتری را جذب کنید، اینستاگرام فضای مورد نظر رویاهای شماست. برای رشد کسب و کار خود، محتوای اینستاگرام باید خلاقانه باشد و توجه مخاطبان شما را به خود جلب کند. ما چندین ایده را برای انجام این امر جمع‌آوری کرده‌ایم – کدام یک می‌تواند در استراتژی شما مفید واقع شود؟

۱- پیام‌های الهام بخش

WorkParty یک کتاب راهنمای ایجاد شغل رویایی شماست. در راستای این موضوع، صفحه اینستاگرام مربوطه نکاتی را در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک راک استار در محل کار ارائه می‌دهد. این ویدیو گزیده‌ای از پادکست‌های الهام بخشی است که توسط WorkParty و با حضور بابی براون Bobbi Brown ساخته شده است.

ویدیو در اینستاگرام - پیام‌های الهام بخش

اگر متن فوق یک عکس باشد، محتوای آن تأثیر قابل توجهی نخواهد داشت. یک کاربر که در صفحه‌ای پر از مطالب مختلف قرار دارد، می‌تواند به راحتی تصویر شما را نادیده بگیرد، اما ویدیو و پیام برجسته آن در ذهن کاربر می‌ماند.

 از اینجا بخوانید : معیارهای شبکه های اجتماعی که باید زیر نظر داشته باشید

۲. تصاویر همه گیر

این امر شاه کلید شما برای جذب مخاطب است. شما می‌توانید با استفاده از این تصاویر، فرهنگ، رسالت و محصولات برند خود را ترویج دهید. بوستل برای ترویج فرهنگ خود به عنوان یک مقصد دیجیتال برای زنان جوان از این تصاویر استفاده می‌کند. با استفاده از یک عنوان جالب و خنده دار، زنان جوان ممکن است این تصاویر را دیده و با بوستل ارتباط برقرار کرده و برای استفاده از خدماتشان انگیزه لازم را پیدا کنند.

ویدیو در اینستاگرام- تصاویر همه گیر

۳. مصاحبه‌ها

آیا اپیزود جدید پادکست شما آماده پخش است؟ مصاحبه کوچکی از آن را در اینستاگرام خود ارسال کنید. این امر باعث می‌شود کاربران علاقه‌مند به بازار کار شما جذب شوند. در اینجا ، نیویورکر قطعه‌ای از مصاحبه آینده خود با یک تکنسین روشنایی که بر روی پروژه همیلتون کار میکند را منتشر کرده است. با به اشتراک گذاری پشت صحنه یکی از داغ‌ترین موزیکال‌های برادوی، مطمئناً علاقه‌مندان به تئاتر موسیقی و طرفداران نیویورکر جذب آن مطلب خواهند شد.

ویدیو در اینستاگرام - مصاحبه‌ها

پادکست فارسی دیالوگ هم از این روش در اینستاگرامش به خوبی بهره می‌برد. پیشنهاد می‌کنم حتما به آن سر بزنید. این بخش افزوده بر مقاله انگلیسی هاب اسپات است.

ویدیو در اینستاگرام - دیالوگ پادکست

۴. یک داستان بگویید

هر کسب و کار داستانی دارد و ویدیو‌های اینستاگرام، آن داستان را زنده می‌کنند. به اشتراک گذاشتن ویدیو‌هایی از افرادی که تحت تأثیر محصول شما قرار دارند، به مخاطب انگیزه داده تا دلیل بیشتری برای بررسی شرکت شما را داشته باشد.

مایکروسافت در این ویدیو داستان دریا را بیان کرده و به این مسئله اشاره می‌کند که چگونه فناوری آن‌ها به ماهی‌گیران کمک می‌کند تا شغل خود را به طور مؤثرتری انجام دهند.

ویدیو در اینستاگرام - یک داستان بگویید

۵. رونمایی‌های جدید

یک راه عالی برای ارائه محصولات آینده، ارسال آن‌ها در اینستاگرام است. برای تأثیرگذاری مجبور نیستید یک تبلیغ تمام عیار انجام دهید. شرکت پوشاک Love Your Melon از یک مدل و مجموعه رنگ‌های شاد برای تبلیغ محصول جدید خود استفاده کرده است.

ویدیو در اینستاگرام - رونمایی‌های جدید

حتی ارسال شمارش معکوس‌های ویدئویی برای ارائه محصولات جدید، مشتری را علاقه‌مند و هیجان زده از آنچه در انتظار اوست، می‌کند. نمایش محصولات موجود در اینستاگرام می‌تواند عنصر بصری جذابی باشد که یک کاربر را به سمت خرید از شما سوق می‌دهد. شخصاً، یک روبان صورتی من را خیلی جذب می‌کند.

۶. محصولات موجود

درباره محصولات موجود خود نیز می‌توانید رفتار مشابهی داشته باشید. مشتریان بالقوه ممکن است از وسعت فروشگاه شما آگاه نباشند و ارائه آن‌ها به جای الزام کاربر به جستجو برای اطلاع از آن‌ها، به معنای بازدید بیشتر برای شماست.

یک رستوران گیاهی مستقر در بوستون، از مجموعه کاملی از ویدیو‌های تبلیغاتی جهت ارائه خلاقیت در منوی خود استفاده کرده است. شخصی که به دنبال یک رستوران جدید است می‌تواند موارد منو را دیده و یک ویدیو کوتاه و جالب از انتخاب‌های موجود در آن داشته باشد.

ویدیو در اینستاگرام - محصولات موجود

۷. تخفیف و اشانتیون‌ها

اگر بازار شما در صنعت B2B مانند مواد آرایشی، از حضور گسترده‌ای در اینستاگرام برخوردار است، مخاطبان خود را درباره تخفیفات بعدی خود مطلع سازید یا یک تخفیف اختصاصی در اینستاگرام خود اجرا کنید و مانند Benefit Cosmetics، ویدئویی از تخفیفات و محصولات خود در اینستاگرام منتشر کنید. منظور از صنایع آرایشی b2b فروش عمده محصولات آرایشی به آرایشگاه ها و فروشگاه های خردتر است.

ویدیو در اینستاگرام - تخفیف و اشانتیون‌ها

۸. ویدیوهای آموزشی

صنایع ۵ دقیقه‌ای، صفحه‌ای با ۳۴ میلیون طرفدار در اینستاگرام است. محتوای آن شامل مواردی است که می‌توانید در ۵ دقیقه انجام دهید و همه آن‌ها نیز ویدیو هستند.

ویدیو‌های آموزشی، یا نمایش محصولات به خصوص برای محصولات موجود در بازار یک راه عالی برای معرفی مخاطبان به تجارت شماست. بعلاوه شما نیز مانند صفحه صنایع ۵ دقیقه‌ای، می‌توانید کانال‌های اجتماعی دیگری را به اشتراک بگذارید که محتوای مشابه شما ارائه می‌دهند.

ممکن است این سؤال برای شما ایجاد شود که این برندها چگونه محتوای خود را خلق می‌کنند و چگونه شما نیز می‌توانید چیزی مشابه آن‌ها ایجاد کنید. با ما همراه باشید.

ویدیو در اینستاگرام - ویدیوهای آموزشی

نحوه ایجاد و ارسال ویدیوی اینستاگرام

ابتدا باید برنامه اینستاگرام خود را باز کنید و آیکونی که دارای علامت به علاوه در وسط است را انتخاب کنید. در مرحله بعد، می‌توانید یک ویدیو از ویدیوهای موجود خود انتخاب کنید یا یک ویدیو درون برنامه ایجاد کنید.

ویدیو در اینستاگرام - ارسال ویدیوی اینستاگرام

 سپس صفحه را به قسمت «ویدئو» برده و دکمه مرکزی را فشار داده و نگه دارید تا ویدیو شما ضبط شود. هنگامی که انگشت خود را رها می‌کنید ، این ویدیو بر روی صفحه پخش می‌شود. پس از آن، شما به صفحه‌ای منتقل می‌شوید تا یک فیلتر برای ویدیو خود انتخاب کنید. فیلتر مورد علاقه من «Gingham» است ، زیرا هر سایه تیره را روشن تر می‌کند و به ویدیو شما پایانی سیاه و سفید می‌دهد.

ویدیو در اینستاگرام - نحوه ایجاد ویدیوی اینستاگرام

در بخش بالای صفحه گزینه «Next» را انتخاب نموده و وارد بخش «Trim» می‌شوید. در اینجا می‌توانید طول ویدیو خود را ویرایش کرده و بخش‌های مختلف را برش داده و به هم بچسباند.

ویدیو در اینستاگرام - نحوه ایجاد و ارسال ویدیوی اینستاگرام

اکنون زمان مناسبی برای انتخاب تنظیمات صدا است. با کلیک روی دکمه بلندگو در بالای ویدیوی خود، صدا آن را قطع کنید. رها کردن این تنظیم به این معنی است که ویدیوی شما دارای صدا خواهد بود.

ویدیو در اینستاگرام - دکمه بلندگو

پس از ویرایش‌های تصویری، می‌توانید یک عکس را انتخاب کنید. این صفحه عکس‌هایی از ویدیوی شما را نشان می‌دهد که هنگام لود شدی ویدیو، این عکس برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شود.

ویدیو در اینستاگرام - اشتراک گذاری ویدئو

در اینجا ، من معمولا فریم وسط را انتخاب می‌کنم زیرا عکس واضحی بوده و موضوع ویدیو من را به خوبی نشان می‌دهد. پس از انتخاب عکس، آماده ارسال هستید. صفحه آخر جایی است که یک عنوان، مکان مربوطه و تنظیمات بارگذاری مطلب خود را انتخاب می‌کنید.

با کلیک بر روی «اشتراک»، پست شما بارگذاری می‌شود و به طور خودکار در صفحه شما ظاهر می‌شود. قبل از پخش خودکار ویدیو و اعمال فیلتر مدنظرتان، می‌توانید کاور ویدیو خود را ببینید.

هنگام ویرایش یک ویدیو، به این فکر کنید که چه چیزی با برند شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، رنگ‌های برندتان هنگام ویرایش یک ویدیو، واقعاً به چشم می‌آیند. درج مضامین متناسب با صفحه و علایق مخاطبتان باعث افزایش بازدیدهای شما می‌شود.

اینجا جایی است که برنامه‌های مختلف می‌توانند مفید واقع شوند. به عنوان مثال، StoryLuxe قالب‌های رایگانی را برای Stories فراهم می‌کند که به آن‌ها یک فیلتر جالب اضافه کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا چندین نوع محتوا را به طور همزمان ارسال کنید. برنامه‌ها و وب سایت‌هایی مانند Canva ابزارهای ساده طراحی گرافیکی را برای کمک به ساخت یک استوری ارائه می دهند.

ویدیو در اینستاگرام - Canva

Pixaloop و Giphy دو برنامه هستند که با هر فرمی که دوربین شما تنظیم شده است، برای شما gif ایجاد می‌کنند. برای استفاده، به سادگی برنامه‌ها را باز کنید، ویدیو خود را ضبط کرده و سپس این نرم افزارها یک GIF برای شما ایجاد می‌کنند که می‌توانید مستقیماً در اینستاگرام بارگذاری کنید. بروزرسانی و نحوه استفاده از Pixaloop را بررسی کنید:

ویدیو در اینستاگرام - Pixaloop

حالا که می‌دانید چگونه می‌توانید یک ویدیو را ایجاد کرده و ارسال کنید، اجازه دهید به ابعاد مورد استفاده اینستاگرام برای بارگذاری یک ویدیو بپردازیم.

الزامات ویدیوهای اینستاگرام

هنگامی که اینستاگرام ویدیو ها را برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ راه اندازی کرد، هر ویدیو می‌توانست تنها ۱۵ ثانیه طول بکشد. اکنون، ویدیوها کمی پیچیده تر شده است. هر نوع ویدیو با توجه به مشخصات پیشنهادی که بسته به بخشی که مطالب خود را در آن ارسال می‌کنید، بهترین عملکرد را دارد.

مشخصات و ابعاد ویدیوی اینستاگرام برای سال ۲۰۱۹

الزامات فعلی ویدیوها به شرح زیر است: ویدیو مستطیلی۶۰۰ x 315: ؛ ویدیو مربعی:  ۶۰۰×۶۰۰ویدیو عمودی: ۶۰۰×۷۵۰؛ آگهی۶۰۰×۶۰۰ استوری : ۱۰۶۷×۶۰۰؛ ۱۰۸۰×۱۹۲۰ :IGTV.

بهترین قسمت این روند راحتی ساخت ویدئو در آن است. مهم نیست با آیفون یا آندروید ویدیو می‌گیرید، ویدیو شما به طور خودکار در مشخصات ویدیویی بالا قرار می‌گیرد. گوشی ‌های تلفن iPhoneX و Android 9 با فرمت k4 تصویر برداری کرده و ابعاد اینستاگرام ، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه فیلم برداری می‌کنند.

از نظر اندازه نیز اینستاگرام ابعاد ۹:۱۶ یک تلفن هوشمند را توصیه می‌کند. در مرحله بعد، در صورت عدم استفاده از تلفن برای ایجاد محتوای خود، قصد داریم به مشخصات اندازه‌ای ویدیوها بپردازیم.

اندازه ویدیوهای اینستاگرام

ویدیوی اینستاگرام شما می‌تواند به بیشمار اندازه و ابعاد پخش شود، اما سه اندازه اصلی ویدیو در اینستاگرام برای تصاویر افقی ۶۰۰×۳۱۵، برای تصاویر مربعی ۶۰۰×۶۰۰ و برای تصاویر عمودی ۶۰۰×۷۵۰ است.

سایر الزامات ویدیوهای اینستاگرام به همین سه خلاصه می‌شود، ما در زیر لیستی از این موارد را برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

وضوح تصاویر در ویدیو‌ در اینستاگرام

ویدیو افقی – حداقل وضوح تصویر ۶۰۰×۳۱۵ است.

ویدیو مربعی – حداقل وضوح تصویر ۶۰۰×۶۰۰است.

ویدیو عمودی – وضوح تصویر ۶۰۰×۷۵۰ است.

وضوح ویدیو تبلیغات – حداقل آن ۶۰۰×۶۰۰است، در حالی که حداکثر وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۰۸۰تعریف شده است.

استوری  اینستاگرام – حداقل وضوح ۱۰۶۷×۶۰۰ و وضوح پیشنهادی ۱۰۸۰×۱۹۲۰ است.

IGTV – وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ توصیه می شود، در حالی که حداقل وضوح تصویر ۷۲۰ است.

ابعاد متفاوتی برای مشاهده ویدیوها وجود دارد. اگر قصد دارید از لحاظ ابعادی ویدیوها را بررسی کنید، ابعاد سه نوع اصلی ویدیو در اینستاگرام به شرح زیر است:

ویدیو افقی – نسبت ابعاد ۱۶: ۹

ویدیو مربع – نسبت ابعاد ۱: ۱

ویدیو عمودی – نسبت ابعاد ۴: ۵

Live اینستاگرام – نسبت ابعاد ۹:۱۶

اگر هدف شما از ویدیو، شمارش معکوس رونمایی از محصول یا پیش‌نمایش پادکست است، بهتر است از یک ویدیو افقی استفاده کنید. ویدیوهای افقی قالب لایو و استوری اینستاگرام است، مانند این استوری از استارباکس که یک موضوع طنز داشته و نوشیدنی‌های برتر خود را نشان می‌دهد.

ویدیو در اینستاگرام - ویدیو افقی

اگر به دنبال ویدیوهای طولانی‌تری هستید که ویدیوهای تمام صفحه مانند استوری‌ها را به نمایش بگذارد، IGTV انتخاب مناسبی برای شماست. IGTV به شما این امکان را می‌دهد تا محتوایی با فرمت طولانی‌تر مانند ویدیوهایی با تمام جزئیات کوچک یک محصول یا یک جلسه پرسش و پاسخ را به صورت زنده پخش کنید.

شرکت کولر Yeti از کانال IGTV خود برای به اشتراک گذاشتن داستان‌ها، دستورالعمل‌های مشتریان دیگر امور مربوط به شرکت استفاده می‌کند. توجه کنید که طول ویدیوها به ۶۰ دقیقه رسیده و فرمت آن‌ها به شکل افقی در IGTV نمایش داده شده است. فیلم‌های مربعی یکی از ویژگی‌های سری Tiny Desk از شرکت NPR Music است. برای ارائه بخش‌های برجسته در اجراهای زنده خود، NPR از اینستاگرام خود استفاده کرده و محتوای آنها را در قالب مربعی قرار می‌دهد.

ویدیو در اینستاگرام - NPR Music

پیش نمایش محتوا و بخش‌های برجسته‌ای از کانال‌های دیگر، راهی عالی برای استفاده از قالب های ویدیوی مربعی است. اگر ویدئوهای عریض‌تری دریافت کرده‌اید یا حتی یک ویدیو از طرفداران خود داشته که می‌خواهید آن‌ها را به اشتراک بگذارید، ویدیوهای مربعی گزینه‌ای مناسب برای انجام این کار است.

چگونه ویدیوها را برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام فشرده کنیم

فشرده سازی فیلم‌ها به این معنی است که اندازه ویدیو خود را کم کرده تا بارگذاری آن راحت‌تر و سریع‌تر جریان یابد. به طور کلی، ویدیو در اینستاگرام را بر روی یک ابزار یا نرم افزار فشرده سازی بارگذاری کرده – مانند YouCompress یا Clipchamp که به طور خودکار برخی از جزئیات داده‌های ویدیوی شما را حذف می‌کنند. فشرده سازی ممکن است منجر به از بین رفتن کیفیت تصویر یا وضوح صدا شود.

انواع فشرده سازی

سپس از کد گذاری ویدیو برای فشرده سازی محتوای ویدیویی با حجم بزرگ در قالب‌ مختلف استفاده می‌شود. دو قالب رایج برای فایل‌ها، mp4 و WMV، Windows Media Video، است. دو نوع فشرده سازی مختلف وجود دارد: کاهشی و بدون کاهش.

فشرده سازی از کاهشی

فشرده سازی کاهشی با حذف داده‌ها از محتوای ویدیویی شما، ویدیو را فشرده می‌کند. از بین بردن تصاویر یا صداهایی که نرم افزار آن‌ها را مازاد تشخیص می‌دهد، حجم ویدیو را بهبود می‌بخشد. همانطور که از اسم این روش بر می‌آید، فشرده سازی کاهشی حجم ویدیو شما را بسیار کوچک خواهد کرد.

قالب‌های فشرده سازی کاهشی، در از بین بردن مقدار زیادی از داده‌های اضافی برای کاهش اندازه ویدیو شما مفید هستند. به عنوان مثال، اگر ویدیو شما یک شات پنج ثانیه‌ای از یک شیء داشته باشد، ممکن است یک فشرده سازی کاهشی سه ثانیه از آن را حذف کند.

فشرده سازی بدون کاهش

از طرف دیگر، فشرده سازی بدون کاهش، نتیجه‌ای تقریباً یکسان با ویدیو اصلی را ایجاد می‌کند، زیرا داده‌ها در این فرآیند از بین نمی‌روند. روش بدون کاهش تأثیر بزرگی در اندازه ویدیوها همانند روش کاهشی نخواهد داشت، اما همچنان برای فیلم‌های کوچکتر مفید است.

قالب‌های متداول بدون کاهش عبارتند از:

روش بدون کاهش Windows Media Audio (WMAL)

روش بدون کاهش Apple Audio Codec (ALAC)

روش بدون کاهش  (FLAC) Free Audio Codec

وقتی کیفیت در ویدیو شما مهم است، از FLAC استفاده کنید، زیرا شما هیچ کیفیتی را در روند فشرده سازی از دست نمی‌دهید.

ابزارهای فشرده سازی ویدیو متعددی وجود دارد که ویدیوها را برای شما فشرده می‌کند. به عنوان مثال، UniConverter یک گزینه فشرده سازی جهت اینستاگرام داشته و استفاده از آن آسان و رایگان است.

بهترین تنظیمات ادوبی پریمیر Adobe Premiere Pro Export برای اینستاگرام

اگر ویدیوی خود را با استفاده از ادوبی پریمیر ویرایش می‌کنید ، از قبل می دانید که ادوبی دوست دارد به مشخصات اکسپورت بپردازد. ما هم همینطور! هنگامی که آماده اکسپورت می‌شوید، اطلاعات مربوط به بهترین تنظیمات برای داشتن تصاویری با بهترین وضوح در اینجا آمده است.

«تنظیمات اکسپورت» را در کادر بازشونده «فرمت» باز کنید و گزینه «H.264» و « Match Source High bitrate» را انتخاب کنید. این دو تنظیمات با تنظیمات ویدیوی اینستاگرام مطابقت دارند.

تنظیمات ادوبی پریمیر

ویدیو در اینستاگرام - تنظیمات ادوبی پریمیر

کادر انتخاب «Use Maximum Render Quality» مقیاس بندی ویدیوی شما را بطور خودکار برطرف می‌کند، بنابراین حتماً آن کادر را نیز انتخاب کنید.

پس از ذخیره این تنظیمات، ویدیو شما آماده اشتراک گذاری در اینستاگرام خواهد بود. از آنجا که نمی‌توانید ویدیوها را مستقیماً در اینستاگرام بارگذاری کنید، یک برنامه دیگر مانند Later یا Hootsuite را داشته باشید. همچنین می توانید ویدیو را به موبایل خود ارسال کرده و آن را از آنجا بارگذاری کنید.

نکات اینستاگرام ما در اینجا تمام نمی‌شود. اگر می‌خواهید راهنمای عمیق تری در مورد چگونگی ارسال، ایده‌هایی در مورد محتوای مطالب یا چطور با فیلم های اینستاگرام خود از دیگران پیشی بگیرید، سایر پست‌های ما را بررسی کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
کسب درآمد از یوتیوب
|
امکان کسب درآمد از یوتیوب به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم انتشار و بازدید ویدیو، خیلی از افراد را...
10 نکته برای نوشتن کپشن اینستاگرام جذاب
|
بازاریابی در اینستاگرام (اینستاگرام مارکتینگ) بیشتر بر استفاده از عوامل بصری متکی است. کیفیت عکس‌های شما عامل...
۶ استراتژی برای کسب و کار اینستاگرامی
|
امروزه بیشتر از هر زمان دیگر اینستاگرام برای کسب و کارها پول‌ساز است و همین امر باعث...
خرید فالوور اینستاگرام ممنوع
|
برای فعالان اینستاگرام خرید فالوور فیک یک حرکت غیرحرفه‌ای به منظور خودنمایی بیشتر محسوب می‌شود. افراد با...
Search