درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

افزونه سئو وردپرس Rank Math جایگزین احتمالی افزونه سئو یواست

افزونه سئو وردپرس Rank Math جایگزین احتمالی افزونه سئو یواست
فهرست مطالب

Rank Math رنک مث یک رقیب تازه نفس و سرحال برای افزونه‌های سئو وردپرسی، به‌خصوص افزونه سئو یواست است. این افزونه که به تازگی مورد توجه متخصصان سئوی وردپرس قرار گرفته، احتمالا به رقیبی جدی برای افزونه یواست تبدیل خواهد شد. جالب است بدانید که افزونه سئو Rank Math از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و تمامی امکانات آن رایگان است. سازندگان این افزونه آن را به یک چاقوی سوئیسی همه‌کاره در زمینه سئو وب سایت تشبیه کرده‌اند. اگر می‌خواهید با این غول سئو در وردپرس بیشتر آشنا شوید؛ با مطالعه ادامه این مقاله در وب‌سایت نوین مارکتینگ همراه ما باشید.

افزونه سئو Rank Math

رنک مث Rank Math - Rank Math - افزونه سئو Rank Math

 

امکانات و ویژگی‌های افزونه سئو Rank Math

Rank Math رایگان است؛ اما در عین رایگان بودن، مزیت خود را در رقابت با سایر افزونه‌های سئو، ارائه تمامی ویژگی‌‎ها و امکانات مورد نیاز برای سئوی داخلی یک وب‌سایت وردپرسی قرار داده است. بنابراین با افزونه‌ای جامع و کامل روبرو هستیم؛ که برای هر بخش از سئو، فکری داشته و به نیاز همه افراد، از تازه کار تا حرفه‌ای، در زمینه سئو اهمیت داده است.

برای دریافت مشاوره سئو با تیم نوین مارکتینگ تماس بگیرید

۱. تنظیمات اولیه بسیار ساده

پس از نصب Rank Math، مراحل تنظیمات اولیه آن از طریق یک فرآیند ساده نمایش داده می‌شود. در واقع این افزونه بسیاری از کارها را خودش انجام می‌دهد؛ و تنها با چند سوال مختصر، بهترین انتخاب‌ها را برای تنظیمات سئو ارائه می‌دهد. در روش پیکربندی مرحله به مرحله، علاوه بر تنظیمات سئوی داخلی، پروفایل شبکه‌های اجتماعی، پروفایل گوگل سرج کنسول و سایر پروفایل‌های مورد نیاز نیز ثبت می‌شوند.

نصب Rank Math

رنک مث Rank Math - نصب Rank Math

نکته: این روش پیکربندی برای افراد تازه‌کار بسیار مناسب است؛ اما افراد حرفه‌ای نیز می‌توانند تمامی این تنظیمات را به صورت جزئی‌تر و اختصاصی، از بخش تنظیمات افزونه تغییر دهند.

 از اینجا بخوانید : سئو تکنیکال چیست؟ آموزش سئو فنی سایت

۲. رابط کاربری زیبا و قابل فهم

رابط کاربری این افزونه علاوه بر زیبایی، بسیار ساده و قابل فهم است. به همین دلیل در زمان بسیار کوتاهی می‌توان با آن آشنا شد؛ و تنظیمات مرتبط را انجام داد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رابط کاربری، نمایش اطلاعات و تنظیمات لازم، در زمان و مکان مناسب است. به عنوان مثال در صفحه پست‌ها، می‌توان اطلاعات لازم برای بهبود سئو صفحه را به دست آورده و آن را بهبود داد.

رابط کاربری زیبا و ساده

رنک مث Rank Math - رابط کاربری زیبا و ساده

علاوه بر این، ارائه پیش نمایش از شکل نمایش صفحه در نتایج جستجو، شبکه‌های اجتماعی و نمایش ریچ اسنیپت‌ها، از جمله ویژگی‌هایی است که در صفحه پست‌ها، قابل استفاده است.

۳. مرکز جمع‌آوری اطلاعات گوگل سرچ کنسول

در این بخش از افزونه، اطلاعات گوگل سرچ کنسول وب‌‌سایت نمایش داده می‌شود. ردیابی رتبه‌بندی کلمات کلیدی مدنظر و پیگیری خطاهای ایجاد شده در سرچ کنسول، از جمله مهم‌ترین اطلاعات ارائه شده در این بخش است.

مرکز جمع‌آوری اطلاعات گوگل سرچ کنسول

رنک مث Rank Math - مرکز جمع‌آوری اطلاعات گوگل سرچ کنسول

همچنین وضعیت نقشه وب‌سایت در سرچ کنسول و وضعیت ایندکس شدن صفحات وب‌سایت در موتور جستجوی گوگل، از دیگر اطلاعات ارزشمندی است که در این بخش به صورت مستقیم نمایش داده می‌شود. به‌طور کلی این بخش اطلاعات جذاب و مفیدی برای تحلیل وضعیت وب‌سایت ارائه می‌دهد.

۴. ابزار مقایسه کلمات کلیدی در گوگل ترند

در این بخش از افزونه Rank Math، دسترسی مستقیم به گوگل ترند ایجاد شده است؛ تا بدون مراجعه به این سرویس، بتوان به صورت مستقیم از امکانات مقایسه‌ای این ابزار استفاده کرد (این بخش به‌زودی به امکانات افزونه اضافه خواهد شد.).

ابزار مقایسه کلمات کلیدی در گوگل ترند

رنک مث Rank Math - ابزار مقایسه کلمات کلیدی در گوگل ترند

در این ابزار تلاش شده است تا با ارائه اطلاعات مقایسه‌ای مناسب به صورت گرافیکی، امکان انتخاب کلمات کلیدی مناسب در اختیار کاربر قرار گیرد.

۵. خطاهای کراولر گوگل

در این بخش می‌توان خطاهای ناشی از دسترسی نامناسب ربات گوگل به صفحات گوناگون سایت را در دو نسخه موبایل و دسکتاپ مشاهده کرد.

خطاهای کراولر گوگل

رنک مث Rank Math - خطاهای کراولر گوگل

به عنوان مثال خطای ۴۰۴ یکی از خطاهای بسیار متداول است؛ که اثری منفی بر تجربه کاربری مخاطبان وب‌سایت می‌گذارد. لیست این خطاها را می‌توان در این صفحه مشاهده و جهت رفع آنها اقدام نمود.

۶. راهنمای متنی کار با ابزارها

در این افزونه، راهنمای متنی هر بخش در قالب اعلامیه‌ها و زبانه‌های راهنما ارائه شده است. از آنجا که این افزونه ویژگی‌ها متعددی دارد؛ این راهنماها کمک خوبی برای درک ساده روش کار با بخش‌های گوناگون آن است.

راهنمای متنی کار با ابزارها

رنک مث Rank Math - راهنمای متنی کار با ابزارها

همچنین این راهنماها در صورت لزوم به صفحه تنظیمات مرتبط لینک شده است؛ تا کار تنظیم درست آن طبق راهنما ساده شود.

۷. سئوی اتوماتیک تصاویر وب‌سایت

این ویژگی به بهبود رتبه تصاویر وب‌سایت در نتایج جستجو کمک می‌کند. سئوی تصاویر روشی قدرتمند اما معمولا نادیده گرفته شده، برای ایجاد ترافیک از موتورهای جستجو است. اما گاهی افزودن ویژگی‌های لازم به تک تک تصاویر یک وب‌سایت به صورت دستی بسیار مشکل می‌شود.

سئوی اتوماتیک تصاویر وب‌سایت

رنک مث Rank Math - سئوی اتوماتیک تصاویر وب‌سایت

با فعال شدن این ابزار در افزونه Rank Math، عنوان و ALT تمام تصاویر به صورت اتوماتیک تولید می‌شود. نکته جالب اینکه این ویژگی در نمایش ظاهری پست‌ها تغییری ایجاد نمی‌کند.

۸. نقشه سایت XML

نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای وب‌سایت را ساده‌تر پیدا کرده و ایندکس کنند. این افزونه به صورت کاملا اتوماتیک نقشه وب‌سایت شما را می‌سازد.

نقشه سایت XML

رنک مث Rank Math - نقشه سایت XML

مزیت اصلی نقشه سایت در این افزونه در مقایسه با رقبا، آن است که دسترسی کاملی برای تعیین جزئیات گوناگون در نقشه سایت برای هر صفحه از وب‌سایت ارائه می‌دهد.

۹. پشتیبانی از ریچ اسنیپت‌ها

استفاده از ریچ اسنیپت‌ها در افزایش CTR صفحات شما در نتایج جستجو، بسیار موثر هستند. از این رو این روزها استفاده از آن در یک وب‌سایت مزیت مهمی محسوب می‌شود.

پشتیبانی از ریچ اسنیپت‌ها

رنک مث Rank Math - پشتیبانی از ریچ اسنیپت‌ها

افزودن انواع گوناگون اسکیما به صفحات پست‌ها و… به کمک این افزونه به سادگی چند کلیک است. این افزونه از انواع مختلف اسکیما پشتیبانی کرده و قابلیت انجام تنظیمات متنوع در این زمینه را ارائه می‌دهد.

۱۰. اسکیمای مقالات

نمایش مقالات منتشر شده در وب‌سایت به شکل کارت‎‌های ویژه در نتایج جستجو، می‌تواند تاثیر زیادی بر افزایش نرخ کلیک وب‌سایت داشته باشد. افزودن این داده‌ها به هر پست کمک می‌کند تا گوگل درک بهتری از هر پست و ویژگی‌های آن داشته باشد.

اسکیمای مقالات

رنک مث Rank Math - اسکیمای مقالات

این افزونه از قابلیت Article Schema پشتیبانی کرده و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد و شانس نمایش ویژه مقالات وب‌سایت در نتایج جستجوی گوگل را افزایش داد.

۱۱. اسکیمای محصولات

یکی از مهم‌ترین اسکیماها، اسکیمای محصولات است. این ویژگی کمک می‌کند تا محصولات وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی، با جزئیات بیشتری از جمله تصویر محصول، قیمت، موجودی و امتیاز کاربران، در نتایج جستجو نمایش داده شود.

اسکیمای محصولات

رنک مث Rank Math - اسکیمای محصولات

افزونه رنک مت، امکان ساخت این اسکیماها را نیز در صفحه محصولات، به سادگی چند کلیک فراهم کرده است.

۱۲. اسکیمای دستور طبخ

این اسکیما برای وب‌سایت‌هایی که دستورات آشپزی ارائه می‌کنند، بسیار جذاب است. به کمک این اسکیما می‌توان پست نوشته شده برای یک دستور آشپزی را به صورت ویژه به همراه تصویر، زمان طبخ، میزان کالری و… در نتایج جستجو به نمایش گذاشت.

اسکیمای دستور طبخ

رنک مث Rank Math - اسکیمای دستور طبخ

افزونه Rank Math این اسکیما را نیز مانند سایر موارد، به سادگی انجام چند کلیک در صفحه پست‌ها در اختیار نویسنده قرار می‌دهد.

۱۳. اسکیمای رویداد

نمایش رویدادها و برنامه‌ها به شکل ویژه و با اطلاعات مفید در نتایج جستجو، برای وب‌سایت‌هایی که به معرفی و فروش رویدادها و برنامه‌ها می‌پردازند، بسیار مفید است.

اسکیمای رویداد

رنک مث Rank Math - اسکیمای رویداد

این افزونه کمک می‌کند تا رویدادهای ثبت شده در وب‌سایت را در بیش از ۱۵ نوع مختلف تنظیم کنید. نمایش اطلاعاتی همچون آدرس محل رویداد، آدرس خرید بلیط اینترنتی، موجودی بلیط و… در این اسکیما وجود دارد.

۱۴. اسکیمای ویدئو

استفاده از اسکیمای ویدئوی موجود در افزونه رنک مت، به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا نمایش بسیار بهتری در نتایج جستجو داشته باشند.

اسکیمای ویدئو

رنک مث Rank Math - اسکیمای ویدئو

اگر ویدئو یکی از روش‌های ارائه محتوا در وب‌سایت باشد؛ استفاده از اسکیمای ویدئو می‌تواند نمایش بسیار دلنوازی را از این ویدئوها در نتایج جستجو فراهم کند.

۱۵. اسکیمای کسب‌وکار محلی

سئوی محلی برای کسب‌وکارهای محلی از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است. افزونه Rank math این نیاز را نیز پوشش داده و با ارائه اسکیمای سئوی محلی، شانس وب‌سایت این کسب‌وکارها را برای دریافت رتبه‌های بهتر محلی در نتایج جستجوی گوگل بیشتر می‌کند.

اسکیمای کسب‌وکار محلی

رنک مث Rank Math - اسکیمای کسب‌وکار محلی

۱۶. نقشه XML اخبار سایت

برای بسیاری از وب‌سایت‌های خبری، داشتن چنین نقشه‌ای بسیار مهم است. این نقشه شانس حضور صفحات خبری را در بخش گوگل نیوز افزایش می‌دهد.

نقشه XML اخبار سایت

رنک مث Rank Math - نقشه XML اخبار سایت

این افزونه قابلیت تولید نقشه سایت اختصاصی برای بخش اخبار را نیز ارائه می‌دهد.

۱۷. نقشه XML ویدئو، برای وب‌سایت‌های ویدئویی

شانس نمایش ویدئوها در بخش ویدئوی موتور جستجوی گوگل در صورت استفاده از یک نقشه مستقل از ویدئوهای موجود در وب‌سایت، افزایش پیدا می‌کند.

نقشه XML ویدئو، برای وب‌سایت‌های ویدئویی

رنک مث Rank Math - نقشه XML ویدئو، برای وب‌سایت‌های ویدئویی

افزونه رنک مت قادر است تنها با یک کلیک همه ویدئوهای وب‌سایت را با اطلاع کامل آنها، در یک نقشه مستقل و کاملا هماهنگ با گوگل ارائه کند.

۱۸. پینگ کردن موتورهای جستجو

وقتی نوشته جدیدی در وب‌سایت منتشر می‌شود؛ یکی از راه‌های سریع‌تر ایندکس شدن آن، پینگ کردن موتورهای جستجو است. به زبان ساده منظور از پینگ کردن، اطلاع دادن به ربات موتور جستجو، درباره محتوای تازه منتشر شده است.

پینگ کردن موتورهای جستجو

رنک مث Rank Math - پینگ کردن موتورهای جستجو

افزونه Rank Math این کار را برای تمام نوشته‌های جدید و به‌روزرسانی‌های وب‌سایت، در همه موتورهای جستجوی معتبر انجام می‌دهد.

۱۹. ابزار تجزیه و تحلیل SEO مبتنی بر ۴۰ فاکتور

رنک مت یک ابزار تجزیه و تحلیل سئوی داخلی مستقل دارد. با استفاده از این ابزار و تنها با یک کلیک، می‌‎توان وب‌سایت را بر اساس ۴۰ فاکتور گوناگون از نظر ویژگی‌های سئو بررسی کرد.

ابزار تجزیه و تحلیل SEO مبتنی بر ۴۰ عامل

رنک مث Rank Math - ابزار تجزیه و تحلیل SEO مبتنی بر 40 عامل

نکته مثبت این ابزار، ارائه توصیه‌های عملی برای رفع خطاهای یافت شده است.

۲۰. تنظیمات اختصاصی برای هر پست، صفحه یا آیتم

اصول کلی سئوی وب‌سایت را می‌توان در افزونه رنک مت، با جزئیات کامل تنظیمات کرد. اما گاهی یک پست، صفحه یا آیتم، نیازمند تنظیمات اختصاصی است. در این شرایط نیز این افزونه به کاربر اجازه انجام تنظیمات اختصاصی برای هر مورد را می‌دهد.

تنظیمات اختصاصی برای هر پست، صفحه یا آیتم

رنک مث Rank Math - تنظیمات اختصاصی برای هر پست، صفحه یا آیتم

به عنوان مثال با استفاده از این امکان می‌توان یک صفحه را به کمک تگ noindex از ایندکس گوگل خارج کرد.

۲۱. مدیریت لینک‌سازی داخلی

یکی از مهم‌ترین اصول سئو داخلی، استراتژی لینک‌سازی داخلی در صفحات وب‌سایت است. همچنین انجام این کار به صورت دستی کاری بسیار زمان‌بر و سخت است. اما افزونه سئوی Rank Math این کار تا حدود زیادی ساده کرده است.

مدیریت لینک‌سازی داخلی

رنک مث Rank Math - مدیریت لینک‌سازی داخلی

در این افزونه می‌توان لیستی از کلمات مهم را تعیین کرد؛ تا به صورت اتوماتیک در مطالب وب‌سایت، به صفحه‌ای مشخص لینک شوند (این بخش از افزونه به زودی فعال می‌شود.).

۲۲. مدیریت حرفه‌ای ریدایرکت‌ها

در وب‌سایت‌های بزرگ، گاه و بی‌گاه نیاز به ریدایرکت کردن صفحات به یک‌دیگر احساس می‌شود. در این زمینه نیز افزونه رنک مت با ارائه یک ابزار کامل، اجازه مدیریت همه ریدایرکت‌های گوناگون وب‌سایت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مدیریت حرفه‌ای ریدایرکت‌ها

رنک مث Rank Math - مدیریت حرفه‌ای ریدایرکت‌ها

با این ابزار می‌توان انواع ریدایرکت‌های ۳۰۱، ۳۰۲، ۳۰۷، ۴۱۰ و ۴۵۱ را به صورت تکی و جمعی، اجرا و مدیریت کرد.

۲۳. تنظیمات دقیق Breadcrumbs

اگر یک سئوکار حرفه‌ای باشید، از اهمیت داشتن یک Breadcrumbs سالم در وب‌سایت غفلت نمی‌کنید. این ویژگی به درک بهتر موتورهای جستجو از سلسله‌مراتب صفحات وب‌سایت کمک می‌کند.

تنظیمات دقیق Breadcrumbs

رنک مث Rank Math - تنظیمات دقیق Breadcrumbs

افزونه سئو Rank Math در این زمینه نیز امکانات کاملی ارائه داده است؛ تا بتوان Breadcrumbsها را با جزئیات کامل تنظیم کرد.

۲۴. انتقال تنظیمات از افزونه‌های سئو Yoast و All In One به افزونه رنک مت

افزونه رنگ مت به شما اجازه می‌دهد تنها با فشردن یک دکمه، تمامی تنظیمات سئوی خود را از این افزونه‌ها به افزونه جدید منتقل کنید.

انتقال تنظیمات از افزونه‌های سئو Yoast

رنک مث Rank Math - انتقال تنظیمات از افزونه‌های سئو Yoast

از آنجا که در حال حاضر اغلب وب‌سایت‌ها یکی از افزونه‌های Yoast یا All In One را مورد استفاده قرار داده‌اند؛ وجود این امکان برای استفاده از افزونه رنک مت ضروری است.

۲۵. ابزار تائید گوگل، بینگ، یاندکس و پینترست

افزونه رنک مت کار تایید وب‌سایت در سرچ کنسول گوگل، بینگ، یاهو، یاندکس، الکسا و پینترست را از داخل بخش مدیریت وردپرس ممکن کرده است.

ابزار تائید گوگل، بینگ، یادکس و پینترست

رنک مث Rank Math - ابزار تائید گوگل، بینگ، یادکس و پینترست

نکته مهم: برای دریافت اطلاعات از این ابزارها باید وب‌سایت مدنظر در آنها ثبت و تایید شده باشد.

سایر امکانات و ویژگی‌های افزونه رنک مت

موارد گفته شده تنها بخشی از امکانات این افزونه همه‌کاره است. در ادامه به صورت فهرست‌وار به سایر امکانات و ویژگی‌های این افزونه اشاره می‌کنیم:

  • شرت‌کد برای نمایش اطلاعات تماس
  • نمایش Breadcrumbs در قالب‌هایی که این ویژگی را ندارند.
  • ریدایرکت اتچمنت‌های هر پست، صفحه و پست تیپ، به صفحه خودشان
  • اپن گراف اتوماتیک فیسبوک
  • اضافه کردن متاکارت‌های توئیتر
  • ابزار تست هماهنگی افزونه با قالب، سایر افزونه‌ها و…
  • ابزار بررسی کلمه کلیدی و آنالیز محتوا
  • ابزار بررسی عنوان، توضیحات و… در پست‌ها، صفحه‌ها و پست تیپ‌ها
  • ابزار تنظیم متاهای ربات، برای پست‌ها، صفحه‌ها و پست تیپ‌ها
  • ابزار ویرایش عنوان و توضیحات پست‌ها به صورت گروهی
  • هماهنگی کامل با افزونه ووکامرس (WooCommerce)
  • هماهنگی کامل با افزونه ایزی دیجیتال دانلود (Easy Digital Downloads)
  • ابزار درج نام نویسنده در پست‌های فیسبوک
  • ابزار نمایش آدرس شبکه‌های اجتماعی وب‌سایت در پروفایل نمایش داده شده در نتایج گوگل
  • ابزار ویرایش فایل htaccess
  • ابزار ویرایش فایل robots.txt
  • ابزار حذف Category از آدرس صفحات
  • بهینه‌سازی RSS
  • امکان بهینه‌سازی و سئوی داخلی صفحات دسته‌بندی‌ها
  • ابزار حذف کلمات خاص از URL (مثل حروف ربط)
  • هماهنگی کامل با ویرایشگرهای گوتنبرگ و المنتور
  • پشتیبانی از اسکیمای FAQ و HowTo
  • ابزار کنترل ورژن افزونه (این ابزار امکان اجازه برگشتن به ورژن قبلی را فراهم می‌کند.)

چرا افزونه سئو Rank Math

امکانات پیشرفته، رابط کاربری بسیار ساده و روان و از همه مهم‌تر، رایگان بودن تمامی امکانات ارائه شده، دلایل خوبی برای استفاده از این افزونه است. اما هنوز هم این دلایل کافی نیست. به همین دلیل به شما توصیه نمی‌کنیم امروز افزونه سئوی یواست خود را با این افزونه جایگزین کنید.

شاید یک پیشنهاد بهتر آزمودن این افزونه در یک وب‌سایت کوچک‌تر و یا تازه تاسیس باشد؛ تا بتوانید از عملکرد کاملا بهینه آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین به عنوان یک متخصص یا کارشناس سئو، طبیعتا کار با این افزونه می‌تواند تجارب شما را در این زمینه افزایش دهد؛ و قدرت رقابت بیشتری در کسب رتبه‌های برتر در موتور جستجوی گوگل داشته باشید.

مقایسه افزونه Rank Math با افزونه‌های SEO Yoast و All In One SEO

از آنجا که در حال حاضر محبوب‌ترین افزونه سئو در وردپرس، SEO Yoast است؛ مقایسه Rank Math با آن می‌تواند زورآزمایی جذابی باشد. در تصویر زیر می‌توانید یک مقایسه اجتمالی را میان این دو افزونه و همچنین افزونه ALL In One SEO مشاهده کنید (برای نمایش تصویر در اندازه کامل روی آن کلیک کنید.).

مقایسه افزونه Rank Math با افزونه‌های SEO Yoast و All In One SEO

رنک مث Rank Math - مقایسه افزونه Rank Math با افزونه‌های SEO Yoast و All In One SEO

نکاتی برای انتخاب افزونه سئوی مناسب در وردپرس

به قدیمی‌ها اعتماد کنید. اگرچه افزونه Rank Math امکانات بسیار جذابی دارد؛ اما ریسک استفاده از آن هنوز هم بالاست. همچنین افزونه‌های باسابقه‌تر سئو مثل سئو یواست، در رقابت با تازه‌کارهای این میدان شانه خالی نمی‌کنند؛ و قطعا باید منتظر آپدیت‌های جذاب آنها باشیم.

آینده، پشتیبانی، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و… همگی از دیگر مواردی هستند؛ که باعث می‌شوند در استفاده از رنک مت بیشتر احتیاط کنیم.

در حال حاضر هنوز هم SEO Yoast بهترین افزونه سئو وردپرس است؛ که حتی نسخه رایگان آن هم در کنار چند افزونه کوچک و بزرگ دیگر، می‌تواند پاسخ‌گوی اکثر نیازهای سئویی یک وب‌سایت وردپرسی باشد.

در نهایت توصیه می‌کنم برای آشنایی با افزونه Rank Math آن را روی یک سایت تازه تاسیس و کم اهمیت بررسی کنید. اگر قصد انجام این کار را دارید، برای دانلود افزونه Rank Math، می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

نقد و بررسی افزونه سئو وردپرس Rank Math

آسیب پذیری در افزونه Rank math

بهترین افزونه های سئو برای وردپرس

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
|
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search