درآمد خود از یوتیوب را با ما نقد کنید!
Search
Close this search box.

۰۲۱-۲۲۳۱۹۱۶۵

دسته بندی مقالات

آیا برای سایت خود به بازدید کننده بیشتری احتیاج دارید ؟

اعتبار دامنه جدید (Domain Authority)

اعتبار دامنه جدید (Domain Authority)
فهرست مطالب

مقاله ای که پیش روی خود می‌بینید درباره معیار بسیار پر کاربرد وبسایت ماز به عنوان “ اعتبار دامنه (Domain Authority) ” است این معیار را سال‌هاست کسانی که با سئو سر و کار دارند می‌شناسند و البته کم کم بوی قدیمی شدن و ناکارآمدی آن می‌آمد. دو روز پیش یعنی ۵ فوریه ۲۰۱۹ ماز این مقاله مهم را در بلاگ خود منتشر کرد. مقاله حاضر درباره اعتبار دامنه جدیدی است که ماز می‌خواهد رونمایی کند. ما هم در دپارتمان خدمات سئو نوین مارکتینگ با سرعت هر چه تمام این مقاله را ترجمه کردیم و الان در اختیار شما قرار می‌دهیم. هر اخبار جدید که در آینده، درباره این موضوع به دست ما برسد، به سرعت در اختیار شما قرا می‌گیرد. فعلا برای خواندن مقاله راس جونز از مدیران ارشد وب سایت ماز با ما همراه باشد.

من راس جونز هستم، دانشمند مدیریت جستجو در شرکت Moz، و بسیار هیجان‌زده‌ام تا اعلام کنم که یک ارتقاء جدید در یکی از مهم‌ترین معیارهای شرکت Moz قرار است تا ماه آینده به زودی انتشار یابد:

اعتبار دامنه تبدیل به استاندارد صنعت سئو به منظور اندازه گیری قدرت یک دامنه نسبت به رتبه‌بندی آن بدل شده است. ما متوجه هستیم که ثبات، نقش مهمی را در ایجاد ارزشِ اعتبار دامنه برای مشتریان ما بر عهده دارد، بنابراین ما قصد داریم تا اطمینان حاصل کنیم که اعتبار دامنه جدید، موارد زیر را به ارمغان می‌آورد.

 از اینجا بخوانید : ۵ اشتباه بازاریابان محتوا

چه چیزی در اعتبار دامنه در حال تغییر است؟

اعتبار دامنه جدید - چه چیزی در اعتبار دامنه در حال تغییر است؟

آنچه که در ادامه ذکر می‌شود،  برخی تغییرات فنی در این زمینه  و اهمیت آن است.

مجموعه آموزش

قبلا، ما برای جلوگیری از تقلب، به آموزش اعتبار دامنه تکیه می‌کردیم، مجموعه‌ای عظیم از نتایج جستجو. در حقیقت، این روش استاندارد در روند کاری ما بوده است. ولی ما یک راه بهتر را برای پیشرفت اساسی آن پیدا کردیم. برای تقویت از پایه، و برای اعتبار و مقبولیت بیشتر اعتبار دامنه. به ویژه،  اعتبار دامنه جدید در درک سایت‌هایی که برای هیچ کلمه کلیدی رتبه‌بندی نشده‌اند، نسبت به گذشته بهتر است.

الگوریتم آموزش

به جای تکیه بر یک مدل خطی پیچیده، ما تغییری  برای رسیدن به یک شبکه عصبی ایجاد کردیم. این کار شامل مزایای متعددی است، از جمله مدلی بسیار ظریف  دارد که هرگونه دستکاری و تقلب در لینک را تشخیص می‌دهد.

فاکتورهای مدل

اعتبار دامنه جدید عوامل رتبه‌بندی را در اعتبار دامنه  بیشتر دخیل می‌کند. علاوه بر بررسی تعداد لینک‌ها، ما اکنون می‌توانیم امتیاز اِسپم اختصاصی و توزیع مجدد پیوندهای مبتنی بر کیفیت و ترافیک را، همراه با عوامل دیگر، ادغام کنیم.

ستون فقرات

در قلب اعتبار دامنه، فهرست لینک پیشرو صنعت موجود است، لینک اِکسپلورر جدید ماز. با بیش از ۳۵ تریلیون لینک، اطلاعات استثنایی ما  را در صنعت سئو فراهم آورده است.

این پیشرفت‌های اساسی در مدیریت دامنه، عوامل بهتر و قابل‌اعتماد‌تری را نسبت به قبل ارائه می‌دهد. ما می‌توانیم اِسپم‌ها را حذف کنیم، همبستگی را بهبود ببخشیم و مهم‌تر از همه، اعتبار دامنه را نسبت به همه تغییراتی که گوگل در طول زمان انجام می‌دهد، به روزرسانی کنیم.

این بدان معنی است  که به هنگام راه اندازی ، شما شاهد برخی از تغییرات در مدیریت دامنه خواهید بود. ما مدل را بر اساس اعتبار دامنه موجود مرتب کردیم، که تغییرات را به حداقل می‌رساند، اما با تمام پیشرفت‌ها، بدون شک برخی از نوسانات در نمرات اعتبار دامنه در سراسر  وبسایت‌ها به‌وجود  می‌آید.

برای دریافت مشاوره سئو با تیم نوین مارکتینگ در تماس باشید

برای افزایش اعتبار دامنه باید چکار کنیم؟

اعتبار دامنه جدید - برای افزایش اعتبار دامنه باید چکار کنیم؟

از DA به عنوان یک عامل نسبی استفاده کنید، نه یک عامل مطلق.

اول از همه، مطمئن شوید که از اعتبار دامنه (DA) به عنوان عامل نسبی استفاده می‌کنید. اعتبار دامنه زمانی که با سایت‌های دیگر مقایسه نشود، کاملاً بی‌معنی است. مسئله مهم این نیست که سایت شما پیشرفت یا پسرفت خواهد داشت، سایت شما زمانی معنا پیدا می‌کند که نسبت به رقبای شما افزایش یا کاهش داشته باشد. هنگامی که ما اعتبار دامنه جدید را راه اندازی می‌کنیم، مطمئن شوید که نمرات رقبای خود و همچنین خودتان را بررسی می‌کنید، زیرا آن‌ها نیز به احتمال زیاد در جهت مشابه تغییر می‌کنند.

آگاه باشید که چگونه با مشتریان، همکاران و ذی‌نفعان ارتباط برقرار کنید

در مرحله دوم، برای برقراری ارتباط با مشتریان یا مدیران وب‌سایت خود در مورد تغییرات و پیشرفت‌های اعتبار دامنه آماده باشید. در حالی که همیشه تغییر ناخوشایند است، اعتبار دامنه جدید بهتر از همیشه است و به آن‌ها اجازه خواهد داد تا تصمیمات دقیقی در مورد راهبردهای بهینه‌سازی موتورهای جستجو را پیش ببرند.

 از اینجا بخوانید : چرا به آینده سئو توجه دوچندان داریم

انتظار می‌رود که DA با گوگل همگام باشد

در نهایت، انتظار داریم که ما همچنان به بهبود اعتبار دامنه ادامه دهیم. دقیقا مانند گوگل که سالیانه هزاران بار تغییر می‌کند، ما قصد داریم که اعتبار دامنه را نسبت به تغییرات گوگل پاسخگو کنیم. حتی زمانی که گوگل به روز رسانی‌های مهم‌ترین الگوریتم‌های گوگل مانند پنگوئن یا پاندا را انجام می‌دهد، شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که اعتبار دامنه Moz نیز به همان اندازه مفید و موثر خواهد بود.

چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟

ما قصد داریم که در تاریخ ۵ مارس ۲۰۱۹ تغییرات اعتبار دامنه را به اجرا درآوریم. امیدواریم که شما هم به اندازه ما هیجان‌زده باشید  و مشتاقانه منتظر شما هستیم تا معیارهای قابل اطمینان‌تر و پیشرفته‌تر صنعت خود را ارائه دهیم.

اطمینان حاصل کنید که منابعی را که برای کمک به شما در زمان تغییرات آماده کرده‌ایم، بررسی می‌کنید، از جمله یک بیانیه آموزشی و یک ارائه که می‌توانید برای اشتراک با مشتریان، تیم و ذینفعان خود دانلود کنید.

ما نیز در نوین مارکتینگ سعی می‌کنیم تمام بیانیه ها و نکات مهم مربوط به این تغییرات را با سریع‌ترین روش در اختیار شما قرار دهیم.

اکنون این مقاله را بخوانید: نحوه استفاده از Domain Authority برای سئو

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
مقالات مرتبط
Related Articles
sem چیست
|
sem چیست؟ چه کاربردی داشته و چه مزایایی در اختیار شما می‌گذارد؟ در دنیای آنلاین امروز، حضور...
بهبود رتبه سایت
بهبود رتبه سایت چگونه انجام می‌شود؟ بهترین روش های بهبود رتبه سایت در گوگل کدامند؟ در دنیای...
google-freshness
|
وقتی درباره الگوریتم های گوگل فکر می کنیم، بیشتر الگوریتم های معروف آن مثل پنگوئن و پاندا...
Google-sandbox-Algorithm
|
در هر روز بیش از ۴۰۰ سایت جدید راه اندازی می شود و وارد رقابت در عرصه...
Search